Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Всі курси банку |
Інформація персонального характеру може бути надана лише за зверненням власника картки за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/
Написати коментар
Зазначимо, що інформація за рахунком може бути надана лише його власнику.
Для уточнення цієї інформації власник картки може особисто звернутись до підтримки банку за номером 3700 (+38-056-716-11-31 — телефон для дзвінків із-за кордону) або в чат на сторінці: https://privatbank.ua/
Також, перевірити баланс картки клієнт може за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
Написати коментар
Перевірити баланс картки ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки», зателефонувавши з фінансового номеру телефону за номером 3700 та обравши меню «1» або надіславши з фінансового номеру телефону смс-повідомлення на номер 10060, вказавши у тексті останні 4 цифри номеру картки.
Також, у разі втрати картки, рекомендуємо її перевипустити. Ви можете замовити доставку картки, звернувшись до підтримки банку. Також, ї можливість перевипуску картки на digital. Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Написати коментар
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
Написати коментар
Комісія за такий платіж становить 1% (min 5 грн, max 500 грн).
Детальніше про тарифи: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Написати коментар
Написати коментар
Відкриття такої картки безкоштовне.
Написати коментар
21.10.20 сделал заказ на немецком амазоне (в Германии) и оплатил заказ долларовой карточкой, амазон заказ отменил, но деньги с карточки так и остались списаными. В поддержке амазона утверждают, что заказ был отменен и деньги не снимались. Уже 5 дней никаких изменений, с кем мне нужно связаться?
Йдемо до приватних повідомлень, щоб розібратись та допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Правоохоронні органи можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію для затримання злодіїв. Ми ж, зі свого боку, завжди готові до співпраці та всебічній допомозі поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Йдемо до приватних повідомлень, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
« Необходима актуализация данных»
иначе в дальнейшем карту заблокируют.
Это как понимать вообще?
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Коментарі (2)
Йдемо до приватних повідомлень, щоб розібратись та допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (1)
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
Написати коментар
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Підскажіть будь ласка.
Чи дійсний ібан, якщо вийшов термін дії карти універсальна на якій є борг??
І чи можна переслати грошовий переказ на цей ібан з за кордону?
У випадку, якщо закінчився термін дії картки — ви можете перевипустити її в Приват24 на віртуальну та здійснювати перекази вже на активну картку. Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Написати коментар
Я правильно понимаю, что он:
1) Приходит к Вам — карта выдается тут же, мгновенно. А в Пенсионный фонд реквизиты Вы отправите сами? Не нужно в Пенс. фонд дополнительно как-то что-то сообщать о новом счете в новом банке- Вы сами это делаете?
Потом после того, когда мы видим через банкомат или через интернет-банкинг первую пенсию на этой новой карте
2)Он идёт в Ощадбанк, забирает остаток по старой карте из кассы и закрывает карту.
Я верно понимаю, что такой алгоритм?
Еще вопрос — на сколько лет выдается карта?
При оформленні картки в ПриватБанку клієнт підписує заяву про перерахування коштів, і співробітники банку подають цю заяву до відповідного районного Пенсійного фонду, який змінює реквізити платежу в своїй базі даних, і з наступного місяця пенсія починає зараховуватися на картку ПриватБанку. Пенсіонеру треба лише звернутись до нас для отримання картки. Вона видається при зверненні клієнта у відділення, а її оформлення не займає багато часу. На картці вказано її термін дії, який не залежить від дати її видачі клієнту.
Користуватись чи ні карткою іншого банку після переведення пенсії вирішує сам клієнт.
Написати коментар
Банк не забороняє отримання переказів, у разі, якщо картка активна.
У разы виникнення питань при зарахуванні коштів, ви можете завжди звернутись до підтримки банку.
Коментарі (1)
Ви можете звернутись в чат на сторінці: https://privatbank.ua для зміни фінансового номеру телефону на закордонний та використати його для входу в Приват24.
Для здійснення цієї операції вам достатньо мати при собі паспорт та доступ до веб-камери.
Написати коментар
Ми протестували роботу Приват24 і можемо повідомити, що сервіс працює коректно. Рекомендуємо повторити операцію, використовуючи браузер Google Chrome, попередньо очистивши історію повідомлень. Для цього: натисніть і утримуйте послідовно комбінацію клавіш: CTRL + SHIFT + DELETE, виберіть часовий проміжок: ВЕСЬ ПЕРІОД, поставте нижче всі галочки, натисніть кнопку «Очистити дані веб-перегляду»).
Якщо описані дії не допоможуть, повідомте нас про це приватним повідомленням.
Написати коментар