Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Viktor42
Viktor42
1 липня 2020, 16:25
У договорі вказано, що у разі настання форс-мажорних обставин, що не залежать від Вас і Банку (пожежа, повінь, землетрус, воєнні дії, масові заворушення, антиурядові виступи, ТОЩО), терміни виконання зобов'язань за цим договором відсуваються. Ці зобов'язання підлягають негайному виконанню після припинення дії форс-мажору.
Питання: заблокування вкладу в банку, про який мені не було повідомлено банком, вважається форс-мажорними обставинами? І що іще входить в ТОЩО? Чи банк спеціально не доводить до відома клієнта стан його рахунку, та дії, пов'язані з ним?
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 16:29
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
mnbvcxz1959
mnbvcxz1959
1 липня 2020, 13:17
Елена, Одесса
В какой срок Приватбанк перебросит деньги на карточку банка Пивденный с терминала S1000ETP, который находится г. Одесса, ул.Новосельского, д. 70, магазин «Хумана». 30.06.2020г. ошибочно продавец магазина сняла деньги с моей карточки банка Пивденный в сумме 720 грн. вместо 72 грн., в тот же день 30.06.2020г. написали заявление на повернення в сумме 648,00 грн. Я пенсионерка, инвалид 2 группы, пенсия маленькая, не моей вине такую ошибку сделала продавец «Хумана», а кушать хочется… в какой срок Приватбанк зачислит сумму 648грн. на карточку Пивденного?
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 14:13
Добрий день!
В даній ситуації банк відправляє кошти назад на картку після того, як торгова точка ініціює дане повернення за Вашою заявою.
З повагою, ПриватБанк.
mabroc1002
mabroc1002
1 липня 2020, 10:50
Олена, Киев
Добрий день!
Учора було задано питання, про відкриття рахунку ФОП, сьогодні відповідь недоступна, а саме, цікавить з якого віку можливо відкрити данний рахунок.
Чи можливо відкрити рахунок ФОП з 16-ти років? Які документи для цього потрібні?
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 11:01
Добрий день!
ФОП може бути зареєстрована з 16-ти років. Відповідно, з даного віку ФОП може звернутись в банк для відкриття рахунку.
Детальніше про відкриття рахунку на нашому сайті — https://privatbank.ua/business/otkryt-schet
З повагою, ПриватБанк.
Aksel80
Аксел Феликсович Погосян
1 липня 2020, 9:19
Аксел Феликсович, Черновцы
Здравствуйте! Скажите пожалуйста, у меня небыло не одного нарушения по пользованию кредитом, я все условия четко соблюдал, почему убрали лимит и почему на карте универсальная голд не устанавливается хоть какой то лимит?
Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 9:24
Доброго ранку!
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Ліміти переглядаються регулярно та при активному користуванні продуктами банку можуть бути збільшені в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Peshkan
Peshkan
30 червня 2020, 14:59
Світлана, Кременчук
30.06.2020 при вході в Приват 24 отримала повідомлення про відсутність в мене фінансового номеру. Телефон 3700 не надавав підтримки. Сповіщення від банку — звернутись до банкомату або відділення. Співробітник банку Тетяна (заступник керівника відділення в м.Кременчук, вул.Перемоги,25) під час спілкування щось вводила на своєму планшеті і попросила надати код з СМС з мого телефону, який щойно надійшов. Я, нічого не підозрюючи, все показала «на автоматі». Дома почала перевіряти які були дії за останні 3 дні і в розділі страховки насторожила дата початку страховки дитини. Я мала три страховки відкриті в один день в 2018 році. А тут нова з завтрішнього дня. 01.06.2020 списались платежі за страховки, тобто на сьогодні всі 3 страховки є діючі — «захист» за 240, 240 та 600 грн. на рік. Виходить, що я сиділа навпроти працівника банку, вона, жодним словом не виказавши себе, мовчки оформила нову страховку моїй дитині за мої гроші – 600 грн. і чекає на премію.Одночасно встигла закрити страховку на 240 грн, вона напевно вважає, що мені вкрай необхідна інша страховка, звісно ж дорожча в 2,5 рази. Тетяна, маючи доступ до картки, обікрала мене на 360 грн. (різниця між двома страховками по договору, який я мала б оплачувати). Таким же чином можна кошти з будь-якої картки перерахувати будь- куди та ще й кредитів набратись, або оплату частинами здійснити. Приватбанк бореться з шахраями, які обкрадають його клієнтів за приказкою: у чужому оці й порошинку бачить, а у своєму й пенька не помічає.
Приватбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 15:33
Добрий день!
Ми звернулись приватним повідомленням до Вас для уточнення контактних даних, щоб мати можливість детально перевірити інформацію.
Expertwine
Expertwine
30 червня 2020, 10:46
16.06.2020, получил перевод в дол. За продажу доли в ТОВ. Отправил, договор, устав, выписку из реестра.
Потом акт передачи. 24.06.2020 запросили объяснительную, почему я продал дешевле уставного фона, отправил, так договорился с покупателем. Отклонили, отправил разъяснения юриста
Чинне законодавство не встановлює заборону на продаж частки за ціною нижче номінальної вартості, визначеної установчими документами.
Також, в силу ч.1 ст. 632 ГПК України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.
Відповідно до п.6 «МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НОТАРІАЛЬНОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ ЩОДО ПОСВІДЧЕННЯ ДОГОВОРІВ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ЧАСТКИ В СТАТУТНОМУ КАПІТАЛІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ» (МЕН № 4 (94), серпень, 2017 року). «При укладенні договору купівлі-продажу частки у статутному капіталі товариства не вимагається проведення оцінки частки учасника, сторони можуть самостійно за домовленістю визначити ціну договору. Слід пам’ятати, що продаж здійснюється за ціною, вказаною у повідомленні про намір одного із учасників продати свою частку або вищою від зазначеної у повідомленні, але не нижчою за вказану у такому повідомленні.»
Відповідно до ч.8 ст. 24 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275 (надалі по тексту- Закон № 2275) «Вартість частки учасника визначається виходячи з ринкової вартості сукупності всіх часток учасників товариства пропорційно до розміру частки такого учасника».
В Національному Стандарті №1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав» поняття «Ринкова вартість» трактується наступним чином:
«Ринкова вартість – вартість, за яку можливе відчуження об’єкта оцінки за угодою, укладеною між покупцем та продавцем, після проведення відповідного маркетингу за умови, що кожна зі сторін діяла із знанням справи, розсудливо і без примусу».
Денег нет.
Приватбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 11:32
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась, а також Ваших контактних даних.
Klient7privat
Klient7privat
29 червня 2020, 11:19
Здравствуйте!
Я нахожусь за границей.
27.06.2020 отправила в приват24
https://privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data

ИНН и фотографии страниц внутреннего паспорта гражданина Украины.

Мне 28.06.2020 пришло уведомление, что документы подходят, а затем пришло уведомление, что документы не подходят.

Я хочу выслать повторно фото паспорта, которое должно подойти,
( Согласно указу НБУ от 04.09.2019
Номер Р/25-0006/45577 )
в отдел верификации документов, но там не высвечивается желтое меню для отправки фото паспорта.

В чате мне оператор сказал, что ничем не может мне помочь и я должна подать документы ТОЛЬКО через желтое меню приват24.
Но это технически невозможно, так как оно больше не высвечивается.

Я целый день на связи в чате была и возможность отправить фото паспорта не получила, как и адреса, куда можно еще отправить эти документы и когда появится желтое меню.

Если фото страниц моего внутреннего паспорта не подошли, то как мне отправить новые фото загран паспорта, которые должны подходить?

С уважением.
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2020, 13:49
Добрий день.
Банк самостійно ініціює збір документів дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт, у Вас з´явиться повідомлення і посилання — Ви зможете надати документи перейшовши за посиланням.
В іншому випадку, Ви можете звернутися з документами в будь-яке відділення ПриватБанку.
550anna
550anna
28 червня 2020, 22:38
Тато у від'їзді, інтернету там немає, тому мені частенько доводиться заходити зі свого телефону на його картку з привату (поповнювати рахунок і т.п).Раніше все було добре, а сьогодні взагалі не виходить зайти — складається враження, що хтось поміняв пароль (а тато цього не робив).Як це виправити?
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2020, 9:22
Звертаємо увагу, що згідно з Умов та Правил надання банківських послуг, клієнт зобов'язаний не розголошувати відомостей про логін та пароль клієнта третім особам.
Для відновлення доступу достатньо пройти вхід, покроково заповнюючи запитувані при вході дані. Якщо у Вашого тата виникнуть труднощі, він завжди може звернутись до підтримки банку для надання допомоги.
K4t1a
K4t1a
27 червня 2020, 17:07
Добрый день. Скажите пожалуйста, несколько месяцев назад оплачивала штраф по пдд. Возможно ли взять в отделении банка копию чека, зная фамилию на которую оплачивался чек?
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2020, 17:43
Добрий день!
Якщо платіж проводився з авторизацією Вашим телефоном чи карткою квитанцію можна отримати в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Отримати квитанцію» або в терміналі самообслуговування в меню «Історія платежів».
З повагою, ПриватБанк.
KoliesnikA
KoliesnikA
27 червня 2020, 14:31
Пришло уведомление в приват24, что транзакция прошла успешно, но в истории выплат ничего не появилось, как, собственно, и сумма которая должна была прибавиться не появилась на карте.
Как это объяснить?
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2020, 14:52
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
aleksandrlinnik
Shurik Linnik
27 червня 2020, 12:18
Shurik
У меня есть просроченный кредит, суд проигран.Заведено исполнительное дело.Денег и имущества не имею, так как болею.Исполнительной службе сообщил о моих проблемах.Это же государство в государстве меня постоянно шантажирует, рассказывают как будут смеятся надо мной соседи и что исполнительная служба обдерет меня до последней копейки продавая мое имущество за те же копейки.Типа заплатите нам и все простим.Вопрос к руководству привата: Вы выше власти? Вам наплевать на НБУ? Я платил страховку за кредитную линию и вы мне подсунули ее, как и страховку на каждый день.Вы теперь мне намекаете что я дурак и нечего было мне страховатся! Когда настуил страховой случай я просил вас помочь мне разобратся со страховой компанией так как это и ваша проблема: я перестаю платить.Вы мне отказали и теперь это ваша проблема! Оператор Юлия Павловна под номером 1319 мне так растолковала что я понял страховки в привате это какие-то проблемы клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2020, 12:44
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Odessa68
Odessa68
27 червня 2020, 12:13
Добрый день! Не получаю СМС о зачислении пенсии
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2020, 12:45
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Olesaa13
Olesaa13
26 червня 2020, 12:32
Здравствуйте. Я только устроилась на работу. Мне позвонили и сказали что мой счёт на зарплатной карте будет заблокирован. Дак меня есть долг перед приват банком но мне надо как-то жить и кормить детей я же многодетная мать и живу одна. Просьба не блокировать карту а по частям хотя бы снимать. Куда обращаться. Я сама с Хотова Киевской области Киево Святошенского раена
Приватбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 12:59
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
56738495
Анатолий Зубов
26 червня 2020, 11:07
Анатолий, Днепр
В приват24 в шаблоне по оплате комунальных услуг есть графы «дог без начисления». Что это такое? А фактически долгов нет.
Приватбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 12:14
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що шаблони створені згідно з договором отримувача платежу.
У випадку, якщо в квитанції не вказані дані для заповнення, то для уточнення цієї інформації рекомендуємо звернутись до отримувача.
0680693138
0680693138
26 червня 2020, 5:43
Анастасия
Почему заблокованы карты
Приватбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 8:43
Доброго ранку!
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
lbdvdara
lbdvdara
25 червня 2020, 17:53
Доброго дня! Протягом великого терміну часу до мене поступають дзвінки від колекторів ПриватБанку щодо чужого боргу, так як мій номер (без мого відома) був вказаний як контактний. Оплачувати чужі борги у мене ніякого бажання немає. Як припинити дані дзвінки?
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 19:38
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути зазначений випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
ostapova
ostapova
25 червня 2020, 15:04
Ирина, Киев
Банк прислал сообщение. что счета арестованы исполнительной службой. Исполнительная служба прислала ответ, что ареста на накладывала. Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 15:51
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете, перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Mariia2000
Mariia2000
24 червня 2020, 20:32
Здравствуйте, я нахожусь в Польше, и мне необходимо войти в свой приват 24 но не могу, т.к.потеряла мобильный телефон вместе со скачанным приложением и сим картой, номер которой привязан к банку.
Звонила по номеру +380567161131, но так и не дозвонилась… что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 8:47
Добрий день.
Для зручності клієнтів була реалізована можливість зміни способу авторизації при вході. Ви можете обрати зручний для Вас спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що Вам не підходить,  натисніть  «Інший спосіб». 
Для зміни номеру Ви можете звернутися до нашого чату pb.ua/chat/ Також знадобиться веб-камера та паспорт.  
geruc
geruc
24 червня 2020, 20:17
Здравствуйте.В Приват24 открыта интернет- карта для оплаты через интернет.Карту банк заблокировал, и вход в Приват24тоже, чтобы разблокировать оператор предлагает получить пластиковую карту, которая мне не нужна.Снять свои деньги не предоставляют возможности, Предлагают закрыть счет, а деньги списать на благотворительность, т.к.не имею других актуальных счетов и не желаю открывать какие либо счета в ПриватБанке.Что это за мошеничество от ПриватБанка и как забрать деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 8:48
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

Anngfdt
Anngfdt
24 червня 2020, 18:08
5 июня оплатила водоснабжение, уборку территории и вывоз мусора через Приват24. Деньги сняли, а долг в кабинете, на сегодняшний день, так и остался!
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2020, 19:50
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку