Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
71688037
Александр Рыженков
2 березня 2021, 12:49
Александр
Могу я, как физическое лицо, создать Електроно-цифровий підпис в Приватбанке. У меня несколько лет, с 2014 года была ЭЦП, срок действия закончился 20.02.2021.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2021, 12:51
Добрий день!
В Приват24 для фізичних осіб можна створити ЕЦП. Ця опція доступна в меню «Всі послуги» — «Бізнес» де також буде посилання на інструкцію з підказками.
sandokan129391
sandokan129391
2 березня 2021, 10:55
Добрий день.
Привіт банк через додаток Приват 24, відмовляється здійснити операцію на пересилання грошей. При здійсненні операції випадає посилання передзвонити на номер 3700. Я вже спілкувалася з трьома консультантами, ніхто не реагує.
Консультанти відмовляються здійснити операцію, бо хочуть знати всі мої дані. Мені вже надоїло одне і теж саме повторювати. Всі дані мої є в банку.
Тепер в мене ще одне питання відколи приват банк запитує клієнтів, чи вони впевнені в тій особі на яку здійснюється проплати. Я не забовязана вказувати дані особи на яку я перекидаю гроші. І звідки я можу знати чи дійсно спілкуюся з консульантами приват банку.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2021, 11:21
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та робимо все, щоб попередити можливе шахрайство по відношенню до наших клієнтів.
Ми не бажаємо навмисно спричинити незручності та просимо підтверджувати платіж лише в деяких випадках, коли операція здається нам ризиковою.
Коли ви звертаєтесь в підтримку оператор має впевнитись, що спілкується саме з клієнтом, а не з третьою особою. Саме для цього оператор задає питання, відповіді на які може знати лише клієнт, що вказував цю інформацію в банку.
12436970
Юрий Гайдаренко
1 березня 2021, 13:25
Юрий
Доброго дня. Щойно від банку надійшла пропозиція на зміну умов користування сервісом з 01.04.2021 року для ФОП та юридичних осіб, що « З 01.04.2021 ми знижуємо тарифи на ті послуги, якими наші клієнти користуються найчастіше вказано »
Але, якщо проаналізувати пропозиції, стає зрозумілим, що це не так. Все це веде тільки до збільшення платежів від підприємця до банківської установи.
Наприклад: пакет «Бізнес Стандарт».
Скасовується щомісячна плата за обслуговування (100 грн.). Але вводиться абонплата за пакет 125 грн за місяць. Подорожчання на 25 грн. За місяць.
Далі, вводиться комісія за валютообмін у розмірі 0.15%. Даруйте, але підприємці і так проводять валютообмін за курсом, який пропонує ПриватБанк, який значно нижче курса на Міжбанку. Цієї різниці між курсом міжбанку та курсом банку вже замало? Треба ще трошки відкусить? Що далі? Місяць стане 28 діб?
Тому виникає питання: як залишитись на обслуговуванні по старих тарифах? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 13:46
Добрий день!
ПриватБанк є клієнтоорієнтованим банком. Ми адаптуємо вартість обслуговування до потреб вашого бізнесу завдяки зниженню тарифів на ті послуги, якими ви користуєтеся найчастіше.
Якщо ви не подасте заявки на підключення або самостійно не зміните тарифний пакет, за замовчуванням вам буде підключено пакет «Старт» із 01.04.2021. Ви можете змінити його на інший у будь-який час через «Приват24 для бізнесу».
Галузеві пакети («ІТ Expert», «ОСББ», «Комунальні лікарні», «Для благодійних організацій» та інші) зі спеціальними тарифами на окремі послуги й далі діятимуть без змін. Вибирати нові тарифні пакети на сайті або змінювати через «Приват24 для бізнесу», якщо діють спеціальні чи галузеві пакети, не потрібно.
alexmoch
alexmoch
1 березня 2021, 12:24
Алексей
Добрый день! Не я могу войти в свой кабинет, что бы подать заявку на изменение кредитной истории. При входе просит выбрать карту, но ее срок прошел. Новую мне не выдали изза одного случая — который испортил историю. Хотелось бы востановить историю, как я могу это сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 12:49
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
380973815376
380973815376
27 лютого 2021, 18:23
Доброго дня в мене сьогодні були списані гроші з картки
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2021, 19:38
Добрий вечір!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
За вашим зверненням в підтримку були сформовані заявки на опротестування операцій. Вони будуть розглядатися, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
45357768
Юрій Сіманішин
26 лютого 2021, 18:46
Юрій, Хмельник
Доброго дня, я знаходжусь в іншій країні і не можу прийти до відділення Приват банка з паспортом для ауктиалвзації данних,і онлайн ьеж нічого зробити не можу, то му що мені виповнилось 45 років а фото я не вклеїв.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 19:11
Добрий вечір!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей та надання інформації.
troniks
troniks
24 лютого 2021, 10:30
Артем
В браузерной версии интернет-банкинга приват24 после прохождения верификации я нашел 3 системы слежения за пользователями. Две от гугла, это аналитика и тэг менеджер и рекламная от даблклик. Вот на скрине от гугла https://prnt.sc/105hhth

Объясните на каких основаниях мои личные данные передаются третьим лицам и как запретить вам их распространять?
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 12:30
Ми використовуємо аналітику гугл для поліпшення якості та стабільності роботи застосунків. Ми не передаємо інформацію по клієнтах, тим більше для рекламного таргета.
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 23:29
Ми використовуємо аналітику гугл для поліпшення якості та стабільності роботи застосунків. Ми не передаємо інформацію по клієнтах, тим більше для рекламного таргета
jeka72
jeka72
23 лютого 2021, 14:32
Евгений, Лисичанск
Мне будет начислена пенсия по инвалидности, какую карту надо оформлять и можно ли это сделать не посещая отделения банка.
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 14:53
Добрий день!
Якщо ви отримуєте соціальну допомогу через пенсійний фонд, є можливість оформити картку для соціальних виплат без відвідування відділення. Для замовлення, перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/pensionnaya-karta
Stri
Stri
23 лютого 2021, 9:10
Приват банк не выполняет решение суда!!! Судебные издержки судья разделила на двоих!!! А банк требует что бы я им выплатила их часть суд. издержек!!! Куда обратиться что бы приват в письменном виде меня известил о моем якобы долге с пояснениями?!!!?
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 10:45
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Також, ви можете звернутися за адресою вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна та отримати офіційну відповідь банку після запиту.
stasikk
stasikk
22 лютого 2021, 20:26
Вячеслав
Мною був зроблений помилковий переказ коштів з картки (не розібрався як проводити оплату товарів на олх )гроші зависли на рахунку для рекламних послуг.Банк обіцяв допомогти повернути але марно я чекав досить довгий час свої 4 з лишнім тищі написали що то мої проблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 20:32
Добрий вечір!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
40271185
40271185
22 лютого 2021, 14:57
яна, киев
скажите пожалуйста, было ли начисление на соц выплаты?
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 15:14
Добрий день!
Банк являється отримувачем коштів від соціального фонду, який проводить виплату. При зарахуванні коштів на рахунки банку, вони перераховуються на картки клієнтів. Ви можете перевірити наявність зарахування на картку в своєму Приват24.
pirgo64
pirgo64
22 лютого 2021, 14:22
Пирго Наталья Николаевна, Мариуполь
18/02/21 был вопрос по закрытию кредита 9000грн., т.к. эти деньги, украденные мошенниками на сайт Великобритании, вернулись 17.02., но вместо закрытия кредита сразу с заблокированной кредитки были сняты деньги, и баланс стал 8643-58, ранее с меня были сняты деньги в сумме 436-44. Где и по какому закону снимают % с краденных денег?! Была смс 18.02, что решат через 3дня. Прошу Вас не нарушать закон и закрыть кредит 9т.грн. Пирго Наталья.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 14:51
Добрий день!
Наші колеги вже розглядають ваше питання та зв'яжуться за результатом.
15666242
Наталія Романенко
21 лютого 2021, 21:41
Наталія, Київ
Я прочитала у відгуку, що служба безпеки вашого банку змогла повернути вкрадені кошти жінки. Які дані потрібно мені надати, щоб повернути мої кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 8:39
Доброго ранку!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
jeka72
jeka72
21 лютого 2021, 15:53
Евгений, Лисичанск
Можно ли оформить онлайн соцкарту для выплат и что для этого нужно?
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 16:21
Добрий день!
Ви можете відкрити digital Картку для виплат або замовити її доставку, звернувшись до підтримки банку.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.

Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ

Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Vankova555
Vankova555
19 лютого 2021, 14:52
Нужно расспечатать квитанцию после оплаты в интернете
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 15:22
В Приват24 в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс квитанцій', Ви можете роздрукувати квитанцію платежу, сплаченого з картки ПриватБанку в системі ПриватБанку.
Vovan118
Vovan118
19 лютого 2021, 12:21
Vova
Доброго дня здійснив переказ в Приват24 но ніяк неможу зв'язатись з одержувачем як можна дізнатися фио одержувача в приват 24? Переказ з карти приват на карту приват завжди іио показувало но тепер не показує!
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 12:22
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
pirgo64
pirgo64
18 лютого 2021, 19:08
Пирго Наталья Николаевна, Мариуполь
17.02.21 на кредитку вернулись кредитные деньги, украденные мошенниками(киберполиция выяснила, что сайт Великобритании), я — потерпевшая и присылала в Офис Днепра, что возбуждено дело. Вместо того, чтобы закрыть кредит 9тыс.грн. с кредитки сняли деньги и баланс стал 8643-58, хотя я ее заблокировала, и еще нет 25.02. До этого сняли 15-64, 16-29, 404-51 — всего 436-44. 18.02.21 оператор дал заявку на возврат денег и закрытия кредита, но до сих пор мне не позвонили. Кредитку мне не заблокировали и не уведомили о перечислениях по интернету тем более на сайт Великобритании зато очень быстро снимают проценты, позтому, чтобы я не считала мошенничество Приватбанка, требую закрыть кредит 9тыс.грн. и вернуть мне мои деньги 436-44 и 356-42 на кредитку. Пирго Наталья 0978487451.Мариуполь.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 19:35
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати вас одразу повідомлять.
45357768
Юрій Сіманішин
18 лютого 2021, 13:21
Юрій, Хмельник
Здраствуйте, я сейчас за границей, мне пришло уведомление что я должен в тичении 5 дней появится в отделении банка с паспортом иначе меня не будут обслуживать.

Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 13:42
Добрий день!
Необхідність актуалізації даних є вимогою законодавства.
В Приват24 відображається повідомлення з посиланням для проходження актуалізації онлайн, у разі необхідності оновлення даних.
Для вашої зручності є покрокова інструкція, яка допоможе пройти актуалізацію — https://pb.ua/short?3W1
Якщо у вас залишились питання, готові відповісти на них в особистому повідомленні.
zxcvb1975
zxcvb1975
17 лютого 2021, 20:14
Валерий
Обращался в отделение приват банка по поводу открытия карты для выплат.В открытии карты отказали, без объяснений.Кредитов и не выплат в других банках нет.Обращался в чат, написали чтобы снова обратился в приват для обновления.Обратился опять отказали, не объяснив. Звонил на горячую линию, ни каких объяснений.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 20:20
Добрий вечір!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
20593255
Люда Бас
17 лютого 2021, 11:40
Люда
Як мені можна актуалізувати дані через Приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 11:49
Добрий день!
Ви можете надати документи дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. Після входу в акаунт, у вас з´являється повідомлення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням.
Інструкція — https://pb.ua/short?3W1.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.89 42.49
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.89 42.49
Всі курси банку