Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
2) я маю картки голд ПБ- як зарплатну, так і кредитну. Ще _- мій кредит мав би обслуговуватися не під 3,5% місячних, а під 3,4 — відповідні новини ПБ друкував у своєму розділі повідомлень банку на Приват24 навесні 2020 року в рамках підтримки клієнтів свого банку у звязку із введенням карантинних обмежень, через що більшість клієнтів кредитних послуг банку не мали змоги тоді працювати. Коли я читала цю інформаціюнавесні, була приємно вражена намаганням керівництва Приватбанку піти назустріч своїм клієнтам, але в моєму випадку далі виголошення приємної новини справа не пішла.
Я писала в чат на приват24 — відповідь не отримала.
Отож, прошу дати мені роз, яснення щодо моїх двох питань
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання представник компанії може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Коментарі (1)
Просимо вибачення за тривалу перевірку. На даний момент регламент 15-18 робочих днів, з моменту прийняття в роботу анкети. Ваша анкета прийнята в роботу.анкета принята 16.12.2020 11:56:54- 18 робочих днів, максимальний срок перевірки 14,01,2020 кінцевий срок ( виходячи з вихідних та святкових днів).
Питання: Ви вважаєте блокування(по вашому обмеження) рахунку фірми на місяць — це нормальне відношення до клієнта???
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання представник компанії може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Написати коментар
Підкажіть будь ласка ви сьогодні працюєте?
І до якої години?
Дякуємо, навзаєм!
Відділення банку працюють за графіком, що вказано на сайті: https://pb.ua/map. Режим роботи скорочується на 1 годину.
Написати коментар
без поясненя причин мені було відмовлено,.
Здавна користуюся Приватбанком, жодних проблем не було ніколи, маю постійне джерело доходу, адресу та номер телефону не змінювала, ідентифікацію пройшла, Маю кредитну картку «Універсальна Gold»
У відділенні банку порадили або написати листа до центрального офісу в Дніпрі, або звернутися до іншого банку.
Дуже невчасний «сюрприз».
Сподіваюся своєчасно отримати інформацію про причини відмови.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
Так, ви можете отримати картку у зручному відділенні банку.
Також відкрито випуск віртуальних карток (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Додати картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Написати коментар
pb.ua/chat
Написати коментар
pb.ua/chat
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Так, при перевипуску кошти будуть доступні на новій картці.
Написати коментар
Звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб надати інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Я розумію, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (2)
Написати коментар
pb.ua/chat
Написати коментар
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
pb.ua/chat
Написати коментар
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію, перевірити ваш випадок та допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Написати коментар