Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
82775574
Ия Шкуратова
16 лютого 2021, 19:54
Ия, Запорожье
Здравствуйте. У мамы заканчивается срок действия пенсионной карты в марте месяце. По состоянию здоровья, она не может лично прийти в отделение ПриватБанка. Подскажите, пожалуйста, что нам надо предпринять, чтобы переоформить карту.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 20:05
Добрий вечір.
Ваша мама може замовити доставку картки за зверненням до підтримки банку.
Також відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Також можна замовити виготовлення іменної картки, або з власним дизайном на сторінці https://carddesign.privatbank.ua/
Cannibal4ik
Cannibal4ik
16 лютого 2021, 10:39
Здравствуйте куплял билеты на самолёте на 23.12.20 через ПриватБанк и купил у вас же страховку на билеты в случае отмены рейса должны вернуть деньги до всех пор нечего не пришло?

Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 11:17
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Andrei1993
Andrei1993
14 лютого 2021, 21:21
Андрей, Киев
5 лет назад по молодости у глупости была просрочка в вашем банке не на большую сумму но на длительное время. После этого на протяжении 5 лет я пользуюсь кредитами у других организаций и за 5 лет нет ни одной просрочке по платежу даже на 1 день у меня не было.

Оборот по карте Приватбанка составляем около 40000 грн в месяц. Но сколько раз я бы не отправлял заявку на получение минимального кредита (500 грн) сразу же приходит отказ, не смотря что ежемесячный оборот по карте в районе 40000 грн

Может ли не бот, а кто-то в живую пересмотреть мою кредитную историю за последние 5 лет и убедится в том что нет ни одной просрочке по кредиту за последние 5 лет, потому что у всех людей бывают ошибки, а вот как исправить и улучшить кредитную историю непонятно.

Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 10:40
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.

Kramarenko
Kramarenko
12 лютого 2021, 5:09
Дмитрій Крамаренко, Кривий Ріг
Я в 2016 році був заблокований в обслуговувані банку, я хочу відновитися в обслуговувані у Вас
Мені нікто не пояснив в чому справа, просто заходу в приват, а я заблокований
Чекаю відповіді, дякую
Номер для зв’язку: 0976083097
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 9:15
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
babenkoroman
babenkoroman
11 лютого 2021, 22:04
Роман
Проблема така, нещодавно прийшло повідомлення про підтвердження походження коштів через великий фактичний оборот. Ці гроші дістались мені із виграшів у букмекерських конторах. Я звертався до них із проханням надати таке підтвердження, але вони не надають таку інформацію, що в даному випадку робити?
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 9:16
Відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк зобов'язаний забезпечувати у своїй діяльності управління ризиками легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. Згідно пункту 22 частини другої статті 6 Закону банк зобов'язаний проводити аналіз відповідності фінансових операцій, що проводяться клієнтом, наявній інформації про його фінансовий стан.
Пунктом 72 розділу V Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 26.06.2015 № 417, передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня (підпункт 31-1 пункту 1 розділу І Положення № 417).
У разі виграшу, для підтвердження джерел походження коштів необхідно надати документи, що підтверджують отримання винагороди.
Veronikapahor
Veronikapahor
11 лютого 2021, 18:56
Вероніка пагор, Чемерівці
Совбез кинув списки на банк ощад банк вже виплатив дитячі кошти людям а ви чому не кидаєте. Чому затримуєте. Ужасний банк вічні проблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 9:15
При виплаті зарплат та соціальних виплат банк є лише посередником між відправником (підприємством, навчальним закладом, фондом, тощо) та вами.
Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.
gepard76
gepard76
10 лютого 2021, 17:10
Владислав, Харьков
Коли нарешті буде сплачено 5 відсотків кешбеку по акції, яка завершилась 17 січня? Обіцяли спочатку до 25.01, потім до 1.02, потім до 10.02, тепер вже до 12.02. Обіцяєте і не виконуєте, сумно якось.
Коли нарешті буде сплачено кешбек по акції за розрахунки через гуглпей, яка завершилась 31 січня, а моя індивідуальна пропозиція (в якій я приймав учать!!!) закінчилася навіть 5 грудня того року? І кожного разу перенесення термінів сплати. Так не можна вести бізнес, навіть під крилом держави! Виконайте обіцяне, годі вже тягнути!
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 17:24
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію.
jane196219
jane196219
9 лютого 2021, 10:45
Доброго дня! Надайте, будь- ласка, роз'яснення які умови для відкриття електронного ключа голові ОСББ, особистий рахунок в приватбанку в нього відкритий. Чи обов'язково відкривати рахунок на ОСББ? Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 11:14
Добрий день!
У разі відкриття ЕЦП для ОСББ, необхідне відкриття рахунку для ОСББ.
Для того, щоб згенерувати ЕЦП увійдіть, будь ласка, в підприємство, вгорі інтерфейсу під назвою підприємства меню: Налаштування- Ключі КЕП. https://pb.ua/short?5JE
Придумайте і введіть новий пароль на ключі, натисніть Згенерувати новий ключ.
0985172624h
0985172624h
8 лютого 2021, 14:11
чи має право банк без дозволу клієнта списувати проценти на погашення кредитної картки з карти соціальних виплат
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 14:54
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
2.1.1.3.1.… При цьому, якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).

Нагадуємо вам, що, згідно з умовами договору, необхідне погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці. Своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
martin11
martin11
8 лютого 2021, 11:15
иванов, Лисичанськ
как связаться с банком по поводу закрытия счетов? каналы указаные на сайте недоступны прошу не тупить!
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 14:54
Цілодобовий телефон підтримки клієнтів ПриватБанку: 3700 (Безкоштовно з мобільних в межах України).
Телефон для дзвінків з-за кордону: + 38-056-716-11-31.
Чат: pb.ua/chat
Пошта: help@pb.ua
Roman505
Roman505
8 лютого 2021, 9:11
Роман
Здравствуйте.Прошу дать мне правдивую информацию.Ситуация такая-человек живет на неподконтрольной территории и ему заблокировали карту.На горячей линии сказали, что разблокировка возможна только если он сам обратится в отделение ПБ.По состоянию здоровья и карантинными ограничениями он этого сделать не может.Он сделал доверенность на меня(доверенность делалась в г.Таганрог Россия).Я обратился в отделение ПБ, консультант сказал, что эту доверенность надо перерегестрировать в Украине.В чате ПБ мне сказали, что такие операции по доверенности не выполняются(только личное присутствие владельца карты).Вопрос-что надо сделать, чтобы разблокировать или перевыпустить карту клиента, живущего на неподконтрольной территории, по доверенности? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 10:57
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Consol
Consol
8 лютого 2021, 8:39
Вопрос по санкциям. Прошу разъяснить отличие между« зупинення фінансових операцій» и «зупинка економічних та фінансових забов язань»?
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 10:57
Зазвичай види обмежувальних заходів прописуються індивідуально до кожної особи.
У разі накладення обмежень, власник рахунку завжди може звернутися в підтримку банку для уточнення деталей.
Consol
Consol
8 лютого 2021, 8:39
Вопрос по санкциям. Прошу разъяснить отличие между« зупинення фінансових операцій» и «зупинка економічних та фінансових забов язань»?
martin11
martin11
7 лютого 2021, 8:09
иванов, Лисичанськ
как связаться с банком по поводу закрытия счетов?
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2021, 10:08
Добрий день!
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
El2020
El2020
6 лютого 2021, 21:20
У меня есть долги перед Приватбанком, из за этого мне отказали в оформлении карты Пакунок малюка, разве это законно?
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2021, 10:07
Добрый день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
https://pb.ua/chat
12843390
Станислав Валько
6 лютого 2021, 20:33
Станислав
Здравствуйте. Доступен лимит по сервису оплата частями 0.00грн.на 06.02.2021года.Куда пропал мой прежний лимит по сервису оплата частями?
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2021, 10:06
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
8325910
Громадянін України
6 лютого 2021, 19:35
nick, UA
Здравствуйте! Можно узнать почему нельзя снять наличные людям, по пенсионным, социальным выплатам, в банкомате при отделении г.Запорожье, Юбилейный 26Б? Банкомат карты принимает, и возвращает обратно, с уведомлением типа «Данные с карты не прочитаны, или не проавильно вставлена карта». В банкомате деньги есть, некоторые люди получают наличные, по видимому другие выплаты какие-то. Второй день такая картина наблюдается, в районе 16-17 часов.
Приватбанк
Відповідь банку
6 лютого 2021, 19:46
Добрий вечір!
Банк не обмежує використання у банкоматах тих або інших карток ПриватБанку.
Дякуємо вам за сигнал, нами буде перевірено працездатність пристрою.
gancheva
gancheva
6 лютого 2021, 13:16
Добрый день, не могу дозвониться до оператора, карту пополнила, в интернете не могу оплатить,
Приватбанк
Відповідь банку
6 лютого 2021, 13:38
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та розібратися в даній ситуації.
Alenochek
Alenochek
5 лютого 2021, 20:02
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, как удалить номер клиента Приватбанка из так называемой «базы обзвона».
Просто нет сил. Закошмарили уже взрослого человека. Не нужна ему карта голд. Ни кешбеки, ни прочие предложения и оповещения. Не пользуется он ей и не будет. Ему эту карту прицепом выдали при оформлении пенсионной карты. После каждого звонка о том что нет движения средств и всего такого мнительный человек начинает нервничать. Как мне это остановить??
Куда мне позвонить и к кому с этим вопросом обратиться??
Или это делается только лишь через закрытие счёта в банке???
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 20:17
Добрий вечір!
Для вирішення питання просимо клієнта особисто звернутись до нас або до підтримки банку за будь-яким захищеним каналом, що вказано на сайті: https://pb.ua
Zakharova1983
Zakharova1983
3 лютого 2021, 13:15
Юлия Захарова, Италия
Здравствуйте сотрудники, ответьте мне на такой вопрос почему получатель перевода, проживающий в Днепре, не может получить перевод из Италии, который я перевела в евро, какого хрена вы не отдаете перевод даже в отделении банка, учитывая, что есть квитанция, код вестерн, моя страна отправителя, город отправителя, ф.и.о мое.Почему получатель должен оббивать ваши пороги? Вы обязаны выдать перевод в любой валюте, тем более, что сумма перевода указана в квитанции.А в гривне не получатель не обязан знать, потому что курс каждый час у вас меняется?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 14:57
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та розібратися в даній ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.82 42.42
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.82 42.42
Всі курси банку