Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
TemaW12
TemaW12
9 серпня 2020, 12:58
Artem, Kyiv
Добрый день. 29.07 и 05.08 пополнял терминал на сумму 300 грн. Оба раза платеж не прошел. При обращении три раза давали разную информацию. В итоге деньги не вернули ни на телефон ни на карту. Так как я проходил авторизацию с телефона, то информация вся есть. В понедельник я пишу заявление в полицию о мошенничестве с применением компьютерных систем. С компенсацией всех расходов. Писать сейчас просто. Заявление тоже просто подать. Будем вас учить
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2020, 13:41
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та уточнили деталі, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
qwerty12ytrewq
qwerty12ytrewq
8 серпня 2020, 17:56
Віталій, Єланецький р-н Миколаївська обл.
Доброго дня.31.07.2020 року, я поповнював рахунок телефонів на сумму в 60 грн, кожен. Через термінал, готівкою.Термінал видав результат, що вдало, але рахунки жодного з номерів не поповнились, по даний час.Зателефонувавши оператору зв«язку, там вдповіли, що кошти не надходили на рахунок. Адреса терміналу TS800239 вул.Паркова 4/1.Код отримувача 22859846. Номер квитанцій 2038-4103-1941-0060 та 2038-4120-3550-0670. Питання коли рахунки телефонів поповняться на сумму вказану вище?
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2020, 19:13
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
oksanasalnik1
oksanasalnik1
8 серпня 2020, 11:49
Здравствуйте. Я уже совсем не знаю что делать. Мою карту заблокировали и ограничили в банковском обслуживании, тоесть я вообще не могу быть клиентом банка. Однажды я повелась на мошенницу. Она предлагала работу онлайн, мне не карту приходили деньги, а я скидывала их на счёт, который она указывала. Но тогда я ещё не понимала, что она мошенница. Но когда мне позвонили с банка, тогда я уже всё поняла. Я написала ей и она сразу занесла меня в чёрный список (Скрины переписки у меня есть). И теперь, что бы разблокировать свою карту и пользоваться банком я должна выплатить все деньги пострадавшим. Но ведь я эти деньги даже в руках не держала. Никто не хочет разбираться в этой ситуации. А ведь эта девушка не только меня обманывала, и я уверенна, что некоторые даже выплачивали эти деньги потом. Я не знаю что делать, но я очень хочу пользоваться ПриватБанком, но у меня нет таких денег, что бы выплачивать их пострадавшим.
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2020, 12:26
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
justalex
justalex
7 серпня 2020, 23:16
Александр
Здравствуйте. Интересует вопрос по поводу денежных выплат, можно обсудить приватно?
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2020, 9:28
Добрий ранок!
Щоб допомогти у вирішенні питання ми звернулись до вас у особистому повідомленні.
Ira092
Ira092
7 серпня 2020, 21:08
Меня обманули в инстаграме на 250грн, имя Мастыкаш Максен Олегович, мне говорили что вы возвращаете деньги, могу скинуть переписку
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2020, 9:25
Добрий ранок!
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
cjhjrjibxb
cjhjrjibxb
7 серпня 2020, 20:23
Светлана, Киев
3.08.20. через приват 24 перечислены 800 грн на другую карту приват. Деньги получателю на сегодня 7.08.20. не пришли. Была в банке, — менеджер, руководствуясь информацией о транзакции, заверил что деньги точно на карте получателя. А денег на карте получателя нет. Мои дальнейшие шаги?
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2020, 9:24
Добрий ранок!
Підтвердженням оплати являється квитанція. Можете надати її отримувачу коштів. В Приват24 в меню: Сервіси — Послуги — Сервіс квитанцій, Ви можете роздрукувати квитанцію платежу, сплаченого з картки ПриватБанку в системі ПриватБанку.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та детальніше розглянути ваш випадок.
LindaZadorozna
LindaZadorozna
7 серпня 2020, 19:17
Збравствуйте, возникла большая проблема. С кредитной карты снимаются деньги с непонятного сайта. В банке говорят, что мы должны знать, с какого именно. Но карточку ни к какому сайту я лично не привязывала! Карточку поменяли, сегодня опять произошёл платеж. На карте уже долг в 6 тысяч, деньги продолжают сниматься. Сотрудники банка помочь не могут, как это вообще возможно!!! Что вы не можете этого предотвратить или даже найти сайт к которому ваша карта привязана
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2020, 19:38
Добрий вечір!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Natalia2014
Natalia2014
7 серпня 2020, 14:17
Нталья, Черкасы
Добрый день.
в марте 2014 года переехала из Крыма на постоянное место жительство в Черкассы.
Подала заявку на разблокировку моей карты 5168ххххххххх1628, номер заявки 118-74-77.
Уже шесть лет не могу воспользоваться своими деньгами, когда банк мне поможет?
Месяц тому назад получила формальный ответ, скажите точную даты возврата моих средств.
Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2020, 14:47
Добрий день!
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Michailo1234
Michailo1234
7 серпня 2020, 7:49
Михайло
Доброго дня. Не можу увійти в Приват 24, номер пише що не авторизований, хоч я маю депозит. Я можу підтвердити що я є власник через номер карти і подавши онлайн документи?
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2020, 8:37
Добрий ранок!
Щоб допомогти у вирішенні питання ми звернулись до вас у особистому повідомленні.
Nata03V
Nata03V
6 серпня 2020, 22:18
Доброго вечора, поповнила сьогодні свою картку через термінал, пройшло більше 3-х годин, кошти до цього часу не зараховані. зазвичай, зарахування було за кілька хвилин. У чому може бути причина і як перевірити операцію?
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2020, 8:39
Добрий ранок!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та уточнили деталіі, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
DARMOIEDOVG
DARMOIEDOVG
6 серпня 2020, 22:13
Заказал билет на самолет через приват 24. А рейсы с Вильнюса отменили из-за вируса. Заказывал с Вильнюса в Киев одной авиакомпании с которой получилось обменять билет на промкод. А с Киева в Днепр другая авиакомпания. Которая сказала что нужно обратиться к Вам. Сам я нахожусь за границей.Могу ли я из-за причины вируса, почему не могу лететь, вернуть деньги за билет откомпании WINDROSE
Matifan
Matifan
6 серпня 2020, 13:40
Доброго дня. У мене виникла проблема на мою думку з шахраями. Я продавав на Олх колеса, які обходились покупцю у дуже велику суму. Покупець сказав що буде проводити повну передоплату на мою картку Приват банку. Під вечір до мене подзвонили «працівники приват банку»
Запитали чи я очікую платіж на певну суму.
Скалали — для підтвердження вашої особи нам потрібно знати деякі дані вашої картки.
І так почали задавати певні питання.
1)номер картки
2)яка сума на даний момент на вашій картці
3)чи встановлений кредитний ліміт на вашій картці
4) і яка остання операція проведена по вашій картці.
Далі сказали що ваша картка не може прийняти такий великий платіж.
Попросили найти інакшу.
Дзвонили напевно десь 10 раз.
І називалися представниками приват банку.
«Покупець» який представив себе як Дмитрик Олег Владимирович — ‭+380 (63) 432 75 42‬
«Представники приват банку» — ‭+380 (91) 924 17 16‬
Які намагалися випитати в мене усі дані про карту. Пізніше я здогадався що це шахраї.
Прошу службу безпеки приват банку. Розібратися у цьому питані. Щоб інші люди не попалися на цю аферу. І не зіпсували репутацію приват банку. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 14:13
Добрий день!
Дякуємо за сигнал! ‬У разі, якщо вами було надано шахраям дані по картці, рекомендуємо заблокувати її в Приват24 або звернувшись в підтримку банку та в подальшому перевипустити картку.
Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
27062014alla
27062014alla
6 серпня 2020, 11:08
Здравствуйте.Я за границей.Польша. Захожу в приват 24 и не срабатывает код.Мне необходимо открыть карту для выплат, срочно.Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 11:26
Добрий день!
Щоб допомогти у вирішенні питання ми звернулись до вас у особистому повідомленні.
Mmarch
Mmarch
5 серпня 2020, 22:10
Доброго вечора! Мене дуже цікавить питання кредитних канікул за іпотекою. В мене іпотека, під час карантину на сайті банку була інформація, що можна оформити кредитні канікули. Зателефонувала на підтримку, щоб дізнатись умови, відповіли: « Оформлюєте заявку через сайт, вам її погоджують, а далі хочете вносите платежі, хочете ні, на ваш розсуд». Засумнівалась, передзвонила ще раз, відповідь така ж. Ще сказали, що вам передзвонить менеджер і все розповість. Подала заяву, у відповідь — тиша, знову телефоную на підтримку, повідомили, що канікули погодили. На питання, розясніть умови? Знову хочете платите хочете ні, на ваш розсуд (про якісь додаткові умови не повідомлялось). Платежі вносила регулярно, крім останнього місяця. Закінчується термін канікул, дзвінка від банку не має, телефоную сама. Питаю, що робити? Вам подзвонить менеджер, чекайте. Дочекалась, подзвонили. Відповідь: вносьте всю недоплату, або нотаріально оформлюємо реструктуризацію ( тобто платно). Починаю розпитувати більш детально, відповідь- дізнаємось більш детально передзвонимо. Звертаюсь на підтримку уточнюю інформацію, де мені повідомляють, що оформленя додаткової угоди безкоштовно. Дзвоню менеджеру — відповідь, ні реструктуризація — платно. Або вносьте всю недоплату. Чому додаткова угода платна, мені не зменшують відсоткову ставку, мені не зменшують платіж, чому платно? Переформувати новий графік платежів, додати один платіж, уже платно ( 2000тис.)? Неодноразово зверталась на підтримку, кажуть безкоштовно, до менеджера — платіть. ЧОМУ не попереджуєте про додаткові витрати? Дуже неприємна ситуація. Доречі залишилось три дні до кінця канікул, дзвінка від банку немає. Розясніть, будь ласка, ситуацію. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 8:04
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
nastia100901
nastia100901
5 серпня 2020, 15:17
Не можу увійти в приват 24.цілий час піше невірний пін код хоча нічого не змінювала
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2020, 15:42
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас та перевірити інформацію. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Aleks1981
Aleks1981
5 серпня 2020, 12:19
Здравствуйте, меня зовут Александр и я являюсь клиентом ПриватБанка с 2017 года. 15.05.2020 года я пополнял счёт на сайте Водафон через платёжную систему EasyPay, деньги с карты списали, а на счёт не пришли, и чек система не выдала, но сообщение от ПриватБанка прилшло, что 25 грн списано. Я обратился в службу поддержки EasyPay так как посчитал, что мои деньги зависли где-то в платёжной системе, и чтобы они разобрались в ситуации, куда пропали деньги. Они ответили, что платеж был ошибочный и ситуация требует более детальной проверки, и по результатам проверки мне придёт письмо. 20.05.2020. мне пришло письмо, что моя проблема рассмотрена, и что они передают запрос в банк для восстановления списанной суммы на моём счёт, срок восстановления до 30 дней. На следующий день 21 мая банк меня блокирует и разрывает со мной деловые отношения, потому что я создал какой-то неприемлемо высокий уровень риска, а также что я могу обратиться в отделение банка с заявлением, паспортом, кодом и реквизитами другого банка для перевода моих денежных средств в другой банк. Конкретных причин никто из операторов банка не может объяснить. Хочу узнать более подробные причины, ведь у меня есть сообщение от ПриватБанка, что деньги действительно были списаны. С уважением Александр.
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2020, 12:40
Добрий день!
Зазначимо, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
51048843
Анон Анон
4 серпня 2020, 21:31
Никита
Добрый вечер у меня есть долларовые купюры номиналом 100 долларов 1996 года до 2006 года на некоторых немного подтертый портрет на одной стоит маленький штампик а так вообщем они в нормальной состоянии принимаются ли они в банках и можно ли проводить с ними валютные операции вообще?
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2020, 8:27
Доброго ранку!
Критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
veltiegruv
veltiegruv
4 серпня 2020, 17:34
Максим, Киев
Добрый день. Не нашел на сайте формы для подачи заявки о мошенниках, обращаюсь здесь. 02 февраля 2020 года были переведены средства на 5168 7422 3268 2322 Степанова Ирина Ивановна за предоплату по автозапчастям. Есть вся фиксация в переписке на портале avto.pro, квитанции. Так же в переписке на сервисе есть текста что деньги вернут, из месяца в месяц, таких пострадавших много. Остается вопрос как вернуть свои средства?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 18:00
Добрий день.
Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Natali333
Natali333
4 серпня 2020, 11:07
Пішла в банк поновити дані. Дала паспорт і індентифікаційний код. В відділенні мені повідомили, що буцімто мій паспорт не дійсний і треба міняти фото. Фото міняють в 25 і 45 років. Я 1982 року народження. В 25 років нове фото наклеєне. Скажіть будь ласка, що мені робити — чекати 45 років і тоді звертатись у ваш банк??????
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 12:21
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні ваш контактний номер.
Lesyaqq
Lesyaqq
4 серпня 2020, 9:08
В новинах лякають якимись змінами щодо переказів, блокуванням карток. Яка реальність? Якщо я щомісяця вивожу зі свого електронного гаманця (на моєму прізвищі) на свою карту 250 доларів, для мене нічого не зміниться?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2020, 9:28
На поточний момент змін в проведенні переказів не проводилось. Ви можете особисто стежити за новинами банку на сайті https://privatbank.ua/news/archive

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку