Нав'язливе дороге страхування від привата
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Квиток було заброньовано за ціною 13362 грн (і така ціна зазначена у купленому квитку), але Приват24 віртуозно зняв з мене набагато більшу суму – 14030 грн 10 коп.
Оператор телефоном пояснив мені, що я заплатив за квиток більше, оскільки до ціни квитка було додано (без моєї згоди й відома) суму якогось страхування (668 грн). Я абсолютно точно пам’ятаю, що перед купівлею квитка знімав цю відмітку про якесь нав’язливе страхування. У цьому я абсолютно впевнений. Знявши відмітку про страхування, я перейшов на сторінку оплати, де стояв напис: «Оплатити 13362 грн».
Увага! Там НЕ було написано «Оплатити 14030 грн 10 коп».
Після натиснення «Оплатити 13362 грн», підозріло швидко здійснилася оплата: не було традиційного перепитування «Оплатити 14030 грн 10 коп?». Також не надійшов СМС на мій телефон з паролем про підтвердження оплати. Якби СМС надійшов, я помітив би іншу, набагато більшу, суму до сплати. Я завжди перевіряю суму до сплати у СМС-ах від Привату, а цього разу не перевірив, бо не було де перевіряти: СМС не прийшов. Це все дуже дивно, оскільки в Приват24 навіть для зміни мови інтерфейсу приходить СМС із паролем. А тут жодного СМС не приходить, певне, щоб платіж пройшов якнайшвидше і клієнт не помітив завищеної суми?
Що це було?
1. Це можна умовно назвати «хитрощами інтерфейсу», коли клієнт відмовляється від послуги, знімає відмітку, тисне «Оплатити 13362 грн», але з нього все рівно стягують 14030 грн 10 коп.
2. Перед оплатою я не отримав жодного повідомлення про те, що попри мою відмову від страхування його таки було нав’язано мені банком, і платіж зросте до 14030 грн 10 коп.
3. Я не отримав жодного СМС для підтвердження платежу. Може тому, що в СМС я помітив би завищену суму до сплати?
4. Я тиснув саме «Оплатити 13362 грн», і коли прийшов СМС про те, що «сплачено 14030 грн 10 коп.», я був в шоці. Таких хитрощів від шановного банку я не чекав.