Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.15 | 42.75 |
Всі курси банку |
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
Написати коментар
Система працює стабільно. Дозвольте нам розглянути ваш випадок. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
По той причине что моя фирма не дает справки. Но у меня есть Договора, Какие я подписую ещемесячно.
К слову я уже 7 лет на этой фирме работаю. Но вам это не очем не говорит.
И еще у меня есть две страховки,
(напоминаю карта Универсальная Gold «еще какой то world написан Начальние цыфры 5363» )
Страхвоки:
1. СК «Крайна» Страхование здоровья ( 50 грн в мес )
2. СК «ВУСО» Страхование кредитного лимита (0.9% в месяц от страховой суммы) Сняли у меня 9 грн за ней.
И тут вопрос можно ли мне первую страховку оплатить сразу на 6 — 12 месяцев. Ну если она мне надо так.
-
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Стосовно страховок, хочемо відмітити, що вартість послуги «Страхування кредитного ліміту» всього 0,9% на місяць від страхової суми, яка визначається сумою використаних Вами кредитних коштів на останній день щомісяця.
Наприклад: на 31.03.2020 сума використаних кредитних коштів на Вашій карті на останній день місяця склала:
— 2000 гривень, отже страховий платіж складе 18 гривень;
— 2500 гривень, отже страховий платіж складе 27 гривень.
Більш детально зі страховими сумами можна ознайомитись в таблиці: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200507/XrPTXyVsNwAPAKjJ.jpeg.
Договір «Страхування здоров'я» укладається на 12 місяців.
Договір діє тільки протягом оплаченого періоду. Сплачений період дорівнює 1 (одному) календарному місяцю і починається з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем надходження страхового платежу на поточний рахунок страховика. При надходженні наступних платежів він лонгується (продовжується) на такий же термін.
Є можливість одноразової оплати страхового платежу.
При виборі типу оплати «Одноразовий платіж» — необхідно вибрати карту, з якої буде проведена оплата повного страхового платежу (на рік). Списання коштів для оплати відбувається в момент оформлення договору.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Как я могу расторгнуть договор обслуживания с банком? В отделении мне сказали что могут только удалить карту, но я это уже сделал, но удалить из приват24 они говорят что не могут.
Как это сделать?
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
З якої я перекидала пише що надіслано і кошти прийшли, а на ту яку кошти мали прийти їх немає
В чому проблема і чи прийдуть вони взагалі?
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Так, для оформлення картки необхідно звернутись із закордонним паспортом, посвідкою та телефоном до будь-якого зручного відділення ПриватБанку.
Написати коментар
Мороз Сергей Юрьевич
0677260501
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (1)
У разі, якщо ви перебуваєте за кордоном, для зміни номеру ви можете звернутись до нашого чату на сайті банку pb.ua/chat
Також вам знадобиться веб-камера та паспорт.
Написати коментар
На прошлой неделе в Приват24 (в век компьютеров куда же без вэб-банкинга) пришло сообщение: «Ваша карта действительна до… сентября 2020. Новая карта уже ждет Вас. Просьба прийти в отделение».
Пришел, занял очередь. владелец карты Gold-клуб.
Экономист позвала к себе, достал документы (паспорт, ИНН). она вводит на своем планшете (наверное ФИО, ИНН) и выдает мне информацию: «Извините, но Ваша карта заблокирована и Банк в одностороннем порядке отказывает Вам в обслуживании». На уточняющий вопрос: причина отказа, отвечает: «Я сейчас задаю вопрос в чате». Ответ просто шокирован: «Клиенту отказано в обслуживания по 4 пунктам: „наркоман, недееспособный, мошенник и террорист“.
Сам я уже более 10 лет на пенсии по состоянию здоровья, поэтому пытаюсь как-то решить вопрос через звонок на горячую линию 3700. ответ специалиста поражает циничностью: „Отказ в обслуживании клиента правомерен без объяснения причин“.
Т.е. ни предварительных звонков с Приватбанка, ни обычной проверки по „Украинскому Бюро кредитных историй“ ни было. просто отказ без всяких объяснений.
Естественно я ушел с отделения в расстроенных чувствах.
Уважаемые сотрудники Приватбанка! Как вы считаете, для вас ценна репутация вашего банка и действительно для вас важен каждый клиент? Мне кажется (и к сожалению, это не только моё мнение, но и мнение многих моих знакомых, родственников и друзей) что вы своими действиями отталкиваете старых клиентов с незапятнанной репутацией и своими неадекватными действиями отпугиваете новых потенциальных клиентов.
Жаль, что моя 20 летняя плодотворная работа с ранее преуспевающем Банком так грустно закончилась.
p.s. после ухода с отделения Приватбанка, пришел домой, зашел на сайт Украинского Бюро кредитных историй — кредитная история чистая, как год, пять и десять лет назад.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (4)
Я просто не согласен с этим и это, готов оплачивать, но со снятием таких больших цифр.
Пойдите на уступки, все равно у меня ничего материального нету!!!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію.
Коментарі (1)
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Ви можете замовити перевипуск картки на картку з індивідуальним та вказати адресу доставки.
Детально ознайомитись з тарифами ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/
Також, ви можете перевипустити картку на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Написати коментар
Подскажите пожалуйста; Дочка должна получить карту Универсальную ПБ, и так как сейчас пандемия, чтобы поменьше стоять в толпе и получать карту в отделении Банка, оператор ПБ, порекомендовал получить карту курьерской службой МИСТ ЭКСПРЕС. Дома, новорожденный трех месячный ребенок, мы же не обязаны запускать его в квартиру ?? Чужой человек, неизвестно где он и с кем общается -Пандемия в конце концов. Может ли она забрать ее не впуская постороннего человека в дом? (возле дома, в подьезде и тд)??
С УВАЖЕНИЕМ
Доставку проводить кур'єрська служба.
У разі, якщо співробітник зможе здійснити всі необхідні дії для оформлення картки, можна здійснити операцію таким способом.
Після замовлення кур'єр зв'язується з клієнтом, в даній розмові ваша донька зможе уточнити деталі, що її цікавлять.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо для перевірки інформації щодо платежу. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Написати коментар