Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Oleg8989
Oleg8989
12 жовтня 2020, 20:11
Доброго вечора, сьогодні мав невдалий досвід оплати авто з-за кордону по інвойсу (система swift).Причина відмови: клієнт може купити тільки 3 авто за рік, а в мене це вже 4.Підкажіть чому відсутня інформація про дане обмеження, де логіка?і чим керується банк в даному випадку?Є відповідна постанова НБУ чи це власні забаганки банку?
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 20:32
Добрий вечір!
Інформація стосовно обмеження на кількість покупок авто з оплатою SWIFT-переказом вказана на нашому сайті — https://privatbank.ua/oplata-avtomoblya-cherez-swift-perekaz в переліку частих питань.
При цьому, банк керується постановою НБУ №492 від 12.11.2003 п. 14. в якій описано, що забороняється використовувати поточні рахунки фізичних осіб, які відкриваються для власних потреб, для проведення операцій, пов'язаних із здійсненням підприємницької та незалежної професійної діяльності.
Evgen2828
Evgen2828
12 жовтня 2020, 17:52
Добрий день.Сьогодні термінал «з'їв» мої гроші і вони не прийшли на карту хоча термінал показав що оплата була успішною, даними не помилився.Чи прийдуть мені на карту гроші і що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 18:30
Добрий вечір!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання dи можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді dам допомогти.
44978945
polzovatel 2020
12 жовтня 2020, 17:48
Василий, Ровно
Здравствуйте. Хотел в очередной раз оплатить через Приват24 интернет от «Воля». На что мне пришло уведомление: «ВІДМОВА. Неприпустима операція для цієї картки. Довідка за тел.: 3700.» Операцию повторял 4 раза как с приложения на телефоне так и через сайт. Платил с виртуальной Prepaid Card Приватбанка, идентифицированным клиентом банка не являюсь, так как номер телефона сделать финансовым не возможно без наличия пластиковой карты. У меня создана только виртуальная карта для оплаты в интернете и продажи не нужных вещей на вторичном рынке. По номеру 3700 звонил, но после всех инструкций бота мне так никто и не перезвонил. Последний раз удачно оплачивал интернет 21.08.2020 и всё прошло удачно. Так же после этого 27.09.2020 удачно получал небольшой перевод в размере 200грн. за продажу с безопасной сделкой на торговой площадке OLX. В таком случае карта получается не заблокирована. В личном кабинет смотрел, ничего подозрительного не появилось. Лимит на покупку в интернете стоит на «0» и его даже изменить не получается так как в графе выбрать карту пишет: «Нет подходящих карт».
Помогите понять что могло случится за это время и как быть с деньгами на виртуальной карте. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 18:29
Добрий вечір!
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
26497752
26497752
12 жовтня 2020, 11:23
хочу заплатити 2000грн пише комісія з відправника 10.05 грн. До зарахування 2000.00грн. Сума платежу 2020.10грн. Чому?
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 11:46
Добрий день!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання dи можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді dам допомогти.
19Vitaha87
19Vitaha87
11 жовтня 2020, 15:54
Терминал съел деньги при пополнении карты укрсиб. На гарячей линии сказали сто больше 100 гривен возвращают только на карту приватбанка! Какого черта происходит?? Меня заставляют стать клиентом банка путем шантажа????!!! Мне кажется это незаконно. Я категорически не хочу быть клиентом Привата!!!
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2020, 17:05
Нам необхідно переконатись, що повернення здійснюється саме платнику. Відкриття карти не призведе до зайвих витрат і займе всього кілька хвилин. Ви можете закрити картку після отримання коштів.
Ola1994
Ola1994
10 жовтня 2020, 17:52
Я відправляла есемес pin+хххх де чотири останні цифри карткі, но мені в відповідь прийшло смс, що немер з якого я відправляла смс, не є фінансовим номером, хоть я давала цей номер, яка може бути причина
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2020, 18:45
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
Ola1994
Ola1994
10 жовтня 2020, 17:27
Доброго дня в мене є питання, я замовила картку з доставкою, вона прийшла, але чомусь я неможу її активувати.я давала їм свій теперішній номер, але пише що у банку немає цього номера, чи можуть вони прив'язати картку до мого іншого номеру який я давала їм, якщо так то як я можу замінити на теперішній.
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2020, 17:45
Добрий день!
Картку ви можете активувати самостійно після отримання смс на фінансовий телефону про заведення договору. При активації картки необхідно використовувати саме фінансовий номер телефону ( який вказували в банку ).
Для призначення PIN-коду відправте на номер 10060 SMS з текстом PIN + XXXX, де XXXX — 4 останні цифри номера картки. Pb.ua/1952".
Активація картки (після її оформлення) можлива наступними способами:
— в банкоматі (ввести пін-код (будь-які 4 цифри, наприклад «1111») вибрати кнопки «Перейти до інших операцій» — «Мої налаштування» — «Змінити ПІН-код»);
— по смс на номер 10060 з текстом PIN+XXXX (де XXXX — останні 4 цифри номера доставленої карти);
— в Інтернет-банку «Приват24»;
— в відділенні у співробітника банку.
У випадку додаткових запитань — ви завжди можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Наші фахівці завжди раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.

97736712
97736712
10 жовтня 2020, 13:42
LANA, Мариуполь
не могу перевести деньги с карты для выплат на карточку универсальная
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2020, 14:00
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Viktoriya7819
Viktoriya7819
10 жовтня 2020, 11:54
Здравствуйте. Я не могу пополнить мобильный телефон водафона через П24. Вчера пополнила часть суммы, а потом никак- просит изменить параметры или пополнить через терминал. Что случилось?
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2020, 12:37
Добрий день!
Платежі на поповнення мобільного телефону можуть бути забраковані за рішенням інтелектуальної системи попередження шахрайства.
Скористайтесь, будь ласка, альтернативними способами оплати або спробуйте поповнити на меншу суму.
Можемо запропонувати провести цю операцію за допомогою сервісу мобільного оператора:
— Vodafone (МТС) https://pay.vodafone.ua/uk/top-up
— Київстар https://pay.kyivstar.ua/
— Lifecell https://oplata.lifecell.ua/
— Інтертелеком https://easypay.ua/ua/partners/intertelecom
dalsi2009
dalsi2009
9 жовтня 2020, 17:21
Добрый день.как зайти в приват24 если не помню номер телефона которым не пользуюсь уже 2 года.что нужно для того чтобы счет привязать к заграничному номеру телефона.
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2020, 17:53
Добрий вечір!
Встановити новий фінансовий номер можна в банкоматі чи терміналі самообслуговування. Якщо ви знаходитесь закордоном, з цим питанням ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
julira
julira
9 жовтня 2020, 14:40
Юлия
Здравствуйте.
Могу ли я пополнить свою ВИРТУАЛЬНУЮ валютную карту долларами (не гривнами) через терминал самообслуживания? Если да, то имеет ли значение год выпуска купюр? Принимает ли терминал долларовые купюры 1985-1990 годов эмиссии?
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2020, 15:17
Добрий день!
Поповнити валютну картку можна в терміналі самообслуговування за її наявності, вставивши фізично картку в термінал. Віртуальну валютну картку можно поповнити в касі або через Приват24 з іншої картки, в тому числі гривневої.
В обігу знаходяться купюри доларів США, починаючи з 1928 року емісії, але критерієм для прийняття є не рік випуску, а стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Imazepa
Imazepa
8 жовтня 2020, 22:40
Ірина
22.07.2020р. звернулась із заявою про спірну транзакцію на гарячу лінію в Приватбанк. 23.07.2020 р. заявку (15071566) прийнято в роботу службою безпеки банку. Станом на сьогодні жодної інформації. Складається враження, що банк займається шахрайством, не повертаючі забрані кошти на протязі такого часу.
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2020, 8:34
Доброго ранку!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Зі своєї сторони, Банком було відправлено дану купюру на експертизу до НБУ. Разом із вами ми очікуємо відповідь та при її отриманні зв'яжемось для надання інформації.
Lukashenk0
Lukashenk0
8 жовтня 2020, 15:29
Павел, Чернигов
Добрый день. Можно ли обменять монеты номиналом 10,50,1 гривна в ваших отделениях на банкноты? Есть ли ограничение на сумму (1000, 10 000 и тд.)? Есть ли какие-нибудь комиссии за такой обмен? В каком отделении города Чернигов лучше произвести такой обмен? С уважением.
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2020, 16:05
Добрий день!
У касах ПриватБанку приймаються монети національної валюти в сумі до 200 гривень на день на одного клієнта. На жаль, касир не може прийняти монети в більшій сумі в зв´язку з тим, що у нього немає місця для зберігання монет.

Проте, є спеціалізовані відділення, які приймають монети без обмежень в сумі (але з урахуванням фізичного об´єму касового сховища — не більше 5 кг). Одне з таких відділень знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Серьожнікова, 6
privatvl
privatvl
8 жовтня 2020, 13:40
віталій , володарка
пришол в отделение банка сделать ЦПК оказалось висит долг в размере 242 тис.грн
не спорю задолженность была но вопрос етот решон есть решение суда
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2020, 14:24
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
380677862817
380677862817
7 жовтня 2020, 19:44
Здравствуйте, сегодня в Камянец-Подольскому отделении отправили деньги на мою старую карточку в которой закончился срок действия уже давно, отправитель пошол в банк и дал мои новые реквизиты, ему сказали что как только деньги вернутся с Киева так сразу переведут их на мой новый счет, как долго будет проходить ее та процедура сумма не маленькая
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2020, 19:59
Добрий вечір.
Для більш детальної перевірки надходжень рекомендуємо вам з квитанцією звернутись до підтримки свого банку.
Відправник, зі свого боку, для перевірки повернень може звернутися в підтримку банку-відправника.
1999Vladimir
1999Vladimir
7 жовтня 2020, 14:09
Владимир
Здравствуйте, нахожусь За границей и не могу дозвониться в Приват банк по номеру 380567161131. По моей пенсионной карте закончился срок действия. Проверить счёт не могу.
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2020, 14:35
Добрий день.
Для перевірки рахунку ви також можете звернутись до чату на сайті банку.

Tan5576
Татьяна Кулакова
5 жовтня 2020, 22:21
Татьяна, Николаев
Добрый день.Банк просит предоставить информацию по инициализации.Я нахожусь за границей и не могу поменять фотографию в 45 лет.Вопрос такой если Я открою депозит… не заблокирует ли банк мой депозит при желании его вывести на виртуальную карту… по завершению договора?
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2020, 9:03
Добрий ранок!
У разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв´язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв´язку. У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв´язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.
Sergei202019
Sergei202019
4 жовтня 2020, 18:19
Добрый день. Глупый вопрос но все же интересует. Я АТОшник( УБД) и сослуживцев говорил что ему звонили с приват банка и предлагали купить у него права на землю которые положены за УБД. Это действительно возможно такое или нет?
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2020, 9:00
Доброго ранку!
Рекомендуємо знайомому звернутись до підтримки банку або ж перевірити комунікації з нами в Приват24.
З актуальними послугами та пропозиціями ви завжди можете ознайомитись у нас на сайті.
mirna9091
mirna9091
4 жовтня 2020, 10:16
Надежда, Днепр
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как быть? У меня срок действия карты для выплат заканчивается в октябре 2020 года.На эту карту зачисляется моя пенсия.
Приватбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2020, 11:56
Добрий день!
Ви можете перевипустити картку в будь-якому зручному відділенні або дистанційно через Приват24, оформивши віртуальну картку, яка матиме такі ж функції, що і звичайна.
LoikoHanna
Ганна Лойко
3 жовтня 2020, 21:11
Loiko Hanna, Тернопіль
Добрий вечір Я знаходжусь за кордоном а мою карточку заблокували мені терміново потрібно її розблокувати. Як це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2020, 9:21
Доброго ранку!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку