Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Alex5491 30 серпня 2024, 17:26
Добрий день. Півтора місяця тому продавав на бінанс 1500 y.e., оплата проходила від третіх осіб, на сумі 22629грн банк обмежив в користуванні рахунками, навіть зарплату отримати не вдалось. Звернувся до поліції, надавши всі докази отримав відповідь, з відповіддю поліції в відділенні банку відправили, півтора місяці чекаю на відповідь, зміст якої можу дізнатися тільки в поліції як стверджує онлайн допомога. Після відправки відповіді банк зателефонував, я все докладно розповів оператору, він порадив звернутися в онлайн допомозі. Місяць переписки нічого не дав, кожного разу все одне й те саме, всі оператори в чаті одразу направляють звернутися в правоохоронні органи та чекати на рішення, пізніше коли надаю номер відповіді в чаті, кажуть відповідь готова. На розгляд заяви є термін від 10−30 діб, але півтора місяця я чекаю. Ще один з варіантів що запропонували в онлайн допомозі повернути суму коштів людині від якої був здійснений переказ на 22629 грн і після цього банк якби розблокує рахунки. Справа в тому, що людина від якої надійшла дана сума не зверталася до правоохоронних органів. З цього можу зробити висновок, що це робить банк. Коли мав розмову з оператором шахраєм мене не називали, але з моїх рахунків нібито були шахрайські дії, тобто можна сказати шахрай. Всі спроби довести свою непричетність по даній ситуації марні. Просто затягується час і нічого більше. З 2009 року користувався ПриватБанком і не мав жодних проблем, зараз на жаль все змінилось ще й в такий час. Або віддай свої кошти незрозуміло кому, або чекай з моря погоди, виходить так
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 серпня 2024, 17:57
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
prisheltcev 30 серпня 2024, 17:21
Сьогодні хотів поповнити рахунок на мобільному через додаток Privat24. Нічого не передвіщало проблем. Але я побачив, що на кредитці без мого відому підвищили кредитний ліміт. Я в налаштуваннях подав заявку на кредитну суму нижче, її схвалили, але було написано чекати кілька днів на повідомлення. Я не хочу чекати кілька днів і набираю гарячу лінію. Зі мною починає розмовляти голосовий помічник, і запитує про рік народження, адресу… Але тільки у номері мого будинку — числа через дріб, типу 24/7. Я це чітко вимовляю. Але одразу голосовий помічник вирішує, що данні не співпадають, і інформує мене, що мені треба найближчим часом з’явитися у найближче відділення банку, в іншому випадку послуги в телефонному режимі надаватися не будуть.

Замість простого користування простою банківською послугою як поповнення мобільного, я отримав необхідність витрачати час на вирішення більш складних питань, як то під час війни шукати найближче відділення, які постійно зачинені через тривалі повітряні тривоги. Не кажучи про те, що першопричина всього — без мого відому підвищений кредитний ліміт.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 серпня 2024, 17:50
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого.
Ми збільшили вам ліміт, тому що довіряємо вам та впевнені у поверненні коштів в разі їх використання. Також додамо, що наявність ліміту не змушує вас платити нам якість кошти чи непрозорі комісії. Водночас у вас є сума, яка може знадобитись в будь-який момент, а знизити ліміт ви завжди можете в Приват24.
Яна віртуальний помічник, котрий допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або з мобільного застосунку. Вибачте за створені незручності!
wwttfckk 30 серпня 2024, 13:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Івана Виговського, 20
Виводив близько 400 уе через бінанс, контрагент заплатив від 3 особи, після чого банк заблокував рахунки за скаргу відправника. Я пішов в поліцію написав заяву про це, поліція надало офіційну відповідь, після чого копію відповіді надав в відділенні банку. Нещодавно написав відповідь що можу піти в банк написати заяву про виведення коштів, а там кажуть що це помилка кошти не можете вивести, так як ви шахарай. Йдіть до суду)
Поперше: Банк не має права без рішення суду називати шахраєм
Подруге: Банк плює на ришення від правоохоронних органів
Потретє: Банк не має законних підстав без арешту коштів не давати ім користуватись.
Наразі створено позов до суду, ще додано відшкодування моральних збитків в оцінкою 1 000 000 грн.
Не рекомендую користуватись цим банком. Є багато комерційних банків, де ви будете впевнені що ваші кошти будуть доступні вам 24/7.
PS Служба безпеки банку — іі там взагалі немає. Залишилось пару шахраїв, які мають доступ до ваших даних. Саме з них починаються незаконні проблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 серпня 2024, 14:31
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadgush 29 серпня 2024, 18:01
Прошу висловити мою щиру подяку оператору колл-центра пані Анні (робочий номер 388) за кваліфіковану роботу та чемне, доброзичливе ставлення до мене, як до клієнта «ПриватБанку». Вважаю за необхідне зазначити, що саме таке уважне та небайдуже ставлення підвищує авторітет Держави, оскільки «ПриватБанк» є саме державним банком. Прошу відзначити професійну та кваліфіковану працю пані Анни (робочий номер 388) шляхом матеріального заохочення.
На жаль, не можу залишити схвальний відгук з приводу розгляду моїх звернень Головним фахівцем з вдосконалення бізнес — процесів та технологій обробки звернень клієнтів й держорганів ГО панною Чорною Г. В.
З повагою, клієнт «ПриватБанку», Гушанський Вадим Веніамінович.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 серпня 2024, 18:48
Вітаємо. Ми обов’язково передамо оператору Анні ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
HenryVlad93 29 серпня 2024, 12:26
Почну з комісій банку. Вони тут за все. Навіть за переведення на карту цього ж банку. Коломойський ніби за гратами, а таке відчуття, що я йому гроші на скарбничку скидаю. Я не знаю в яких ще банках э така комісія.
Теперь за підтримку банка. Годину очикував з'єднання з оператором, а щоб з ним зв’затись треба пройти 7 кргуів пекла. І досить брати у підтримку жінок з ринку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 серпня 2024, 13:16
Вітаємо.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті.
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
pabl0stan 29 серпня 2024, 10:12
Під час поповнення поточної картки готівкою в банкоматі м.Івано-Франківськ відділення на вул. Січових Стрільців 15, числа 10.07.24 банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку і не зарахував гроші. Звернення 4 рази в чат приватбанка і скарга засобами приват24 ефекта не дали- відповідь одна: збоів не виявлено. Дуже прикро і не зрозуміло куди зникли гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 серпня 2024, 11:17
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
cfirfrfrfirf12 28 серпня 2024, 21:35
Заблокували карту, надала усі відповідні документи, кожного разу футболять і щось добавляють: зразу довідку про не судимість потім довідку від поліції, потім рішення суду і тд
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 серпня 2024, 9:12
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
avk49 28 серпня 2024, 15:23
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200-річчя Херсону, 32
У мене така сама біда з лімітом. Отримувач пенсії в банку, щасливий володар депозиту, немає заборгованостей, сумлінний платник комуналки. А кредитний ліміт 0 грн. Просив усього 500 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 серпня 2024, 16:43
Вітаємо.
Приносимо вибачення за такі незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
GLNUA 27 серпня 2024, 23:22
12 лет я использовал эту систему, посути целая компания Интернет провайдер росла с єтой системой, но последние месяцы начались тупые тараканаы, то им мегого не нравится на сайте то у них страница не открылась, ладн я молчу про то какого Х их волнует мой сайт, но они начали мне тупо, подчеркну ТУПО вырубать платежку что бы я правил свой сайт как хочется им, далье абоненты пополняются, они деньги снимают, а на баланс не кладут, абон сидит без инета, звонит ругается, я хз почему, да потому что ЛИКПЕЙ АХЕРЕЛ, нафиг ликпей, нафиг приват банк. Я 12 лет их грел своими комисиями и они начали наглеть. Девушка оператор борзая и тупо требовательная… Все, я закончил работу с ликпеем и закрываю счета в приват банке, пусть гуляют.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ Эту платежку!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 серпня 2024, 9:43
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
FELIX77 27 серпня 2024, 11:23
Відділення за адресою: Харків, Салтівське шосе, 256-В
другий день у харкові не можливо попасть у відділиння приватбанку нікого не пускають. люди часами стоять на сонці в черзі. даже коли не має повітрянной тривоги.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 серпня 2024, 12:09
Добрий день!
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя.

У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.

Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.

Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.

Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!

