Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
На прошлой неделе в Приват24 (в век компьютеров куда же без вэб-банкинга) пришло сообщение: «Ваша карта действительна до… сентября 2020. Новая карта уже ждет Вас. Просьба прийти в отделение».
Пришел, занял очередь. владелец карты Gold-клуб.
Экономист позвала к себе, достал документы (паспорт, ИНН). она вводит на своем планшете (наверное ФИО, ИНН) и выдает мне информацию: «Извините, но Ваша карта заблокирована и Банк в одностороннем порядке отказывает Вам в обслуживании». На уточняющий вопрос: причина отказа, отвечает: «Я сейчас задаю вопрос в чате». Ответ просто шокирован: «Клиенту отказано в обслуживания по 4 пунктам: „наркоман, недееспособный, мошенник и террорист“.
Сам я уже более 10 лет на пенсии по состоянию здоровья, поэтому пытаюсь как-то решить вопрос через звонок на горячую линию 3700. ответ специалиста поражает циничностью: „Отказ в обслуживании клиента правомерен без объяснения причин“.
Т.е. ни предварительных звонков с Приватбанка, ни обычной проверки по „Украинскому Бюро кредитных историй“ ни было. просто отказ без всяких объяснений.
Естественно я ушел с отделения в расстроенных чувствах.
Уважаемые сотрудники Приватбанка! Как вы считаете, для вас ценна репутация вашего банка и действительно для вас важен каждый клиент? Мне кажется (и к сожалению, это не только моё мнение, но и мнение многих моих знакомых, родственников и друзей) что вы своими действиями отталкиваете старых клиентов с незапятнанной репутацией и своими неадекватными действиями отпугиваете новых потенциальных клиентов.
Жаль, что моя 20 летняя плодотворная работа с ранее преуспевающем Банком так грустно закончилась.
p.s. после ухода с отделения Приватбанка, пришел домой, зашел на сайт Украинского Бюро кредитных историй — кредитная история чистая, как год, пять и десять лет назад.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (4)
Я просто не согласен с этим и это, готов оплачивать, но со снятием таких больших цифр.
Пойдите на уступки, все равно у меня ничего материального нету!!!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію.
Коментарі (1)
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Ви можете замовити перевипуск картки на картку з індивідуальним та вказати адресу доставки.
Детально ознайомитись з тарифами ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/
Також, ви можете перевипустити картку на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Написати коментар
Подскажите пожалуйста; Дочка должна получить карту Универсальную ПБ, и так как сейчас пандемия, чтобы поменьше стоять в толпе и получать карту в отделении Банка, оператор ПБ, порекомендовал получить карту курьерской службой МИСТ ЭКСПРЕС. Дома, новорожденный трех месячный ребенок, мы же не обязаны запускать его в квартиру ?? Чужой человек, неизвестно где он и с кем общается -Пандемия в конце концов. Может ли она забрать ее не впуская постороннего человека в дом? (возле дома, в подьезде и тд)??
С УВАЖЕНИЕМ
Доставку проводить кур'єрська служба.
У разі, якщо співробітник зможе здійснити всі необхідні дії для оформлення картки, можна здійснити операцію таким способом.
Після замовлення кур'єр зв'язується з клієнтом, в даній розмові ваша донька зможе уточнити деталі, що її цікавлять.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо для перевірки інформації щодо платежу. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Написати коментар
У разі, якщо при проведенні платежу ви авторизувались в терміналі своїм телефоном або карткою, отримати квитанцію ви можете в терміналах самообслуговування, знову авторизувавшись і перейшовши до архіву платежів, або в особистому кабінеті Приват24, меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс квитанцій — Отримати квитанцію».
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, для більш детальної перевірки.
Написати коментар
Нам шкода, що ви відчули незручності. Банк щодня працює над тим щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Окремо хочемо зазначити, що відкрити вклад можливо будь-яким зручним для Вас способом дистанційно:
► Через мобільний додаток «Мої вклади».
► В web Приват24 — меню «Депозити» або mob Приват24 ᎒᎒᎒ — Депозити — Відкрити депозит.
► На сайті pb.ua/depozit. На цій же сторінці в меню «Депозитний калькулятор» можна ознайомитися з прикладом розрахунку доходу.
Написати коментар
Коментарі (1)
Подати заявку на збільшення кредитного ліміту ви можете на сайті: limit.pb.ua
Написати коментар
Підтвердженням платежу являється квитанція. Ви можете надати її отримувачу коштів. В Приват24 в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс квитанцій', Ви можете роздрукувати квитанцію платежу, сплаченого з картки ПриватБанку в системі ПриватБанку.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Написати коментар
Финансовый номер телефона не изменялся, за некоторое время до этого проводил перевод родственнику, после чего позвонил оператор, задал несколько вопросов и пообещал разблокировать транзакцию, однако вместо этого заблокировали вход. Нахожусь за границей, где нет отделений, терминалов и банкоматов вашего банка.
Зачем мне такая ваша безопасность???
Також знадобиться веб-камера та паспорт.
Написати коментар
Вимоги до документу:
— ПІБ та суми читабельні;
— дата видачі документу поточний або минулий рік;
— відсутні ручні правки чи фото/скріншоти з екрану мобільного.
Не є джерелом походження коштів — виписка за карткою/рахунком, чек з валютно-обмінної операції, рахунок фактури, інвойси, витяги, документи іноземною мовою без перекладу, договір поворотної фін. допомоги, договор позики, декларація підприємства ТОВ.
Для припинення обслуговування достатньо закрити рахунки в особистому кабінеті Приват24.
Написати коментар
Написати коментар
Я хочу выслать сыну на карточку ПриватБанка более 5000 гривен ддля оплаты обучения. Ранее высылал меньшие сумы через Western Union и MoneyGram. Когда я высылаю деньги я предъявляю паспорт и информацию обо мне записыаают в квитанцию.Что нам делать, чтобы ему не заблокировали карту. Меня здесь Вы идентифицировать полностью не сможете, я не клиент Приватбанка. Поэтому прошу ответить в общем.
З 28.04.2020 вступив в силу Закон України 361 Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення.
Зміни впливають на порогові суми, при яких банку необхідно встановити відправника (ідентифікувати) при створенні платежу / переказу. На зарахування успішно відправленого переказу це ніяк не впливає.
Зміни стосуються:
1. Створення платежів понад 5 000 грн готівкою.
Це означає, що для операцій в касі, терміналі ПриватБанку готівкою платник повинен бути ідентифікований. Для ідентифікації існуючих клієнтів досить авторизуватися (увійти за допомогою) свого фінансового номера телефону або ж картки ПриватБанку. Не клієнти банку зможуть створити такий платіж тільки після ідентифікації в банку з паспортом та ІПН. Аналогічно для платежів від імені 3-их осіб.
2. Створення платежів (в т.ч. міжнародних).
Ліміт на одну операцію без ідентифікації та відкриття рахунку збільшився (був до 14 999 грн став до 29 999 грн).
Написати коментар
Картка не має ліміту на суму, яка може знаходитись на рахунку.
Написати коментар
позвонил я туда, мне сказали якобы перевод од 1 до 3 дней длится так что ждите
денег по сей день нету
товарищ со службы поддержки говорил что оплата прошла…
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар