Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Veronikapahor
Veronikapahor
11 лютого 2021, 18:56
Вероніка пагор, Чемерівці
Совбез кинув списки на банк ощад банк вже виплатив дитячі кошти людям а ви чому не кидаєте. Чому затримуєте. Ужасний банк вічні проблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2021, 9:15
При виплаті зарплат та соціальних виплат банк є лише посередником між відправником (підприємством, навчальним закладом, фондом, тощо) та вами.
Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.
gepard76
gepard76
10 лютого 2021, 17:10
Владислав, Харьков
Коли нарешті буде сплачено 5 відсотків кешбеку по акції, яка завершилась 17 січня? Обіцяли спочатку до 25.01, потім до 1.02, потім до 10.02, тепер вже до 12.02. Обіцяєте і не виконуєте, сумно якось.
Коли нарешті буде сплачено кешбек по акції за розрахунки через гуглпей, яка завершилась 31 січня, а моя індивідуальна пропозиція (в якій я приймав учать!!!) закінчилася навіть 5 грудня того року? І кожного разу перенесення термінів сплати. Так не можна вести бізнес, навіть під крилом держави! Виконайте обіцяне, годі вже тягнути!
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2021, 17:24
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію.
jane196219
jane196219
9 лютого 2021, 10:45
Доброго дня! Надайте, будь- ласка, роз'яснення які умови для відкриття електронного ключа голові ОСББ, особистий рахунок в приватбанку в нього відкритий. Чи обов'язково відкривати рахунок на ОСББ? Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 11:14
Добрий день!
У разі відкриття ЕЦП для ОСББ, необхідне відкриття рахунку для ОСББ.
Для того, щоб згенерувати ЕЦП увійдіть, будь ласка, в підприємство, вгорі інтерфейсу під назвою підприємства меню: Налаштування- Ключі КЕП. https://pb.ua/short?5JE
Придумайте і введіть новий пароль на ключі, натисніть Згенерувати новий ключ.
0985172624h
0985172624h
8 лютого 2021, 14:11
чи має право банк без дозволу клієнта списувати проценти на погашення кредитної картки з карти соціальних виплат
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 14:54
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
2.1.1.3.1.… При цьому, якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).

Нагадуємо вам, що, згідно з умовами договору, необхідне погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці. Своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
martin11
martin11
8 лютого 2021, 11:15
иванов, Лисичанськ
как связаться с банком по поводу закрытия счетов? каналы указаные на сайте недоступны прошу не тупить!
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 14:54
Цілодобовий телефон підтримки клієнтів ПриватБанку: 3700 (Безкоштовно з мобільних в межах України).
Телефон для дзвінків з-за кордону: + 38-056-716-11-31.
Чат: pb.ua/chat
Пошта: help@pb.ua
Roman505
Roman505
8 лютого 2021, 9:11
Роман
Здравствуйте.Прошу дать мне правдивую информацию.Ситуация такая-человек живет на неподконтрольной территории и ему заблокировали карту.На горячей линии сказали, что разблокировка возможна только если он сам обратится в отделение ПБ.По состоянию здоровья и карантинными ограничениями он этого сделать не может.Он сделал доверенность на меня(доверенность делалась в г.Таганрог Россия).Я обратился в отделение ПБ, консультант сказал, что эту доверенность надо перерегестрировать в Украине.В чате ПБ мне сказали, что такие операции по доверенности не выполняются(только личное присутствие владельца карты).Вопрос-что надо сделать, чтобы разблокировать или перевыпустить карту клиента, живущего на неподконтрольной территории, по доверенности? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 10:57
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Consol
Consol
8 лютого 2021, 8:39
Вопрос по санкциям. Прошу разъяснить отличие между« зупинення фінансових операцій» и «зупинка економічних та фінансових забов язань»?
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2021, 10:57
Зазвичай види обмежувальних заходів прописуються індивідуально до кожної особи.
У разі накладення обмежень, власник рахунку завжди може звернутися в підтримку банку для уточнення деталей.
Consol
Consol
8 лютого 2021, 8:39
Вопрос по санкциям. Прошу разъяснить отличие между« зупинення фінансових операцій» и «зупинка економічних та фінансових забов язань»?
martin11
martin11
7 лютого 2021, 8:09
иванов, Лисичанськ
как связаться с банком по поводу закрытия счетов?
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2021, 10:08
Добрий день!
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
El2020
El2020
6 лютого 2021, 21:20
У меня есть долги перед Приватбанком, из за этого мне отказали в оформлении карты Пакунок малюка, разве это законно?
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2021, 10:07
Добрый день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
https://pb.ua/chat
12843390
Станислав Валько
6 лютого 2021, 20:33
Станислав
Здравствуйте. Доступен лимит по сервису оплата частями 0.00грн.на 06.02.2021года.Куда пропал мой прежний лимит по сервису оплата частями?
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2021, 10:06
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
8325910
Громадянін України
6 лютого 2021, 19:35
nick, UA
Здравствуйте! Можно узнать почему нельзя снять наличные людям, по пенсионным, социальным выплатам, в банкомате при отделении г.Запорожье, Юбилейный 26Б? Банкомат карты принимает, и возвращает обратно, с уведомлением типа «Данные с карты не прочитаны, или не проавильно вставлена карта». В банкомате деньги есть, некоторые люди получают наличные, по видимому другие выплаты какие-то. Второй день такая картина наблюдается, в районе 16-17 часов.
Приватбанк
Відповідь банку
6 лютого 2021, 19:46
Добрий вечір!
Банк не обмежує використання у банкоматах тих або інших карток ПриватБанку.
Дякуємо вам за сигнал, нами буде перевірено працездатність пристрою.
gancheva
gancheva
6 лютого 2021, 13:16
Добрый день, не могу дозвониться до оператора, карту пополнила, в интернете не могу оплатить,
Приватбанк
Відповідь банку
6 лютого 2021, 13:38
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та розібратися в даній ситуації.
Alenochek
Alenochek
5 лютого 2021, 20:02
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, как удалить номер клиента Приватбанка из так называемой «базы обзвона».
Просто нет сил. Закошмарили уже взрослого человека. Не нужна ему карта голд. Ни кешбеки, ни прочие предложения и оповещения. Не пользуется он ей и не будет. Ему эту карту прицепом выдали при оформлении пенсионной карты. После каждого звонка о том что нет движения средств и всего такого мнительный человек начинает нервничать. Как мне это остановить??
Куда мне позвонить и к кому с этим вопросом обратиться??
Или это делается только лишь через закрытие счёта в банке???
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 20:17
Добрий вечір!
Для вирішення питання просимо клієнта особисто звернутись до нас або до підтримки банку за будь-яким захищеним каналом, що вказано на сайті: https://pb.ua
Zakharova1983
Zakharova1983
3 лютого 2021, 13:15
Юлия Захарова, Италия
Здравствуйте сотрудники, ответьте мне на такой вопрос почему получатель перевода, проживающий в Днепре, не может получить перевод из Италии, который я перевела в евро, какого хрена вы не отдаете перевод даже в отделении банка, учитывая, что есть квитанция, код вестерн, моя страна отправителя, город отправителя, ф.и.о мое.Почему получатель должен оббивать ваши пороги? Вы обязаны выдать перевод в любой валюте, тем более, что сумма перевода указана в квитанции.А в гривне не получатель не обязан знать, потому что курс каждый час у вас меняется?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 14:57
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та розібратися в даній ситуації.
Anutka1981
Anutka1981
3 лютого 2021, 13:04
Хван Ганна Витальевна, Запорожье
Скажите пожалуста почему заблокирывали карту пенсионую: Это карта пенсионная на ребёнка потери кормильца, теперь моя дочь не может получать, на данный момент я за кордоном, как мне быть что сделать?)Ответе пожалуста.
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 14:13
Добрый день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
https://pb.ua/chat
42419317
Sergey Lyubchenko
3 лютого 2021, 10:59
Sergey, Киев
Добрый день!

в октябре 2019 г. получил служебный номер Киевстар в организации Киева
в которой работаю и почти сразу начались звонки Приватбанка по поводу какого-то кредита,
на мой ответ что номер уже не принадлежит данному человеку и город вообще не тот
до сих пор реакции нет, как звонили так и звонят

Сергей
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 11:14
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
faina77
faina77
1 лютого 2021, 1:28
Фаина
Живу в загранице, имею счет в Приватбанке много лет, сегодня 31.01.21 вечером с моего счета списали 105 гривен в неизвемном направлений никому ничего ни должна, прошу разберитись, вижу по комментариям ни у одной меня так списывають

Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 8:02
Добрый ранок!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
https://pb.ua/chat
nickshyn
nickshyn
30 січня 2021, 9:34
Николай, Одесса
Приветствую. Вчера 29.01.21 перевел 365 грн на водафон тлф 0993251390, через терминал Одесса, Балковская 30/501, чек не выдали, сообщение, что переведут через 15 мин. До сих пор никаких сообщений о переводе, водафон сообщил, что деньги до сих пор не поступили. Прошу срочно проверить!
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2021, 9:38
Добрий ранок!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Amadina
Amadina
29 січня 2021, 21:55
Добрый вечер! Подскажите, где найти информацию об акции ( сказали идет 1 месяц: январь-февраль): оплачивая покупки с кредитной карты, получить 5% кэшбэка
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2021, 8:18
Добрий ранок!
При здійснені протягом 30 днів з моменту контакту покупки по картці «Універсальна» клієнт отримує кешбек 5%.
Кошти повертаються протягом 30 днів після закінчення акції на рахунок «Бонус Плюс».
Мінімальна сума повернення коштів — 5 грн, максимальна — 300 грн.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку