Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ritax
ritax
3 листопада 2020, 13:52
Пришло сообщение с требованием предоставить пакет документов (актуализация) Справка о доходах, с места работы и т.д.
Я нигде не работаю, деньги переводят родители и иногда продаю свои вещи. Что мне предоставить в банк?
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 14:11
Добрий день!
Необхідність актуалізації даних є вимогою законодавства.
Щоб розібратись в питанні звернулись в особистому повідомленні.
786
786
3 листопада 2020, 13:25
Халид мухаммад , Одесса
Меня блок делал карти я не могу использовать банк почему.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 13:42
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
katia777
katia777
2 листопада 2020, 20:57
Якщо повідомила номер картки шахраям, не знаючи цього, то вони не зможуть перевести чи ще якісь операції зробити з моєю картою?
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 8:12
Доброго ранку!
Якщо дані вашої картки стали відомі шахраям, рекомендуємо заблокувати її. Це можна зробити в Приват24 або звернувшись в підтримку. Також в особистому кабінеті в меню «Гаманець» ви можете перевипустити картку на нову (віртуальну).
Mira2015
Mira2015
2 листопада 2020, 14:50
Мирослава
Добрий день! Скажіть, будь ласка, чи можу я здійснити у відділенні Вашого банку обмін копійок номіналом 25 та 10 на гривні (будь якого номіналу)? Загальна сума обміну 35,00 грн. Клієнтом Вашого банку я не являюся.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2020, 15:08
Добрий день!
При проведенні подібної операції касир має провести ідентифікацію. При цьому, отримання карток чи інших продуктів банку не є обов'язковим.
Artdms
Artdms
2 листопада 2020, 12:23
Добрый день. Подскажите сделали перевод денег, на номер старой карточки, сегодня получили новую с новым номером, деньги придут на новую карту, или на номер старой?
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2020, 13:29
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію по картці та надати актуальну інформацію звернулись в особистому повідомленні.
0995514073
0995514073
2 листопада 2020, 11:30
Леонтій, м.Полтава
Закінчився термін дії зарплатної картки а нову не видають.Прошу роз'яснити що мені робити?
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2020, 11:55
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
AlexandrNick
AlexandrNick
2 листопада 2020, 10:45
Александр , Днепр
Закончился срок действия зарплатной карты. В отделении отказали в продлении сославшись на какой-то пункт правил (что-то вроде «в одностороннем порядке банк имеет право отказать в обслуживании карт без объяснения причин»).
Работаю на гос.предприятии, подключёны к «Зарплатному проекту». Как объяснили в бухгалтерии, пока я не решу вопрос со своей картой, зарплату не получит никто )).
Вопрос: Какое решение существует? )) Для меня в идеале — получать зарплату в Монобанке. Как это организовать с минимальными для меня потерями?
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2020, 10:51
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
ihor16
ihor16
2 листопада 2020, 9:47
Добрий день!
В мене закінчився строк дії картки для виплат, на яку я отримую пенсію. В зв'язку зі станом здоров'я не маю можливості відвідати відділення банку, і тому планував переоформити замість неї віртуальну картку. Але стара картка раптово зникла з гаманця у Приват24, і тепер я не маю можливості самостійно оформити перевипуск. Дуже прошу будь ласка допомогти вирішити це питання.
Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2020, 9:55
Доброго ранку!
Щоб перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання звернулись в особистому повідомленні.
DronUA
DronUA
1 листопада 2020, 12:16
Андрій, Київ
Доброго дня. Два питання.
1. Чому могла не спрацювати оплата через «Бонус+»?
Продавець сказала в магазині «А бонусів не буде, воно зі звичайного рахунку». Оплата пройшла через звичайних рахунок. На Бонус+ в мене 2000грн, чек на 300грн.
2. Якщо в мене на рахунку Бонус+ 700грн, а чек на 800грн, то як пройде оплата? Жоден з друзів і родичів — користувачів ПриватБанку не відповів на питання. Які варіанти? Оплата пройде зі звичайного рахунку? Оплата зніме 700грн з Бонус+ і 100грн зі звичайного рахунку? Вся сума зніметься зі звичайного рахунку?
