Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ми протестували роботу Приват24 і можемо повідомити, що сервіс працює коректно. Рекомендуємо повторити операцію, використовуючи браузер Google Chrome, попередньо очистивши історію повідомлень. Для цього: натисніть і утримуйте послідовно комбінацію клавіш: CTRL + SHIFT + DELETE, виберіть часовий проміжок: ВЕСЬ ПЕРІОД, поставте нижче всі галочки, натисніть кнопку «Очистити дані веб-перегляду»).
Якщо описані дії не допоможуть, повідомте нас про це приватним повідомленням.
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
З метою уникнення розголошення банківської таємниці, інформація фінансового характеру за даним каналом звернення не може бути надана.
Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Звернулись в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Даний номер належить банку.
Написати коментар
Написати коментар
Інформація, щодо відкриття рахунку розміщена на нашому сайті — https://privatbank.ua/business/otkryt-schet
У разі виникнення додаткових питань, наші колеги в онлайн чаті на сайті будуть раді вам допомогти.
Написати коментар
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Написати коментар
У меня есть долларовая карта для выплат Mastercard Gold, которая закончилась по сроку в августе 2020 и срок действия которой был автоматически продлен на 3 месяца (из-за карантина) до конца ноября 2020.
К этой карте подвязан долларовый депозит, открытый 20.01.2020 и который заканчивается 20.10.2020.
Проблема в следующем: при попытке снять автопролонгацию депозита через Приват24 я не могу этого сделать: в списке «Після закінчення терміну депозиту гроші будуть зараховані на картку» нет ни одной карты.
P.S. Пробовал Приват 24 через веб и через мобильное приложение — и там, и там нет карты. Тогда как отменить автопролонгацию?
Спасибо.
Для переказу коштів з вкладу, ви можете відкрити digital картку за допомогою Приват24.
Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Написати коментар
Возникло пару вопросов:
1. Если банк разорвал со своей стороны со мной договор, то почему не предложил перевести деньги на карту другого банка, а предлагает обратиться в суд.
2. На каком основании банк может снимать деньги с моего счета без моего согласия?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Уже второй раз произошла ситуация, когда расплачивалась в отделении новой почты, платёж не прошёл, но деньги банк списал, пару дней пытались дозвониться в банк, нам сказали что наши деньги они заблокировали!!! В смысле? На каком основании Вы это делаете? Возвращать не хотите, кормите завтраками!!! Посылку я всё-таки забрала за наличные деньги, после чего приват банк прислал смс с содержанием, если я посылку забрала то деньги мне не вернут, в смысле???? Приват сколько можно???? Не первый раз, и сумма не маленькая…
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Необхідно розуміти, що списання проводиться не в рахунок банку, а компаніі-отримувача, через термінал якої проводиться операція.
У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.
Написати коментар
Написати коментар
Крок 1. Введіть Ваш номер мобільного телефону, який буде використовуватися для входу. Вам надійде дзвінок/SMS для підтвердження операції.
Крок 2. Далі підтвердження проводиться PIN-кодом Вашої картки (зверніть увагу, що цифри на віртуальній клавіатурі можуть мінятися місцями).
Крок 3. Придумайте і підтвердіть пароль (не менше 6 — максимум 15 символів. Повинен містити букви і цифри). Після чого необхідно погодитися з умовами і правилами надання банківських послуг.
Відеоінструкція: http://pass.pb.ua
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
1. Если я открою физическую Карту для выплат и укажу её при продаже товара через безопасную сделку на торговой площадке OLX или через безопасную сделку ''Сейф-сервис" от Новой почты, какая сумма мне зачислится при успешной сделке, если например цена товара была 1000 грн. Не будет ли в итоге с этой суммы ещё снята комиссия в размере 0,5% за нецелевое зачисление средств и я получу 995 грн. вместо 1000 грн.? Или комиссия на карты для выплат за нецелевое зачисление в 0,5% распространяется только на переводы между картами в Приват24 и на пополнение через кассу и терминалы и не касается операций которые проходят через платежный сервис UAPAY, который застраховывает продажу товара?
2. Можно ли указывать Интернет карту (не виртуальную карту, которая Digital) для безопасных сделок на OLX и Новой почте? Или эта карта только для оплаты в Интернете и не может принимать переводы от сделок через платежные сервисы вроде UAPAY.
3. Интернет карта может осуществлять переводы между картами Приватбанка в Приват24 и картами других банков? И будет ли начисляться комиссия при переводе в Приват24 с Интернет карты на Карту для выплат или на Универсальную?
Спасибо.
З детальною інформацією стосовно призначення карток та їх тарифів ви можете ознайомитися за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Коментарі (1)
Mогу ли я перевести деньги из-за границы на пенсионную карту?
Что мне нужно знать и что делать для этого?
Список систем переказів з якими працює ПриватБанк є на нашому сайті — https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Написати коментар
Так, перерахувати кошти на картку для виплат, в тому числі, на яку клієнт отримує пенсію можна через банкомат, термінал, Приват24 чи інший зручний для вас спосіб.
Написати коментар
Звернулись в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар