Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
40442970
Мария Мантула
16 вересня 2020, 9:43
Мария, Черкассы
Доброго дня.Чому я сьогодні не можу зайти в Приват24 з комп'ютера?
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2020, 12:36
Добрий день!
Система працює стабільно. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
a1512s01
a1512s01
16 вересня 2020, 9:39
Ірина, Новий Розділ
Доброго дня.Курєр доставив карточку приватбанку.Я заповнила анкету і копії паспорта йому віддала.А сама не можу активувати карточку ввести самотійно пінкод.Дозвонитись до оператора теж не можу
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2020, 12:34
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
OlgaBunkovska
OlgaBunkovska
15 вересня 2020, 16:46
Доброго дня. У мене з карти хтось хоче зняти кошти за оплату в інтернеті, а я нічого не замовляла. Що це таке??
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 17:28
Добрий день!
Рекомендуємо заблокувати картку, якщо по ній є запит на списання, яке ви не проводили. Перевипустити картку можна у відділенні чи в Приват24 (на віртуальну) в меню «Гаманець».
555777111
555777111
15 вересня 2020, 15:36
зарплатные карты укрзализныцы приватбанк продолжает обслуживать?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 16:13
Добрий день!
Банк працює в звичайному режимі та продовжує обслуговувати картки для виплат на які наші клієнти можуть отримувати зарплатню. У разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
380970266526
380970266526
15 вересня 2020, 12:28
Здравствуйте, мне дали кредитный лимит 300грн.Будет ли он со временем сам увеличиваться или мне обязательно подавать заявку на увеличение кредита?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 13:03
Добрий день!
Банк може переглянути суму ліміту автоматично та ви також можете подавати заявку на його збільшення.
perepechin
perepechin
15 вересня 2020, 8:53
перепечин сергей, Верхньодніпровськ(Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н)
Доброе утро! Помогите разблокировать зарплатную карту.Я попал в замкнутый круг-вы меня направляете в чат для идентификации данных, чат направляет на Приват 24, а Приват24 не дает доступа для входа.Идентификацию в своем отделении банка я прошел и понял, что в моём вопросе должен вмешаться человеческий фактор, который бы смог различить зарплату учителя от финансирования терроризма.Я прошу вас помочь мне в этом вопросе, так как даже в нашем отделении банка просто все в недоумении, почему они не могут разблокировать карту, которая не кредитная и обслуживается вашим банком на протяжении нескольких лет.Я работаю в школе, не меняя место работы уже 12 лет и всегда получал свою мизерную зарплату в вашем банке.Может пора отключить робота, а включить специалиста.?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 11:22
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації детальніше.
Arina2888
Arina2888
15 вересня 2020, 3:26
Доброй ночи! Приложение «приват 24» запрашивает код доступа на восстановление пароля. Смс с кодом приходит через несколько часов, когда время ввода истекло. 4 дня не могу зайти на приват, ни через приложение, ни через браузер!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 10:25
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Monika2468
Monika2468
14 вересня 2020, 20:00
Добрий вечір, сьогодні переслала кошти на картку, вже минуло 3 години, а кошти так і не надійшли до одержувача.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2020, 20:22
Добрий вечір!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
olegrave
olegrave
14 вересня 2020, 18:53
Олег, Кропивницкий
В четверг (10.09.2020) вечером получил карту «Универсальная» которую мне принёс курьер, в конце всего процесса он сказал что она активируется в течении 2-3х дней. Прошло уже 4 дня, никаких сообщений об активации карты я не получал. Отправлял смс для активации и пытался активировать в банкомате- ничего не получилось… Сколько мне ещё нужно ждать, чтоб она активировалась?
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2020, 20:20
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розібратися в ситуації та допомогти у вирішенні питання.
perepechin
perepechin
14 вересня 2020, 17:12
перепечин сергей, Верхньодніпровськ(Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н)
так для этого наверное и проводится индификация документов в отделении вашего банка, где должны подтвердить, что я не террорист какой-нибудь, а простой учитель, который получает государственную зарплату в одной и той же школе, в одном и том же банке на протяжении нескольких лет.Помогите разобраться с разблокированием моей карты так как возможности ехать и выписываться в Крым у меня сейчас нет.ВЕДЬ ЗАКОН НЕ ПРЕДУСМАТРИВАЕТ ВСЕХ ГРЕСТИ ПОД ОДНУ ГРЕБЁНКУ.Ведь так же?
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2020, 18:05
Добрий вечір!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
perepechin
perepechin
14 вересня 2020, 15:05
перепечин сергей, Верхньодніпровськ(Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н)
Ответьте пожалуйста, если ваш банк меняет правила игры не предупредив об этом своего клиента-это в порядке вещей? Но я понимаю, если бы заблокировали кредитную карту, но причем здесь моя зарплатная карта по которой я получаю зарплату в одной организации уже 12 лет? И причем здесь моя прописка, я ведь место работы не менял? На вас что совсем управы нет? Неделю держать семью с маленьким ребенком без зарплаты-зто просто беспредел!  
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2020, 15:26
Добрий день!
Зазначимо, що в першу чергу у своїй діяльності банк керується діючим законодавством та інструкціями НБУ.
З метою забезпечення реалізації вимог Закону України 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення', відповідно до статей 7, 55, 56 Закону України 'Про Національний банк України', статті 63 Закону України 'Про банки і банківську діяльність'.

