Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Федір Каніжай 7 травня 2025, 13:23
Я отримав кошти на власний рахунок згідно свідоцтва права на спадщину. Кошти мені зараховував сам ПРІВатБАНК з поточних рахунків померлої в ПРІВатБанку на мої. Під час здійснення переказу банк заблокував операцію і вимагав надати джерела походження коштів (ХОЧА СВІДОЦТВО ПРО ПРАВО НА СПАДЩИНУ ВОНИ ВЖЕ МАЛИ).
ОК. Приніс документи повторно в банк, створили заявку. паралельно подав документ у приват 24 …
Пройшов певний час, відправлення переказу все ще неможливо…
Пишу на підтримку — відповідають: Заявки оброблені -спробуйте. Спробував…не пішло. Пишу знову. Відповідь: Ми все зробили, має відправлятись… Спробував…не пішло.
Пишу знову: Як мені дізнатись коли я зможу відправити гроші? Відповідь мене вбила: Періодично пробуйте здійснити платіж)))))))))))
АГОВ: ВИ БАНК ЧИ ХТО???
НАДАЙТЕ ЧІТКІ ТЕРМІНИ.
L0686250868 6 травня 2025, 17:05
Відділення за адресою: Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Дякую за оперативну роботу та швидке надання інформації. Після зняття коштів шахраями працівники Приватбанку заблокували карту, відкрили нову, підключили страхування від шахраїв та подали заявку на можливість повернення коштів. Дякую за вашу турботу і можливість почуватися у безпеці користуючись картами банку🙏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RomanS82 6 травня 2025, 10:56
Раніше залишав відгук за цим посиланням https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/394762/
Напишу продовження історії. Після негативного відгуку на цьому сайті та офіційного письмового звернення до головного відділення Приватбанку почався деякий рух, телефонні дзвінки. Начебто кредит погоджено, але треба додатково подати деякі документи. Які документи чітко сказати не могли.
З великими зусиллями, після численних скарг на гарячу лінію, змогли дозвонитися до менеджера банку з Кременчука, куди ми тричі подавали пакет документів. І яка нам місяць назад казала, що очікуємо останнього підпису на погодженні, а потім просто припинила відповідати на телефонні дзвінки та повідомлення. Менеджерка повідомила, що передала документи іншому менеджеру в місті Київ.
Зв’язавшись з цим менеджером, з’ясувалось, що потрібно збирати документи по новій, робити нову оцінку. Де ділись документи, які ми подавали тричі до менеджера в місті Кременчуці — новий менеджер відповісти не зміг, сказав дізнаватись в попереднього менеджера.
Отак з жовтня місяця 2024 року нас просто водили за ніс. Тричі подавались документи і жодного разу ці докумени не пішли на погодження до головного відділеня в Приватбаку.
Чи буде проведена перевірка чому так сталось — підозрюю, що ні. Чи буде надана відповідь де ділись документи — також підозрюю, що ні. І також дуже цікаво за яким принципом обирались заявки, які відправлялись на погодження… Багато запитань та нажаль відповідей на них не отримаю.
Пробувши клієнтом привату 20 років — одне бажання припинити будь-які відносини і перейти до іншого банку.
ulechkapedyash 6 травня 2025, 10:12
Вітаю, вже місяць намагаюсь зареєструвати магазин в сервісі LiqPay. В електронному кабінеті є чітка інструкція по завантаженню формата документів «Файли мають бути в форматі jpeg, jpg, png, bmp, pdf, csv, xls, xlsx, p7s. Розмір файлів — до 20 МБ.
Договори мають бути підписані обома сторонами та завірені печатками.» але, після завантаження документів, модератор відхиляє їх з вимогою завантажити документи архівом, в форматі, який навіть не можна завантажити в кабінет (формати прописані вище). Відхилення реєстрації модератором «Прохання надати документи Архівом (має бути 2 документи: один з підписом, а інший — на який накладено підпис) «. Після того як я запросила надати інструкції, як мені завантажити архів, коли це не передбачено кабінетом, мене почали відправляти на пошту, потім стали відхиляти модерацію, типу не підписані документи (хоча це не правда). В результаті, оператор Володимир сказав мені, що я не можу активувати магазин через кабінет оналйн. Інформацію можете перевірити, як і чат, ключ (sandbox_i20190041445) магазину, який ми активували. Жахливий сервіс. Вимагається для активації те, що навіть не передбачено самим сервісом LiqPay, щоб активувати кабінет, потрібно окрім подачі через кабінет писати листи поштою, перепідписувати електронні документи паперовими (як мені повідомив оператор) ітд. Скріни переписки можу надати додатково в разі потреби. Сподіваюсь, що Ви покращите свій сервіс, тому що зараз він викликає тільки розчарування.
Alex Chak 6 травня 2025, 5:45
Дізнавався через приват24, що за списання проходило о першій ночі, після наданої інформації оператор Віталій заблокував картку, до якої привязана оплата засобів звязку на позиції!!! Геній, що тут сказати.
Цікаво те, що людині яка на 2 лінії, кажуть перевипустити картку у відділенні банку…самі заблокували, а ти потім вирішуй питання.
Через приват24 перевипуск це нова картка з новим номером зі старим ІБН
Про блокування картки ніхто не просив — прохання було зменшити інтернет ліміт.
Чому оператор Віталій творить біс знає що, а Ваш клієнт тепер викручуєтся — ніхто не каже, яким чином повернути карту з тим самим номером, бо до неї привязані оплати акаунтів компанії старлінк, яка не дозволяє змінювати абонента і його номер картки — теж ніхто не каже. Зате замість консультації — Ваша картка заблокована, нам пофіг робіть нову.
Дуже хочеться почути чому такий «Віталій» досі не на фронті, сидить фіг знає де в теплі і комфорті і творить фігню. Дякую.
Віталій Шрамко 6 травня 2025, 0:07
Регламент повернення коштів, якщо не видав їх банкомат, 45−120 днів. Вже чекаю 60 днів, ви що їх з США кораблем доставляєте???
Wahnsinn 5 травня 2025, 11:52
Хотів сплатити покупку перебуваючи поза домом. Не дивлячись навіть на те, що повернувся додому і зателефонував по відеозв'язку не зміг підтвердити платіж. Не дивлячись на це все. Розумію що працювати з банком стало безпечніше, алгоритми роботи набагато кращі, ніж були раніше. P. S. готівка все ще виручає.
wadim1975 29 квітня 2025, 11:13
Дякую, за повернення коштів /шахрайські дії мережі заправок Авіас/
Доброго дня! Я мешканець Краматорська. Маю свого персонального банкира. Але зараз я знаходжусь за межами України, в одній з країн ЕС. На телефонні звінки мій банкір на жаль не підповідає. Як мені написати свої питання до відділення Приватбанку який розташован на вул. Богдана Хмельницького? Горяча лінія чи чат бот не допомогли мені вирішите питання.
mcpherson 28 квітня 2025, 13:07
Доброго дня, 21.03.2025 о 10.42 проводив операцію із зняття готівки з моєї картки ПриватБанку з банкомату УкрГазБанку ATM NRC6626 UGB 369, сума операції 8000.00 грн., проте кошти з банкомату не отримав. На гарячій лінії УкрГазБанку повідомили, що потрібно робити звернення в Банк емітент картки, таку заявку створено ID заявки 3342428 (https://privatbank.ua/refund/3342428#refund_table).

Через контакт-цент неодноразово повідомлялось, що ПриватБанк зробив всі запити і очікує відповіді.

01.04.2025 я самостійно написав звернення до УкрГазБанку щодо обставин та інформації по транзакції.

24.04.2025 отримав лист-відповідь АБ УКРГАЗБАНК вих. № 156/13361/2025, про те, що Банк 07.04.2025, отримав запит від АТ КБ «ПРИВАТБАНК» на повернення коштів у сумі 8 000,00 грн., які того ж дня було повернуто.!!!

Хоча ПриватБанк розповідав, що такі запити від самостійно робив і 21.03.2025 і в інші дати, що виявилося неправдою.

А, саме головне, що на сьогодні 28.04.2025 ПриватБанк не повернув кошти, які вже на його рахунку з 07.04.2025 та продовжує використовувати клієнтські кошти.

Дуже не раджу використовувати цей банк, клієнтська підтримка жахлива.
RomanS82 28 квітня 2025, 11:49
В жовтні місяці минулого року подали до Приватбанку пакет документів для оформлення кредиту Єоселя, але тривалий час ніякого руху не було. Потім виявилось, що потрібно було подавати проведену оцінку квартири перед погодженням кредиту, тому пакет документів на погодження відправлено не було. Про це нам сказали через місяць після наших неодноразових питань чи погоджено кредит.
В листопаді ми провели оцінку квартири та на початку грудня подали повний пакет документів для погодження кредиту. Інформації щодо погодження довго не було. Потім була атака на державні реєстри, чекали поки все відновиться. Коли відновилося виявилось, що термін документів сплив. Ми зібрали повний пакет документів по новій та 10 березня подали їх знову до Приватбанку. Станом на 28 квітня (півтора місяці з моменту подачі) жодної інформації щодо стану погодження немає. Двічі на тиждень телефонуємо до банку, але внятної відповіді чому немає погодження так і не отримуємо.
З першого нашого звернення з документами до банку пройшло майже півроку. Витрачені кошти на оцінку квартири, тричі збирався пакет документів, а це також час і кошти, витрачено купу нервів і жодної комунікації, жодної інформації добитися не можемо.
Повне розчарування в послугах банку, дуже жалкуємо, що не обрали інший банк. Продавець чекав півроку і логічно, що вже не хоче тримати квартиру, оскільки ніякого просвіту в цій ситуації не видно.
Після такої неповаги і халатності тільки одне бажання назавжди відмовитися від будь-яких послуг Приватбанку.
Олег Лисак 28 квітня 2025, 9:08
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 221
Очень разочарован работой сервиса и сотрудников ПриватБанка. После того как банк перешёл в собственность государства там творится невообразимый бардак!
Не могу внутри ПриватБанка дочке на обеды в школу деньги скинуть!
Для финмониторинга ПриватБанка сбросил документы по происхождению денег, продал квартиру, машину, офис, подал выписку с налоговой о происхождении денег. Оказывается этого недостаточно для того чтоб с карточки ПриватБанка оплатить ребёнку обеды в школе! Оформил уже четыре жалобы, вторую неделю требую чтоб со мной связался менеджер по работе с клиентами и тишина, никакой реакции, в этом банке никому ничего не надо!
RomanPinchuk 26 квітня 2025, 16:54
В приложении приват24 начали требовать предоставить им согласие на использование моей цифровой подписи С какой радости я должен это делать? Совсем с катушек слетели? Про безопасность песни петь начали
ArtDp 26 квітня 2025, 15:46
Знімав готівку з картки моно банку 21.04.2025 о 21.47 у розмірі 20 000 грн. Банкомат завис (є відео), гроші з картки були списані але не видані готівкою. Хвилин 15 взагалі ні на що пристрій не реагував, після чого видав помилку і виплюнув картку (Привіт підтримці приват банку, яка стверджувала, що я можу йти, картка буде в банкоматі і нікуди він її не виплюне після перезавантаження, добре що чекав до останнього). Підтримка приват банку стверджувала, що банкомат поверне кошти на картку моно впродовж 30 хвилин, але вже 5 днів коштів немає (при тому що сам банкомат видав в кінці помилку після перезавантаження, тобто програмні комплекси приват банку володіють інформацією щодо однозначної НЕ успішності операції, але мабуть про авто повернення (автореверси) не чули. Звернення до монобанку оформив, кошти чекати від двох тижнів до двох місяців. Тотальний сюр, дякую привату за «оперативність» у вирішенні питань та «якість» послуг, що надаються вашими апаратними засобами.
Roman2002 26 квітня 2025, 14:10
Оператор банку в онлайн режимі фахово і оперативно вирішив питання по підняттю місячного ліміту картки універсальна.Підказав необхідні кроки, які необхідно зробити.Проявив терпіння при роз’ясненні інформації.Наразі задоволений.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hanna2 25 квітня 2025, 13:04
Мій нотаріус двічі надіслав запит до ПриватБанку щодо залишків на рахунках мого померлого родича (перша заявка у жовтні 2024, друга у грудні 2024), і досі, на кінець квітня 2025, немає відповіді від банку. Жахливо!
mp123456789081 25 квітня 2025, 11:05
Я потрапив на сайт, де мені повідомили про виграш путівки на двох. Для підтвердження потрібно було ввести дані картки та пройти 3D-Secure. Після підтвердження з рахунку списали кошти, але жодної послуги я так і не отримав.

Я звернувся до ПриватБанку з проханням відкрити диспут, оскільки це класичний випадок ненадання послуги, що є підставою для оскарження транзакції згідно з правилами VISA, навіть якщо операція була підтверджена через 3D-Secure. Моя заявка № 3328394 була миттєво відхилена без детальних пояснень та без передачі запиту до платіжної системи.

Лист на chargeback@privatbank.ua залишився без відповіді. Підтримка в чаті лише посилається на 3D-Secure, ігноруючи реальні умови правил VISA.

Для порівняння звернувся до Монобанку — там хоча б готові прийняти звернення, оцінити ситуацію й діяти в інтересах клієнта.

ПриватБанк демонструє повну відсутність бажання допомагати клієнтам у випадках, коли послуга не була надана. Якщо потрапите в подібну ситуацію — розраховувати на підтримку не варто.

Номер заявки: 3328394
Результат: Відмова без обґрунтування, відсутність реакції на подальші звернення.

Не рекомендую ПриватБанк тим, хто цінує свою безпеку та хоче отримати реальну підтримку у спірних питаннях.
Володимир РВС 24 квітня 2025, 20:50
Добрий вечір!
23.04.2025 через Приват24 в 12:04 оплатив страховку, срок дії договору повинен початися з 24.04.2025 (суммі 4963 грн)СК ТАС
Гроші списали, послуги не надали, вже 3 й день якісь нерозумні відповіді що вони вибачаються за незручності і все. шаблонно відкидаются. Повертати гроші не хочуть, говорят що оформлення договора може заняти до 30днів, але!!! вони перед оплатою не повідомили про такі умови оформлення договору. На прохання повернути гроші — теж відмовляють, кажуть заблокіровані для розглядання заявки на страховку. На якій підставі вони тримають гроші вже третій день?, вони кроме вибачення нічого не відповідають.
Саме цікаве що я не можу і новий договір оформити бо вони не дають чіткої відповіді все кормлять обіцянками, і грошей немає, страховки не має, відповіді чіткої теж.Офрмити новий договор теж не можу бо вдруг вони мені його оформлят

А як списати абонплату за користування золотої карти то вони дуже швидкі.
root7372 24 квітня 2025, 20:49
Відділення за адресою: Київ, пр-т Оболонський, 26
Пользуюсь давно вип-картой. Виза инфинит. Плачу сколько-то не 400−500 грн в месяц за эту радость. И есть у меня аж целый «персональный банкир». Сегодня потребовалось раз в год оплатить один сервис в интернете. Закинул деньги на карту, повысил интернет лимит, успешно провёл операцию, остаток перекинул на свою же другую приватовскую карту. Тут звонит телефон, меня спрашивают дату рождения, я отвечаю. Спрашивают имя банкира, которое я не помню. Иии… Мне блокируют карты. Обращение в чат — мне задают в форме вопросы о личных данных и просят видеозвонок, который они обязательно запишут, спросят миллион вопросов.
С одной стороны, безопасность, да. С другой:
1. Я замечательно успел провести все операции. И будь я мошенником, я б и не пытался ничего разблокировать.
2. А почему я должен помнить имя персонального банкира?
3. Почему если я и не знаю, то счёт блокируется? Спросить другую информацию — нет, никак.

Обязательно оставлю ещё отзыв, если мне потребуются другие телодвижения.
Mike Oblomoff 22 квітня 2025, 23:07
22.04.2025 звертався через сайт приват24 до підтримки з питанням щодо заблокованих рахунків. Тривалий час відповідав автовідповідач, котрий налаштований таким чином аби не турбувати оператора, але необхідні відповіді не надає. Коли, в решті решт, таки вдалося з'єднатися з оператором, то оператор надавав плутані відповіді, з яких виходило, що він не в темі, яку я намагався обговорити. Мені доводилося багато разів цитувати попередні відповіді оператора щоб він зрозумів, про що йде мова.
Після отримання мною відповідей на мої питання, я попросив оператора відіслати наш діалог на електронну скриню, щоб я міг у подальшому спиратися на отриману консультацію, але оператор мені повідомив, що такої можливості немає. Як так немає? А як мені тоді посилатися на відповіді по моїх питаннях?
Після цього, я попросив оператора оформити скаргу з цього приводу. Оператор погодився, а я почав чекати на відповідь і попросив оператора надати мені посилання на оформлену скаргу аби я міг відстежувати її рух. На що оператор мені повідомив, що така можливість теж не передбачена! Це якесь знущання над людьми! При Коломойському такого не було! Перетворили нормальний банк на якусь «шарашкіну контору», у якій ніхто ні за що не відповідає!
У минулому році банк без моєї згоди списав з пенсійного рахунку кошти за вимогою виконавчої служби, що також не мав права робити. Він міг тільки блокувати рахунок і то, тільки у певному обсязі, який передбачено постановою Кабміну!
Це не банк, а якійсь жах став. Я був клієнтом цього банку із самого початку його відкриття й користувачем системи клієнт-банк і інтернет банкінгу. Тому маю враження від того, як він працював раніше і як він працює зараз.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