Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Zitabokuch
Zitabokuch
28 жовтня 2020, 23:12
Здравствуйте, у моего друга заблокирован карта приват банка, в банке сказали что надо обратиться отделение в Николаеве что сейчас это не возможно, мы живём и работаем в Киеве и не получится. Как можно узнать причину блокировки? В банке дали номер куда звоним и не ответили. Как поступить в данной ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 8:27
Доброго ранку!
Інформація персонального характеру може бути надана лише за зверненням власника картки за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/
Afavov
Afavov
28 жовтня 2020, 18:58
Володимир
Добрый вечер! Нужна ваша помощь моему другу.У него была открыта кредитка в приват банке, сума долга по его словах около 2000 грн, непогасив по тем или иных причинах долг и открыв счёт для получения зарплаты в другом банке мы были командированны в ближнее зарубеже. Когда пришла первая зарплата вместо сумы появился долг на новом счету свыше 100000 и вся зарплата была снята в счёт долга.банк приват банк кредитку я так понимаю аннулировал, связатся с банком будучи не клиентом я так понимаю не возможно, придти в отделение банка нет возможности, человек остался без средств к существованию, что ему делать в этом случаи и как могло получится 2000 долга и103000. С нетерпением жду ответа и заранее благодарен.

Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 19:18
Добрий вечір!
Зазначимо, що інформація за рахунком може бути надана лише його власнику.
Для уточнення цієї інформації власник картки може особисто звернутись до підтримки банку за номером 3700 (+38-056-716-11-31 — телефон для дзвінків із-за кордону) або в чат на сторінці: https://privatbank.ua/
Також, перевірити баланс картки клієнт може за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
0632295614
0632295614
28 жовтня 2020, 8:50
Здравствуйте так получилось что я уехала заграницу, потеряла там карту универсальную а после возвращения её заблокировали из-за задолженности… Как мне узнать сколько я должна погасить кредита????
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 9:19
Добрий ранок!
Перевірити баланс картки ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки», зателефонувавши з фінансового номеру телефону за номером 3700 та обравши меню «1» або надіславши з фінансового номеру телефону смс-повідомлення на номер 10060, вказавши у тексті останні 4 цифри номеру картки.
Також, у разі втрати картки, рекомендуємо її перевипустити. Ви можете замовити доставку картки, звернувшись до підтримки банку. Також, ї можливість перевипуску картки на digital. Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
musienkonara150
musienkonara150
27 жовтня 2020, 23:26
Добрый вечер… хочу поведать историю которая сегодня со мной произошла… в июле месяце у меня закончился срок действия универсальной карты, но пришла от банка sms что строк карты продлен на три месяца… сегодня пошла в отделение банка чтобы поненять карту на новую… но увы банк мне в одностороннем порядке отказал без указания причин… обратилась по 3700 тоже проблему не решили, а еще сказали что может быть ситуация что по истечению срока зарплатной карты её тоже могут заблокировать… как узнать причины блокировки не говорят… хочу сказать что карты в банке имею очень давно… кредитную линию банк мне не открывал… личных даных не меняла… очень печально что такая ситуация… чтобы я получила ответ посоветовали написать письмо на адрес г.Днепр, ул. Набережная Победы, 30, 49094, Україна… у меня вопрос к банку что и как я должна написать чтобы получить полный ответ, а не отписку с посыланием на статти
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 8:27
Добрий ранок!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
A8B16C32
A8B16C32
27 жовтня 2020, 16:27
Анатолий, Черкассы
При оплате жилищно-коммунальных услуг через банкомат комиссия была 5 грн за 1 платёж. Оплатил 1200 грн одним платежём — комиссия 12 грн. Прошу проинформировать как лпределяется размер комисии — 5 грн за 1 платёж или 1% от суммы платежа или другой порядок. Заранее благодарю за консультацию.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 16:58
Добрий день.
Комісія за такий платіж становить 1% (min 5 грн, max 500 грн).
Детальніше про тарифи: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi

Galka2020
Galka2020
27 жовтня 2020, 11:45
Галина, Киев
Добрый день. Мне только что позвонили из отдела безопасности банка и сообщили, что моя карточка заблокирована( с телефона 044 344 66 97), за тем сообщили, что утром с моей карточки пытались взять кредит(что уже смешно), но не совпало кодовое слово??? и номер паспорта, и сейчас мне перезвонят с водафона. Вообщем был звонок с номера 095 132 24 76 Виталий, пытались задавать вопросы: — а где сейчас Ваша карточка, а не сообщала ли я кому либо свой пароль и не давала ли карточку… Я сказала, что сейчас перезвоню сама в Приват, пока больше не звонят.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 12:32
Дякуємо за сигнал! Інформація передана в роботу служби безпеки банку. Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Volodya27
Volodya27
27 жовтня 2020, 11:26
Вова
Сколько будет стоить сделать карту для выплат первый раз в 14 лет? Не именную
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 11:41
Добрий день.
Відкриття такої картки безкоштовне.
xylothek
xylothek
26 жовтня 2020, 20:09
Дмитрий
Добрый день,

21.10.20 сделал заказ на немецком амазоне (в Германии) и оплатил заказ долларовой карточкой, амазон заказ отменил, но деньги с карточки так и остались списаными. В поддержке амазона утверждают, что заказ был отменен и деньги не снимались. Уже 5 дней никаких изменений, с кем мне нужно связаться?
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 20:42
Добрий вечір!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб розібратись та допомогти у вирішенні питання.
Stass55
Stass55
26 жовтня 2020, 17:39
Станіслав
Добрий вечір! 17.10.20р. я зробив заявку в інтернет-магазині і оплатив товар через Приват 24. Оператор підтвердив оплату і пообіцяв відправку 19.10.20р. але ні товару ні грошей. Я 22.10.20р. звернувся в кіберполіцію за фактом шахрайства. А вони з мене вимагають номер картки куди були перераховані кошти. Скажіть будь ласка, як дізнатися куди були перераховані кошти. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 18:30
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Правоохоронні органи можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію для затримання злодіїв. Ми ж, зі свого боку, завжди готові до співпраці та всебічній допомозі поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Bezbakh
Bezbakh
26 жовтня 2020, 17:01
Елена, Коломыя
Добрый вечер! Я заменила свою карту на новую, именную. Мне сделали перевод из за границы на старую (забыла сообщить, что карта и номер счета изменились). Ответьте пожалуйста, где искать деньги и не пропали ли они?
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 18:20
Добрий вечір!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб допомогти у вирішенні питання.
Sanya1995
Sanya1995
25 жовтня 2020, 10:27
Александр
Здравствуйте у меня карта для выплат, открыта чуть больше года назад. Карту пополнял на небольшие суммы, 500-700 грн, чтобы пользоваться как электронным кошельком, платить за электроэнергию или пополнять мобильный счет. Несколько дней назад пришло уведомление в приват 24
« Необходима актуализация данных»
иначе в дальнейшем карту заблокируют.
Это как понимать вообще?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2020, 11:50
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
maksimandrey2
maksimandrey2
25 жовтня 2020, 0:30
Будь ласка, допоможіть розблокувати пенсійну картку.Вводжу пароль, мені пише, що він неправильний
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2020, 9:07
Доброго ранку!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб розібратись та допомогти у вирішенні питання.
chikago18
chikago18
24 жовтня 2020, 14:13
Чому я не можу зайти в приват24
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2020, 14:23
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
Solraev
Solraev
23 жовтня 2020, 17:55
Обіцянки і дійсний стан речей при кредитуванні бізнесу Приватбанком, м.Бровари
Прийнявши до уваги настирні пропозиції банку отримати майже шаровий кредит 5-7-9, я, директор приватної компанії з розгалуженою сіткою видів діяльності, ФОП, володар 30-річного бездоганного стажу кредитування, погодилась отримати кредит по державній програмі. Провела 9 зустрічей з представниками різних банків і 3 з Приватом. Щасливий набувачів ласого кредиту 5-7-9 я так і не знайшла. Але після кожної зустрічі з банками, пропонована кредитна ставка росла з геометричною швидкістю. Це мабуть і є та так рекламована «шара» для бізнесу. А далі ще цікавіше. Підписавши з банком кредитну угоду по програмі КУБ під заставу майна з 21.10.2020року кошти я так і не отримала, як і жодної внятної відповіді про дату зарахування коштів. Сьогодня зірвана оплата по акційній доставці матеріалів, на вітер викинуті кошти на транспорт, який мав привезти товар і т.д. А може в банку банально немає коштів і він банкрот?????.. Але це ми довіряємо банку свої зароблені. На мої звернення банк просить оцінити роботу і зачекати 1 хвилинку. Йшли треті сутки…
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 19:52
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше розібратися в ситуації.
srg1
srg1
22 жовтня 2020, 13:35
Вопрос, Рига
Добрый день. Я переселенец и мой аккаунт заблокировали, в виду отсутствия справки ВПО, я предоставлял справку еще в 2015 р, когда только все началось, теперь я не могу попасть в банк для личного общения в виду того что нахожусь за границей из-за пандемии. Что мне делать в данной ситуации? Как пользоваться средствами?
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 14:14
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
Nika20152015
Nika20152015
22 жовтня 2020, 1:27
Доброго вечора.
Підскажіть будь ласка.
Чи дійсний ібан, якщо вийшов термін дії карти універсальна на якій є борг??

І чи можна переслати грошовий переказ на цей ібан з за кордону?
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 11:25
Добрий день!
У випадку, якщо закінчився термін дії картки — ви можете перевипустити її в Приват24 на віртуальну та здійснювати перекази вже на активну картку. Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
otova
otova
21 жовтня 2020, 10:57
Елена, Херсон
Пенсионер хочет закрыть пенсионную карту в Ощадбанке и открыть у Вас с минимумом хлопот.
Я правильно понимаю, что он:
1) Приходит к Вам — карта выдается тут же, мгновенно. А в Пенсионный фонд реквизиты Вы отправите сами? Не нужно в Пенс. фонд дополнительно как-то что-то сообщать о новом счете в новом банке- Вы сами это делаете?

Потом после того, когда мы видим через банкомат или через интернет-банкинг первую пенсию на этой новой карте

2)Он идёт в Ощадбанк, забирает остаток по старой карте из кассы и закрывает карту.

Я верно понимаю, что такой алгоритм?
Еще вопрос — на сколько лет выдается карта?
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 11:32
Добрий день!
При оформленні картки в ПриватБанку клієнт підписує заяву про перерахування коштів, і співробітники банку подають цю заяву до відповідного районного Пенсійного фонду, який змінює реквізити платежу в своїй базі даних, і з наступного місяця пенсія починає зараховуватися на картку ПриватБанку. Пенсіонеру треба лише звернутись до нас для отримання картки. Вона видається при зверненні клієнта у відділення, а її оформлення не займає багато часу. На картці вказано її термін дії, який не залежить від дати її видачі клієнту.
Користуватись чи ні карткою іншого банку після переведення пенсії вирішує сам клієнт.
Yna34
Yna34
20 жовтня 2020, 18:45
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, я живу в г.Луганске, у меня открыта карточка Приватбанка для перечисления паев раз в год и она действительна до 04.2022г., мне позвонили пайщики и сказали что нужно открыть европейскую карточку с буквами и с номерами. Почему нельзя перечислить на карточку, которая еще действует и срок ее не закончился?
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 19:17
Добрий вечір!
Банк не забороняє отримання переказів, у разі, якщо картка активна.
У разы виникнення питань при зарахуванні коштів, ви можете завжди звернутись до підтримки банку.
Ana28
Ana28
20 жовтня 2020, 16:46
Добрий день. Я знаходжусь закордоном і не можу зайти в додаток Privat24. Щоб зайти потрібно вести код, який приходить на мобільний номер. Чи можливо якось змінити, щоб код приходив на Вайбер?
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 17:54
Добрий вечір!
Ви можете звернутись в чат на сторінці: https://privatbank.ua для зміни фінансового номеру телефону на закордонний та використати його для входу в Приват24.
Для здійснення цієї операції вам достатньо мати при собі паспорт та доступ до веб-камери.
Valery41
Valery41
20 жовтня 2020, 11:43
Валерий Федоровмч, Херсон
Добрый день! Приват-24 не принимает коммунальные платежи: Облэнерго Водоканал. В чем дело? С ув. Валерий
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 12:10
Добрий день!
Ми протестували роботу Приват24 і можемо повідомити, що сервіс працює коректно. Рекомендуємо повторити операцію, використовуючи браузер Google Chrome, попередньо очистивши історію повідомлень. Для цього: натисніть і утримуйте послідовно комбінацію клавіш: CTRL + SHIFT + DELETE, виберіть часовий проміжок: ВЕСЬ ПЕРІОД, поставте нижче всі галочки, натисніть кнопку «Очистити дані веб-перегляду»).
Якщо описані дії не допоможуть, повідомте нас про це приватним повідомленням.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку