Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
40271185
40271185
22 лютого 2021, 14:57
яна, киев
скажите пожалуйста, было ли начисление на соц выплаты?
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 15:14
Добрий день!
Банк являється отримувачем коштів від соціального фонду, який проводить виплату. При зарахуванні коштів на рахунки банку, вони перераховуються на картки клієнтів. Ви можете перевірити наявність зарахування на картку в своєму Приват24.
pirgo64
pirgo64
22 лютого 2021, 14:22
Пирго Наталья Николаевна, Мариуполь
18/02/21 был вопрос по закрытию кредита 9000грн., т.к. эти деньги, украденные мошенниками на сайт Великобритании, вернулись 17.02., но вместо закрытия кредита сразу с заблокированной кредитки были сняты деньги, и баланс стал 8643-58, ранее с меня были сняты деньги в сумме 436-44. Где и по какому закону снимают % с краденных денег?! Была смс 18.02, что решат через 3дня. Прошу Вас не нарушать закон и закрыть кредит 9т.грн. Пирго Наталья.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 14:51
Добрий день!
Наші колеги вже розглядають ваше питання та зв'яжуться за результатом.
15666242
Наталія Романенко
21 лютого 2021, 21:41
Наталія, Київ
Я прочитала у відгуку, що служба безпеки вашого банку змогла повернути вкрадені кошти жінки. Які дані потрібно мені надати, щоб повернути мої кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 8:39
Доброго ранку!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
jeka72
jeka72
21 лютого 2021, 15:53
Евгений, Лисичанск
Можно ли оформить онлайн соцкарту для выплат и что для этого нужно?
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 16:21
Добрий день!
Ви можете відкрити digital Картку для виплат або замовити її доставку, звернувшись до підтримки банку.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.

Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ

Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Vankova555
Vankova555
19 лютого 2021, 14:52
Нужно расспечатать квитанцию после оплаты в интернете
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 15:22
В Приват24 в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс квитанцій', Ви можете роздрукувати квитанцію платежу, сплаченого з картки ПриватБанку в системі ПриватБанку.
Vovan118
Vovan118
19 лютого 2021, 12:21
Vova
Доброго дня здійснив переказ в Приват24 но ніяк неможу зв'язатись з одержувачем як можна дізнатися фио одержувача в приват 24? Переказ з карти приват на карту приват завжди іио показувало но тепер не показує!
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 12:22
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
pirgo64
pirgo64
18 лютого 2021, 19:08
Пирго Наталья Николаевна, Мариуполь
17.02.21 на кредитку вернулись кредитные деньги, украденные мошенниками(киберполиция выяснила, что сайт Великобритании), я — потерпевшая и присылала в Офис Днепра, что возбуждено дело. Вместо того, чтобы закрыть кредит 9тыс.грн. с кредитки сняли деньги и баланс стал 8643-58, хотя я ее заблокировала, и еще нет 25.02. До этого сняли 15-64, 16-29, 404-51 — всего 436-44. 18.02.21 оператор дал заявку на возврат денег и закрытия кредита, но до сих пор мне не позвонили. Кредитку мне не заблокировали и не уведомили о перечислениях по интернету тем более на сайт Великобритании зато очень быстро снимают проценты, позтому, чтобы я не считала мошенничество Приватбанка, требую закрыть кредит 9тыс.грн. и вернуть мне мои деньги 436-44 и 356-42 на кредитку. Пирго Наталья 0978487451.Мариуполь.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 19:35
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати вас одразу повідомлять.
45357768
Юрій Сіманішин
18 лютого 2021, 13:21
Юрій, Хмельник
Здраствуйте, я сейчас за границей, мне пришло уведомление что я должен в тичении 5 дней появится в отделении банка с паспортом иначе меня не будут обслуживать.

Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 13:42
Добрий день!
Необхідність актуалізації даних є вимогою законодавства.
В Приват24 відображається повідомлення з посиланням для проходження актуалізації онлайн, у разі необхідності оновлення даних.
Для вашої зручності є покрокова інструкція, яка допоможе пройти актуалізацію — https://pb.ua/short?3W1
Якщо у вас залишились питання, готові відповісти на них в особистому повідомленні.
zxcvb1975
zxcvb1975
17 лютого 2021, 20:14
Валерий
Обращался в отделение приват банка по поводу открытия карты для выплат.В открытии карты отказали, без объяснений.Кредитов и не выплат в других банках нет.Обращался в чат, написали чтобы снова обратился в приват для обновления.Обратился опять отказали, не объяснив. Звонил на горячую линию, ни каких объяснений.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 20:20
Добрий вечір!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
20593255
Люда Бас
17 лютого 2021, 11:40
Люда
Як мені можна актуалізувати дані через Приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 11:49
Добрий день!
Ви можете надати документи дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. Після входу в акаунт, у вас з´являється повідомлення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням.
Інструкція — https://pb.ua/short?3W1.
82775574
Ия Шкуратова
16 лютого 2021, 19:54
Ия, Запорожье
Здравствуйте. У мамы заканчивается срок действия пенсионной карты в марте месяце. По состоянию здоровья, она не может лично прийти в отделение ПриватБанка. Подскажите, пожалуйста, что нам надо предпринять, чтобы переоформить карту.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 20:05
Добрий вечір.
Ваша мама може замовити доставку картки за зверненням до підтримки банку.
Також відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Також можна замовити виготовлення іменної картки, або з власним дизайном на сторінці https://carddesign.privatbank.ua/
Cannibal4ik
Cannibal4ik
16 лютого 2021, 10:39
Здравствуйте куплял билеты на самолёте на 23.12.20 через ПриватБанк и купил у вас же страховку на билеты в случае отмены рейса должны вернуть деньги до всех пор нечего не пришло?

Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 11:17
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Andrei1993
Andrei1993
14 лютого 2021, 21:21
Андрей, Киев
5 лет назад по молодости у глупости была просрочка в вашем банке не на большую сумму но на длительное время. После этого на протяжении 5 лет я пользуюсь кредитами у других организаций и за 5 лет нет ни одной просрочке по платежу даже на 1 день у меня не было.

Оборот по карте Приватбанка составляем около 40000 грн в месяц. Но сколько раз я бы не отправлял заявку на получение минимального кредита (500 грн) сразу же приходит отказ, не смотря что ежемесячный оборот по карте в районе 40000 грн

Может ли не бот, а кто-то в живую пересмотреть мою кредитную историю за последние 5 лет и убедится в том что нет ни одной просрочке по кредиту за последние 5 лет, потому что у всех людей бывают ошибки, а вот как исправить и улучшить кредитную историю непонятно.

Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 10:40
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.

Kramarenko
Kramarenko
12 лютого 2021, 5:09
Дмитрій Крамаренко, Кривий Ріг
Я в 2016 році був заблокований в обслуговувані банку, я хочу відновитися в обслуговувані у Вас
Мені нікто не пояснив в чому справа, просто заходу в приват, а я заблокований
Чекаю відповіді, дякую
Номер для зв’язку: 0976083097
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 9:15
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
babenkoroman
babenkoroman
11 лютого 2021, 22:04
Роман
Проблема така, нещодавно прийшло повідомлення про підтвердження походження коштів через великий фактичний оборот. Ці гроші дістались мені із виграшів у букмекерських конторах. Я звертався до них із проханням надати таке підтвердження, але вони не надають таку інформацію, що в даному випадку робити?
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 9:16
Відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк зобов'язаний забезпечувати у своїй діяльності управління ризиками легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. Згідно пункту 22 частини другої статті 6 Закону банк зобов'язаний проводити аналіз відповідності фінансових операцій, що проводяться клієнтом, наявній інформації про його фінансовий стан.
Пунктом 72 розділу V Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 26.06.2015 № 417, передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня (підпункт 31-1 пункту 1 розділу І Положення № 417).
У разі виграшу, для підтвердження джерел походження коштів необхідно надати документи, що підтверджують отримання винагороди.
Veronikapahor
Veronikapahor
11 лютого 2021, 18:56
Вероніка пагор, Чемерівці
Совбез кинув списки на банк ощад банк вже виплатив дитячі кошти людям а ви чому не кидаєте. Чому затримуєте. Ужасний банк вічні проблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 9:15
При виплаті зарплат та соціальних виплат банк є лише посередником між відправником (підприємством, навчальним закладом, фондом, тощо) та вами.
Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.
gepard76
gepard76
10 лютого 2021, 17:10
Владислав, Харьков
Коли нарешті буде сплачено 5 відсотків кешбеку по акції, яка завершилась 17 січня? Обіцяли спочатку до 25.01, потім до 1.02, потім до 10.02, тепер вже до 12.02. Обіцяєте і не виконуєте, сумно якось.
Коли нарешті буде сплачено кешбек по акції за розрахунки через гуглпей, яка завершилась 31 січня, а моя індивідуальна пропозиція (в якій я приймав учать!!!) закінчилася навіть 5 грудня того року? І кожного разу перенесення термінів сплати. Так не можна вести бізнес, навіть під крилом держави! Виконайте обіцяне, годі вже тягнути!
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 17:24
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію.
jane196219
jane196219
9 лютого 2021, 10:45
Доброго дня! Надайте, будь- ласка, роз'яснення які умови для відкриття електронного ключа голові ОСББ, особистий рахунок в приватбанку в нього відкритий. Чи обов'язково відкривати рахунок на ОСББ? Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 11:14
Добрий день!
У разі відкриття ЕЦП для ОСББ, необхідне відкриття рахунку для ОСББ.
Для того, щоб згенерувати ЕЦП увійдіть, будь ласка, в підприємство, вгорі інтерфейсу під назвою підприємства меню: Налаштування- Ключі КЕП. https://pb.ua/short?5JE
Придумайте і введіть новий пароль на ключі, натисніть Згенерувати новий ключ.
0985172624h
0985172624h
8 лютого 2021, 14:11
чи має право банк без дозволу клієнта списувати проценти на погашення кредитної картки з карти соціальних виплат
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 14:54
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
2.1.1.3.1.… При цьому, якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).

Нагадуємо вам, що, згідно з умовами договору, необхідне погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці. Своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
martin11
martin11
8 лютого 2021, 11:15
иванов, Лисичанськ
как связаться с банком по поводу закрытия счетов? каналы указаные на сайте недоступны прошу не тупить!
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 14:54
Цілодобовий телефон підтримки клієнтів ПриватБанку: 3700 (Безкоштовно з мобільних в межах України).
Телефон для дзвінків з-за кордону: + 38-056-716-11-31.
Чат: pb.ua/chat
Пошта: help@pb.ua
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку