×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
більше 10 років назад я оформила кредитну картку (київське відділення на вул. Федорова). У 2006 році картка була втрачена (вкрадена у мене разом з іншими особистими речами). Я зателефонувала в банк і карту заблокувала. За кілька місяців мені зателефонували з банку і повідомили, що я маю заборгованість перед банком за користування кредитними коштами. Я приїхала у відділеня для з'ясування усіх обставин, де виявилось, що картка була заблокована о 15 годині, а того ж дня у проміжок між 22 і 23 годинами з картки знімали гроші по 500 гривень рівними частинами у різних банкоматах. Помилка виключно служби безпеки банку. Мені запропонували написати заяву, щоб банк провів внутрішнє розслідування, що я і зробила. Про результати розслідування мене обіцяли повідомити. На протязі двох з половиною місяців я телефонувала в банк, щоб дізнатися про результати розслідування. Відповідь була одна — розслідування триває. Минуло більше 10 років. І ось у неділю, 30 липня 2016 року мені зателефонувала представник Приватбанку і в ультимативній формі запропонувала погасити борг (біля 18 тис. грн.). Далі мені надійшла смс-ка з погрозою передати мою кредитну справу колектрам. Сьогодні, 2 серпня, мені знову телефонувала представник Приватбанку і дуже докладно розказала мені про негативні наслідки і про принципи роботи колекторів (про погрози мені і моїй родині), що очікують мене у разі несплати боргу. Маю Вам сказати, що у 2014 р. я оформила картку Голд, якою і користуюся до сьогоднішнього дня. При оформленні картки ніхто із менеджерів мене не повідомив про ніби-то існуючий борг перед банком. Прошу втрутитись у ситуацію і вирішити її негайно. Якшо я не отримаю відповідь і погрози з боку банку будуть тривати, я буду змушена звернутись до правоохороних органів та в прокуратуру. Дякую заздалегідь!