Мінфін - Курси валют України

Встановити

Страховка на випадок втрати роботи

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
MVitalia 16 травня 2017, 18:18
Відділення за адресою: Київ, ул. Артема, 52-А
У лютому 2015 року я погодилась на пропозицію телефоном застрахуватися на випадок втрати роботи, щомісячний страховий платіж складав 20 грн. У грудні 2016 у відділенні за адресою: вул. Січових Стрільців,13 я змінила універсальну карточку на Gold. На момент настання страхового випадку 20 квітня 2017 року, договір страхування був активним та дійсним, про що свідчить зняття коштів з мого рахунку 24 березня та 24 квітня 2017 року. 25 квітня я звернулася до відділення банку і оператор, пересвідчившись, що договір активний, прийняв у мене наказ про звільнення, як підтвердження. На моє звернення 10 травня страхова компанія «Кредо» повідомила про недостатність підтверджуючих документів, на що я одразу ж надіслала сканкопію трудової книжки. ПРО ЖОДНІ ІНШІ ПРИЧИНИ ЗАТРИМКИ ВИПЛАТ МЕНЕДЖЕРОМ НЕ ЗГАДУВАЛОСЬ.На моє звернення 16 травня страхова повідомила про відмову у виплаті у звязку із відсутністю страхових платежів у грудні, січні та лютому. Наголошую, що несплата страхових внесків відбулася з вини банку, яким не активовано усі функції на новій картці. Залишаю за собою право звернутися зі скаргою до Національного банку України та Держфінпослуг.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2017, 18:38
Доброго дня!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua посилання на цей відгук і контакти для зв'язку з Вами, щоб ми могли розібратися і дати коментарі. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 2

+
+63
VladimirGold
VladimirGold
17 травня 2017, 11:13
#
MVitalia,
страховая компания будет искать любую зацепку, чтобы не выплачивать Вам страховку. Соберите все договора, выписки, напишите письменное заявление в страховую компанию о выплате. Если они откажут — требуйте отказ в письменной форме как ответ на Ваше письменное заявление. По закону, письменный ответ они обязаны предоставить Вам в течение 30-ти дней. Далее со всеми этими документами обращайтесь в суд по месту регистрации страховой компании с гражданским иском. Добровольно они вряд ли Вам что-нибудь выплатят.
+
+3
MVitalia
MVitalia
19 травня 2017, 12:10
#
Спасибо, Владимир. Я ни в коем случае не остановлюсь, пойду в суд. Юристы уже над этим работают!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.85 42.85
USD 39.2 39.8
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.85 42.85
USD 39.2 39.8
Всі курси банку