Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Valery41
Valery41
20 жовтня 2020, 11:43
Валерий Федоровмч, Херсон
Добрый день! Приват-24 не принимает коммунальные платежи: Облэнерго Водоканал. В чем дело? С ув. Валерий
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 12:10
Добрий день!
Ми протестували роботу Приват24 і можемо повідомити, що сервіс працює коректно. Рекомендуємо повторити операцію, використовуючи браузер Google Chrome, попередньо очистивши історію повідомлень. Для цього: натисніть і утримуйте послідовно комбінацію клавіш: CTRL + SHIFT + DELETE, виберіть часовий проміжок: ВЕСЬ ПЕРІОД, поставте нижче всі галочки, натисніть кнопку «Очистити дані веб-перегляду»).
Якщо описані дії не допоможуть, повідомте нас про це приватним повідомленням.
41509940
Наташа Антропова
19 жовтня 2020, 14:27
Наташа
Доброго дня. 1 жовтня зареєстрували Громадську організацію зі статусом юридичної особи. Реєстрацію проводили онлайн в особистому кабінеті на сайті мінюсту. При реєстрації онлайн мінюст відмінив підписи на статуті, замість них статут завірено за допомогою ЕЦП, які ми отримали в приватбанку. Зараз подали заяву на відкриття рахунку для юрособи в приватбанку але службу безпеки не влаштовує статут в електронному вигляді без нотаріально завіреного підпису уповноваженої особи. Я роздрукувала наш статут і звернулась до нотаріуса але з´ясувалось, що нотаріуси завіряють підписи тільки на статутах для мінюсту, якщо організацію вже створено і мінюст статут вже розмістив на сайті, то нотаріусом послуга завірення підпису вже не надається. Що можна тепер зробити для відкриття рахунку, якщо статут вже такий як є і іншим стати не може. Чи може юридичний відділ надати консультацію що робити в такому випадку? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 15:22
Добрий день.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
tanya2kulik
tanya2kulik
19 жовтня 2020, 12:47
Таня
Добрий день! Поповнила сьогодні карту ПриватБанк через термінал. Зазвичай кошти зараховуються одразу. Цього разу — щось пішло не так, бо вони досі не прийшли. Що робити у цьому випадку? Бо сума немаленька і ці кошти мені потрібні терміново.
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 13:07
Добрий день.
З метою уникнення розголошення банківської таємниці, інформація фінансового характеру за даним каналом звернення не може бути надана.
Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
olgakargbo
olgakargbo
19 жовтня 2020, 9:05
Olga Kargbo
пытаюсь оформить виртуальную карту- после введения пароля появляется сообщение--введено некоректное значение

Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 9:55
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
Gutmaer
Gutmaer
18 жовтня 2020, 20:02
Здравствуйте подскажите этот номер телефона Приватбанка 067 653 04 89. Подскажите пожалуйста
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2020, 20:09
Добрий вечір!
Даний номер належить банку.
lkoltsova
Людмила Кольцова
17 жовтня 2020, 16:30
Людмила, Городок Хмельницкая обл Городокский район
не могу войти в приват24 в компьютере
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2020, 16:37
Будь ласка, надайте зворотній зв'язок в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Snizhanaharuk
Snizhanaharuk
17 жовтня 2020, 14:29
Сніжана, Коломия
Доброго дня, хочу запитати.Чи можна відкрити рахунок у садку на оплту гуртка з англійської мови, це має бути батьківська плата,і щоб можна було відслідкувати хто заплатив, але щоб у рахунку не висвічувалось ім'я кому скидають, а просто рахунок без імені,і обов'язково щоб бачити хто заплатив.
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2020, 15:07
Добрий день!
Інформація, щодо відкриття рахунку розміщена на нашому сайті — https://privatbank.ua/business/otkryt-schet
У разі виникнення додаткових питань, наші колеги в онлайн чаті на сайті будуть раді вам допомогти.
lkoltsova
Людмила Кольцова
17 жовтня 2020, 11:49
Людмила, Городок Хмельницкая обл Городокский район
не могу зайти в Приват24- набираю номер телефона высвечивается прямоугольник приват24 и бегущая строка и так до бесконечности что не так и что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2020, 12:06
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Maxim2020
Maxim2020
16 жовтня 2020, 12:43
Максим, Киев
Добрый день!
У меня есть долларовая карта для выплат Mastercard Gold, которая закончилась по сроку в августе 2020 и срок действия которой был автоматически продлен на 3 месяца (из-за карантина) до конца ноября 2020.
К этой карте подвязан долларовый депозит, открытый 20.01.2020 и который заканчивается 20.10.2020.
Проблема в следующем: при попытке снять автопролонгацию депозита через Приват24 я не могу этого сделать: в списке «Після закінчення терміну депозиту гроші будуть зараховані на картку» нет ни одной карты.

P.S. Пробовал Приват 24 через веб и через мобильное приложение — и там, и там нет карты. Тогда как отменить автопролонгацию?
Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2020, 13:31
Добрий день!
Для переказу коштів з вкладу, ви можете відкрити digital картку за допомогою Приват24.

Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.

Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).

Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.

Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
zxcdas
zxcdas
16 жовтня 2020, 0:38
Екатерина, Донецк
В июне месяце мне заблокировали карту по подозрению в мошенничестве. После блокировки банк в ОДНОСТОРОННЕМ порядке списал с моего счета, при заблокированной карте, деньги которые пришли за последние две операции и были зачислены на счет. В чате я слышу только одно, что деньги, даже те что остались на карте, я могу вернуть только через суд. Дозвониться на горячую линию не возможно.
Возникло пару вопросов:
1. Если банк разорвал со своей стороны со мной договор, то почему не предложил перевести деньги на карту другого банка, а предлагает обратиться в суд.
2. На каком основании банк может снимать деньги с моего счета без моего согласия?
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2020, 8:38
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
stoun999
stoun999
15 жовтня 2020, 17:37
13.10.2020 пополнил карту 5168 7422 2829 3407 через банкомат в отделении приват- банка по ул. соломенской 2; пополнение из-за суммы выполено трижды: в 12:15:02 — 4977грн.; в 12:18:26 — 2023грн.; в 12:20:12 — 3000грн. Всего пополнение: 10000грн. Из этой суммы получены 3000грн. Остальные 7000грн. по состоянию на 15.10.2020 (17:26 ) не получены. В чем дело? Прошу сообщить.
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2020, 18:03
З метою уникнення розголошення банківської таємниці,  інформація фінансового характеру за даним каналом звернення не може бути надана.
Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Hryshyna
Hryshyna
15 жовтня 2020, 13:04
Сумы
Приват банк ворует деньги!!!

Уже второй раз произошла ситуация, когда расплачивалась в отделении новой почты, платёж не прошёл, но деньги банк списал, пару дней пытались дозвониться в банк, нам сказали что наши деньги они заблокировали!!! В смысле? На каком основании Вы это делаете? Возвращать не хотите, кормите завтраками!!! Посылку я всё-таки забрала за наличные деньги, после чего приват банк прислал смс с содержанием, если я посылку забрала то деньги мне не вернут, в смысле???? Приват сколько можно???? Не первый раз, и сумма не маленькая…
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2020, 15:17
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Необхідно розуміти, що списання проводиться не в рахунок банку, а компаніі-отримувача, через термінал якої проводиться операція.
У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.
marina01031988
marina01031988
15 жовтня 2020, 12:08
Пришло уведомление, что совершила покупку и с моей карты сняли деньги 1558 грн, покупки я не делала, я сплю в это время)помогите разобраться
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2020, 13:00
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
0668889671
0668889671
14 жовтня 2020, 14:56
при відновленні пароля Приват24 потрібно вказати пін код карти ,,,, вказую -пише неправильниз. Який потрібно??? допоможіть відносвіти вхід в Приват24? ???
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 15:36
Пройдіть за посиланням: https://next.privat24.ua та натисніть кнопку Вхід.
Крок 1. Введіть Ваш номер мобільного телефону, який буде використовуватися для входу. Вам надійде дзвінок/SMS для підтвердження операції.
Крок 2. Далі підтвердження проводиться PIN-кодом Вашої картки (зверніть увагу, що цифри на віртуальній клавіатурі можуть мінятися місцями).
Крок 3. Придумайте і підтвердіть пароль (не менше 6 — максимум 15 символів. Повинен містити букви і цифри). Після чого необхідно погодитися з умовами і правилами надання банківських послуг.

Відеоінструкція: http://pass.pb.ua
cthusq11
cthusq11
14 жовтня 2020, 14:22
доброго дня що робити коли забув пароль до неприв«язаної карти
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 15:40
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
44978945
polzovatel 2020
14 жовтня 2020, 0:55
Василий, Ровно
Самостоятельно не нашел ответов на несколько вопросов:
1. Если я открою физическую Карту для выплат и укажу её при продаже товара через безопасную сделку на торговой площадке OLX или через безопасную сделку ''Сейф-сервис" от Новой почты, какая сумма мне зачислится при успешной сделке, если например цена товара была 1000 грн. Не будет ли в итоге с этой суммы ещё снята комиссия в размере 0,5% за нецелевое зачисление средств и я получу 995 грн. вместо 1000 грн.? Или комиссия на карты для выплат за нецелевое зачисление в 0,5% распространяется только на переводы между картами в Приват24 и на пополнение через кассу и терминалы и не касается операций которые проходят через платежный сервис UAPAY, который застраховывает продажу товара?

2. Можно ли указывать Интернет карту (не виртуальную карту, которая Digital) для безопасных сделок на OLX и Новой почте? Или эта карта только для оплаты в Интернете и не может принимать переводы от сделок через платежные сервисы вроде UAPAY.
3. Интернет карта может осуществлять переводы между картами Приватбанка в Приват24 и картами других банков? И будет ли начисляться комиссия при переводе в Приват24 с Интернет карты на Карту для выплат или на Универсальную?
Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 9:26
Добрий ранок!
З детальною інформацією стосовно призначення карток та їх тарифів ви можете ознайомитися за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
irs
irs
13 жовтня 2020, 17:54
irs
Добрый вечер!
Mогу ли я перевести деньги из-за границы на пенсионную карту?
Что мне нужно знать и что делать для этого?
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 18:16
Можна відправити терміновий грошовий переказ на ім'я власника картки, який можна зарахувати на картку через Приват24.
Список систем переказів з якими працює ПриватБанк є на нашому сайті — https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
irs
irs
13 жовтня 2020, 16:58
irs
Здравствуйте. Mогу я перевести деньги на карту пенсионера?
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 17:16
Добрий день!
Так, перерахувати кошти на картку для виплат, в тому числі, на яку клієнт отримує пенсію можна через банкомат, термінал, Приват24 чи інший зручний для вас спосіб.
Greenzero
Greenzero
13 жовтня 2020, 12:44
Добрый день. Я нахожусь в другой стране, бралла рассрочку на телефон два года назад в сумме 9999, какую то часть выплатила. Сейчас мой брат случайно узнал что банк судился со мной, но я конечно же никаких извещений не получала так как уже второй год не в Украине. Скажите пожалуйста как мне связаться с представителями банка?
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 14:34
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
Noir86
Noir86
12 жовтня 2020, 20:57
Олександр, Київ
А що з приват24? Не можу залогінитись, постійно зависає після вводу паролю та номеру телефону.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 8:13
Доброго ранку!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку