Приватбанк вкрав кошти з картки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
Від співробітника банку я дізнався, що був здійснений ще один несанкціонований переказ на суму 16000 грн. (плюс комісія). Платіж був здійснений під час моєї розмови з представником служби підтримки (згідно виписки по картці — в 19:18) Тобто в той час коли картка вже 2 хвилини була заблокована. Оператор повідомила що прийняла мою заяву. Зверненням до служби підтримки банку наступного дня я дізнався що ніяких звернень в службу безпеки зареєстровано не було.
Я підозрюю банк тому що:
1) я не давав дозволу на переказ коштів по телефону
2) операція за списання коштів на суму 16000 грн. була проведена в 19:18, в той час коли картка вже була заблокована в 19:16;
3) працівник служби підтримки не передав моє звернення до служби безпеки одразу, не дивлячись на моє миттєве звернення (останній переказ був під час розмови зі співробітником), був час заблокувати картку зловмисника, що дає підстави підозрювати цього працівника у зв’язках зі зловмисниками.
Сьогодні мені повідомили що 16.11.17 в 19.13 мені ніхто не дзвонив. Взяв роздруківку дзвінків. Це дно
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли детально розглянути Ваше питання та допомогти.
З повагою, ПриватБанк.