Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0997124354
0997124354
15 грудня 2020, 11:05
Добрый день. Заплатила за газ Нафтогаз, через liq pay. Деньги не дошли.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 11:41
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
44001557
Anastasiya Avilova
14 грудня 2020, 16:29
Anastasiya
Добрий день, я знаходжуся за кордоном, мій український номер, привязаний до картки та Приват24, був деактивований. Чи можу я привязати мою картку до німецького номеру? Та взагалі отримати доступ до Приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2020, 17:14
Добрий день.
Якщо у вас були транзакції по картці за кордоном, то можна через чат на сайті банку підтвердити новий номер. Потрібна буде веб-камера і паспорт.
andrex
andrex
14 грудня 2020, 15:24
Приват-вклад
зняття всієї суми або частини вкладу без комісії і зниження ставки

Переказ коштів з «Приват-вкладу» на поточний рахунок фізичної особи 1% від суми

Поясніть перше другому суперечить.
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2020, 17:14
При перерахуванні власних коштів з картки «Універсальна», елітної картки, інтернет-картки, поточного, віртуального рахунку та вкладу «До запитання» на «Приват-вклад» стягується тариф — 1% від суми переказу.
Кошти можна вивести в будь-який момент без комісії та зниження ставки.

grigva
grigva
13 грудня 2020, 17:23
Вася, Киев
Я по прежнему жду адекватного ответа от руководства ПРИВАТБАНКА.
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2020, 11:44
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв`язок в телефонному режимі. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
grigva
grigva
13 грудня 2020, 17:11
Вася, Киев
Ответ от какого то ,, Спеціаліст із забезпечення бізнес-процесів Департаменту ,, Вхідна кореспонденція,, ГО Семененко В.В.
: Тому для підтвердження проходження військової службі просимо Вас звернутися до будь-якого зручного для Вас відділення АТ КБ ,, ПриватБанк,, та надати службове посвідчення військовослужбовця Служби безпеки України та довідку про призов військовозобов`язаного на військову службу, видану військовим комісаріатом або військовою частиною.
barbara555
barbara555
12 грудня 2020, 14:17
Бабенко Барбара, Одесса
Добрый день.Подскажите почему на мой отзыв о банке поставлен статус проблема решена? это кто так решил? деньги мне никто не вернул и проблему не решили.Если у вас сайт односторонний, то я могу оставить отзывы и с другой почты.Измените статус отзыва пожалуйста и будьте объективными.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2020, 14:29
Добрий день!
Даний ресурс не є сайтом банку. Підтвердження вирішення питання по заявці здійснюється автором відгуку.
96298109
Вера Касаткина
12 грудня 2020, 3:12
Вера, Vera Kasatkina 12.12.2020
Доброго времени суток.Нахожусь за границей.Карта Приватбанка золотая универсальная (gold debit), два дня подряд тщетно пытаюсь оплатить комунальные услуги через Приват24.Ко мне перестали приходить смс с кодом подтверждения платежей.Раньше такого не было.Я обратилась в службу поддержки приват через Вайбер. При попытке авторизации, мне выдали информацию что мой контент заблокирован. Что делать.?? Спасибо.Надеюсь на вашу помощь.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2020, 8:15
Доброго ранку!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
helengorro
Сергей Горбач
10 грудня 2020, 7:34
Сергей, Запорожье
Я доверил Вам свои деньги, внёс последние остатки зарплаты за ноябрь-месяц на карту «Универсальная», а вы заблокировали счёт на основании какого-то решения суда, о котором я даже не знал и тем более на нём не присутствовал. за не уплату услуг Теплосетей по квартире, которая даже мне не принадлежит и я ни одного дня в ней не проживал! Я просто был в ней прописан! Вы забрали мои деньги за чужие долги! Верните мне мои деньги — мне жить не за что!!!
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2020, 9:37
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта.
Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Consol
Consol
9 грудня 2020, 23:55
По какому адресу написать жалобу в наблюдательный совет Приватбанка?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2020, 9:37
Адреса для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
usimdo
usimdo
9 грудня 2020, 10:06
Дмитрий, Харьков
Здравствуйте,

Скоро заканчивается депозит в Монобанке и я думал его перевести на счёт в Монобанк и затем в Приват на долларовый счёт.
Открыл в Привате карту Visa Gold USD. Впринципе всё понятно, но смущает все эти политики. Если я переведу 250 тысяч гривен с монобанка на приватбанк на usd счёт, мне его заблокируют? Я пожалею об этом?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2020, 11:28
Добрий день!
З 28.04.2020 вступив в силу Закон України 361 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'.
Зміни впливають на порогові суми, при яких банку необхідно встановити відправника (ідентифікувати) при створенні платежу / переказу. На зарахування успішно відправленого переказу це ніяк не впливає.
Зміни стосуються:
1. Створення платежів понад 5 000 грн готівкою.
Це означає, що для операцій в касі, терміналі ПриватБанку готівкою платник повинен бути ідентифікований. Для ідентифікації існуючих клієнтів досить авторизуватися (увійти за допомогою) свого фінансового номера телефону або ж картки ПриватБанку. Не клієнти банку зможуть створити такий платіж тільки після ідентифікації в банку з паспортом та ІПН. Аналогічно для платежів від імені 3-их осіб.
2. Створення платежів (в т.ч. міжнародних).
Ліміт на одну операцію без ідентифікації та відкриття рахунку збільшився (був до 14 999 грн став до 29 999 грн).
Badan
Badan
9 грудня 2020, 0:11
Василь, Лондон
Доброго вечора. Підскажіть будь-ласка. Зараз знаходжуся за кордоном. І моя українська сімкарта, яка прив'язана до приват 24 не активна. А щоб зайти в свій кабінет, програма запрошує підтвердження з телефону. Що можна зробити в цьому випадку? Як можна відновити вхід до свого банкінгу?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2020, 8:16
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Vaitur
Vaitur
8 грудня 2020, 15:21
Валентина Николаевна
огромное спасибо что отреагировали на мою проблему и попытались ее решить, но из за неопытности и из-за перенесенной операции, не смогли довести дело до конца. Я ВАс умоляю, давайте попробуем еще раз, это единственный путь который поможет мне оплатить лечение и в дальнейшем жилье в чужом городе. я приложу максимум усилий чтобы у меня все получилось. умоляю: будьте милосердцы и терпимее, спасибо вам еще раз
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2020, 16:09
Добрий день!
Наші колеги додатково зв'яжуться з вами.
VASULUNA86
VASULUNA86
7 грудня 2020, 23:28
Чого не працює банкомат в с.Поляна Закарпатська область. Вже цілий день.???
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2020, 8:16
Доброго ранку!
Дякуємо за сигнал! Передали інформацію фахівцям, щоб перевірити та провести обслуговування банкомату.
Vaitur
Vaitur
7 грудня 2020, 20:06
Валентина Николаевна
на протяжении трех месяцев при переводе денег с карты на карту я вынуждена подвергаться допросу со стороны работников банка для осуществления платежа. сегодня при попытке перевести деньги и подтверждения своего платежа мне заблокировали карточку, отсоединили финансовый номер, тем самым оставив меня без средств к существованию в чужом городе. на сегодняшний день я не могу снять свою пенсию. при общении в чате мне твердят чтобы я обратилась в отделение банка, но у меня нет такой возможности ВООБЩЕ, потому что я оказалась в заложниках в донецке, с укр.пропиской не могу вернуться домой. я должна была сегодня оплатить свое лечение, а мне заблокировали карточку. и что мне делать дальше? неужели нет возможности помочь своим гражданам в сложившейся ситуации. у меня здесь нет ни родственников ни близких знакомых, после больницы я даже не смогу оплатить себе жилье, не говоря о том что нужно питаться и покупать медикаменты
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2020, 20:34
Добрий вечір!
Необхідність підтвердження платежів здійснюється для безпеки коштів клієнтів.
Тому що інформація не поширюється 3-м особам в цілях безпеки — це банківська таємниця, для посвідчення вашої особи ми повинні звірити інформацію.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Kozoriz1967
Kozoriz1967
6 грудня 2020, 15:44
Віктор Козоріз, село Великий Хутір
Звертаюся з проханням про встановлення банкомата Приватбанку в селі Великий Хутір Золотоніського району Черкаської області. Село дійсно велике, багато працюючих, центр громади, який об'єднує 5 сіл. Але в жодному з них немає банкомата. Найближчий відділення Приватбанку і банкомати знаходиться в селищі Драбів за 15 км, що створює багато незручностей клієнтам банку.
Незабаром в селі буде відкрито ЦНАП, де можна встановити банкомат і забезпечити його надійну охорону, бо там же знаходиться і кімната поліцейського громади.
В сучасних умовах наявність банкомата в селі є життєвою необхідністю і однією з умов успішної децентралізації.
Буду вдячний за позитивне вирішення цього питання.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2020, 17:42
Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання банку. Ми активно розвиваємо наші сервіси і встановлюємо нове обладнання, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші терміни і комфортно почували себе за будь-якої ситуації. Наші фахівці оглянуть, проаналізують місце і якщо буде технічна можливість і наявність орендодавця, встановлять банкомат.
Natali1606
Natali1606
6 грудня 2020, 14:42
Нахожусь сейчас за границей. Не могу войти в приложение Приват24, так как запрашивает смс-пароль. СМС не доходит. Как быть? Есть ли другие пути для входа в Приват?
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2020, 15:12
Розуміючи, наскільки складно може бути отримати смс, коли перебуваєте за кордоном, для зручності клієнтів була реалізована можливість зміни способу авторизації при вході. Ви можете обрати зручний для вас спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що вам не підходить,  натисніть  «Інший спосіб».  
Якщо у вас були транзакції по картці за кордоном, то можна через чат на сайті банку підтвердити новий телефонний номер. Потрібна буде веб-камера і паспорт.
andrex
andrex
6 грудня 2020, 11:37
У меня проблема не могу активировать регулярный платеж с карты чужого банка. делал все по инструкции: Подключил регулярный платеж: через Приват24 в меню «Все услуги» → «Регулярные платежи (Календарь)
далее выбило сообщение что нужно активировать в банкомате привата. вставляю карту чужого банка в банкомат приватбанка и нет там никакой активации регулярних платежей! только перевод, снятие наличних и пополнение телефона… это с картой creditagricole. с карти ощада тоже не работает.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2020, 12:40
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
grigva
grigva
5 грудня 2020, 23:00
Вася, Киев
Приват Где співробітник СБУ должен брать довідку о том что он військовослужбовець? Не в військовій частинні і не в військовім комісаріаті ТАК КАК ОН СТОИТ НА УЧЕТЕ В УСБУ,
обьясните 30000 тис. військовослужбовцям СБУ, где брать єту справку №5 что бы она была по вашему валидной? С ув.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2020, 10:19
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
grigva
grigva
5 грудня 2020, 22:48
Вася, Киев
Ответ ПриватБанка

Нам шкода, що ви відчули незручності. Ми проведемо роботу з нашими операторами, щоб ні ви, ні інший наш клієнт не стикалися з подібними ситуаціями. Дозвольте зазначити, що дійсно, для вирішення вашого питання потрібна коректна довідка з печатою. Якщо ви бажаєте отримати офіційну віідповідь від банку у письмовому вигляді – ви можете надіслати запит на адресу: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.

Укажите конкретно, чем не устраивает Приватбанк, довiдка выданная Упрпавлінням Служби Безпеки України.
30 000 тысяч военнослужащих СБУ оказались в одночасье не военнослужащими?
Так по Вашему получается?
Вопрос к Вам конкретный, как по Вашему где и как брать довідку атестованому співробітнику СБУ о том что он действительно является військовослужбовцем?
Гос банк Вы адекватные? с 2014 до 2019 довідка была нормальная а теперь что изменилось? Всех уволили? Ау. Жду адекватного ответа.
Где співробітник СБУ должен брать довідку о том что он військовослужбовець?
Irinka4266
Irinka4266
5 грудня 2020, 9:45
Пожалуйста помогите восстановить доступ к Приват24.Пишет что аккаунт заблокирован.Ввожу пароль при входе пропускает, потом просит номер телефона для того чтобы выслать мне код для восстановления пароля, но смс ни одной не принимает.Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2020, 10:16
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб допомогти у вирішенні питання.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку