Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Картка безкоштовна. При собі необхідно мати оригінали та копіі паспорту та ІПН. Копії документів повинні бути завірені особисто, відповідно до стандарту — напис «Копія відповідає дійсності», ПІБ, підпис на кожному розвороті копій.
Написати коментар
Я всегда использую персональные email адреса везде, где требуют адрес почты. И если вдруг на ящик начинает идти спам, чтоб сразу было ясно кто виноват. Ну и удалить соответственно этот email можно и больше не получать спама.
В общем сегодня получил рассылку от якобы эльдорадо. Хотя это наверняка не именно от них, а кто-то левый, т.к. ссылки в письме вида: https://eldoradocomua.esclick.me/DrSZCcGa5OWu
И пришло письмо на ящик, который нигде кроме приватбанка не использовался никогда. Нигде в инете не засвечен также.
Ну и это не какой-то стандартный admin@ contact@ и т.д., а конкретно privatbank@
http://evgenius.com/z/privatbank/spam-eldorado.png
В общем полагаю спамер заполучил как-то базу адресов именно из приватбанка. И кто знает что там еще в этой базе…
Не надо тут отписок ваших дешевых. Как я уже получил в чате:
http://evgenius.com/z/privatbank/spam-chat.png
Я понимаю, что рассылка не от вас. И хостеру, откуда пришел спам я конечно написал уже.
Но суть проблемы осознайте — ящик, который нигде нельзя было добыть, кроме как в приватбанке где-то. Как минимум база email'ов клиентов приватбанка была украдена спамерами.
Просто сообщите куда следует, чтоб обратили внимание и разобрались. Чтоб кто-нибудь хотяб попытался сделать вид, что разберется.
Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (1)
Доставку картки здійснює кур'єрська компанія. В день доставка вам надійде смс з контактами кур'єра з яким ви можете узгодити зміну адреси доставки.
Написати коментар
З повагою КП «ВУВКГ»ММР
З даним питанням радимо звернутись за офіційними каналами направивши запит на адресу банку вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Якщо у власника картки є питання до банку — для ідентифікації та уточнення просимо звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat, де наші фахівці готові підказати цілодобово.
Коментарі (2)
Вопрос, если я куплю валюту через Приват 24, как я понял, сделать это можно переводом средств на виртуальную валютную карту открытую в Приват 24. Каким образом и где мне можно будет получить наличные доллары? И как происходит сама процедура снятия валюты, ведь карта-то виртуальная?
Николай.
Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
З digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Коментарі (3)
Мою карту заблоковано, не можу попнити кридитні кошти
Не виходить звязатись з банком
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
Написати коментар
З даним питанням радимо звернутись в пенсійний фонд, адже банк є лише отримувачем коштів, які виплачуються фондом.
Якщо ми можемо якось зарадити, то рекомендуємо власнику картки звернутися до нашої підтримки, де його зможуть ідентифікувати та підтвердити особу.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
В обігу знаходяться купюри доларів США, починаючи з 1928 року емісії, але критерієм для прийняття є не рік випуску, а стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Ознайомитись з актуальним курсом ви завжди можете на офіційному сайті банку, а також в Приват24.
Написати коментар
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Написати коментар
Написали вам в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
На сторінці акції у «Поширених питаннях» на питання «Коли буде виплачено кешбек?» дається відповідь: «Протягом 10 днів після закінчення акції.»
В той же час, в п.4.7 офіційних Правил акції сказано «Заохочення у вигляді кешбеків будуть зараховані протягом 10 днів після виконання умов акції учасником.»
Прошу роз'яснити, яка з вищенаведених інформацій є достовірною, а також усунути протиріччя на сторінці акції та у офіційних правилах акції, щодо термінів виплати кешбеку.
Кешбек буде виплачено протягом 10 днів після закінчення акції.
Дякуємо вам за сигнал. Інформацію на сайті виправили.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ви можете перевипустити картку на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Однак, якщо у Вас вимагають саме заяву на переказ коштів із зазначенням фонду і/або Ви знаєте повне найменування фонду — рекомендуємо повідомити назву фонду і підключити оператора для прив´язки картки до виплат. Достатньо написати цю інформацію і слово «оператор» в чаті за посиланням: https://pb.ua/chat.
Написати коментар
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення можливості відновлення доступу до рахунків ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар