Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
На даний момент сервіс працює в звичайному режимі. Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
Написати коментар
Йдемо до приватних повідомлень, щоб перевірити інформацію.
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
При здійсненні платежу рекомендується авторизуватись своїм номером телефону. Адже авторизація дозволяє банку ідентифікувати клієнта та тим самим визначити, що саме даний клієнт проводить операцію. Щоб ми могли перевірити і надати інформацію за платежем, клієнт, чиїм номером була здійснена авторизація може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Написати коментар
При оплаті візового збору потрібно вказати місто в якому ви плануєте подавати документи на отримання візи. За кожним регіоном України закріплено свій візовий центр. Якщо ви не впевнені в тому, де та яким способом будете подавати документи, необхідно уточнити дане питання в візовому центрі.
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати дану інформацію.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Написати коментар
Вопрос: как мне узнать остаток задолженности родственника на его карте (номер мне известен, данные ФИО и другое) чтобы не переплачивать))))
Благодарю.
Інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Ви, ми впевнені, так само хотіли б бути впевнені, що ніхто крім вас не зможе дізнатися нічого по вашим же картам (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися в чат на сторінці: https://privatbank.ua і уточнити інформацію, яка його цікавить. Ми доступні цілодобово в чаті і завжди раді допомогти.
Написати коментар
Вказаний номер телефону належить ПриватБанку.
Написати коментар
Отримала повідомлення в Privat24 про поверенення коштів на картку, проте баланс на ній не змінився. Чи могли б ви допомогти в цій ситуації?
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати дану інформацію.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб перевірити ваш випадок і допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації детальніше.
Написати коментар
Клієнт-пенсіонер у Приват24 здійснює без комісії комунальні або телекомунікаційні платежі в сумі до 2 000 грн на місяць (включно) та не більше ніж 10 платежів.
За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10 000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ стягується.
Комісія може відрізнятися від стандартної та залежить від умов договору.
Детально ознайомитись можна за посиланням https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi.
Бережіть себе та екомномте час проводячи оплати в Приват24.
Банк надає можливість отримати допомогу
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати дану інформацію.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Написати коментар
Система працює стабільно. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Написати коментар
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Рекомендуємо заблокувати картку, якщо по ній є запит на списання, яке ви не проводили. Перевипустити картку можна у відділенні чи в Приват24 (на віртуальну) в меню «Гаманець».
Написати коментар