У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Алина Горинчой 26 серпня 2024, 19:56
Відділення за адресою: Одеса, бул. Французський, 12/2
Онлайн помощь топ! Быстро, оперативно решают вопросы даже на расстоянии, когда я нахожусь заграницей. + желают хорошего настроения, что очень приятный бонус. Вот только что написали «надеюсь, таких ситуаций больше не возникнет и ничего не испортит вышего настроения». Приятно было читать ☺️ поэтому оставляю этот отзыв в моменте
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 серпня 2024, 20:30
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Проблема вирішена
4703192 26 серпня 2024, 15:13
Купляли віаквиток через ПРИВАТ 24, за правилами банку квиток мав прийти на протязі 2 годин, минула доба, квитка немає, грошей немає, враховуючи що рейс стиковочний і чекати на нього багато часу немає запросии допомоги у Приватбанку, де ж квиток, ніякої відповіді не було, раз, два. Зв«язались з авіакомпанією, на що біла відповідь що квитки висиляються на протязі максимум 2 годин, на ці прізвиша броні на дату за цим рейсом немає, номер броні має бути 6 значний, приватбанк дав 8ми. Наразі квитка немає, статус змінили на повернення коштів, хоча нам потрібни квитки.Є бажання втратити час та нерви- то до приватбанку!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 серпня 2024, 16:33
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марія Некрасова 25 серпня 2024, 18:36
Приват — банк, який завжди на звʼязку, який підтримує, консультує, допомагає за дічені хвилини. Я вдячна вам за ввічливість і високу якість роботи!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 серпня 2024, 9:53
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
sk777 24 серпня 2024, 19:21
Без пояснення причин обмежили універсальну картку, заблокувавши кредитний ліміт. На сайті privat24 і в мобільному додатку повідомляється одна і та сама неправдива інформація:
«Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати наявний борг, отримувати зарплатню на картку ПриватБанку або відкрити строковий депозит». Проте в мене не має і не було жодних боргів перед банком, а також наявна зарплатна картка і строковий депозит. Тобто виконані всі перераховані банком умови, проте кредитний ліміт все одно заблоковано. При зверненні до банку щодо цієї проблеми вони просто реєструють скаргу, за якою не передбачений зворотній зв’язок. Тож проблема не вирішується і мобільний додаток та інтернет-банкінг продовжують повідомляти мені неправдиву інформацію.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 серпня 2024, 9:53
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Єгор Яковлєв 23 серпня 2024, 18:48
Я учасник благодійної організації «Збережи дикість». Наша Б О створена без мети отримання прибутку, та діє в сфері екології, охорони довкілля та захисту тварин. В складі БО є Центр порятунку та реабілітації диких тварин «Ведмежий притулок Біла скеля», на постійному утриманні якого знаходяться дикі тварини: чотири ведмеді та вовк.

Ми багато років використовуємо платіжну систему LiqPay для здійснення публічного збору благодійних пожертв. Передані благодійниками кошти є безповоротною фінансовою допомогою, яка спрямовується на реалізацію нашої статутної діяльності, про що благодійники попереджаються при здійсненні платежів та не можуть здійснити платіж без попереднього надання такої згоди: «Я розумію та погоджуюсь з тим, що надана мною допомога буде спрямована Фондом на статутні цілі діяльності та є безповоротною».
Пожертвувачі нашої благодійної організації мають право на здійснення контролю за цільовим використанням пожертви і за вимогою такий звіт їм надається, також вони можуть конкретизувати мету пожертви в коментарі до платежу.

Вже вдруге за рік моніторингова служба LiqPay блокує нам надходження грошей через платіжну систему з таким зауваженням:
«Просимо вказати: -необхідна сума для допомоги або реалізації проекту та які орієнтовні терміни збору. — Вказати куди піде залишок, якщо проект не буде реалізований або допомога. — Додати те, що людина, що здійснює пожертвування на адресу конкретного проекту, дає згоду на їх перерозподіл/використання в інших проектах (наприклад якщо збір коштів закритий або не актуальний). -Згода платника на те що сума пожертвування не підлягає поверненню», чим порушує Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».

Моніторинговій службі нами оперативно надаються відповідні документи та пояснення.

Дикі тварини на утриманні є фактором постійного ЩОДЕННОГО використання грошових засобів. Один ведмідь в період нажировки споживає до 30 кг різних кормів на день: фрукти, овочі, горіхи, риба. Всі ведмеді у нас на утриманні можуть споживати до 120 кілограмів різних кормів на день. Ці корми комусь потрібно купити, привезти на транспортному засобі та роздати тваринам. Оскільки тварини врятовані з поганих умов, деяким з них потрібно споживати медикаменти, деяким щоденно пожиттєво. Це постійні маленькі ремонти конструкцій, бо тварини із ними взаємодіють. Це щоденні витрати, які закінчуються тільки зі смертю тварини, яка живе до 30−40 років. Така діяльність НЕ передбачає створення проекту з кінцевою сумою витрат, залишком, оскільки її реалізація закінчується зі смертю врятованої тварини від старості.
Якщо в нас виникає потреба робити цільовий збір на будівництво вольєрів, наприклад, ми робимо проект із конкретною метою, назвою, умовами, прогрес-баром тощо.

Натомість, моніторингова служба не відповідає на листи, просто вибачається за незручності та обіцяє «докласти зусиль» або вперто відповідає нам на пояснення одним і тим самим зауваженням, вказаним зверху, залишаючи систему заблокованою. Складається враження, що над нами просто знущаються чи навмисно блокують роботу.