Банк зобов´язаний забезпечити у своїй діяльності застосування ризик-орієнтованого підходу та вжиття належних та ефективних заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму, вчинення інших злочинів, також, що здійснюються із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, здійснення ризикової діяльності, також стосовно клієнтів, з якими віддалено встановлено ділові відносини.
Madrih
Madrih
14 вересня 2020, 13:27
Madrih
Добрый день. Хочу погасить задолженность по кредитному договору от 2006г, но сумма, выставленная банком астрономическая. Жду обратной связи на мейл для подробностей. Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2020, 14:08
Добрий день!
Зазначимо, що у випадку тривалої відсутності платежів за кредитною карткою банк буде вимушений передати справу до суду, що призведе до арешту майна та примусового стягнення боргу. Щоб запобігти таким випадкам рекомендуємо Вам ознайомитися з правилами роботи з боржниками, опублікованими на нашому сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom/

Для перевірки можливості реструктуризації заборгованості, ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/
olga0312
olga0312
13 вересня 2020, 23:36
Ольга, Киев
Неделю не могу зайти с компьютера в Приват 24 по номеру телефона(грузится бесконечно)
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2020, 8:18
Добрий ранок!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розібратися в ситуації та допомогти у вирішенні питання.
denysdid
denysdid
13 вересня 2020, 16:22
Денис
ПриватБанк хочет комиссию за возврат моих денег?
Добрый день. Имеется $1000 на диджитал карте для выплат.
Хотел перевести средства на другой счёт — упёрся в комиссию за перевод.
Хотел снять деньги в банкомате через QR (в гривне) — упёрся в запрет на снятие.

Вопрос — существуют ли возможности получить СВОИ средства, которые я отдавал вам на депозит БЕЗ КОМИССИЙ и БЕЗ ПОСЕЩЕНИЯ ОТДЕЛЕНИЯ БАНКА???
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2020, 17:51
Комісія відсутня при переказі з картки для виплат на інтернет картку, картку Універсальну.
Ви можете оформити депозит, і після завершення терміну вивести кошти на зручну пластикову картку для виплат, для подальшого зняття без комісій в банкоматі.
lera51
lera51
12 вересня 2020, 15:05
Валерий, Полтава
Третий день не могу зайти с компьютера в Приват 24 по номеру телефона(грузится бесконечно)
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2020, 15:42
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розібратися в ситуації та допомогти у вирішенні питання.
Tima3232
Tima3232
12 вересня 2020, 1:54
Нужно изменить номер телефона на заграничный, не могу войти в приват 24.симку потерял.нахожусь в Польше
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2020, 10:32
Добрий день!
Змінити фінансовий номер телефону ви можете, звернувшись в наш чат на сайті: pb.ua/chat. При собі вам потрібно мати паспорт та веб камеру.
alla800
alla800
11 вересня 2020, 15:44
Алла, Хмельницький
Я хотіла перевипустити карту для виплат сьогодні так як закінчився термін дії картки. У двох відділеннях мені сказали, що це неможливо зробити так як я знаходжусь у списку тих осіб, які не можуть користуватись картами Приватбанку.
От у мене питання: чому я у цьому списку? До кого звернутись з цим питанням, щоб дали мені чітку та обгрунтовану відповідь?
Приватбанком я користуюсь більше 8 років, боргів немає, кредитів не брала. Науніверсальній картці мої особисті кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2020, 16:36
Добрий день!
На жаль, Банк був вимушений припинити подальші ділові відносини через порушення умов договору з вашої сторони. Надіславши офіційний запит на адресу банку вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна ви можете отримати офіційну відповідь. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
1Infinity1
1Infinity1
11 вересня 2020, 14:47
ілона
Доброго дня, потрібно оформти картку «пакунок малюка», але приват банк в силу минулих обставин відмовлє мені в наданні своїх послуг, чи можу я оформити картку «пакунок малюка»? Якщо ні то чи може оформити дану картку батько дити якщо соціальна допомога оформлена на мене?
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2020, 15:04
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення даних та надання відповіді.
ajaxodessa
ajaxodessa
11 вересня 2020, 12:55
Евгений
Недавно получил от банка сообщение о том, что у меня подозрительные доходы и нужны подтверждения доходов. При этом у меня в вашем же банке открыты счета ФОП, на которые я собственно получаю платежи согласно контрактов, и с которых же перевожу средства на свои личные счета. При этом никто с поддержке не может толком объяснить каких документов вам там не хватает. Могли бы вы привести примеры документов, которых хватит в случае подобном моему?
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2020, 13:00
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Sonia91
Sonia91
10 вересня 2020, 18:06
Соня, Киев
Почему я не могу закрыть договор с приватбанком, составленный при открытии карты и получить справку о закрытии договора? Какой закон мне это запрещает?
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2020, 19:09
Добрий вечір!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку