Проблеми 3D Secure
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/113898/
І — нічого. Тобто — зовсім нічого.
Зателефонував мені «спеціаліст», порадив відкрити інтернет картку, бо при проведенні платежів із зарплатної «спрацьовує захист від шахраїв» і пообіцяв, що буде все добре.
Зробив, як порадили. і — НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЯ.
Ще тут напишу.
При спробу провести оплату на сторінці пише, що «СМС пароль відправлено на мобільний пристрій», тільки от проблема: якщо після цих слів відображається маска мого мобільного у вигляді 067*****11, то СМС прийде, якщо-ж ця маска зникає — нічого не приходить.
Спроба платежу: приходить пароль — при введенні допускаю помилку і прошу пароль ще раз — ВСЕ, маска зникла, нічого не приходить.
Телефоную в банк, розповідаю, сварюся, через добу повідомляють (або і не повідомляють, що частіше), що проблема вирішена. Перевіряю, проводжу платежі — все працює, завтра — нічого не працює.
І починається все спочатку.
Ау, адміни. У вас чомусь параметр злітає.
P.S. Всерйоз думаю про зміну банку.