Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Kozoriz1967
Kozoriz1967
6 грудня 2020, 15:44
Віктор Козоріз, село Великий Хутір
Звертаюся з проханням про встановлення банкомата Приватбанку в селі Великий Хутір Золотоніського району Черкаської області. Село дійсно велике, багато працюючих, центр громади, який об'єднує 5 сіл. Але в жодному з них немає банкомата. Найближчий відділення Приватбанку і банкомати знаходиться в селищі Драбів за 15 км, що створює багато незручностей клієнтам банку.
Незабаром в селі буде відкрито ЦНАП, де можна встановити банкомат і забезпечити його надійну охорону, бо там же знаходиться і кімната поліцейського громади.
В сучасних умовах наявність банкомата в селі є життєвою необхідністю і однією з умов успішної децентралізації.
Буду вдячний за позитивне вирішення цього питання.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2020, 17:42
Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання банку. Ми активно розвиваємо наші сервіси і встановлюємо нове обладнання, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші терміни і комфортно почували себе за будь-якої ситуації. Наші фахівці оглянуть, проаналізують місце і якщо буде технічна можливість і наявність орендодавця, встановлять банкомат.
Natali1606
Natali1606
6 грудня 2020, 14:42
Нахожусь сейчас за границей. Не могу войти в приложение Приват24, так как запрашивает смс-пароль. СМС не доходит. Как быть? Есть ли другие пути для входа в Приват?
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2020, 15:12
Розуміючи, наскільки складно може бути отримати смс, коли перебуваєте за кордоном, для зручності клієнтів була реалізована можливість зміни способу авторизації при вході. Ви можете обрати зручний для вас спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що вам не підходить,  натисніть  «Інший спосіб».  
Якщо у вас були транзакції по картці за кордоном, то можна через чат на сайті банку підтвердити новий телефонний номер. Потрібна буде веб-камера і паспорт.
andrex
andrex
6 грудня 2020, 11:37
У меня проблема не могу активировать регулярный платеж с карты чужого банка. делал все по инструкции: Подключил регулярный платеж: через Приват24 в меню «Все услуги» → «Регулярные платежи (Календарь)
далее выбило сообщение что нужно активировать в банкомате привата. вставляю карту чужого банка в банкомат приватбанка и нет там никакой активации регулярних платежей! только перевод, снятие наличних и пополнение телефона… это с картой creditagricole. с карти ощада тоже не работает.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2020, 12:40
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
grigva
grigva
5 грудня 2020, 23:00
Вася, Киев
Приват Где співробітник СБУ должен брать довідку о том что он військовослужбовець? Не в військовій частинні і не в військовім комісаріаті ТАК КАК ОН СТОИТ НА УЧЕТЕ В УСБУ,
обьясните 30000 тис. військовослужбовцям СБУ, где брать єту справку №5 что бы она была по вашему валидной? С ув.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2020, 10:19
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
grigva
grigva
5 грудня 2020, 22:48
Вася, Киев
Ответ ПриватБанка

Нам шкода, що ви відчули незручності. Ми проведемо роботу з нашими операторами, щоб ні ви, ні інший наш клієнт не стикалися з подібними ситуаціями. Дозвольте зазначити, що дійсно, для вирішення вашого питання потрібна коректна довідка з печатою. Якщо ви бажаєте отримати офіційну віідповідь від банку у письмовому вигляді – ви можете надіслати запит на адресу: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.

Укажите конкретно, чем не устраивает Приватбанк, довiдка выданная Упрпавлінням Служби Безпеки України.
30 000 тысяч военнослужащих СБУ оказались в одночасье не военнослужащими?
Так по Вашему получается?
Вопрос к Вам конкретный, как по Вашему где и как брать довідку атестованому співробітнику СБУ о том что он действительно является військовослужбовцем?
Гос банк Вы адекватные? с 2014 до 2019 довідка была нормальная а теперь что изменилось? Всех уволили? Ау. Жду адекватного ответа.
Где співробітник СБУ должен брать довідку о том что он військовослужбовець?
Irinka4266
Irinka4266
5 грудня 2020, 9:45
Пожалуйста помогите восстановить доступ к Приват24.Пишет что аккаунт заблокирован.Ввожу пароль при входе пропускает, потом просит номер телефона для того чтобы выслать мне код для восстановления пароля, но смс ни одной не принимает.Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2020, 10:16
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб допомогти у вирішенні питання.
64670221
Inna Domashenko
4 грудня 2020, 21:02
Inna, Запорожье
Уважаемые представители Приватбанка. Объясните, на каком основании кассир в отделении банка отказывается поменять купюру (немного залитую), которую не принимает терминал ссылаясь на то, что я не являюсь клиентом банка? Разве государственные банки не обязаны это делать всем гражданам Украины?
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2020, 10:14
Добрий день!
Розмін грошових коштів проводиться тільки клієнтам, ідентифікованим в ПриватБанку.
Касир повинен провести верифікацію клієнта через картку банку або через фінансовий телефон. Після цього касир здійснює перевірку справжності банкноти, перерахунок готівкових коштів чи розмін банкнот.
З повагою, ПриватБанк.
grigva
grigva
4 грудня 2020, 19:10
Вася, Киев
Представители Приватбанка, осознанно и умышленно уклоняются от выполнения требований законов Украины. Военнослужащими являются аттестованные лица СБУ. Справка о том что Я военнослужащий, сотрудникам СБУ, выдаются в Управлении СБУ, а никак ни в Военном комиссариате. Вы плюете на Законы Украины. При том что это госбанк.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2020, 19:12
Добрий вечір!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
grigva
grigva
4 грудня 2020, 18:59
Вася, Киев
Почему довидка о том что Я являюсь военнослужащим, для продления кредитных каникул для военнослужащих, выданная мне в Управлении СБУ, для Приватбанка не подходит?
71Kb
71Kb
4 грудня 2020, 17:51
Биленко Виктор Ниолвевич, Кривой Рог
В Приватбанке открыт счет по перечислению материальной помощи по болезни. Закончился срок платежной карты. В связи с болезнью пришлось заказать курьера по доставке и оформлении платежной карты.
30 октября 2020г. курьер на дому оформил документы и передал платежную карту. Для активизации карты нужно оформить пин код. Уже больше месяца банк не может решить этот вопрос. Никто не поясняет причину задержки. Что мне делать? С 30 октября по данное время каждую неделю звоним на линию 3700 и все бесполезно. Куда еще обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2020, 18:22
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб розібратись.
24224337
24224337
4 грудня 2020, 13:10
Людмила, Авдеевка, Донецкая область
Седьмой раз подаю заявку для смены поставщика газа и получаю сначала статус в процессе обработки, а потом ОШИБКА. Мой адрес: Дон. обл. Авдеевка ул. Центральная 4 кв. 61 EIC 56XM09B00650449D.Помогите сменить поставщика.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2020, 14:46
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись
Hach
Hach
4 грудня 2020, 11:02
Юлія, Козятин
Чому ви не повідомили про звірку даних за два місяці до того, як заблокували рахунок і чому не навчили персонал спілкуватися з клієнтами (не в усіх населених пунктах є хороший інтернет, щоб завантажувати фото в ваших додатках)?
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2020, 11:41
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію, звернулись в особистому повідомленні.
39601723
Алексей Деркач
4 грудня 2020, 3:32
Алексей, Киев
Подскажите пожалуйста, какой лимит на снятие в банкомате сейчас? Хочу снять 30000 грн, это возможно за один раз именно с банкомата, чтобы не стоять очередь в кассу?
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2020, 9:14
Доброго ранку!
Потрібну вам суму ви можете зняти за дві операції в банкоматі, спершу 20 000грн і через 3 години ще 10 000.
MykolaA
MykolaA
3 грудня 2020, 15:07
Николай, Киев
Я в Албании в маленьком городке. Платил в маркете:
— универсалной-евро;
— универсалной-грн.
Все работает. Получил выписку на е-мэйл.
Здесь есть банкоматы: «Тирана банк» и «Райфайзен банк». Не удалось снять наличные. Понимаю, что они заправлены албанскими леками.
Вопрос: возможно ли снять нал. в этих банкоматах с этих карт??
P.S. Все обменные пункты закрыты. В банке для обмена евро предложили открыть счет и выдали бумаги ( 4 листа на албанском языке) для заполнения. Пока воздержался. Но местная валюта нужна, евро не принимают.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 15:29
Добрий день!
Банком надається можливість використання карток закордоном та зняття коштів у банкоматах закордоном.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку: pb.ua/chat
VPF55
VPF55
3 грудня 2020, 14:07
добрий день.1 грудня 2020 року оплатив комунальні послуги, интернет і т.д через Приват 24… Сьогодні 3 грудня а на моїх рахунках по комуналці,інтернету грошей немає. З Приват 24 працюю давно, але такого ще не було.В чому причина?
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 14:35
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку: pb.ua/chat
dimon210187
dimon210187
2 грудня 2020, 23:36
Дмитро, Сміла
Банк нараховує не законно проценти, штрафи, пені, і тд. при відкритому кримінальної справи в Черкасах! Це він правильно робить? Я їх ваші кредитні кошти не знімав, і не брав! Я таких сум відразу ніколи і ніде з банкоматів не знімав! У вас є фотки шахрая 3 річної давності! Дзвоніть будь ласка не до потерпілого Дмитра Миколайовича Вдовиченко, а до міської міліції в Черкасах по вул Пастерівській 104, новий слідчого Ганженко Олександр! Чому я як перший потерпілий, чим ви, повинен вам вертати ваші кредитні кошти уже не перший раз, виданими дозволами з гарячої лінії звонящим на фінансовий номер телефону? Якого дідька ви дозволяєте знімати ваші кошти шахраям без ідентифікації людини і без персональних даних і покриваєте їх?
Відповідь обґрунтуйте і надішліть мені на ел. почту vdovdmi@gmail.com
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 8:36
Добрий ранок!
Раніше з вами зв'язувались співробітники банку та повідомили про результати розгляду питання.
Також, за вашим запитом, банком буде підготовлено офіційну відповідь у встановлені законом терміни.
Liudmila11
Liudmila11
2 грудня 2020, 17:40
Liuda Malin, Izmail
Здравствуйте.сегодня у меня украли кошелек, в котором были карточки Приват 24.хочу их заблокировать.как это сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 19:34
Добрий день.
Ви можете заблокувати картку в Приват24 (меню: Усі послуги — Картки — Блокування картки), або за зверненням до нашого чату pb.ua/chat
24224337
24224337
2 грудня 2020, 16:22
Людмила, Авдеевка, Донецкая область
В моей квартире нет и никогда не было счётчика газа, а в платежах указан номер 622783?
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 16:56
З даного питання ви можете звернутись до вашого постачальника послуг.
58602000
Валерий Ткачук
2 грудня 2020, 13:53
Валерий, Киев
Решил приобрести офисное приложение в интернет-магазине «Розетка» по предложенной программе Приват-банка «оплата частями». Для этого необходимо иметь карту этого банка. Когда то давно она у меня была, но срок действия её давно закончился и я её не восстанавливал. Приложение, которое я хочу купить, мне необходимо срочно. Как пенсионеру мне сложно приобрести его сразу за полную стоимость. 26.11.2020 я обратился в отделение банка с просьбой оформить карту и предоставить кредит на величину стоимости желаемого товара — 3004грн. Менеджер отделения уверяла, что кредит будет оформлен быстро. Действительно, карту и кредит на 4000грн оформили практически немедленно. Но! Установленный лимит кредита -1600грн, не позволил оформить покупку в интернет — магазине. Я несколько раз обращался по телефону в отделение с просьбой увеличить размер лимита до необходимой мне суммы — 3004грн. Сегодня приносил в отделение свой заграничный паспорт, который по словам менеджера может помочь в решении этого вопроса. Обещали, что о своём решении сообщат в течение 24 часов. Я понимаю, что менеджер совершенно не при чём. Она делала всё, что могла. Хотя и не предупредила о длительности этого процесса верификации и согласования. Я понимаю, что банку нужны гарантии и на проверку требуется время. Но ведь можно было сразу предупредить о сроке оформления нужного мне кредита. Я нашёл бы другое решение. Начинаю сожалеть о своём решении обратиться в этот банк.
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 14:17
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і ви зможете ним скористатися.
lv2020
lv2020
1 грудня 2020, 17:03
lv2020, Львов
Позвонили с номера +380999702982 и сообщили, что моя карточка заблокирована. При этом мой телефон, на который звонили, ни к одной карточке Приватбанка не привязан. Это действительно номер Приватбанка или какая-то разводка?
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2020, 18:32
Даний номер не належить банку. В свою чергу, ми, розуміючи, що такі випадки мають місце, розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
Беремо і робимо!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку