Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ninabalandina
ninabalandina
7 січня 2021, 12:02
Нина, Кривой Рог
Добрый день! Не могу зайти в приват 24-запрашивает пин код только одной карты, которой у меня нет, другие (существующие)нельзя ни вставить, ни выбрать из списка.Помогите, пожалуйста
Приватбанк
Відповідь банку
7 січня 2021, 14:32
Добрый день. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
BIGBIWO298
мирон мирон
5 січня 2021, 23:04
мирон
Доброго вечора!!! цікавить таке питання.Ще років 5 тому закрив картковий рахунок в банку, в полі- довідки закриті рахунки відображає інформацію про закриту картку з нульовим балансом-але внизу відображає такий от текст -Операції, здійснені до моменту закриття картки/рахунка, можуть бути списані після закриття. Остаточно договір буде закрито
після погашення заборгованості.
Про яку заборгованість йде мова якщо у довідці про відсутність заборгованостей вказано, щов мене немає заборгованості на 5.01.2021,і в графі довідка про кредити пише що кредити не знайдено, бо не користувався ними.В довідці про закриття вказана інформація-тип картка універсальна, валюта рахунку -UAH, кверидтний ліміт-2000, стан рахунку -закрито
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2021, 10:16
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Rulleet
Rulleet
5 січня 2021, 16:21
Руслан, Киев
Добрый день, я работающий инвалид второй группы, получаю пенсию и минимальную зарплату, вчера пришел в отделение банка, чтобы продлить карту, на что ответили отказом. Не могу понять почему так?.. Звонил на горячую линию, отказ в одностороннем порядке. Не знаю что и делать.
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2021, 16:37
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Sledgor
Sledgor
5 січня 2021, 14:28
Александр
Ваш кол-центр передает Данные ваших клиентов 3м лицам, что запрещено законом. Также обзванивают родственников, при этом называя Ф.И.О. должника (470 гривен), и угрожают проблемами (разговор записан). Также в ходе разговора, передаёте Ф.И.О. дату рождения, хоть и родственникам но все же 3м лицам. Прокомментируйте пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2021, 14:51
Добрий день!
Банк надійно захищає персональні дані своїх клієнтів та не передає їх третім особам. Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були відправлені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації. Банк здійснює комунікацю через канали, які були вказані клієнтом при оформленні карток або актуалізації даних. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Halyna20
Halyna20
2 січня 2021, 9:47
Halyna, Чернігів
Я брала кредит готівкою восени 2019 року і зараз виплачую даний кредит. Все було гаразд, у мене добра кредитна історія… Але, 1) з листопада місяця кошти, які я зараховую на картку Універсальна для списання у рахунок погашення мого кредиту чомусь не списуються.
2) я маю картки голд ПБ- як зарплатну, так і кредитну. Ще _- мій кредит мав би обслуговуватися не під 3,5% місячних, а під 3,4 — відповідні новини ПБ друкував у своєму розділі повідомлень банку на Приват24 навесні 2020 року в рамках підтримки клієнтів свого банку у звязку із введенням карантинних обмежень, через що більшість клієнтів кредитних послуг банку не мали змоги тоді працювати. Коли я читала цю інформаціюнавесні, була приємно вражена намаганням керівництва Приватбанку піти назустріч своїм клієнтам, але в моєму випадку далі виголошення приємної новини справа не пішла.
Я писала в чат на приват24 — відповідь не отримала.

Отож, прошу дати мені роз, яснення щодо моїх двох питань

Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2021, 10:57
Добрий день!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання представник компанії може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
lugiurii
lugiurii
31 грудня 2020, 11:49
380505179217
Обмежене користування рахунком. Згідно переписки з банком — 16.12.2020 11:56:54 заявку прийнято в роботу. Відповідь 17.12.2020р. «Заявка в роботі. Термін обробки складає до 3 робочих днів, проте він був збільшений ще до 6, однак попри це фахівці зроблять усе можливе, щоб завершити перевірку анкети якомога швидше і розблокувати рахунок». Сьогодні 31.12.2020р. «У зв'язку з підвищеною активністю клієнтів щодо виконання планів актуалізації, збільшені регламенти відпрацювання заявок до 15-18 днів.
Просимо вибачення за тривалу перевірку. На даний момент регламент 15-18 робочих днів, з моменту прийняття в роботу анкети. Ваша анкета прийнята в роботу.анкета принята 16.12.2020 11:56:54- 18 робочих днів, максимальний срок перевірки 14,01,2020 кінцевий срок ( виходячи з вихідних та святкових днів).
Питання: Ви вважаєте блокування(по вашому обмеження) рахунку фірми на місяць — це нормальне відношення до клієнта???
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2020, 13:17
Добрий день!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання представник компанії може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
380668590857
380668590857
31 грудня 2020, 9:09
Доброго ранку. З Наступаючим Новим роком вас!
Підкажіть будь ласка ви сьогодні працюєте?
І до якої години?
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2020, 9:43
Доброго ранку!
Дякуємо, навзаєм!
Відділення банку працюють за графіком, що вказано на сайті: https://pb.ua/map. Режим роботи скорочується на 1 годину.
07979796
07979796
30 грудня 2020, 21:08
Відмова в перевипуску картки для виплат, Кривий Ріг
Виникла проблема з перевипуском зарплатної картки, термін дії якої закінчується в січні.
без поясненя причин мені було відмовлено,.
Здавна користуюся Приватбанком, жодних проблем не було ніколи, маю постійне джерело доходу, адресу та номер телефону не змінювала, ідентифікацію пройшла, Маю кредитну картку «Універсальна Gold»
У відділенні банку порадили або написати листа до центрального офісу в Дніпрі, або звернутися до іншого банку.
Дуже невчасний «сюрприз».
Сподіваюся своєчасно отримати інформацію про причини відмови.
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2020, 8:28
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
380668590857
380668590857
30 грудня 2020, 15:19
Доброго дня. Хотіла узнати чи можу замінити картку універсальну на gold
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2020, 15:48
Добрий день.
Так, ви можете отримати картку у зручному відділенні банку.
Також відкрито випуск віртуальних карток (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Додати картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
tetyana1968
tetyana1968
30 грудня 2020, 12:03
Надайте відповідь як вирішити питання з отриманням нашої заробітної плати. Рахунок заблоковано в зв`язку з опрацюванням анкети, яку ми відіслали 12-го грудня. Ми є неприбуткова державна установа. На цьому рахунку кошти на отримання авансу та заробітної плати. Неодноразово зверталися з цим питанням на гарячу лінію. Як прискорити виплату коштів до Нового року? Ми були впевнені, що ваш банк є надійним, але зрозуміли, що ви не зацікавлені в клієнтах. Наразі розглядається питання про перехід до іншого банку. Все залежить від вас.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2020, 12:08
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
demidenko1989
demidenko1989
28 грудня 2020, 21:40
Максим, Харьков
Ежедневно приходят сообщения такого плана: для подтверждение операции в 0! грн введите такой-то код. И еще одно: для подтверждение операции позвоните на 3700. Позвонила, мне ответили, что, мол, хотят оплатить услугу интернет, а я такую точно не хотела оплатить. Дальше сказали, чтобы я пришла в отделение и поменяла свои карты ибо мошенники завладели моими данными. Поменяла карты, но сообщения как приходили так и приходят, что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2020, 8:52
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
VeniaminP
VeniaminP
28 грудня 2020, 19:49
Veniamin
С моей карты через сайт wargaving.net в течении часа сняли 13 тысяч грн (из них 12 тысяч кредитных), на карточке установлен лимит оплаты через интернет — 4 тысячи. Когда я совершаю платеж — куча проверок, когда какой-то сайт снимает деньги — никто не дополнительно не проверяет и лимит оплаты установленный мной не соблюдает. Как в данной ситуации поступить мне?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2020, 20:31
Добрий вечір!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
OlgaKozina
OlgaKozina
27 грудня 2020, 16:34
Ольга, Харьков
Здравствуйте я 18.12.2020 стала жертвой мошенничества за прохождение опроса за вознаграждение. Могу ли я вернуть обратно деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2020, 17:08
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Olga585
Olga585
26 грудня 2020, 8:28
Добрый день потеряла карту приват банка если я сделаю перевыпуск деньги которые на ней перейдут на новую?
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2020, 9:38
Добрий день.
Так, при перевипуску кошти будуть доступні на новій картці.
srg1
srg1
24 грудня 2020, 11:32
Вопрос, Рига
Добрый день. Как подтвердить финансовый номер, если нет возможности посетить терминал или отделение в Украине? Проблема с отображением моих активных карточек в приложении ПриватБанка.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2020, 11:39
Добрий день!
Звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб надати інформацію та допомогти у вирішенні питання.
oldfireman
oldfireman
23 грудня 2020, 4:55
Виктор
По карте 5363***4226 Универсальная голд кредитный лимит убран от слова совсем. Клиент Приватбанка около 10ти лет, Никаких просрочек и штрафов не было никогда, лимит только увеличивали. Да, в последнее время картой пользуюсь мало, но неужели это повод делать из нее дебетовку??
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 8:12
Добрий ранок!
Я розумію, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Tina1990
Tina1990
22 грудня 2020, 16:45
Как дозвониться живому оператору? 3 раза по 15 минут я жду ответа. Ни в одном банке такого «сервиса» не встречала.
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 17:35
Ми шкодуємо, що вам довелося витратити час даремно, вочевидь, звернення довелося на пікові навантаження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному додатку. Написали вам в особистому повідомленні, щоб уточнити, чи вирішено ваше питання на поточний момент.
lolia0607
lolia0607
22 грудня 2020, 8:09
Поверніть кошти мені на карту. Це не нормально. В той час коли я сплю, знімати кошти з рахунку
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 9:46
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
lolia0607
lolia0607
22 грудня 2020, 8:07
Куди зняли гроші з мого рахунку без підтвердження паролю?!!! Що за фігня???
1234galina
1234galina
19 грудня 2020, 15:12
Добрий день скажіть будь-ласка мені з Польші пан переслав гроші на мій рахунок але не правильно написав ім’я і він більше не заходить у вайбер і на телефони не відповідає гроші знаходяться в системі, чи може мені банк повернути гроші
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2020, 15:44
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку