Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ruslanka190
Ruslanka190
4 серпня 2020, 0:19
Що робити якщо забула пароль для входу в приват 24. Оскільки я зараз знаходжуся в Польщі, я номер привязаний до Київстар, а роумінг не включаються. І смс повідомлень від Київстар я не бачу. Як можна онлайн звязатися з оператором приват банку для консультації?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 9:02
Знаходячись за кордоном, Ви можете змінити номер телефону для входу, звернувшись до нашого чату pb.ua/chat/
Вам також знадобиться веб-камера та паспорт. 
Natalia2014
Natalia2014
3 серпня 2020, 17:45
Нталья, Черкасы
Добрый день.
в марте 2014 года переехала из Крыма на постоянное место жительство в Черкассы.
Подала заявку на разблокировку моей карты 51687420066051628, номер заявки 118-74-77.
Уже шесть лет не могу воспользоваться своими деньгами, когда банк мне поможет?
Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2020, 19:38
Добрий вечір!
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
З повагою, ПриватБанк.
ViktorHoonigan
ViktorHoonigan
3 серпня 2020, 13:38
Виктор, Арнэдо
Здравствуйте, у меня задолженность по кредиту, выехал за границу и перестал вносить деньги на карту из-за начавшейся пандемии. На днях был суд, в котором меня обязали выплатить задолженность. Как связаться со отделом по работе с проблемной задолженностью, чтобы уведомить их что в ближайшее время я выплачу задолженность в полном размере. Не хочу чтоб коллектора приехали по адресу прописки где живёт одинокая бабушка. Спасибо за ваше внимание.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2020, 14:54
Добрий день!
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання Вам нових кредитів. Ознайомитися детально з інформацією Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
torri
torri
3 серпня 2020, 12:18
Вика , Покровск
В этом месяце сократили кредит (забрали весь остаток). Обязательный платеж, (согласно СМС и приват24), который надо было оплатить до 25.07 20г., был оплачен 22.07.20г. Без всяких предупреждений и СМС сообщений, оказывается насчитали в этом месяце, за использование кредита, еще один обязательный платеж, сделав нас должниками ( чего я не допускаю). Все это я увидела 02.08.20г. когда пришла СМС о списании суммы. Я так поняла, что обязательный платеж, который был оплачен 22.07.2020г. был просто принят как сумма для пополнения кредитки, и на остаток насчитали в тот же день сумму за использование кредита. В приват 24 этого не видно, а видно 01.08.2020г. списание начисленного долга. Поясните, как так? И как оплачивать теперь обязательные платежи, чтобы не оплачивать дважды?
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2020, 12:57
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок та розібратися в ситуації, що склалася.
Leo21
Leo21
2 серпня 2020, 13:33
Запитання ще раз!!! Банк надае довiдку для бугалтерii колгоспу для виплат коштiв за аренду паiв в якому вказаний рахунок з карткою. Чому банк зачислив кошти зовсiм на iнший рахунок?.. кошти з цего рахунка неможливо перерахувати на iншi рахунки даже в (всi послуги). Не водьте в оману людей, кошти автоматично перераховуться на технологiчний рахунок, це закладено в програмi iблокуться на рахунку. Дайте вiдповiдь поэтапного переводу коштiв на картку
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2020, 13:39
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Leo21
Leo21
2 серпня 2020, 12:26
Взяв реквiзити в банку, колгосп по ци реквiзитам перерахував грошi за аренду паiв по вказаним реквiзитам. Чому банк самовiльно зарахував кошти на технологiчний рахунок, позбавивши мене можливрстiкористуватись моiми грошима
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2020, 12:47
Добрий день!
Якщо відправник не вказав картку, на яку Банк має зарахувати кошти, а лише реквізити та ІПН отримувача, то для зручності клієнта, щоб не повертати платіж, він міг бути зарахований на поточний рахунок. Даний рахунок можна бачити в веб версії Приват24 та перерахувати з нього кошти на картку в меню «Всі послуги».
Dembel1810
Dembel1810
1 серпня 2020, 15:43
Доброго дня! У мене запитання
Я зараз за кордоном.у мене є заборгованість.у приват 24 не можу зайти тому що заблокована карта.А суму боргу не знаю.
Як мені зв'язатися з банком?
Приватбанк
Відповідь банку
1 серпня 2020, 15:48
Добрий день!
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Viktor6633
Viktor6633
31 липня 2020, 16:02
Доброго дня! Чи зможу я спокійно здійснювати платежі з мобільного Приват24, якщо я поміняю на нетривалий час своє місце проживання на іншу область в Україні?
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2020, 16:36
Добрий день.
Місцезнаходження не впливає на можливість користування застосунком.

Olga1240
Olga1240
29 липня 2020, 18:41
Николаев
Здравствуйте
Недавно в «бабушкиных запасах» нашла гривны старого образца, купюры по 200 гривен 2001 года выпуска, если не ошибаюсь. Естественно из оборота их вывели давно. Но вот интересно, можно ли их ещё обменять на «ходовые» или можно выкидывать?
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2020, 19:00
Добрий вечір!
Для уточнення інформації ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
lstadnik
lstadnik
28 липня 2020, 14:52
У нас в смт. Чррний Острів не працює термінал. Куди звертатися, щоб його поремонтувати?
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2020, 15:18
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
wolter
wolter
27 липня 2020, 20:55
как дозвонится до оператора после 18 часов
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2020, 9:06
Доброго ранку!
Для зв'язку з банком в телефонному режимі, ви можете звернутись за номером 3700 (цілодобово).
Також, ви можете задати питання нам в особистих повідомленнях або ж на сайті банку, натиснувши в правому нижньому куті іконку чата і описати питання нашим операторам.
Lyosya19872011
Lyosya19872011
27 липня 2020, 18:51
Здравствуйте, можно ли через приват 24 узнать откуда именно пришла оплата на карту? С какого города? Так как оплата была произведена из терминала самообслуживания
Приватбанк
Відповідь банку
27 липня 2020, 20:07
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та перевірити інформацію. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
AlexTs
AlexTs
27 липня 2020, 16:54
Олександр, Київ
Доброго дня. Як повернути гроші, які шахрайським шляхом несанкціоновано були переведені з моєї картки за «Покупка, ДАТИРОВАНИЕ УСЛУГ: +74993807404 Кипр». SMS чи дзвінка із запитом на підтвердженням оплати я не отримував. Більше того, навіть інформації про зняття цих коштів банк не надсилав.
Приватбанк
Відповідь банку
27 липня 2020, 19:17
Добрий день.
Рекомендуємо заблокувати картку в особистому кабінеті, та звернутись до нашої підтримки за будь-яким із доступних каналів для формування заявки до міжнародної платіжної системи на претензійну роботу.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
DimaSDA
DimaSDA
27 липня 2020, 12:30
Дмитро, Дніпро
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, могу ли я в кассе Приватбанка обменять старые купюры (2011-2014 г. в.) на новые банкноты 20, 50, 200 гривен (2018-2019 г. в.)? Имеются ли такие купюры в кассах, или они бывают не так часто? Если да — то нужно как-то заранее заказывать наличные?
Понимаю, что мой вопрос не первостепенной важности, но, любопытства ради, если есть возможность, хотелось бы посмотреть и подержать в руках деньги, которые уже второй год находятся в обращении, но которые почти никто и нигде не видел.
Приватбанк
Відповідь банку
27 липня 2020, 13:16
Добрий день.
Національна валюта приймається тільки для поповнення рахунків, проведення платежів та переказів. Обміну немає.
KRAVCHUKD
KRAVCHUKD
26 липня 2020, 14:24
Доброго дня! Я не може зайти до Приват24, знаходжуся закордоном, українська сім карта не працює!?
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2020, 14:40
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
1234568
1234568
25 липня 2020, 20:43
А, Лисичанск
Здравствуйте! Состою в центре занятости. 3 месяца нет выплат. В центре занятости сказали, что деньги начислены в Приватбанк. Почему нет выплат? г. Лисичанск Луганская обл.
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2020, 8:50
Добрий ранок!
В першу чергу, хочемо зауважити, що банк проводить виплату, після того як нам переведуть кошти. Ви є нашим клієнтом і наше головне завдання — це надати Вам якісний сервіс і своєчасне надходження платежів.
kostoss
kostoss
25 липня 2020, 13:35
константин
добрый день.супруге пришел перевод по системе WESTERN UNION почему банк отказывает в выплате потребовал документы отправителя она предоставила банк посоветовал получить в другом банке.Можете обьяснить в чем проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2020, 14:15
Добрий день!
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У разі виникнення питань клієнт власник картки може звертатись будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
whitehorse2020
whitehorse2020
25 липня 2020, 8:48
Доброго, дня при повненні рахунку за реквізитами іншого банку через термінали Приват, в мене заблокувало 100 грн, я не є коіентом Вашого банку и поповнив рахунок свого товариша, як мені повернути кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2020, 8:58
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
vika1601
vika1601
24 липня 2020, 22:52
Виктория, Хмельницкий
Добрый день! Купила через мобильное приложение приват24 авибилет компании МАУ. Эту авиокманию я выбрала, по той причине что, при оформлении билета в приложении банк предлогаетуслугу «гарантированный возврат». Я ее выбрала эту услугу и за нее были списаны средства со счета. Через несколько дней, я была вынуждена вернуть билет. После рассмотрении заявки о возврате пришло письмо с банка, о том, что он не вернет мои деньги. На горячей линии оператор сказала, что в связи с карантином страховка не работает и банк не возвращает деньги. Банк мне продал услугу, которая не действительна, что можно рассматривать как обман. При этом мой билет был возвращен и анулирован.
Каким образом я могу получить свои деньги за билет обратно?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2020, 8:06
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Nykolay55
Nykolay55
24 липня 2020, 19:13
Николай, Белая Церковь
Здравствуйте,
попался на мошенника на OLX. По объявлению договорились об аренде дома на берегу моря в Грибовке на период 27 июля -2 августа на две семьи. Предоплата за бронирование в сумме 2700 грн. была перечислена, как условие бронирования. Карта Приватбанка 4149 4390 4496 3720 РЕПИН ИОАНН АЛЕКСАНДРОВИЧ. Обещанное подтверждение о бронировании не пришло, Адрес объекта прислал на смс, объект не соответствовал выставленному в обьявлении. НА требования дать объяснения уходит со связи. Деньги не возвращает. Через день объявление на OLX было снято, но с таким же именем и телефоном появилось новое.Мошенничество в чистом виде. Прошу принять все возможные меры к мошеннику, он дискредитирует Приватбанк. Также прошу сообщить какие меры надо принять по возвращении денег.
Спасибо, с уважением Николай
Приватбанк
Відповідь банку
24 липня 2020, 19:48
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку