Замкнуте коло...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
Місяць тому, через 2 з половиною роки дзвінок!" У вас заборгованість 70 грн,її треба погасити за два дні, бо накладемо штраф 500!!! грн.
Здрастуйте!
-Яка заборгованість, якщо я й картки не маю?
-«Я не знаю»
.Назвіть мені номер моєї картки."
-Я не знаю.Погасіть заборгованість.До побачення.
Починає дзвонити «Роберт» — «не псуйте собі Новий рік та Свята» і т.д.Те що вихідні і вечірній час його не цікавить! Значить люди і методи у Приваті не змінились…
Прихожу у відділення, питаю, в чому справа?
Заборгованість за некористування кредитом 62 грн.То ж було 70!
Не знаю.
То я ж не маю картки!
Ми можемо перевидати безлімітну.
Дякую, не треба.
Плачу в касу гроші, прошу, щоб було рівно 620 грн на рахунку, бо будуть проблеми.
Повертаюсь до працівниці і прошу закрити карту.
Робить п'ять спроб зайти на мій рахунок, а система видає «технічна помилка, спробуйте пізніше.»
— Прийдіть після обіду.
Прийшов через день.Те ж саме.
— Я нічого не можу зробити, я не знаю в чому справа.Дзвоніть на 3700.
Дзвоню.
-Картка заблокована.Я подам заявку на закриття у центр.офіс.Вам передзвонять.
Ввечері телефоную хлопчина.
— На протязі 5 днів картку закриють і ви можете у відділенні отримати довідку.
Годину тому, через 6 днів, телефоную на 3700.
— Ваша картка заблокована(???), подайте заявку на закриття, з'єдную з оператором.
— Пройдіть верифікацію.
Відповів на три питання.
— Ви не пройшли верифікацію(!), зверніться у відділення.
— Вони ж не можуть розблокувати картку!
— Зайдіть на Приват24 і розблокуйте.
— Не можу, бо не маю доступу!
— Не можете, бо доступ обмежено.
-То що робити
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, що вказано в банку, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти Вам у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.