Для центрів реабілітації диких тварин зараз дуже скрутні часи і ми залежимо від пожертв, це важка виснажлива щоденна праця виправляти помилки соціуму на благодійних засадах. Вважаю поведінку невідомих мені співробітників моніторингової служби LiqPay та їх бездумне бюрократизоване слідування інструкціям формою саботажу позитивних змін у суспільстві.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 серпня 2024, 9:47
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Полезный комментарий
Єгор Яковлєв 3 вересня 2024, 11:22
В понеділок зі мною зв’язалась представниця відділу скарг ПриватБанку, та повідомила, що моя справа опрацьовується. Близько тижня моніторинговий відділ LiqPay розглядав нашу заявку і у суботу ввечері акаунт було розблоковано.
Дякую відділу з опрацювання скарг за проведену роботу!
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Nrliy 23 серпня 2024, 14:29
Син перевів кошти щоб я змогла купити собі житловий будинок, перевів в доларах, я вже як три неділі намагаюсь зняти кошти, з продавцем договір щоб купюри були нового зразку, але на відділенні привозять лише старого зразку, ще й такі затерті що їх просто навіть ніхто в мене не візьме, неодноразово зв’язувались з операторами на номер 3700, там сказали що я можу не замовляти, а прийти на відділення спитати чи є нового зразку і мені можна буде їх зняти з каси, але коли я прийшла, сказали, що треба тільки замовляти.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 серпня 2024, 15:22
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Vs47 23 серпня 2024, 7:39
Банк самостійно встановив нульовий ліміт зняття готівки з картки єПідтримка. Звернення на гарячу лінію не допомогло (зареєстрували випадок і порадили чекати невідомо скільки). При спробі перевести гроші на рахунок в іншому банку — банк взагалі заблокував картку.
Не раджу нікому розраховувати на можливість зняття власних коштів з картки єПідтримка.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 серпня 2024, 11:11
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
OksiKrutaya 23 серпня 2024, 0:20
Сьогодні, після оплати в магазині ліміт на карті Привату був позитивним, але через годину перейшов в мінус. Як взагалі це можливо?
Мені пояснюють, що там щось колись, якийсь рахунок був заблокований, а от сьогодні розблокувався. А пояснити який рахунок не можуть чи не хочуть. Користуюсь картою вже понад 20 років і знаю, що ніколи не могла вийти на ній в мінус, а тут така картина маслом… Зрозуміла, що останнім часом в них таке практикують (.
Буду відмовлятись від послуг Привату. Дуже неприємна ситуація.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 серпня 2024, 11:10
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Maryna2303 22 серпня 2024, 22:38
Дякую консультанту Наталя за допомогу в оплаті за реквізитами. Довелося звернутися пізно ввечері через дотаток Приват24. Наталя швидко та кваліфіковано допомогла вирішити питання. Знаходжуся за кордоном, тому онлайн допомога була вкрай важлива. Оплату здійснювала 22 серпня 2024 року.
Приват вкотре довів — український сервіс на кілька кроків випереджає сервіс подібних іноземних компаній. Бажаю успіхів ПриватБанку, швидкої перемоги та процвітанню у вільній, мирній Україні!
💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 серпня 2024, 11:07
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Наталя дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
VNech 22 серпня 2024, 19:29
Якби «автоматом» блокували карту після трьох невірних CVV2-кодів, поставив би 5*. 03.05.2024 отримав 5 ел.листів з попередженням про невдалі спроби зареєструвати мою валютну карту у системі METAPAY. Нічого не знав про таку, тому карту не заблокував і не відключив оплату в інтернеті. 05.05.24 виявив пропажу прибл 67 долл.США і зателефонував у службу підтримки. Там оперативно прийняли заяву про шахрайство, попередили про блокування карти (і як пізніше з’ясував, «автоматом» зареєстрували запит на повернення коштів). Писав заяву в кіберполіцію, давав покази в районному відділку і коли брав для них довідку «з мокрою печаткою» про рух коштів, дізнався що заявки на повернення коштів вже є! 21.08.2024 отримав три перекази від банку на точні суми вкрадених цукербергівською системою METAPAY коштів. З цією паскудною системою велика проблема — банки її сприймають як солідний глобальний сервіс на кшалт НЕТФЛІКС і платежі здійснюють без 2-х факторної ідентифікації. Звичайно, я допустив помилки: почав використовувати карту не тільки як платіжну під конкретну покупку на Алі, іХерб тощо, а дещо накопичив на ній і не поставив ліміт 1бакс чи зовсім відключив інтернет-оплату. Але все ж банк має блокувати подібні спроби зареєструвати реквізити карти і блокували карту після трьох невірних CVV2-кодів (аналогом, як у банкоматі). Приємно, що повернули без судової тяганини, повністю.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 серпня 2024, 20:05
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