×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
30.10.2015р. (чек 30102015150206) за допомогою працівника Приватбанк, здійснено оплату комунальних послуг через термінал самообслуговування, зокрема за послугу кабельне телебачення (Пілот) в розмірі 60,00грн. на адресу: вул. Урицького, 103/15 (№квитанції 0.0.455155779.3).
Працівником Приватбанку допущено помилку при внесенні даних, а саме я не є абонентом кабельного ТБ (Пілот), користуюсь лише интернетом (Пілот). Тому кошти в розмірі 60,00грн. не зарахувались на потрібну послугу.
Слід зазначити, що я неодноразово зверталась з даного приводу до відділення Приватбанк, але на даний час жодних заходів з повернення грошових коштів в розмірі 60,00грн. не здійснено. Пройшло вже більше року!!!
Прошу Вас перенести сплачені кошти на розрахунковий рахунок «послугу Інтернет (Пілот)». Або надати роз«яснення, що необхідно зробити для прискорення перерахунку.