Мінфін - Курси валют України

Встановити

Накипіло

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Анатолий Калабалык 2 грудня 2017, 16:31
Давно являюся клієнтом банку, користуюся різними послугами — все було круто, видно, що банк старається іти в ногу з часом, робить все для покращення обслуговування, але останнім часом все більше звертаю увагу на те, що обслуговування починає ставати гіршим.

Незадоволений роботою адміністрації і програмістів.

Я вже стомився телефонувати на гарячу лінію під час БУДЬ-ЯКОЇ, навіть найдрібнішої купівлі в інтернет-магазині магазинах, чи оплати послуг «Нової пошти» чи «OLX». Проблема в тому, що не приходить OTP-пароль. Зателефоную на 3700 — зіпсую настрій собі і спеціалісту (раніше просто спілкувався і був ввічливим, але вже дістало) — почекаю пару днів — все працює. Пройшло ще пару днів — НІЧОГО НЕ ПРАЦЮЄ, ОДНА І ТА-Ж ПОМИЛКА. І починається все з початку. Вже робив купу звернень на гарячу лінію — одне і те-ж.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2017, 18:19
Доброго дня!
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що склалась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти Вам у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 4

+
+11
Анатолий Калабалык
Анатолий Калабалык
3 грудня 2017, 21:13
#
Ви знущаєтесь? Кілька місяців я телефоную в банк і постійно пояснюю одне і те-ж! І до вас не доходить. Я маю це ще і в письмовій формі викласти? Навіщо вам тоді служба підтримки, яка записує мої звернення?
+
+14
SlawaS
SlawaS
4 грудня 2017, 0:52
#
Кілька місяців лаявся так само. Максимум, що вибив: помилка у закритих шлюзах. Сервер відправляє СМС, але вона «десь» губиться на маршруті. Iнколи виправляють, але хоча б раз на місяць перезапускають систему і все обнуляється. Думаю, банк економить на нормальних IT-шниках, а криворукий адмін не може коректно прописати маршрут.
Зв'язуватися с кол-центром немає сенсу. Там сидять недалекі дівчатка та тупо читають з блокнотика набір шаблонних відповідей. У 30% випадків допомагало (тимчасово), якщо вимагав оператора-чоловіка. Сексизм, звичайно, але хоча б з блокнотика не читає і признається, що є косяк.
Псував собі нерви доволі довго, але потім махнув на убогих рукою і користуюся для інтернет-проплат іншим банком.
+
+9
Анатолий Калабалык
Анатолий Калабалык
4 грудня 2017, 8:27
#
Судячи по свої ситуації — десь у базі поле, куди прописується мій номер телефону для відправки на нього OTP-пароля, періодично чомусь очищується (бо на формі, яка чекає вводу пароля пише, що «СМС відправлено на мобільний пристрій» і відображається маска номера мого мобільного. Якщо маска є — СМС приходить, немає — не приходить). Як посварюся — пропишуть вручну, а через деякий час поле знову очищається. Я це повідомляв підтримці, просив, щоб вони це записали у запиті, але — не допомогло. ІТ-шніки не звертають уваги.
+
0
SlawaS
SlawaS
4 грудня 2017, 22:46
#
періодично чомусь очищується
Я й кажу: перезапускають систему і все обнуляється. Там якiсь налаштування злiтають на дефолт.
Цiкаво: а у масцi телефон відображається з мiжнародним кодом?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку