Дясять раз подумайте - ніж купляти квитки на поїзд.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Я являюсь VIP- клієнтом, а також працівником банку і теж маю проблеми з цією структурою(що тут говорити за звичайних громадян)
Вибачте, що не дотрималась професійної субординації, але право моє, як клієнта, є набагато значимішим.
Дуже жаль, що немає опції додавати скріни переписки і всіх документів, які ПриватБанк так дуже любить, мені було б що додати.
Отже, суть.
30.06.17 я придбала 12 квитків на поїзд, за опцією «туди й назад», по маршруту Львів- Вапнярка(Одеська Зал.)Наступного ранку виявила, що квитки туди придбані зовсім не в с.Вапнярку(Одеська обл), а у с.Вапнярки(Вінницька область). Мені потрібно квитки туди і назад у с.Вапнярка Одеської області, натомість ПриватБанківська система витягнула мені 2 різні рейси: туди у Вінницьку область, Поезд 096Л (ЛЬВОВ-ЧЕРКАССЫ, назад- Одеська область, Поезд 228Ш (ОДЕССА-ГЛАВНАЯ-ЛЬВОВ)
Я не є працівником укрзалізниці і не зобовязана перевіряти маршрут поїзда.ПриватБанк як перевізник пропонує послугу придбання квитків за опцією «ТУДИ й НАЗАД» По логіці клієнт якщо їде в одну сторону- то повертається відповідно також з неї.Чи не так??? Я як клієнт банку, ввела дані у систему «Львів-Вапнярка» в результаті чого система автоматично підібрала абсолютно два різних маршрути.Чому це сталося? Щоб уникнути цієї помилки мені потрібно на додаткових сайтах було відстежити маршрут поїзду, щоб зрозуміти, що один їде у Вінницю, а інший у Одесу. Але це робота Приватбанку, як посередника що пропонує мені таку послугу.
Ось так в цілому виглядає моє звернення до банку.Щоб кожен розумів чому я не скасувала білети і т.д- так ось — при поверненні 12 білетів я втрачаю з 1400грн — 600грн комісії банку і укр.залізниці.
600грн — це помилка ПриватБанку і зараз аргументую чому.