Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
У касах ПриватБанку приймаються монети національної валюти в сумі до 200 гривень на день на одного клієнта. На жаль, касир не може прийняти монети в більшій сумі в зв´язку з тим, що у нього немає місця для зберігання монет.
Проте, є спеціалізовані відділення, які приймають монети без обмежень в сумі (але з урахуванням фізичного об´єму касового сховища — не більше 5 кг). Одне з таких відділень знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Серьожнікова, 6
Написати коментар
не спорю задолженность была но вопрос етот решон есть решение суда
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Для більш детальної перевірки надходжень рекомендуємо вам з квитанцією звернутись до підтримки свого банку.
Відправник, зі свого боку, для перевірки повернень може звернутися в підтримку банку-відправника.
Написати коментар
Для перевірки рахунку ви також можете звернутись до чату на сайті банку.
Написати коментар
У разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв´язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв´язку. У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв´язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.
Написати коментар
Рекомендуємо знайомому звернутись до підтримки банку або ж перевірити комунікації з нами в Приват24.
З актуальними послугами та пропозиціями ви завжди можете ознайомитись у нас на сайті.
Написати коментар
Ви можете перевипустити картку в будь-якому зручному відділенні або дистанційно через Приват24, оформивши віртуальну картку, яка матиме такі ж функції, що і звичайна.
Написати коментар
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Рекомендуємо перевірити встановлений канал інформування про транзакції через меню Приват24 «Усі послуги — Налаштування — Управління комунікаціями».
Написати коментар
Я неодноразово звертався із заявками стосовно його виконання, але вони залишилися без відповіді. Суд також надавав відповідні запити і також відповіді не отримав!? Чому державний ПриватБанк ігнорує та порушує законодавство України, якщо суд вирішив питання не на його користь, а докладає всіх зусиль щоб не виконувати рішення суду? Чому так? Хто може надати обгрунтувану відповідь?
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Для відкриття картки, необхідно надати паспорт з актуальною інформацією ( в тому числі, з фото ) та ідентифікаційний код. Документи мають бути в оригіналі.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ви можете перевипустити картку на віртуальну через Приват24 веб версії (https://next.privat24.ua/) або мобільний додаток.
Написати коментар
Надати документи можна в будь-яке зручне відділення при поверненні з-за кордону.
Коментарі (1)
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Ребята, читайте вопрос, а не пишите стандартные отписки.
Служба поддержки заработала полтора бала из 12. Они даже читать не умеют.
Бачимо ваше звернення в особистих повідомленнях та надали зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Якщо зареєструватися у акції Дисконтного клубу https://discount.pb.ua/, і торгова точка — партнер клубу крім того одночасно бере участь у програмі Бонус-плюс https://bonus.privatbank.ua/ua/,
як в такому випадку розраховується розмір знижки і бонусу? Наприклад, сума покупки 100 грн. Буде надано знижку 15 грн при оплаті з основного рахунку і відповідний процент піде на бонусний рахунок? Від якої суми буде нараховано бонус, від 100 грн, чи від 85 грн?
У разі участі торгової точки одночасно у двох програмах лояльності ПриватБанку – «Бонус Плюс» і «Дисконтний клуб» – знижка надається за одною із програм, пріоритет надається «Дисконтному клубу».
Написати коментар
Ви можете отримати довідку по картці, в якій буде вказано вас, як клієнта, що розпоряджається карткою через Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
Написати коментар
Радимо звернутись в банк, з якого був відправлений платіж, щоб він направив до нас запит на його коригування або повернення.
Написати коментар
Обращаясь по указанным контактам отправляют в отделение для актуализации данных.
Скажите пожалуйста, как документы актуализации проживания относятся к системе приват 24 через браузер, написано с целью безопасности услуга недоступна, значит дело не в документах, или на сайте фраза указана некорректно?
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Ваше питання було детально розглянуто фахівцями та за результатом проведений зворотній зв'язок з наданням інформації і шляхів вирішення питання. На жаль, після цього, вами не були надані необхідні документи для актуалізації.
Коментарі (2)