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2020, 12:57
Добрий день!
У разі недостатньої кількості коштів на рахунку «Бонус Плюс», при виборі оплати з нього, на екрані терміналу буде відмова у проведені платежу.
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі платежу.
olgakargbo
olgakargbo
1 листопада 2020, 11:29
Olga Kargbo
Добрый день! В данное время нахожусь в Польше. срок действия моей карты для выплат(пенсия) закончился в мае 2020.Выплаты по карте проводились в мае и июне, пытаюсь оформить виртуальную карту- телефон с украинским номером(по которому оформлялась карта) утерян и соответственно номер не актуален-мой настоящий номер телефона с польской картой -.Приехать в Украину нет возможности- отделений и бакоматов ПриватБанка в Польше нет.При входе в Приват 24 при регистации получаю такой ответ----: Вход в Приват24
Запрос отклонен. Для безопасности финансовых операций Вам необходимо подтвердить номер телефона в банкомате, в терминале самообслуживания или в отделении.Как решить этот впрос?
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2020, 12:51
Добрий день!
Ви можете змінити фінансовий номер телефону на закордонний, звернувшись в чат на сторінці: https://pb.ua
Для цього вам достатньо буде мати при собі паспорт та доступ до веб-камери.
Marinka13
Marinka13
31 жовтня 2020, 18:48
Марина
Здравствуйте! Мне на данный момент 45 лет и я не могу вклеить фото в паспорт т.к. нахожусь на оккупированной территории и из-за карантина не могу выехать. Мне позвонили из вашего банка и сказали в течении 20 дней явится в банк с паспортом и кодом для подтверждения личности в ином случае карта (счет) будет заблокированы. Позвонив на номер 3700 мне ответили, что ничем помочь не могут. Согласно ЗУ «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины, направленных на предотвращение возникновения и распространения корона вирусной болезни (COVID-19)»), если гражданину исполнилось 25 или 45 лет в период действия карантина, то он сможет вклеить фото в паспорт в течение 30-ти календарных дней с даты прекращения карантина.Карантин продлен до 1 января 2021г. значит раньше я никак не смогу попасть ни в паспортный для вклеивания фото, ни в банк и в этом не моя вина. Подскажите, как и что мне необходимо сделать, чтоб мою карту не заблокировали? Разве на ваш банк не распространяются условия карантина?
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2020, 19:55
Добрий вечір.
Робота банків та ЦНАПів це, поки що, невід’ємна частина обслуговування певної частини клієнтів та операцій. У разі блокування рахунків, за зверненням до підтримки банку ви можете зняти блокування на 30 днів.
Li111
Li111
31 жовтня 2020, 17:39
Добрий день!
Я зробила замовлення в інтернет магазині, оплатила товар, але він не прийшов. Продавець не відповідає на дзвінки і смс, в мене є скрін про оплату а також переписка з продавцем. Скажіть будь-ласка чи можу я повернути кошти чарджбеком?
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2020, 19:42
Добрий день.
Якщо це була безпосередньо оплата в інтернет магазині — так, ви можете оскаржити такий платіж за зверненням до підтримки банку.
У разі, якщо вами були просто переказані кошти третій особі, такий платіж оскаржити немає можливості.
Npcq
Npcq
31 жовтня 2020, 17:37
Сергей, Херсон
Звонил сегодня мне номер 380634808296. И говорит Робот.
Если вы хотите оформить золотую карту с Кредитным лимитом 200 тис грн то нажмите 1.
Что бы мы вас больше небеспокоили нажмите 0.
Я просто отключился и все.

ПриватБанк у меня в privat24 написано где звонки там Входящий звонок 31.10.2020 Время 08:14.
Но Этот номер 380634808296 Мне звонил в 12:20
У меня пропущеного нету от вас в 08:14?
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2020, 19:38
Номер не належить ПриватБанку.
Кредитний ліміт Gold картки ПриватБанку — до 75 000 грн.
Що стосується пропущеного дзвінка, на жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Allapinch0808
Allapinch0808
31 жовтня 2020, 15:38
Алла Пінчук
Доброго дня, знаходжусь за кордоном, і не планую приїзду до України найближчим часом. А скоро закінчується термін дії моєї банківської картки. Чи можна поновити, чи продовжити дію картки онлайн?
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2020, 16:12
Добрий день.
Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
99136425
Сергей Афанасьев
31 жовтня 2020, 14:07
Сергей, Святогорск
Добрый день. Хочу получить ответ на вопрос. Каким образом можно попасть в Ваше отделение и маломобильным категориям населения, людям сограниченными возможностями. (второй этаж, лестница для альпинистов, ближайшее отделение в г. Славянске -35 км,). Какие увас планы по этому отделению.( НБУ постанова №149 раздел 28.) А то ПриватБанк есть и в тоже время его нет, мне 40 лет и желания взбираться в отделение НЕТ, а что говорить за старшее поколение.
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2020, 15:25
Добрий день.
Дякуємо вам, що допомагаєте нам стати краще. Займаємося вашим питанням. Додатково повідомимо по результату в приватних повідомленнях.
svet2801lana71
svet2801lana71
30 жовтня 2020, 20:41
Світлана
При оплаті комунальних послуг випадково обрано невірного отримувача, тобто кошти пішли компанії яка такі послуги вже не надає. Чи можна повернути кошти або відмінити платіж?
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2020, 8:52
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Karina1515
Karina1515
30 жовтня 2020, 17:07
Карина, Херсон
Здравствуйте, оплачивала страховку на сайте онлайн, оплату с карты сняли, но она не пришла им. Данная компания утверждает, что деньги мне вернули. сказали обратиться в банк. Куда мне обратиться с этим вопросом?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 18:06
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та детальніше розглянути ваш випадок.
dana31
dana31
29 жовтня 2020, 19:06
анна
подскажите пожалуйста это номер приватбанка 0567335040? ПОЗВОНИЛИ СКАЗАЛИ ЧТО Я ПОДАЛА ЗАЯВКУ НА СМЕНУ ПАРОЛЯ В ПРИВАТ 24 после пришло смс с 3 значным поролем входа.хотя я ничего не падавала
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 19:34
Добрий вечір!
Так, даний номер належить ПриватБанку. Ви можете перевіряти чи належить номер банку через оновлений Приват24 в меню «Комунікації» — «Дзвінки».
Рекомендуємо не передавати паролі з смс третім особам та не підтверджувати заявку на відновлення доступу до акаунту через дзвінок, якщо ви не проводили цю операцію.
dmb1975
dmb1975
29 жовтня 2020, 15:13
Марія
Доброго дня.У 2017 році мій кредитний ліміт був застрахований. До сьогоднішнього часу я не знаю яка страхова компанія, які умови договору. Страхові платежі регулярно сплачую. Заходжу в «Приват 24», меню мої страховки, бачу оформлено.А в архіві договору немає.Де я можу ознайомитись з договором страхування кредитного ліміту?
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 16:31
Добрий день!
В веб версії Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» ви можете бачити інформацію по активному договору. В архіві відображаються протерміновані чи розірвані договори.
10Larisa1011
10Larisa1011
29 жовтня 2020, 11:35
Лариса, Харьков
Здравствуйте. Проводила оплату комуслуг через приват24, не указала свой лицевой счет и адрес. Отримувач платежу АТ «Мегабанк», Харків, вернул платеж обратно на счет, с которого оплата пришла, то есть на счет Приват24, по причине неправильного заполнения платежа. Деньги с моей карты ушли, на счета предприятий, которые оказывают комуслуги, не пришли. У меня есть код квитанции об оплате через приват24 и код квитанции, которой Мегабанк вернул платеж на счет ПРИВАТ24. Помогите, пожалуйста, вернуть деньги или провести платеж правильно
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 12:32
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі платежу.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку