Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
00769726
00769726
23 квітня 2021, 13:35
Действительно ли в Приватбанке С 01.06. прекращается начисление процентов на остатки по всем картам (депозитное свойство)?
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 14:11
Добрий день!
Це дійсно так. Замість нарахування відсотків на залишок, котрі виплачуються на рахунок Бонус плюс ви можете розмістити кошти на депозитному вкладі та отримувати більше грошей та ще й на основний рахунок. Ми можемо запропонувати вклади зі смачними ставками та депозит, з якого можна знімати гроші не втрачаючи нарахованих відсотків. Ось тут 👇 можна знайти детальнішу інформацію:
https://privatbank.ua/depozit
0504863031
0504863031
23 квітня 2021, 12:09
Татьяна, Запорожье
Добрый день. Мне регулярно, каждый день, после 17-00 приходит на телефон сообщение VIDMOVA на аннулированную карту с предложением положить денежную сумму. Это длится 14дней. Произошел какой -то сбой после снятия денег в А-Банке. Оператор с горячей линии сказал «игнорировать». Неужели за полмесяца нельзя устранить это? Или передать в службу безопасности, если кто-то добивается моей карты. Примите меры, пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 12:37
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Ksubutt
Ksubutt
22 квітня 2021, 18:29
Оксана
5.04.2021г. обратилась в банк для открытия счета к карте «пакунок малюка». 7.04 мне отказали в услуге, оператор сообщила о том, что банк разрывает текущий договор без объяснения причин. В дальнейшем карты перевыпускаться не будут. Как быть в этой ситуации, если оформление этой карты возможно только в Привате?
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 19:43
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.

Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.

При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
00769726
00769726
19 квітня 2021, 17:32
Номер 0567674779 принадлежит Приватбанку? Только что звонили, представились службой безопасности. Как только сказал позвоню в отделение, сразу бросили трубку.
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 18:28
Добрий вечір!
Даний номер не належить ПриватБанку.
Спеціально для наших клієнтів в Приват24 ми додали сервіс, за допомогою якого ви можете перевірити, чи належить номер телефону ПриватБанку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Kuchmeechka
Kuchmeechka
19 квітня 2021, 13:54
Юлия
Скажите пожалуйста, как переслать деньги с России в Украину на карту? Родственники должны переслать деньги, но так же не знают как правильно. Нужно ли открывать специальную карту или как это правильно сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 16:01
Добрий день!
Для зручності ми розмістили інформацію по даному питанню на сайті. Пропонуємо вам ознайомитись — https://privatbank.ua/kak-poluchit-dengi-iz-za-granicu
У разі виникнення додаткових питань наші колеги в онлайн підтримці на сайті залюбки допоможуть.
Gggg1984
Gggg1984
19 квітня 2021, 11:22
Иванова Юлия, Мариуполь
Мошенники попались. Как вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 12:06
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей ситуації.
25oleg1981
25oleg1981
18 квітня 2021, 15:11
Зараз знаходжусь за кордоном, а термін моєї карти спливає, в мене іменна карта з фото, як мені замовити і перевипустити нову карту
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 15:37
Добрий день!
Ви можете перевипустити картку на digital за допомогою Приват24.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
sv2969
sv2969
15 квітня 2021, 13:51
Светлана , Краснополье, Сумская область
Сегодня ночью в 03-34 с моей карты была совершена покупка в городе Днепр на сумму 611 грн. на LP DATING SER UA УКРАИНА наб. Перемогы, 30.Я физически не могла этого зделать так как нахожусь очень далеко. Никакой покупки я не совершала, подтверждения не приходило, прозвона и смс подтверждения от банка небыло. Что это такое?
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 15:26
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію і розібратись в питанні йдемо в приватні повідомлення.
hamidaolena
hamidaolena
15 квітня 2021, 1:28
Недавно получила карту универсальная, попросила кредитный лимит, получила отказ без объяснений, обратилась к сотрудникам в отделении, причину тоже не поймут, кредитов не брала, задолженностей нету и не было, обидно… может стоит быть клиентом другого банка?
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 8:08
Доброго ранку!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
qwert234
qwert234
14 квітня 2021, 14:31
Спасибо за ответ.Смогу ли я получить карту сразу? Если нет то сколько дней потребуется на ее изготовление и доставку в отделение
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 14:44
Оформлення карток миттєвого випуску відбувається протягом 15 хвилин.
У разі ж, якщо ви бажаєте замовити картку з фото або індивідуальним дизайном, термін їх випуску становить до 2х тижнів. Замовити картку з індивідуальним дизайном ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/
qwert234
qwert234
14 квітня 2021, 13:18
есть карта банка ее срок действия подходит к концу.Обязательно ли ее менять в том же отделении где она выдавалась?
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 14:13
Добрий день!
Перевипуск картки можливий у будь-якому відділенні банку.
Також, банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів, так і співробітників та надає можливість перевипуску картки на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
123abc1234
123abc1234
13 квітня 2021, 11:29
Как отменить проплату с сайта знакомств?
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 12:14
З питання повернення необхідно звертатись до підтримки сайту.
Yurii4578
Yurii4578
11 квітня 2021, 11:55
Доброго дня як можна замінити карти gold на звичайні ???

Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2021, 13:29
Добрий день!
Перевипустити картку можна в будь-якому зручному відділенні. Також ви можете оформити звичайну картку замість картки Gold в своєму Приват24. Відкрита таким чином віртуальна картка матиме ті ж функції, що і пластикова.
papik09
Павел Иванович ПОЛИЩУК
10 квітня 2021, 13:08
Павел Иванович, Днепродзержинск
Каким образом через сервис Приват-24 можно заказать выпуск банковской карты для выплат? Подскажите, пожалуйста. Заранее благодарен за ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2021, 13:37
Добрий день!
Для замовлення digital картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.

Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
vika53
vika53
9 квітня 2021, 21:25
Виктория, Черкассы
Добрый вечер, в Приват Банк у меня лежит на деппозите«Стандарт „валюта в долларах, прочитала в интернете, что Приват Банк замораживает валютные счета клиентов и деньги теперь будет снять невозможно.Эта информация правдивая или нет? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2021, 9:05
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Просимо вас не звертати увагу на неперевірені джерела інформації.
У разі виникнення питань, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням або ж до підтримки банку — будемо раді вам допомогти.
seregin2020
seregin2020
9 квітня 2021, 15:39
Сергей, Черкассы
Здравствуйте, мой дом ОСББ на 106 квартир и управление дома хочет взять у вас кредит.Они собрали подписи ( не везде честным путём) из 67 квартир, остальные 40 против, т.к они пенсионеры и не смогут его выплачивать и не уверены, что деньги пойдут по назначению.Изначально хотели 2.5 млн.гривен(но им отказали), сейчас уже 600 000 и всё как то мутно, мол мы всё-равно возьмём 2.5 млн., но частями Вопрос:
-Одобрит ли банк кредит?
-Работает ли ваш банк с проектом «Энергодом» 70/30, где 70% услуг оплачивает государство?
Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2021, 17:22
Добрий день.
Обов’язковою умовою отримання кредиту за програмою «Енергодім» є згода на кредит не менше ніж 2/3 мешканців ОСББ.
https://privatbank.ua/business/energodom-osmd-jsk
yusya93
yusya93
8 квітня 2021, 16:22
Юлия
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, если мою карту заблокировали, как я выяснила позже во избежание мошеннических действий с ней, могу ли я ее разблокировать позвонив на горячую линию с моего номера, указанного при открытии карты в банке, так как посещение отделения банка в данный момент невозможно.
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 16:56
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашої заявки ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
yusya93
yusya93
8 квітня 2021, 15:24
Здравствуйте, работает ли горячая линия приват банка в субботу?
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 15:27
Добрий день!
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Ми працюємо 7 днів на тиждень.
З повагою, ПриватБанк.

jenialipowoi
jenialipowoi
6 квітня 2021, 13:32
Yevhenii, Sumy
Здравствуйте!
У меня в кабинете Приватбанка висит сообщение о том, что обо мне нету актуальных данных, это связано с тем что у меня закончился срок годности паспорта, также было сообщение о том, что у меня осталось десять календарных дней что бы предоставить информацию в банк, но нового паспорта с данными у меня не будет еще 2 недели. Я так понял, что без этой информации обслуживание моих счетов будет остановлено. Случится ли что то с моим счетами и моими картами, и смогу ли я восстановить обслуживание и доступ к счетам когда у меня появятся актуальные данные?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 13:43
Добрий день!
Банк діє згідно з чинним законодавством, через що, дійсно, ваші рахунки можуть бути обмежені у разі відсутності актуальних даних.
При наданні актуальних даних, доступ до рахунків буде відновлено і ви зможете знову ними користуватись.
Yuriy1951
Yuriy1951
6 квітня 2021, 13:02
Юрій Даниїлович Жуков, Николаев
Можно ли и как, если возможно, отменить перевод на карту другого банка, если в номере карты получателя допущена ошибка? Задаю вопрос здесь, т.к. не могу дозвониться на 3700 к своему отделению в Николаеве (ул. 68-ми Десантников, 10) вот уже более получаса, хотя обещают перезвонить через три минуты. Других телефонов нигде не указано…
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 13:09
Добрий день!
Якщо переказ зарахований на картку одержувача, повернути його можливості немає.
На жаль, інформації про одержувача в ПриватБанку не зафіксовано, тому ми не можемо з ним зв'язатись і попросити повернути переказ.
Згідно чинного законодавства, повернути кошти без згоди отримувача, можливості немає.
Для вирішення питання рекомендуємо вам звернутись до отримувача (якщо ви знайомі), в банк-емітент або до правоохоронних органів.
Якщо при здійсненні переказу була допущена помилка в номері картки одержувача та такої картки не існує, то в цьому випадку, платіж автоматично буде повернуто на картку відправника.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.89 42.49
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.89 42.49
Всі курси банку