Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Aleks1981
Aleks1981
5 серпня 2020, 12:19
Здравствуйте, меня зовут Александр и я являюсь клиентом ПриватБанка с 2017 года. 15.05.2020 года я пополнял счёт на сайте Водафон через платёжную систему EasyPay, деньги с карты списали, а на счёт не пришли, и чек система не выдала, но сообщение от ПриватБанка прилшло, что 25 грн списано. Я обратился в службу поддержки EasyPay так как посчитал, что мои деньги зависли где-то в платёжной системе, и чтобы они разобрались в ситуации, куда пропали деньги. Они ответили, что платеж был ошибочный и ситуация требует более детальной проверки, и по результатам проверки мне придёт письмо. 20.05.2020. мне пришло письмо, что моя проблема рассмотрена, и что они передают запрос в банк для восстановления списанной суммы на моём счёт, срок восстановления до 30 дней. На следующий день 21 мая банк меня блокирует и разрывает со мной деловые отношения, потому что я создал какой-то неприемлемо высокий уровень риска, а также что я могу обратиться в отделение банка с заявлением, паспортом, кодом и реквизитами другого банка для перевода моих денежных средств в другой банк. Конкретных причин никто из операторов банка не может объяснить. Хочу узнать более подробные причины, ведь у меня есть сообщение от ПриватБанка, что деньги действительно были списаны. С уважением Александр.
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2020, 12:40
Добрий день!
Зазначимо, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
51048843
Анон Анон
4 серпня 2020, 21:31
Никита
Добрый вечер у меня есть долларовые купюры номиналом 100 долларов 1996 года до 2006 года на некоторых немного подтертый портрет на одной стоит маленький штампик а так вообщем они в нормальной состоянии принимаются ли они в банках и можно ли проводить с ними валютные операции вообще?
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2020, 8:27
Доброго ранку!
Критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
veltiegruv
veltiegruv
4 серпня 2020, 17:34
Максим, Киев
Добрый день. Не нашел на сайте формы для подачи заявки о мошенниках, обращаюсь здесь. 02 февраля 2020 года были переведены средства на 5168 7422 3268 2322 Степанова Ирина Ивановна за предоплату по автозапчастям. Есть вся фиксация в переписке на портале avto.pro, квитанции. Так же в переписке на сервисе есть текста что деньги вернут, из месяца в месяц, таких пострадавших много. Остается вопрос как вернуть свои средства?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 18:00
Добрий день.
Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Natali333
Natali333
4 серпня 2020, 11:07
Пішла в банк поновити дані. Дала паспорт і індентифікаційний код. В відділенні мені повідомили, що буцімто мій паспорт не дійсний і треба міняти фото. Фото міняють в 25 і 45 років. Я 1982 року народження. В 25 років нове фото наклеєне. Скажіть будь ласка, що мені робити — чекати 45 років і тоді звертатись у ваш банк??????
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 12:21
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні ваш контактний номер.
Lesyaqq
Lesyaqq
4 серпня 2020, 9:08
В новинах лякають якимись змінами щодо переказів, блокуванням карток. Яка реальність? Якщо я щомісяця вивожу зі свого електронного гаманця (на моєму прізвищі) на свою карту 250 доларів, для мене нічого не зміниться?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 9:28
На поточний момент змін в проведенні переказів не проводилось. Ви можете особисто стежити за новинами банку на сайті https://privatbank.ua/news/archive
Ruslanka190
Ruslanka190
4 серпня 2020, 0:19
Що робити якщо забула пароль для входу в приват 24. Оскільки я зараз знаходжуся в Польщі, я номер привязаний до Київстар, а роумінг не включаються. І смс повідомлень від Київстар я не бачу. Як можна онлайн звязатися з оператором приват банку для консультації?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 9:02
Знаходячись за кордоном, Ви можете змінити номер телефону для входу, звернувшись до нашого чату pb.ua/chat/
Вам також знадобиться веб-камера та паспорт. 
Natalia2014
Natalia2014
3 серпня 2020, 17:45
Нталья, Черкасы
Добрый день.
в марте 2014 года переехала из Крыма на постоянное место жительство в Черкассы.
Подала заявку на разблокировку моей карты 51687420066051628, номер заявки 118-74-77.
Уже шесть лет не могу воспользоваться своими деньгами, когда банк мне поможет?
Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2020, 19:38
Добрий вечір!
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
З повагою, ПриватБанк.
ViktorHoonigan
ViktorHoonigan
3 серпня 2020, 13:38
Виктор, Арнэдо
Здравствуйте, у меня задолженность по кредиту, выехал за границу и перестал вносить деньги на карту из-за начавшейся пандемии. На днях был суд, в котором меня обязали выплатить задолженность. Как связаться со отделом по работе с проблемной задолженностью, чтобы уведомить их что в ближайшее время я выплачу задолженность в полном размере. Не хочу чтоб коллектора приехали по адресу прописки где живёт одинокая бабушка. Спасибо за ваше внимание.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2020, 14:54
Добрий день!
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання Вам нових кредитів. Ознайомитися детально з інформацією Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
torri
torri
3 серпня 2020, 12:18
Вика , Покровск
В этом месяце сократили кредит (забрали весь остаток). Обязательный платеж, (согласно СМС и приват24), который надо было оплатить до 25.07 20г., был оплачен 22.07.20г. Без всяких предупреждений и СМС сообщений, оказывается насчитали в этом месяце, за использование кредита, еще один обязательный платеж, сделав нас должниками ( чего я не допускаю). Все это я увидела 02.08.20г. когда пришла СМС о списании суммы. Я так поняла, что обязательный платеж, который был оплачен 22.07.2020г. был просто принят как сумма для пополнения кредитки, и на остаток насчитали в тот же день сумму за использование кредита. В приват 24 этого не видно, а видно 01.08.2020г. списание начисленного долга. Поясните, как так? И как оплачивать теперь обязательные платежи, чтобы не оплачивать дважды?
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2020, 12:57
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок та розібратися в ситуації, що склалася.
Leo21
Leo21
2 серпня 2020, 13:33
Запитання ще раз!!! Банк надае довiдку для бугалтерii колгоспу для виплат коштiв за аренду паiв в якому вказаний рахунок з карткою. Чому банк зачислив кошти зовсiм на iнший рахунок?.. кошти з цего рахунка неможливо перерахувати на iншi рахунки даже в (всi послуги). Не водьте в оману людей, кошти автоматично перераховуться на технологiчний рахунок, це закладено в програмi iблокуться на рахунку. Дайте вiдповiдь поэтапного переводу коштiв на картку
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2020, 13:39
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Leo21
Leo21
2 серпня 2020, 12:26
Взяв реквiзити в банку, колгосп по ци реквiзитам перерахував грошi за аренду паiв по вказаним реквiзитам. Чому банк самовiльно зарахував кошти на технологiчний рахунок, позбавивши мене можливрстiкористуватись моiми грошима
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2020, 12:47
Добрий день!
Якщо відправник не вказав картку, на яку Банк має зарахувати кошти, а лише реквізити та ІПН отримувача, то для зручності клієнта, щоб не повертати платіж, він міг бути зарахований на поточний рахунок. Даний рахунок можна бачити в веб версії Приват24 та перерахувати з нього кошти на картку в меню «Всі послуги».
Dembel1810
Dembel1810
1 серпня 2020, 15:43
Доброго дня! У мене запитання
Я зараз за кордоном.у мене є заборгованість.у приват 24 не можу зайти тому що заблокована карта.А суму боргу не знаю.
Як мені зв'язатися з банком?
Приватбанк
Відповідь банку
1 серпня 2020, 15:48
Добрий день!
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Viktor6633
Viktor6633
31 липня 2020, 16:02
Доброго дня! Чи зможу я спокійно здійснювати платежі з мобільного Приват24, якщо я поміняю на нетривалий час своє місце проживання на іншу область в Україні?
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2020, 16:36
Добрий день.
Місцезнаходження не впливає на можливість користування застосунком.

Olga1240
Olga1240
29 липня 2020, 18:41
Николаев
Здравствуйте
Недавно в «бабушкиных запасах» нашла гривны старого образца, купюры по 200 гривен 2001 года выпуска, если не ошибаюсь. Естественно из оборота их вывели давно. Но вот интересно, можно ли их ещё обменять на «ходовые» или можно выкидывать?
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2020, 19:00
Добрий вечір!
Для уточнення інформації ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
lstadnik
lstadnik
28 липня 2020, 14:52
У нас в смт. Чррний Острів не працює термінал. Куди звертатися, щоб його поремонтувати?
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2020, 15:18
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
wolter
wolter
27 липня 2020, 20:55
как дозвонится до оператора после 18 часов
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2020, 9:06
Доброго ранку!
Для зв'язку з банком в телефонному режимі, ви можете звернутись за номером 3700 (цілодобово).
Також, ви можете задати питання нам в особистих повідомленнях або ж на сайті банку, натиснувши в правому нижньому куті іконку чата і описати питання нашим операторам.
Lyosya19872011
Lyosya19872011
27 липня 2020, 18:51
Здравствуйте, можно ли через приват 24 узнать откуда именно пришла оплата на карту? С какого города? Так как оплата была произведена из терминала самообслуживания
Приватбанк
Відповідь банку
27 липня 2020, 20:07
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та перевірити інформацію. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
AlexTs
AlexTs
27 липня 2020, 16:54
Олександр, Київ
Доброго дня. Як повернути гроші, які шахрайським шляхом несанкціоновано були переведені з моєї картки за «Покупка, ДАТИРОВАНИЕ УСЛУГ: +74993807404 Кипр». SMS чи дзвінка із запитом на підтвердженням оплати я не отримував. Більше того, навіть інформації про зняття цих коштів банк не надсилав.
Приватбанк
Відповідь банку
27 липня 2020, 19:17
Добрий день.
Рекомендуємо заблокувати картку в особистому кабінеті, та звернутись до нашої підтримки за будь-яким із доступних каналів для формування заявки до міжнародної платіжної системи на претензійну роботу.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
DimaSDA
DimaSDA
27 липня 2020, 12:30
Дмитро, Дніпро
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, могу ли я в кассе Приватбанка обменять старые купюры (2011-2014 г. в.) на новые банкноты 20, 50, 200 гривен (2018-2019 г. в.)? Имеются ли такие купюры в кассах, или они бывают не так часто? Если да — то нужно как-то заранее заказывать наличные?
Понимаю, что мой вопрос не первостепенной важности, но, любопытства ради, если есть возможность, хотелось бы посмотреть и подержать в руках деньги, которые уже второй год находятся в обращении, но которые почти никто и нигде не видел.
Приватбанк
Відповідь банку
27 липня 2020, 13:16
Добрий день.
Національна валюта приймається тільки для поповнення рахунків, проведення платежів та переказів. Обміну немає.
KRAVCHUKD
KRAVCHUKD
26 липня 2020, 14:24
Доброго дня! Я не може зайти до Приват24, знаходжуся закордоном, українська сім карта не працює!?
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2020, 14:40
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку