Незаконно заморожені карткові рахунки, хамство та перешкоди з боку працівників банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
- +
- 0
- VladimirGold
- 26 грудня 2017, 23:39
- #
Ищите какие-либо альтернативные либо компромиссные решения. Для суда ваши аргументы, мягко говоря, слабоваты. Нельзя обвинять банк в требовании проведения процедуры верификации с целью обеспечения безопасности денежных средств клиента.
Не бачу ніяких альтернатив з приватом на жаль, оскільки на контакт вони не йдуть. ПО закону банк має право блокувати рахунки не більше ніж на 2 доби, якщо не було відповідного запиту від правоохоронних органів. Дві доби вже пройшло. Я пройшов усі можливі процедури верифікації, тобто банк встановив мою особистість. Тому очевидно що для банку важлива не моя безпека, на яку йому мяко кажучи наплювати, а саме блокування моїх рахунків.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 27 грудня 2017, 0:01
- #
Обвинить банк можно во всех грехах, а вот как суд на это отреагирует — не знает никто, кроме Привата.
Точно знаю, что Приватбанк частенько блокирует карты клиентов, которые заходят в Приват24 с российского сегмента сети интернет и пишут письма в банк с мейл-ру…
Точно знаю, что Приватбанк частенько блокирует карты клиентов, которые заходят в Приват24 с российского сегмента сети интернет и пишут письма в банк с мейл-ру…
Надіслав ще вчора, тоді ж коли і написав пост, на адреси hotline@privatbank.ua та
help@pb.ua з поміткою ТЕРМІНОВО і посиланням на скаргу.
help@pb.ua з поміткою ТЕРМІНОВО і посиланням на скаргу.
Мені зателефонував працівник департаменту з обробки запитів клієнтів Олександр. Він сказав що мені прийшло смс для підтвердження мого нового фін номеру. я не міг перевірити це під час дзвінку, після завершення зясувалося що жодного смс мені не прийшло. на гарячій лінії ніхто не відповідає, в онлайн-чатах також. Ви знущаєтеся???
ПРоблеми не вирішуються, зявляються нові. День за днем, я так і неможу переказати кошти. Нічого не працює, працівники підтримки абсолютно некомпетентні.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
У неділю банк встановив кредитний ліміт по моїй карті у розмірі. грн. оскільки я є клієнтом банку щонайменше 9 років, а також учасником Голд Клубу і банк чимало заробив на моїх транзакціях та відсотках.Тим не менше, як тільки я хотів перек. кошти на іншу карту привату, Б. спершу попросив мене підтвердити мою особу, що я і зробив, зателефон. на гарячу лінію з-за кордону, де я постійно проживаю(Б. має цю інформацію про це звісно ж)По телефону співробітник сказав що зробити селфі з паспортом я вже не встигну, і я можу зробити це наступного дня з 9-ї ранку, звернувшись з відповідним проханням до онлайн-підтримки приват24.Що я і зробив.Декілька разів.Я тричі заповняв заявку на відновлення доступу до мого особистого кабінету (заблокували фінансовий номер).Лише один з працівників чату виявився хоч мінім. компетентним і відправив мені смс на мій фінансовий номер для його розблокування та скинув посилання, за яким я завантажив СЕЛФІ З ПАСПОРТОМ І БУВ ВЕРИФІКОВАНИЙ ЯК КЛІЄНТ БАНКУ.
Номер мені розблокували, натомість ЗАБЛОКУВАЛИ УСІ МОЇ КАРТКИ, А НЕ ЛИШЕ ТУ, З ЯКОЇ Я НАМАГАВСЯ ЗРОБИТИ ПЕРЕКАЗ, ХОЧА Я ВЕРИФІКУВАВ СЕБЕ ПО ТЕЛЕФОНУ ТА В ОНЛАЙН-ЧАТІ.Після чого мене повідомили що зі мною або зв'яжуться по телефону спеціалісти Б. і що єдиний варіант для мене — звернутися до відділення Б. НА мій арг. щодо прож. за кордоном відповідали що тоді я НЕ ЗМОЖУ НІЯК відновити доступ до моїх рахунків. Я поцікавився що робити, якщо раптом не зможу відповісти на дзвінок спец. і куди я можу перетелефонувати. Мені відповіли що на той же номер.Я зберігав усі чати, та жоден з них мені так і не відправили на мій мейл.
Обмеження к-сті символів не дозволяють описати усю ситуацію повністю, тому якщо вона не вирішиться завтра, подаю скаргу до НБУ, а у січні — до суду, текст з витягами зі статей і постанов гото
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти Вам у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.