Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.89 | 42.49 |
| Всі курси банку | ||
В Приват24 для фізичних осіб можна створити ЕЦП. Ця опція доступна в меню «Всі послуги» — «Бізнес» де також буде посилання на інструкцію з підказками.
Коментарі (1)
Привіт банк через додаток Приват 24, відмовляється здійснити операцію на пересилання грошей. При здійсненні операції випадає посилання передзвонити на номер 3700. Я вже спілкувалася з трьома консультантами, ніхто не реагує.
Консультанти відмовляються здійснити операцію, бо хочуть знати всі мої дані. Мені вже надоїло одне і теж саме повторювати. Всі дані мої є в банку.
Тепер в мене ще одне питання відколи приват банк запитує клієнтів, чи вони впевнені в тій особі на яку здійснюється проплати. Я не забовязана вказувати дані особи на яку я перекидаю гроші. І звідки я можу знати чи дійсно спілкуюся з консульантами приват банку.
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та робимо все, щоб попередити можливе шахрайство по відношенню до наших клієнтів.
Ми не бажаємо навмисно спричинити незручності та просимо підтверджувати платіж лише в деяких випадках, коли операція здається нам ризиковою.
Коли ви звертаєтесь в підтримку оператор має впевнитись, що спілкується саме з клієнтом, а не з третьою особою. Саме для цього оператор задає питання, відповіді на які може знати лише клієнт, що вказував цю інформацію в банку.
Написати коментар
Але, якщо проаналізувати пропозиції, стає зрозумілим, що це не так. Все це веде тільки до збільшення платежів від підприємця до банківської установи.
Наприклад: пакет «Бізнес Стандарт».
Скасовується щомісячна плата за обслуговування (100 грн.). Але вводиться абонплата за пакет 125 грн за місяць. Подорожчання на 25 грн. За місяць.
Далі, вводиться комісія за валютообмін у розмірі 0.15%. Даруйте, але підприємці і так проводять валютообмін за курсом, який пропонує ПриватБанк, який значно нижче курса на Міжбанку. Цієї різниці між курсом міжбанку та курсом банку вже замало? Треба ще трошки відкусить? Що далі? Місяць стане 28 діб?
Тому виникає питання: як залишитись на обслуговуванні по старих тарифах? Дякую.
ПриватБанк є клієнтоорієнтованим банком. Ми адаптуємо вартість обслуговування до потреб вашого бізнесу завдяки зниженню тарифів на ті послуги, якими ви користуєтеся найчастіше.
Якщо ви не подасте заявки на підключення або самостійно не зміните тарифний пакет, за замовчуванням вам буде підключено пакет «Старт» із 01.04.2021. Ви можете змінити його на інший у будь-який час через «Приват24 для бізнесу».
Галузеві пакети («ІТ Expert», «ОСББ», «Комунальні лікарні», «Для благодійних організацій» та інші) зі спеціальними тарифами на окремі послуги й далі діятимуть без змін. Вибирати нові тарифні пакети на сайті або змінювати через «Приват24 для бізнесу», якщо діють спеціальні чи галузеві пакети, не потрібно.
Коментарі (1)
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Написати коментар
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
За вашим зверненням в підтримку були сформовані заявки на опротестування операцій. Вони будуть розглядатися, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей та надання інформації.
Написати коментар
Объясните на каких основаниях мои личные данные передаются третьим лицам и как запретить вам их распространять?
Коментарі (3)
Якщо ви отримуєте соціальну допомогу через пенсійний фонд, є можливість оформити картку для соціальних виплат без відвідування відділення. Для замовлення, перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/pensionnaya-karta
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Також, ви можете звернутися за адресою вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна та отримати офіційну відповідь банку після запиту.
Написати коментар
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Банк являється отримувачем коштів від соціального фонду, який проводить виплату. При зарахуванні коштів на рахунки банку, вони перераховуються на картки клієнтів. Ви можете перевірити наявність зарахування на картку в своєму Приват24.
Написати коментар
Наші колеги вже розглядають ваше питання та зв'яжуться за результатом.
Написати коментар
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Написати коментар
Ви можете відкрити digital Картку для виплат або замовити її доставку, звернувшись до підтримки банку.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Написати коментар
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати вас одразу повідомлять.
Написати коментар
Необхідність актуалізації даних є вимогою законодавства.
В Приват24 відображається повідомлення з посиланням для проходження актуалізації онлайн, у разі необхідності оновлення даних.
Для вашої зручності є покрокова інструкція, яка допоможе пройти актуалізацію — https://pb.ua/short?3W1
Якщо у вас залишились питання, готові відповісти на них в особистому повідомленні.
Коментарі (1)
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Написати коментар
Ви можете надати документи дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. Після входу в акаунт, у вас з´являється повідомлення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням.
Інструкція — https://pb.ua/short?3W1.
Написати коментар