Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Gratiy
Gratiy
17 листопада 2020, 12:45
Сергей , Южноукраинск
Скажите что с вами сделать когда приеду в Украину вы занимаетесь вымогательством расклейкой ложной информации в подъезде вас сжечь или взорвать как лучше пожалуйста дайте ответ или оторвать руки и ноги кто это делает у меня уже есть фото и видео выбирать вам как нам дальше быть денег не отдам потомучто я их не брал а насчёт суда не смешите даже если он ибудет опять если то только по месту жительства а никак вы пишите бред сивой кобылы вешайтесь
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2020, 13:32
Добрий день!
Для перевірки інформації щодо наявності заборгованості, звернулись до вас у приватні повідомлення.

Andriyyy
Andriyyy
16 листопада 2020, 19:00
Доброго дня, стталась така ситуація, вланик карти(5168757392101087) обманув мене на гроші, чи можна якось повернути кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2020, 20:03
Добрий вечір.
У разі, якщо вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
11996767Z
11996767Z
15 листопада 2020, 13:14
Доброго дня! Хочу взяти мікрокредит але верифікація карти не проходить, для підтвердженя треба ввести номер коду у вхід в приват24, коли звернулася за допомогою мені сказали що у нас все добре це у вас з сайтом щось не так. Може ви мені допоможете?
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2020, 16:04
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок та розібратися в ситуації.
tolgarenko
tolgarenko
13 листопада 2020, 23:36
Алексей
Здравствуйте, 2 года назад приват банк заблокировал меня как клиента и сказали что это навсегда. Причина всего этого такова: через мою карту переводили очень большие суммы. Через моего знакомого меня попросили поучаствовать в переводах этих денег. Кто переводил и кому я не знаю… переводили до того момента пока банк не заблокировал меня. Возможно есть какой-нибудь вариант снова стать клиентом банка?
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2020, 8:13
Доброго ранку!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Sanya1995
Sanya1995
13 листопада 2020, 17:43
Александр
Здравствуйте, сейчас в кассах ПриватБанка можно обменять доллары на гривны?
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2020, 18:39
Добрий вечір!
Так, банк здійснює як продаж, так і купівлю валюти, при наявності необхідної суми в касі.
Alex195713
Alex195713
13 листопада 2020, 15:02
Александр, Цукурино
Здравствуйте! Почему на телефоне 3700 не возможно связаться с оператором? Почему банк уходит от вопросов клиентов., тем более клиентов Голд-клуба???
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2020, 15:48
Добрий день!
Телефон підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 працює цілодобово та без вихідних.
У разі, якщо у вас виникли труднощі при зверненні до підтримки банку, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Sofia77722
Sofia77722
13 листопада 2020, 2:44
София , Kyiv
Здравствуйте, начисляли на карту приват24 сумму 2600, уже прошло 2 дня а сумма не пришла, как решить эту проблему и в какие сроки придут средства?
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2020, 8:18
Добрий ранок!
Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat
nata1402
nata1402
12 листопада 2020, 22:36
Наталья
На мой адрес пришло уведомление с банка на имя человека, который не прописан и не проживает по этому адресу. Когда я позвонила оператору в банк он сказал что бы я взяла справку в домоуправлении, что я прописана по этому адресу одна. А затем отнесла справку в отделение банка. Сейчас короновирус мне 65 лет и я в зоне риска, я должна стоять в домоуправлении в очереди а потом в банке. Не проще ли банку сделать запрос в домоуправление. Уведомление 326941 от 10.10.2020
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2020, 10:03
Добрий ранок!
Для ідентифікації та вирішення питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat або ж на пошту: help@pb.ua та надати довідку про склад родини або домову книгу.
Mariya6788
Mariya6788
12 листопада 2020, 17:33
Марія
Місяць тому була загублена мною карточка Приватбанку. Після чого вона була заблокована і на програму Привату я не змогла зайти. Куди звернутись і чи зможуть повернути мені кошти які на ній були
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2020, 18:13
Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat
Mariya6788
Mariya6788
12 листопада 2020, 15:53
Марія
Місяць тому була загублена моя картка приват банку, через деякий час банк її заблокував, причин не пояснили, але на картці Була значна для мене сума грошей, хочу їх повернути, як це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2020, 17:01
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Maxim3434
Maxim3434
11 листопада 2020, 15:51
Здравствуйте, прошла ситуация что меня обманул пользователь банка ПриватБанка. Можно ли вернуть деньги на мою карту? Вот номер карты этого пользователя 5168757392101087. Я не пользуюсь вашим банком поэтому не могу позвонить оператору
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2020, 16:47
Добрий день!
Для проведення розслідування ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми в свою чергу приймемо усі необхідні міри для покарання зловмисника після запиту поліції.
Нам дуже шкода людей, які все частіше стають жертвами недобросовістних осіб.
Якщо ви здійснюєте купівлі через інтернет в маловідомих вам людей, рекомендуємо використовувати післяплату.
З більш детальною інформацією стосовно того, як убезпечити себе від шахрайських дій ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Tiolop
Tiolop
10 листопада 2020, 11:15
Саша, Харьков
Добрый день
Вопросы есть такие
1. При открытии приват вклада в валюте мне обязательно нужно будет открывать карточный счет в валюте или нет? Насколько знаю нет капитализации и проценты должны куда то зачисляться ежемесячно. Выбрать для этого гривневую карты для выплат можно?
2. Смогу ли я не имея валютной карточки пополнять этот приват вклад через терминалы самообслуживания долларом?

Приватбанк
Відповідь банку
10 листопада 2020, 11:55
Добрий день!
За Приват-вкладом виплата відсотків здійснюється щомісячно на картку, що відкрита у валюті вкладу.
Поповнити валютний вклад можна з картки, що відкрита у валюті вкладу через Приват24.
75992297
75992297
9 листопада 2020, 9:07
01:23
Як я можу підтвердити свій український номер телефону при умові, що я знаходжуся за кордоном в Канаді, або підключити номер телефону яким я користуюся в Канаді
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2020, 10:00
Добрий ранок!
Ви можете змінити фінансовий номер телефону на закордонний, звернувшись в чат в правому нижньому куті сторінки: https://pb.ua.
Для зміни номеру вам достатньо мати при собі паспорт та доступ до веб-камери.
malininaall
malininaall
8 листопада 2020, 17:56
Здравствуйте.
Сегодня я обратилась в приватбанк чтобы открыть карту. Но мне отказали потому что я заблокирована. 6 лет назад у меня был открыт счёт в А-банке. Счета в ПриватБанке у меня никогда не было. Я занималась продажами и у меня был конфликт с клиентом, я задерживалась с отправкой товара. И она обратилась в банк с этой ситуацией. Деньги клиентки Я вернула, но а-банк меня заблокировал за мошенничество. Когда я начала разбираться а-банк и ПриватБанк разделились и в моём городе а-банк закрылся я не смогла даже закрыть нормально счёт. Сейчас я хочу открыть карту в ПриватБанке для пользования но не могу это сделать потому что в то время а-банк и ПриватБанк были как один банк. Что подскажите делать в этой ситуации? Позвольте мне быть клиентом ПриватБанке. У меня никаких кредитных историй плохих нету.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2020, 19:35
Добрий вечір.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
uzvalia49
uzvalia49
6 листопада 2020, 11:58
valia, Львов
Згідно договору про поточний картрахунок пенсіонера 5168 **** **** 8437 мені нараховувалися відсотки по вкладу до 01,03,2019 року. Без моєї згоди і попередження банк припинив нарахування відсотків по вкладу, що є грубим порушенням умов договору. Прошу нарахувати відсотки на залишки вкладу за договором з 01,03,2019 року.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 12:00
Добрий день!
Щоб розібратись в ситуації, звернулись в особистому повідомленні.
yul11
yul11
6 листопада 2020, 10:39
Yul11
Здравствуйте, такой вопрос:
с начала карантина нахожусь на окупированной территории. Сейчас нет возможности выехать, так как граница с Украиной закрыта.
Недавно начались проблемы с картой, якобы требуется актуализация данных, потому что исполнилось 25 лет. Окей. Прислала фото.
И тут, здравствуйте, требуют страницу с новым фото, так как исполнилось 25 лет. Мне интересно знать, как я могу прислать страницу паспорта с вклееной новой фотографией, если граница закрыта и вклеить её невозможно! По загранпаспорту пройти актуализацию тоже нельзя. И что теперь делать? Ждать ещё полгода пока я смогу выехать, а до тех пор карта будет заблокирована?!
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 11:29
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Звернулись в особистому повідомленні для перевірки інформації.
sawunja
sawunja
6 листопада 2020, 9:36
Добрый день!!! Пишу в очередной раз, Мне нужна ваша помощь. Мне люди собирали на операцию. Я от операции отказалась. Хочу вернуть денежные средства. Отправителям Приват Банка деньги возвращены. Мне нужно найти 6 человек с Монобанка и 1 чел. с Укрссибанка. Очень Вас прошу помогите мне в моем вопросе. Спасибо большое.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 10:30
Добрий день!
Банк не має змоги надати персональні дані власників карток третім особам, в тому числі, це стосується інформації по карткам інших банків. Ідентифікувати власника картки може лише банк, що її видав.
rimskaja
rimskaja
5 листопада 2020, 21:07
Добрый день!
В приват24 не получается перевести деньги. Ранее с такими проблемами не сталкивалась.

Выдает:
«Помилка. На жаль, ваш платіж скасовано з метою безпеки»
В чем причина?
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 8:21
Доброго ранку!
Щоб уточнити деталі платежу на перевірити інформацію звернулись в особистому повідомленні.
SerhiiVL
SerhiiVL
5 листопада 2020, 19:56
Добрый день. Пришло сообщение в приват 24 что на мой финансовый номер отправлен новый пин код. Финансовый номер был утерян и пин код новый я не знаю. Как можно связатся с оператором чтобы заменить финансовый номер и получить новый пин код на новый номер
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 20:22
Добрий вечір!
Змінити фінансовий номер телефону на території України ви можете за допомогою будь-якого банкомату або терміналу ПриватБанку.
У разі, якщо ви знаходитесь закордоном, ви можете звернутись в чат на сторінці: https://pb.ua/ для зміни фінансового номеру телефону. Для здійснення цієї операції вам достатньо мати при собі паспорт та доступ до веб-камери.
Sneshanochka
Sneshanochka
5 листопада 2020, 18:28
Доброго дня, я сьогодні перевипустила зарплатну картку через приват 24, чи потрібно поновлювати реквізити щоб нараховували зарплатню на цю картку?
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 18:40
Добрий вечір!
Підключити картку для отримання зарплати ви можете самостійно, це не займе багато часу:
1. Перейдіть в розділ Мої рахунки, виберіть 'картку для виплат' після увійдіть в 'Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Підключити картку для отримання зарплати'.
2. Знайдіть підприємство за кодом ЄДРПОУ(ОКПО) або за назвою і натисніть 'вибрати'.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку