Мінфін - Курси валют України

Встановити

Безпідставне блокування карти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kata Tabby 6 листопада 2017, 12:08
Відділення за адресою: Рівне, вул. Київська, 21
При досягнення мною 25 річного віку приват банк повідомив мене (на початку жовтня), щоб я пройшла ідентифікацію та підтвердила свої дані у найближчому відділенні у 10 денний термін. 10.10.2017 я прийшла у відділення Привату у м.Рівне, вул.Київська 21. Мене сфотографували, відсканували і пофотографували всі мої документи і запевнили, що все добре і я пройшла ідентифікацію. Проте, 03.11.2017 мою картку таки заблокували! І повідомили мене через приват24 без будь-яких попереджень. Зателефонувавши оператору 3700 мені повідомили, що я не пройшла ідентифікацію і вам знову потрібно звернутись в банк. Я знову 03.11.2017 звертаюсь в банк і там мені кажуть, що все добре і у вас всі документи, які потрібно у банку є і «чомусь» у вас заблокували картку і зараз ми вам розблокуємо і протягом години вашу картку розблокують. Сьогодні (06.11.2017) я здійснювала операцію переказ коштів через приват24 і не змогла її завершити, адже моя картка так і не розблокувалась! Зателефонувавши оператору, мене знову запевнили, що зараз все розблокують. Навіть прийшло повідомлення, що картку розблоковано. Але чи надовго?..
Не можу зрозуміти ставлення приват банку до клієнтів. Що потрібно зробити мені чи вашим співробітникам, щоб я змогла нормально користуватись своєю карткою???
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2017, 15:49
Шановний Автор!
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Направте, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію і вирішити виниклі питання.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку