Без відповідальність працівника банку.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Получилась така ситуація 3 місяці назад на картку універсалну внесли всю заборгованість по кредиту з урахуванням процентів все до одніеі копіечки через касу. Тобто через приват 24 натиснули функцию розрахувати і нам розрахувало що потрібно погасити. Через добу ми звернулися у відділення щоб закрити рахунок підійшли до працівника банку вона подивилася і сказала у вас боргів нема і ще на рахунку е власні кошти і сказала я вам перекину на зарплатну і перерізала картку, до чого я веду ці кошти вона не повинна була іх перекидати так як вони повинні бути списані. Але протягом 3 місяців смс не приходило про заборгованість і тут приходить що у вас борг і нарахований штраф позвонили на гарячу лінію але там толку нема там не для людей а все проти людей ну добре змирилися хто ж буде винний звичайно ж сіра людина но не банк.Взяли кошти пішли до каси погасити борг а нам касир каже картка неактивна заблокована і положити кошти неможливо красиво все виходить борг е а куди ложить нема.Шановні кліенти банку ви обачніше і відповідальніше відностесь в таких питаннях і вибирайте працівників які більше працюють і відповідальніші. А банк хай розголосить працівникам щоб були компетентніші у таких ситуациях бо клиентів стане менше.Після такого випадку ставлюсь вороже до іхніх кредиток і більше ними не користуюсь і іншим не рекомендую тому що це боргова яма з якоі важко викарапкатись. Дякую за увагу.
Відповідь банку
5 грудня 2017, 16:00
Доброго дня! На жаль, інформації, зазначеної Вами в публікації, недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Просимо надіслати на нашу пошту help@pb.ua посилання на цей відгук і контакти для зворотного зв'язку з Вами, щоб ми могли розібратися в ситуації і допомогти Вам.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |