Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Liudmila11
Liudmila11
2 грудня 2020, 17:40
Liuda Malin, Izmail
Здравствуйте.сегодня у меня украли кошелек, в котором были карточки Приват 24.хочу их заблокировать.как это сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 19:34
Добрий день.
Ви можете заблокувати картку в Приват24 (меню: Усі послуги — Картки — Блокування картки), або за зверненням до нашого чату pb.ua/chat
24224337
24224337
2 грудня 2020, 16:22
Людмила, Авдеевка, Донецкая область
В моей квартире нет и никогда не было счётчика газа, а в платежах указан номер 622783?
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 16:56
З даного питання ви можете звернутись до вашого постачальника послуг.
58602000
Валерий Ткачук
2 грудня 2020, 13:53
Валерий, Киев
Решил приобрести офисное приложение в интернет-магазине «Розетка» по предложенной программе Приват-банка «оплата частями». Для этого необходимо иметь карту этого банка. Когда то давно она у меня была, но срок действия её давно закончился и я её не восстанавливал. Приложение, которое я хочу купить, мне необходимо срочно. Как пенсионеру мне сложно приобрести его сразу за полную стоимость. 26.11.2020 я обратился в отделение банка с просьбой оформить карту и предоставить кредит на величину стоимости желаемого товара — 3004грн. Менеджер отделения уверяла, что кредит будет оформлен быстро. Действительно, карту и кредит на 4000грн оформили практически немедленно. Но! Установленный лимит кредита -1600грн, не позволил оформить покупку в интернет — магазине. Я несколько раз обращался по телефону в отделение с просьбой увеличить размер лимита до необходимой мне суммы — 3004грн. Сегодня приносил в отделение свой заграничный паспорт, который по словам менеджера может помочь в решении этого вопроса. Обещали, что о своём решении сообщат в течение 24 часов. Я понимаю, что менеджер совершенно не при чём. Она делала всё, что могла. Хотя и не предупредила о длительности этого процесса верификации и согласования. Я понимаю, что банку нужны гарантии и на проверку требуется время. Но ведь можно было сразу предупредить о сроке оформления нужного мне кредита. Я нашёл бы другое решение. Начинаю сожалеть о своём решении обратиться в этот банк.
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 14:17
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і ви зможете ним скористатися.
lv2020
lv2020
1 грудня 2020, 17:03
lv2020, Львов
Позвонили с номера +380999702982 и сообщили, что моя карточка заблокирована. При этом мой телефон, на который звонили, ни к одной карточке Приватбанка не привязан. Это действительно номер Приватбанка или какая-то разводка?
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2020, 18:32
Даний номер не належить банку. В свою чергу, ми, розуміючи, що такі випадки мають місце, розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
Беремо і робимо!
Patriotka
Олена Александровська
1 грудня 2020, 9:23
Олена, Харків
Доброе утро! Вчера был пополнен счет маме через терминал Приватбанка в г. Харькове, по ул. Проспект Славы 3, на сумму 47 грн, деньги так и не пришли, чек терминал не выдал. Звонила на горячую линию банка, где автоответчик сообщил, что вчера возникли проблемы с пополнением у многих. Как решить эту ситуацию?
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2020, 12:26
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку: pb.ua/chat
MykolaA
MykolaA
1 грудня 2020, 8:57
Николай, Киев
Пользуюсь универсальной евро за границей.
При каждой операции приходило е-мейл.
Вчера переехал в другую страну, рассчитался картой в супермаркете.
Карта сработала, получил чек и товар.
Но е-мэйл от банка не пришел. Телефоном не пользуюсь. Без е-мэйл сообщений не вижу состояние счета. Это было удобно. Что можно сделать, чтобы получать е-мэйл от банка?
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2020, 10:32
Добрий день!
В данному випадку, радимо вам перевірити наявність поштової адреси банку в спамі. Це ви можете зробити у вашому поштовому сервісі.
У разі виникнення додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
380979901358
380979901358
30 листопада 2020, 22:30
Доброго вечора. Скажіть будьласка якщо термін дії пенсійної карточки закінчився ще в липні 2019 і пенсія далі поступає на банк чи потрібно робити нову карточку і чи збережеться кошти
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2020, 9:11
Добрий ранок!
Після закінчення терміну дії — картка є недійсною. Радимо її перевипустити в найближчому відділенні чи на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/pensionnaya-karta. Також, перевипустити картку можна онлайн на віртуальну, яка матиме такі ж функції. Це можна зробити в Приват24 меню «Гаманець» перейшовши в налаштування картки.
Alina56789
Alina56789
30 листопада 2020, 20:16
Добрый вечер! Подскажите пожалуйста, можно ли отменить заявку на возрат билета, если показывает статус «в процессе возврата»
Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 20:23
Добрий вечір!
Щоб уточнити деталі квитка та надати інформацію по ньому, звернулись в особистому повідомленні.
aleks2106
aleks2106
30 листопада 2020, 12:35
Олександр
Доброго дня. Виникло таке питання, в мене валютна картка для бізнесу, чи можу я прийти у відділення банку і зняти там валюту, чи потрібно обов'язково конвертувати її у гривню? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 13:09
Добрий день!
В деяких випадках можуть бути виключення, це залежить від цілі зняття коштів. Тому, у разі виникнення даного питання в майбутньому, ви можете звернутись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua, щоб отримати більш детальну інформацію, що буде актуальною для вашої ситуації.
Irena79
Irena79
30 листопада 2020, 12:32
Доброго дня! Скажіть будь ласка, якщо наприклад закінчується термін дії картки і особа перебуває за кордоном, через приват24 робить оплату за комунальні послуги і т.д., якщо немає змоги приїхати і поновити карточку як тоді? Чи можна робити оплати і інші операції в приват24? Чи можуть надходити гроші на рахунок? Чи можна поновити картку онлайн?
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 12:43
Добрий день!
Перевипустити картку можна онлайн на віртуальну, яка матиме такі ж функції. Це можна зробити в Приват24 меню «Гаманець» перейшовши в налаштування картки.
Violkaviola
Violkaviola
30 листопада 2020, 10:44
Доброго дня.
Був наставлений зовнішній арешт.
Виконавча надіслала листа ще 26листопада про сплату боргу ,і зняття арешту.
Чому до тепер стоїть арешт, а заява на розгляді?
Прізвище Черевичник
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2020, 11:46
Добрий день!
Зняття обмеження відбувається протягом 1-3 днів після отримання нами відповідного листа про зняття арешту. Щоб перевірити інформацію, звернулись в особистому повідомленні.
02153034
Настя Настя
29 листопада 2020, 19:59
Настя, Одесса
Здравствуйте, можно закрыть карту для выплат?

Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2020, 20:15
Добрий вечір!
Ви можете закрити картку в Приват24, в меню: Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки.
Karkarkar
Karkarkar
29 листопада 2020, 16:33
Клиент 24, Дон
Здравствуйте. Скажите пожалуйста, можно ли активировать карту ПриватБанка удаленно по телефону, если ей не пользовались 5 лет?
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2020, 17:24
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку: pb.ua/chat
danil111
danil111
29 листопада 2020, 12:23
перевел деньги на счёт в steam мошенника, что делать в такой ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2020, 13:24
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
margarita7777
margarita7777
28 листопада 2020, 18:31
Доброго дня! У зв'язку з процесом децентралізації сільські ради об'єдналися до однієї громади. Відповідно змінився керівник. Але всі бухгалтера до завершення бюджетного періоду залишаються працювати до кінця року. Ключем старим (на керівника, що звільнений) ми вже не можемо підписати зарплатні відомості. Яка процедура зміни ключа на нового керівника в приват 24 для бізнесу? Які документи необхідні? Буду вдячна за інформацію.
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2020, 19:06
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти розібратися в ситуації.
Elena02081966
Elena02081966
28 листопада 2020, 12:55
Елена
Добрый день.Срок действия моей карты 10/20.Звонила ранее к вам на горячую линию и мне сказали что карта действительна по январь 21 года.Сегодня попыталась перевести на нее деньги, но было отказано с с формулировкой о том что срок действия карточки закончился.Действительно я не смогу перевести деньги на свою карту? Впоследствии мне будет нужно с нее перевести деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2020, 13:56
Добрий день.
З 01.11.2020 скасовано продовження терміну дії карток на 90 днів.
Якщо вам відправлять р2р переказ з іншого банку за номером старої картки, такий переказ не надійде. Відмова буде, що карта не активна.
В терміналі самообслуговування ПриватБанку можна поповнити заблоковану або прострочену карту. При цьому на екран терміналу виводиться попереджувальне повідомлення: «Зверніть увагу! Ваша карта заблокована або термін її дії закінчився. Для розблокування або перевипуску картки зверніться до найближчого відділення ПриватБанку». Нижче повідомлення розміщена кнопка «Все одно поповнити».
Регламент зарахування коштів на заблоковану або прострочену карту становить від 1 до 3 днів.
Нагадаємо, відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Natali1378
Natali1378
27 листопада 2020, 22:47
Добрый вечер
Работник банка рассказал постороннему человеку( не работнику банка) о моем намерении взять кредит
Теперь думаю- брать или нет? И как обслуживаться в банке дальше?
Заранее благодарю за ответ
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2020, 9:06
Добрий день.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Kuchmeechka
Kuchmeechka
27 листопада 2020, 21:24
Юлия
Здравствуйте, скажите пожалуйста правда ли, что доллары до 2006 года выпуска с 1 января 2021г будут не действительны?
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2020, 9:06
Добрий день.
В обігу знаходяться купюри доларів США, починаючи з 1928 року емісії, але критерієм для прийняття є не рік випуску, а стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Npcq
Npcq
26 листопада 2020, 22:46
Сергей, Херсон
Такая история у меня Gold карта плачу 20 грн за ней.
но так как я всегда пользуюсь кредитними деньгами и у меня постояная комиссия.
ну ладно процентая ставка в Gold 3.4% а в простой 3.6%
А по поводу без очереде, Один раз приходил в оделение хотел спросить про услугу оплата частями, но там была очередь и во всех Gold карты.
Я хочу поменять карту на обычную. Но только NFC еще чиповая.
А то что будет максимальный кредитный лимит 50 тисяч грн.
У меня есть карта другого банка. И да когда я её делал мне дали сразу 5000 грн кредитный лимит и Оплата частями 10 тисяч.
А у вас я даже 3000 грн не могу получить кредитного лимита. А по оплату частями молчу. Потому что она такая как Кредитный лимит не будет. И да стати я ней пользуюсь как основной, вы сами знаете.

Я понял у вас тяжело получить кредит. даже так что бы оплату частями 5000 грн была.
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2020, 9:19
Добрий ранок!
Рішення стосовно надання послуг кредитного ліміту та « Оплати частинами» приймає кредитний комітет по кожному клієнту в індивідуальному порядку. Однак, це рішення постійно переглядається та може бути змінено в будь-який момент.
Перевипустити карту «Gold» на звичайну ви можете у відділенні нашого банку.
Для отримання консультації щодо послуг та продуктів банку, вам не обов'язково відвідувати відділення. Ознайомитися з інформацією ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/, або звернувшись в нашу підтримку, де наші фахівці будуть раді допомогти цілодобово.
З повагою, ПриватБанк.
i1508ra
i1508ra
26 листопада 2020, 22:39
Ірина
Добрий вечір.
Весною в мене була кредитна картка, яку я заблокувала і відмовилась.І помилково мені зарахували кошти на цю картку.Підтвердження є, що операція пройшла успішно.Як мені повернути кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2020, 9:08
Добрий ранок!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку