Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
perepechinserzh
perepechinserzh
10 вересня 2020, 13:57
перепечин сергей, ВЕРХНЕДНЕПРОВСК ДНЕПР.ОБЛ.
Помогите разблокировать карточку.После иденсификации в нашем отделении банка прошло больше 48часов, а разблокирование карты так и не произошло.После обращения на 3700-оператор сообщила, что заявка передана в ручном режиме и надо ожидать сутки для разблокирования.Прошли еще сутки, но смс на разблокирование так и не поступило.Помогите разорвать этот замкнутый круг.Что мне делать и как жить, ведь я простой учитель, а не бизнесмен?
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2020, 14:10
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
hutkovska24
Марьяна Гулій
10 вересня 2020, 8:37
Марьяна
Доброго дня. Заблокувала свою карточку, оскільки купляла авіаквиток і платіж не пройшов, боялася подвійного списання. Розблокувати не змогла самостійно, ні оператор, в кінечному результаті заставляють перевипускати!!! У зв‘язку з чии!!! Я сама з дитиною знаходжувася в червоній зоні, банки закриті, мені їхати в іншу область?! Від операторів ніяких пояснень! Банк не турбується про клієнтів, допомогти не можуть тільки міліон сіоїх послуг рекомендують!!!
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2020, 10:08
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Varminsky
Varminsky
9 вересня 2020, 23:34
Михаил, Харьков
08.09.2020 при попытке оплатить оплатить меданализы картой приватбанка внезапно получил сообщение, что карта заблокирована. В отделении сказали, что нужна актуализация моих данных в базе банка. Соответственно я предоставил паспорт и ипн, которые просили (хотя я уже делал это 03.09.2020, когда открывал карту). Обещали, что карту разблокируют в течении 24 часов. На данный момент уже прошло примерно 37 часов и ничего не изменилось. Днем я звонил по номеру 3700 и просил их сообщить мне хотя бы есть ли поданная в отделении заявка на разблокировку моей карты в очереди на рассмотрение или заявку уже рассмотрели и отклонили по каким-то причинам, но мне ответили, что такой информацией не располагают и помочь мне ничем не могут. Аналогично в отделении банка — операторы разводят руками и говорят, что никакой информации о судьбе заявки им не сообщают. Прошу помощи в выяснении причин задержки. Дело в том, что в понедельник я ложусь в больницу на химиотерапию, а на заблокированной карте как раз были деньги для оплаты всех процедур. Я в отчаянии, не знаю что делать если карту не разблокируют…
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2020, 8:53
Добрий ранок!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
kostenko1953
Сергей Костенко
9 вересня 2020, 11:42
Сергей, Киев
Второй день подряд не могу зайти в Приват24 через компьютер
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2020, 13:14
Уточніть, будь ласка, на якому етапі виникають труднощі, яку помилку видає система, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.

kitov1953
kitov1953
8 вересня 2020, 13:20
Анатолий, Лубны
Несколько дней не могу зайти в Приват24, в чем причина?
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2020, 13:31
Добрий день!
Система працює стабільно. Дозвольте нам розглянути ваш випадок. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Mila775
Mila775
8 вересня 2020, 12:46
Людмила, Одесса
Здравствуйте. Не знаю куда обратиться. Дело в том, что я стала жертвой мошенника с ОЛХ, перевела ему на карту 5167610800057212- 250грн 06.09 в 15:52, а товар(ковер) он мне так и не выслал. До сегодняшнего дня его так и дальше продавал, пока не пожаловалась в поддержку ОЛХ, сейчас его заблокировали. Писала ему вчера с другого аккаунта, так он его дальше продавал. Вот его номер тел. 0930704262. Надеюсь на вашу поддержку. С ув. Людмила Иорданова
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2020, 13:27
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
mcroll
mcroll
8 вересня 2020, 10:10
Максим
Здравствуйте! Вчера перевел деньги со своей карты на чужую, было сообщение, что платеж отправлен в обработку, но деньги до сих пор не перевели. В чем может быть проблема? Куда обратиться? Ни в онлайн чате, ни в 3700 боты помочь не могут
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2020, 10:30
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
butss
butss
8 вересня 2020, 9:59
Доброго дня! Сьогодні пробувала здійснити операцію по переказу коштів з картки на картку через Приват-24 і Портмоне,і там і там операцію здійснити не вдалося, так як пише, що обмежений інтернет-ліміт для здійснення операцій по картцв, але гроші з картки знялися.Куди поділися мої кошти, якщо операція не була здійснена??? Мій телефон-096-929-06-06
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2020, 10:26
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Npcq
Npcq
7 вересня 2020, 22:59
Сергей, Херсон
ПриватБанк! У меня одна проблема. Когда я ездил в оделение и хотел повысить кредитный лимит, Мне сказали давай справку о доходах… Но тут одна проблема!!! Я не могу дать справку о доходах,
По той причине что моя фирма не дает справки. Но у меня есть Договора, Какие я подписую ещемесячно.
К слову я уже 7 лет на этой фирме работаю. Но вам это не очем не говорит.
И еще у меня есть две страховки,
(напоминаю карта Универсальная Gold «еще какой то world написан Начальние цыфры 5363» )
Страхвоки:
1. СК «Крайна» Страхование здоровья ( 50 грн в мес )
2. СК «ВУСО» Страхование кредитного лимита (0.9% в месяц от страховой суммы) Сняли у меня 9 грн за ней.
И тут вопрос можно ли мне первую страховку оплатить сразу на 6 — 12 месяцев. Ну если она мне надо так.
-
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2020, 8:55
Добрий ранок!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Стосовно страховок, хочемо відмітити, що вартість послуги «Страхування кредитного ліміту» всього 0,9% на місяць від страхової суми, яка визначається сумою використаних Вами кредитних коштів на останній день щомісяця.
Наприклад: на 31.03.2020 сума використаних кредитних коштів на Вашій карті на останній день місяця склала:
— 2000 гривень, отже страховий платіж складе 18 гривень;
— 2500 гривень, отже страховий платіж складе 27 гривень.
Більш детально зі страховими сумами можна ознайомитись в таблиці: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200507/XrPTXyVsNwAPAKjJ.jpeg.
Договір «Страхування здоров'я» укладається на 12 місяців.
Договір діє тільки протягом оплаченого періоду. Сплачений період дорівнює 1 (одному) календарному місяцю і починається з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем надходження страхового платежу на поточний рахунок страховика. При надходженні наступних платежів він лонгується (продовжується) на такий же термін.
Є можливість одноразової оплати страхового платежу.
При виборі типу оплати «Одноразовий платіж» — необхідно вибрати карту, з якої буде проведена оплата повного страхового платежу (на рік). Списання коштів для оплати відбувається в момент оформлення договору.
З повагою, ПриватБанк.
valrog
valrog
7 вересня 2020, 22:57
Валентин, Киев
Добрый день,

Как я могу расторгнуть договор обслуживания с банком? В отделении мне сказали что могут только удалить карту, но я это уже сделал, но удалить из приват24 они говорят что не могут.
Как это сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2020, 8:27
Добрий ранок!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
asatar24
asatar24
7 вересня 2020, 20:53
Іван
Я кілька днів не можу зайти в приват 24 онлайн, яка причина?
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2020, 8:24
Добрий ранок!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Ivanna2002
Ivanna2002
7 вересня 2020, 18:42
Доброго дня я перекинула кошти з картки на карту
З якої я перекидала пише що надіслано і кошти прийшли, а на ту яку кошти мали прийти їх немає
В чому проблема і чи прийдуть вони взагалі?
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2020, 19:05
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Keyken
Keyken
7 вересня 2020, 15:29
Добрый день, можно ли у вас оформить карту «Универсальную Gold» иностранцу с постоянной посвидкой? И что для этого нужно? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2020, 15:45
Добрий день!
Так, для оформлення картки необхідно звернутись із закордонним паспортом, посвідкою та телефоном до будь-якого зручного відділення ПриватБанку.
dpsem
dpsem
7 вересня 2020, 14:09
Сергей, Днепр
Здравствуйте. В субботу 5.09 без объяснения причин были заблокированы все мои счета и карты. После похода в отделение ситуация так и не прояснилась. Менеджеры отказались озвучивать причину и сказали ждать какого-то письма и перевести. Сегодня 07.09 письма нет. Почему я не могу получить объяснение ситуации, в чем причина закрытия счетов и что я нарушил? Готов предоставить любую нужную информацию. Клиентом Приватбанка являюсь более 15 лет и хотел бы продолжить дальнейшее сотрудничество. Спасибо

Мороз Сергей Юрьевич
0677260501
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2020, 14:19
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
senchenko777
senchenko777
5 вересня 2020, 17:06
Здравствуйте мне нужно подтвердить финансовый номер онлайн
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2020, 19:40
Добрий вечір.
У разі, якщо ви перебуваєте за кордоном, для зміни номеру ви можете звернутись до нашого чату на сайті банку pb.ua/chat
Також вам знадобиться веб-камера та паспорт.
alexcher
alexcher
4 вересня 2020, 0:58
Александр
Здравствуйте! Имел за Честь быть клиентом Приватбанка с мая 2000 (т.е. более 20 лет, солидный стаж, правда?). и зарплатные карты были и социальные.
На прошлой неделе в Приват24 (в век компьютеров куда же без вэб-банкинга) пришло сообщение: «Ваша карта действительна до… сентября 2020. Новая карта уже ждет Вас. Просьба прийти в отделение».
Пришел, занял очередь. владелец карты Gold-клуб.
Экономист позвала к себе, достал документы (паспорт, ИНН). она вводит на своем планшете (наверное ФИО, ИНН) и выдает мне информацию: «Извините, но Ваша карта заблокирована и Банк в одностороннем порядке отказывает Вам в обслуживании». На уточняющий вопрос: причина отказа, отвечает: «Я сейчас задаю вопрос в чате». Ответ просто шокирован: «Клиенту отказано в обслуживания по 4 пунктам: „наркоман, недееспособный, мошенник и террорист“.
Сам я уже более 10 лет на пенсии по состоянию здоровья, поэтому пытаюсь как-то решить вопрос через звонок на горячую линию 3700. ответ специалиста поражает циничностью: „Отказ в обслуживании клиента правомерен без объяснения причин“.
Т.е. ни предварительных звонков с Приватбанка, ни обычной проверки по „Украинскому Бюро кредитных историй“ ни было. просто отказ без всяких объяснений.
Естественно я ушел с отделения в расстроенных чувствах.
Уважаемые сотрудники Приватбанка! Как вы считаете, для вас ценна репутация вашего банка и действительно для вас важен каждый клиент? Мне кажется (и к сожалению, это не только моё мнение, но и мнение многих моих знакомых, родственников и друзей) что вы своими действиями отталкиваете старых клиентов с незапятнанной репутацией и своими неадекватными действиями отпугиваете новых потенциальных клиентов.
Жаль, что моя 20 летняя плодотворная работа с ранее преуспевающем Банком так грустно закончилась.

p.s. после ухода с отделения Приватбанка, пришел домой, зашел на сайт Украинского Бюро кредитных историй — кредитная история чистая, как год, пять и десять лет назад.
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2020, 8:52
Добрий ранок!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Bobbyyy
Bobbyyy
3 вересня 2020, 14:33
Богдан, Кам,янське
Здравствуйте, в 14 году переехал с Донецка в Днепр обл, до сих пор устроиться не получилось тут… В 15 году получил универсальную карту с кредитным лимитом (уже не помню каким, но точно до 700грн). По началу все было хорошо, но я поломал руку и на долгое время и не смог оплачивать лимит… Имущества нету, прописка просроченная, здоровья тоже уже нету из-за адских работ (стройка и т.п.), проблемы с позвоночником. На днях вспомнил о долге в Привате и решил посмотреть задолженность, чтобы уже начать выплачивать хоть по 200 грн… Посмотрел кредитную историю в бюро кредитных историй и был в шоке… Больше 30 тысяч гривен долгда. Смотрел выписку и был в шоке… до определённого времени (18-19год) было 4-5 тысячи, а потом бац и большие суммы пошли… КАК ТАК???

Я просто не согласен с этим и это, готов оплачивать, но со снятием таких больших цифр.

Пойдите на уступки, все равно у меня ничего материального нету!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2020, 14:51
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію.
TETYANACRANE
TETYANACRANE
2 вересня 2020, 20:39
Тетяна, Львів
Доброго дня, сьогодні зробила два поповнення на свою універсальну карту в одному і тому самому терміналі. Не можу зайти в приват24. Причина — помилка при виконання трансакції. Електронний оператор за номером 3700 сказав, що я зробила одну трансакцію. Як перевірити баланс на карті?
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2020, 8:27
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
popa
popa
2 вересня 2020, 17:38
Лариса Александровна, Запорожье
Добрый день, я инвалид 1 группы, 02.09.2020 в 14-22 банкомат находящийся по адресу Школьная 2 съел мою карту. Я сразу обратилась к оператору и карту заблокировали. Я попросила оператора, чтобы мне перевыпустили карту и так как я инвалид доставили домой. На мою просьбу я получила категорический отказ, с мотивацией, что карта зарплатная а не пенсионная. Но я работаю на дому и мне очень тяжело практически невозможно добраться даже до ближайшего отделения, у меня огромная просьба, может в виде исключения можно решить вопрос с доставкой карты.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2020, 17:56
Доброго вечора!
Ви можете замовити перевипуск картки на картку з індивідуальним та вказати адресу доставки.
Детально ознайомитись з тарифами ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/

Також, ви можете перевипустити картку на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Pensioners2020
Pensioners2020
2 вересня 2020, 16:43
Александра Васильевна , Одесса
Здравствуйте!
Подскажите пожалуйста; Дочка должна получить карту Универсальную ПБ, и так как сейчас пандемия, чтобы поменьше стоять в толпе и получать карту в отделении Банка, оператор ПБ, порекомендовал получить карту курьерской службой МИСТ ЭКСПРЕС. Дома, новорожденный трех месячный ребенок, мы же не обязаны запускать его в квартиру ?? Чужой человек, неизвестно где он и с кем общается -Пандемия в конце концов. Может ли она забрать ее не впуская постороннего человека в дом? (возле дома, в подьезде и тд)??
С УВАЖЕНИЕМ
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2020, 17:00
Доброго вечора!
Доставку проводить кур'єрська служба.
У разі, якщо співробітник зможе здійснити всі необхідні дії для оформлення картки, можна здійснити операцію таким способом.
Після замовлення кур'єр зв'язується з клієнтом, в даній розмові ваша донька зможе уточнити деталі, що її цікавлять.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку