Накипіло
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +11
- Анатолий Калабалык
- 3 грудня 2017, 21:13
- #
Ви знущаєтесь? Кілька місяців я телефоную в банк і постійно пояснюю одне і те-ж! І до вас не доходить. Я маю це ще і в письмовій формі викласти? Навіщо вам тоді служба підтримки, яка записує мої звернення?
Кілька місяців лаявся так само. Максимум, що вибив: помилка у закритих шлюзах. Сервер відправляє СМС, але вона «десь» губиться на маршруті. Iнколи виправляють, але хоча б раз на місяць перезапускають систему і все обнуляється. Думаю, банк економить на нормальних IT-шниках, а криворукий адмін не може коректно прописати маршрут.
Зв'язуватися с кол-центром немає сенсу. Там сидять недалекі дівчатка та тупо читають з блокнотика набір шаблонних відповідей. У 30% випадків допомагало (тимчасово), якщо вимагав оператора-чоловіка. Сексизм, звичайно, але хоча б з блокнотика не читає і признається, що є косяк.
Псував собі нерви доволі довго, але потім махнув на убогих рукою і користуюся для інтернет-проплат іншим банком.
Зв'язуватися с кол-центром немає сенсу. Там сидять недалекі дівчатка та тупо читають з блокнотика набір шаблонних відповідей. У 30% випадків допомагало (тимчасово), якщо вимагав оператора-чоловіка. Сексизм, звичайно, але хоча б з блокнотика не читає і признається, що є косяк.
Псував собі нерви доволі довго, але потім махнув на убогих рукою і користуюся для інтернет-проплат іншим банком.
- +
- +9
- Анатолий Калабалык
- 4 грудня 2017, 8:27
- #
Судячи по свої ситуації — десь у базі поле, куди прописується мій номер телефону для відправки на нього OTP-пароля, періодично чомусь очищується (бо на формі, яка чекає вводу пароля пише, що «СМС відправлено на мобільний пристрій» і відображається маска номера мого мобільного. Якщо маска є — СМС приходить, немає — не приходить). Як посварюся — пропишуть вручну, а через деякий час поле знову очищається. Я це повідомляв підтримці, просив, щоб вони це записали у запиті, але — не допомогло. ІТ-шніки не звертають уваги.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Незадоволений роботою адміністрації і програмістів.
Я вже стомився телефонувати на гарячу лінію під час БУДЬ-ЯКОЇ, навіть найдрібнішої купівлі в інтернет-магазині магазинах, чи оплати послуг «Нової пошти» чи «OLX». Проблема в тому, що не приходить OTP-пароль. Зателефоную на 3700 — зіпсую настрій собі і спеціалісту (раніше просто спілкувався і був ввічливим, але вже дістало) — почекаю пару днів — все працює. Пройшло ще пару днів — НІЧОГО НЕ ПРАЦЮЄ, ОДНА І ТА-Ж ПОМИЛКА. І починається все з початку. Вже робив купу звернень на гарячу лінію — одне і те-ж.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що склалась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти Вам у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.