×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Обмеження рахунків
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Коментарі (3)
Голосовий помічник створив проблему, або як я поповнив мобільний…
Замість простого користування простою банківською послугою як поповнення мобільного, я отримав необхідність витрачати час на вирішення більш складних питань, як то під час війни шукати найближче відділення, які постійно зачинені через тривалі повітряні тривоги. Не кажучи про те, що першопричина всього — без мого відому підвищений кредитний ліміт.
Вибачте за незручності. Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого.
Ми збільшили вам ліміт, тому що довіряємо вам та впевнені у поверненні коштів в разі їх використання. Також додамо, що наявність ліміту не змушує вас платити нам якість кошти чи непрозорі комісії. Водночас у вас є сума, яка може знадобитись в будь-який момент, а знизити ліміт ви завжди можете в Приват24.
Яна віртуальний помічник, котрий допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або з мобільного застосунку. Вибачте за створені незручності!
Написати коментар
Відгук про ПриватБанк
Поперше: Банк не має права без рішення суду називати шахраєм
Подруге: Банк плює на ришення від правоохоронних органів
Потретє: Банк не має законних підстав без арешту коштів не давати ім користуватись.
Наразі створено позов до суду, ще додано відшкодування моральних збитків в оцінкою 1 000 000 грн.
Не рекомендую користуватись цим банком. Є багато комерційних банків, де ви будете впевнені що ваші кошти будуть доступні вам 24/7.
PS Служба безпеки банку — іі там взагалі немає. Залишилось пару шахраїв, які мають доступ до ваших даних. Саме з них починаються незаконні проблеми.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Коментарі (2)
Подяка оператору колл-центра на ім'я Анна робочий номер є388
На жаль, не можу залишити схвальний відгук з приводу розгляду моїх звернень Головним фахівцем з вдосконалення бізнес — процесів та технологій обробки звернень клієнтів й держорганів ГО панною Чорною Г. В.
З повагою, клієнт «ПриватБанку», Гушанський Вадим Веніамінович.
Написати коментар
Підтримка. Комісії
Теперь за підтримку банка. Годину очикував з'єднання з оператором, а щоб з ним зв’затись треба пройти 7 кргуів пекла. І досить брати у підтримку жінок з ринку.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті.
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Написати коментар
втрачені кошти
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Заблокировали карту,
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Написати коментар
Кредитний ліміт
Приносимо вибачення за такі незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Коментарі (2)
LiqPay
НЕ РЕКОМЕНДУЮ Эту платежку!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
у харкові другий день не працюють усі відділення приватбанку.
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя.
У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (5)
Качество работы
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Коментарі (2)
зняли гроші за квиток який так і не прийшов
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Дякую за дійсно якісний сервіс і підтримку!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
Написати коментар
Повідомляють неправдиву інформацію щодо причин обмеження картки
«Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати наявний борг, отримувати зарплатню на картку ПриватБанку або відкрити строковий депозит». Проте в мене не має і не було жодних боргів перед банком, а також наявна зарплатна картка і строковий депозит. Тобто виконані всі перераховані банком умови, проте кредитний ліміт все одно заблоковано. При зверненні до банку щодо цієї проблеми вони просто реєструють скаргу, за якою не передбачений зворотній зв’язок. Тож проблема не вирішується і мобільний додаток та інтернет-банкінг продовжують повідомляти мені неправдиву інформацію.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (2)
Служба мониторингу LiqPay знущається над благодійною організацією
Ми багато років використовуємо платіжну систему LiqPay для здійснення публічного збору благодійних пожертв. Передані благодійниками кошти є безповоротною фінансовою допомогою, яка спрямовується на реалізацію нашої статутної діяльності, про що благодійники попереджаються при здійсненні платежів та не можуть здійснити платіж без попереднього надання такої згоди: «Я розумію та погоджуюсь з тим, що надана мною допомога буде спрямована Фондом на статутні цілі діяльності та є безповоротною».
Пожертвувачі нашої благодійної організації мають право на здійснення контролю за цільовим використанням пожертви і за вимогою такий звіт їм надається, також вони можуть конкретизувати мету пожертви в коментарі до платежу.
Вже вдруге за рік моніторингова служба LiqPay блокує нам надходження грошей через платіжну систему з таким зауваженням:
«Просимо вказати: -необхідна сума для допомоги або реалізації проекту та які орієнтовні терміни збору. — Вказати куди піде залишок, якщо проект не буде реалізований або допомога. — Додати те, що людина, що здійснює пожертвування на адресу конкретного проекту, дає згоду на їх перерозподіл/використання в інших проектах (наприклад якщо збір коштів закритий або не актуальний). -Згода платника на те що сума пожертвування не підлягає поверненню», чим порушує Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Моніторинговій службі нами оперативно надаються відповідні документи та пояснення.
Дикі тварини на утриманні є фактором постійного ЩОДЕННОГО використання грошових засобів. Один ведмідь в період нажировки споживає до 30 кг різних кормів на день: фрукти, овочі, горіхи, риба. Всі ведмеді у нас на утриманні можуть споживати до 120 кілограмів різних кормів на день. Ці корми комусь потрібно купити, привезти на транспортному засобі та роздати тваринам. Оскільки тварини врятовані з поганих умов, деяким з них потрібно споживати медикаменти, деяким щоденно пожиттєво. Це постійні маленькі ремонти конструкцій, бо тварини із ними взаємодіють. Це щоденні витрати, які закінчуються тільки зі смертю тварини, яка живе до 30−40 років. Така діяльність НЕ передбачає створення проекту з кінцевою сумою витрат, залишком, оскільки її реалізація закінчується зі смертю врятованої тварини від старості.
Якщо в нас виникає потреба робити цільовий збір на будівництво вольєрів, наприклад, ми робимо проект із конкретною метою, назвою, умовами, прогрес-баром тощо.
Натомість, моніторингова служба не відповідає на листи, просто вибачається за незручності та обіцяє «докласти зусиль» або вперто відповідає нам на пояснення одним і тим самим зауваженням, вказаним зверху, залишаючи систему заблокованою. Складається враження, що над нами просто знущаються чи навмисно блокують роботу.
Для центрів реабілітації диких тварин зараз дуже скрутні часи і ми залежимо від пожертв, це важка виснажлива щоденна праця виправляти помилки соціуму на благодійних засадах. Вважаю поведінку невідомих мені співробітників моніторингової служби LiqPay та їх бездумне бюрократизоване слідування інструкціям формою саботажу позитивних змін у суспільстві.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Дякую відділу з опрацювання скарг за проведену роботу!
Коментарі (3)
Обмін валют
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (1)
Заблоковане зняття коштів з картки єПідтримка
Не раджу нікому розраховувати на можливість зняття власних коштів з картки єПідтримка.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (4)
Виник мінус на карті виплат в Приваті
Мені пояснюють, що там щось колись, якийсь рахунок був заблокований, а от сьогодні розблокувався. А пояснити який рахунок не можуть чи не хочуть. Користуюсь картою вже понад 20 років і знаю, що ніколи не могла вийти на ній в мінус, а тут така картина маслом… Зрозуміла, що останнім часом в них таке практикують (.
Буду відмовлятись від послуг Привату. Дуже неприємна ситуація.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Дякую!
Приват вкотре довів — український сервіс на кілька кроків випереджає сервіс подібних іноземних компаній. Бажаю успіхів ПриватБанку, швидкої перемоги та процвітанню у вільній, мирній Україні!
💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Наталя дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Написати коментар
Повертають вкрадені з карти кошти
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Написати коментар