Замкнуте коло...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 33
Перевірте у них свої дані і телефонуйте на 3700.Все одно картки закриваються після 25-го числа, після проведення перерахунків.Нічим не можу допомогти…
От в чому справа! Тягнуть до кінця місяця і знову нарахують штраф за некористування кредитом за минулий місяць!
Отака епопея у мене з Приватом.Там де я з паспортом — ніхто нічого не може зробити.Де я телефоном, без паспорта — я вас не знаю, може ви аферист.
Я аферит по закритті чужих карток і рахунків…
Люди! Боже Вас упаси щось відкривати у Приваті! Хомут до смерті!
От в чому справа! Тягнуть до кінця місяця і знову нарахують штраф за некористування кредитом за минулий місяць!
Отака епопея у мене з Приватом.Там де я з паспортом — ніхто нічого не може зробити.Де я телефоном, без паспорта — я вас не знаю, може ви аферист.
Я аферит по закритті чужих карток і рахунків…
Люди! Боже Вас упаси щось відкривати у Приваті! Хомут до смерті!
- +
- +15
- Qwerty1999
- 20 січня 2018, 19:39
- #
Некоторые вещи надо делать собственноручно, а не доверять дядям и тётям.
Решили больше не пользоваться «универсальной кредиткой» — заходите в Приват24 и оттуда аннулируете свою универсальную кредитку самостоятельно без вских 3700 и прочих помошников.
Заходите в Приват24, меню «Мои счета», выбираете карту и справа заходите в меню «управление картой» самая нижняя строка «Закрытие карты» — «подать заявку».
Намного быстрее и проще, чем звонить по телефонам и кого-то о чём-то просить…
Решили больше не пользоваться «универсальной кредиткой» — заходите в Приват24 и оттуда аннулируете свою универсальную кредитку самостоятельно без вских 3700 и прочих помошников.
Заходите в Приват24, меню «Мои счета», выбираете карту и справа заходите в меню «управление картой» самая нижняя строка «Закрытие карты» — «подать заявку».
Намного быстрее и проще, чем звонить по телефонам и кого-то о чём-то просить…
- +
- +18
- Владимир Решетников
- 20 січня 2018, 23:11
- #
Какие тёти? Автор ясно написал — — Вони ж не можуть розблокувати картку!
— Зайдіть на Приват24 і розблокуйте.
— Не можу, бо не маю доступу!
— Не можете, бо доступ обмежено.
Какой примат24?
— Зайдіть на Приват24 і розблокуйте.
— Не можу, бо не маю доступу!
— Не можете, бо доступ обмежено.
Какой примат24?
Заявка була подана саме так, як Ви і вказали, ще у 2015 році і підтверджена дзвінком з 3700.
Це ж Приват!
Це ж Приват!
Вы зря сделали, что оплатили, тем самым Вы согласились со всеми неустойками от банка и продлили срок исковой давности.
Я хотів припинити цілодобовий телефонний терор! Всього навсього.
Та й яка «исковая давность»? За 62 гривні?
Согласно ГКУ, сумма не играет роли.
Общая исковая давность по неустойкам (пеню, штрафы) — 1 год, по кредиту 3 года. Есть еще специальная исковая давность, к примеру увеличенная, но она должна быть оговорена условиями договора, при этом под таким договором должна стоять подпись заемщика (постановление ВСУ).
Вопрос в другом, что за 62 или 620 грн банк не будет подавать в суд, это ему не выгодно.
Общая исковая давность по неустойкам (пеню, штрафы) — 1 год, по кредиту 3 года. Есть еще специальная исковая давность, к примеру увеличенная, но она должна быть оговорена условиями договора, при этом под таким договором должна стоять подпись заемщика (постановление ВСУ).
Вопрос в другом, что за 62 или 620 грн банк не будет подавать в суд, это ему не выгодно.
Ви пишете «Заборгованість за некористування кредитом 62 грн.».
Але наскільки я знаю є коміссія за користування кредитним лімітом. Тобто навпаки.
Тобто, можливо, що ви погасили борг, але відсотки за користування коредитним лімітом у розмірі 2,9% від сумми кредиту в місяць не заплатили.
Але наскільки я знаю є коміссія за користування кредитним лімітом. Тобто навпаки.
Тобто, можливо, що ви погасили борг, але відсотки за користування коредитним лімітом у розмірі 2,9% від сумми кредиту в місяць не заплатили.
Комиссия за пользование кредитом но не кредитным лимитом
По сути тоже самое, может не так точно…
в любом случае «Заборгованість за некористування кредитом 62 грн.» как писал автор куда более удивительная вещь.
Ну разве что, если это комиссия за досрочное погашение, но в приватбанке вроде такое не практикуеться и комиссий за досрочное погашение нет…
в любом случае «Заборгованість за некористування кредитом 62 грн.» как писал автор куда более удивительная вещь.
Ну разве что, если это комиссия за досрочное погашение, но в приватбанке вроде такое не практикуеться и комиссий за досрочное погашение нет…
Это абсолютно разные вещи.
https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=123386
«КРЕДИТНА ЛІНІЯ (credit line) – кредитна угода, відповідно до якої протягом передбаченого договором терміну банк виділяє позичальнику кредит у межах узгодженої суми (ліміту кредитування) на умовах, що відрізняються від умов одноразового надання кредиту.»
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1734-19
«кредитна лінія — вид кредиту, надання якого здійснюється повністю або частинами в узгоджені сторонами строки протягом строку кредитування. При цьому може бути передбачено право споживача отримати кредит у межах встановленого кредитного ліміту у разі часткового або повного погашення кредиту протягом строку кредитування, визначеного в договорі про споживчий кредит»
Что такое кредит читайте в ГКУ.
Суть такова, что лимит кредитования это доступная сумма кредита, которую может снять клиент, а кредит — это сумма, которую уже взял клиент.
https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=123386
«КРЕДИТНА ЛІНІЯ (credit line) – кредитна угода, відповідно до якої протягом передбаченого договором терміну банк виділяє позичальнику кредит у межах узгодженої суми (ліміту кредитування) на умовах, що відрізняються від умов одноразового надання кредиту.»
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1734-19
«кредитна лінія — вид кредиту, надання якого здійснюється повністю або частинами в узгоджені сторонами строки протягом строку кредитування. При цьому може бути передбачено право споживача отримати кредит у межах встановленого кредитного ліміту у разі часткового або повного погашення кредиту протягом строку кредитування, визначеного в договорі про споживчий кредит»
Что такое кредит читайте в ГКУ.
Суть такова, что лимит кредитования это доступная сумма кредита, которую может снять клиент, а кредит — это сумма, которую уже взял клиент.
Тем не менее фраза користування кредитним лімітом употребляеться официально… вот здесь например https://privatbank.ua/business/kreditnij-limit-na-raschetnij-schet « Ставка прострочення (з 31-го дня користування кредитним лімітом) » -видете «користування кредитним лімітом» а не «кредитом».
«Заборгованість за некористування кредитом 62 грн.» написал коряво или ему так сказали. Равносильно я банку могу выдвинуть требование заплатить миллион за то, что я не его клиент :)
Це були якісь нарахування за НЕ КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ.
Кредит був повернутий повністю у сумі 620 грн., але оскільки картку вони не закрили, то якісь % «капали» два з половиною роки, бо я не користувався їхніми грішми.Таке враження, що вони теж не могли ними користуватись, бо я тримав їх у кишені.
Кредит був повернутий повністю у сумі 620 грн., але оскільки картку вони не закрили, то якісь % «капали» два з половиною роки, бо я не користувався їхніми грішми.Таке враження, що вони теж не могли ними користуватись, бо я тримав їх у кишені.
Не хочеться вас хоч якось задіти, але платити за «НЕ КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ» це теж саме що заплатити за прохід або за безпечне перебування на Київському вокзалі.
Бо кредит ви погасили і їого вже нема, то яке «НЕ КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ» може мати місце ??
Тай у тарифах нема такого пункту, звісно
Бо кредит ви погасили і їого вже нема, то яке «НЕ КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ» може мати місце ??
Тай у тарифах нема такого пункту, звісно
Не те що дивно… А неймовірно дивно.
У вас якись старий уникальний договір на руках і в ньому сказано таке? Або ви оформили в іншому банку а приват купив ваш борг?
або ви на сайті приват банку це побачили.?
У вас якись старий уникальний договір на руках і в ньому сказано таке? Або ви оформили в іншому банку а приват купив ваш борг?
або ви на сайті приват банку це побачили.?
Про це мені сказали у відділенні два тижні тому.
Договір ще 2008 року.Нам такі картки з лімітом 620 грн « подарував» наш шеф, ПП.Домовився десь у відділенні.А ми,30 чоловік, пішли отримали і підписали договір.
Договір ще 2008 року.Нам такі картки з лімітом 620 грн « подарував» наш шеф, ПП.Домовився десь у відділенні.А ми,30 чоловік, пішли отримали і підписали договір.
Шеф собі на бонуси від «операції» щось цікаве купив мабудь, інакше нащо їому було таке?
Тобто, ви взяли кредит 620гр, чи просто взяли картку з кредитним лімітом, який не чіпали (не влазили у мінус)?
Тобто, ви взяли кредит 620гр, чи просто взяли картку з кредитним лімітом, який не чіпали (не влазили у мінус)?
Картку з лімітом 620 грн, користувався, брав-клав.У 2015 вирішив закрити.Закриваю досі...:-D
Якщо користувались кредитним лімітом, то чогож заборгованість за «НЕ КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ».??
Я вже припустив, що ви взяли кредитку, але користувались як дебеткою, тобто в мінус не влазили і за це вам нарухували коміссію за «НЕ КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ»…
Я вже припустив, що ви взяли кредитку, але користувались як дебеткою, тобто в мінус не влазили і за це вам нарухували коміссію за «НЕ КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ»…
Тепер я зрозумів.
тільки називається це — коміссія за моніторінг картки (в буклетіку по картці універсальна це і тарифи за це вказані)
от дівіться тут — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna питання\відповідь « У яких випадках проводиться моніторинг моєї неактивної картки?»
тільки називається це — коміссія за моніторінг картки (в буклетіку по картці універсальна це і тарифи за це вказані)
от дівіться тут — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna питання\відповідь « У яких випадках проводиться моніторинг моєї неактивної картки?»
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 січня 2018, 20:50
- #
Однозначно…
«Комісія за моніторинг картки, строк дії якої завершився та за якою 6 місяців поспіль не було операцій (відсутні інші активні картки)»
— понад 12 місяців тому – 100 грн за рік,
— понад 24 місяці тому – 500 грн за рік,
але не більше від залишку коштів на картці
«Комісія за моніторинг картки, строк дії якої завершився та за якою 6 місяців поспіль не було операцій (відсутні інші активні картки)»
— понад 12 місяців тому – 100 грн за рік,
— понад 24 місяці тому – 500 грн за рік,
але не більше від залишку коштів на картці
Ходив у відділення.
Карта і далі заблокована.Працівниця банку по своїх каналах на планшеті подала заявку в Головний офіс для розблокування.Хвилин через 15 розблокували і вона закрила картку.«ОПЕРАЦІЯ ПРОЙШЛА УСПІШНО».
Довідка про закриття і відсутність заборгованності коштує 100 грн(!).Мабуть треба буде взяти, бо через два роки знову можуть розпочатись телефонні дзвінки…
Вдома зателефонував на 3700 і оператор підтвердила, що о 16.19 год. картка закрита і в мене немає карток банку.
Карта і далі заблокована.Працівниця банку по своїх каналах на планшеті подала заявку в Головний офіс для розблокування.Хвилин через 15 розблокували і вона закрила картку.«ОПЕРАЦІЯ ПРОЙШЛА УСПІШНО».
Довідка про закриття і відсутність заборгованності коштує 100 грн(!).Мабуть треба буде взяти, бо через два роки знову можуть розпочатись телефонні дзвінки…
Вдома зателефонував на 3700 і оператор підтвердила, що о 16.19 год. картка закрита і в мене немає карток банку.
Тобто ві 62гр не платили? чи 620?
раніше десь у 2007-2008 послуга смс повідомлення коштувала грошей, а сама карта 20доларів… і рік обслуговування теж 20долларів. може це за підключену тоді послугу смс повідомленнь накрапав борг… Зараз особливо нема за що в мінус влізти як не користуватись картою…
це одна довідка і про те ще нема рахунків, і про те що нема заборгованості, чи дві різні?
раніше десь у 2007-2008 послуга смс повідомлення коштувала грошей, а сама карта 20доларів… і рік обслуговування теж 20долларів. може це за підключену тоді послугу смс повідомленнь накрапав борг… Зараз особливо нема за що в мінус влізти як не користуватись картою…
це одна довідка і про те ще нема рахунків, і про те що нема заборгованості, чи дві різні?
- +
- 0
- Qwerty1999
- 22 січня 2018, 21:47
- #
Можно всё влепить в одну…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Місяць тому, через 2 з половиною роки дзвінок!" У вас заборгованість 70 грн,її треба погасити за два дні, бо накладемо штраф 500!!! грн.
Здрастуйте!
-Яка заборгованість, якщо я й картки не маю?
-«Я не знаю»
.Назвіть мені номер моєї картки."
-Я не знаю.Погасіть заборгованість.До побачення.
Починає дзвонити «Роберт» — «не псуйте собі Новий рік та Свята» і т.д.Те що вихідні і вечірній час його не цікавить! Значить люди і методи у Приваті не змінились…
Прихожу у відділення, питаю, в чому справа?
Заборгованість за некористування кредитом 62 грн.То ж було 70!
Не знаю.
То я ж не маю картки!
Ми можемо перевидати безлімітну.
Дякую, не треба.
Плачу в касу гроші, прошу, щоб було рівно 620 грн на рахунку, бо будуть проблеми.
Повертаюсь до працівниці і прошу закрити карту.
Робить п'ять спроб зайти на мій рахунок, а система видає «технічна помилка, спробуйте пізніше.»
— Прийдіть після обіду.
Прийшов через день.Те ж саме.
— Я нічого не можу зробити, я не знаю в чому справа.Дзвоніть на 3700.
Дзвоню.
-Картка заблокована.Я подам заявку на закриття у центр.офіс.Вам передзвонять.
Ввечері телефоную хлопчина.
— На протязі 5 днів картку закриють і ви можете у відділенні отримати довідку.
Годину тому, через 6 днів, телефоную на 3700.
— Ваша картка заблокована(???), подайте заявку на закриття, з'єдную з оператором.
— Пройдіть верифікацію.
Відповів на три питання.
— Ви не пройшли верифікацію(!), зверніться у відділення.
— Вони ж не можуть розблокувати картку!
— Зайдіть на Приват24 і розблокуйте.
— Не можу, бо не маю доступу!
— Не можете, бо доступ обмежено.
-То що робити
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, що вказано в банку, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти Вам у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.