Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Всі курси банку |
Назва точки розрахунку карткою,
вказана іншим банком: PORTMONE
LTD*KYIVSTAR
Адреса точки розрахунку карткою,
вказана іншим банком:PORTMONE
LTD*KYIVSTAR, 1-3,PIVNICHNO-SYR
Покупка
СУМА 75.00 ГРН
Підпис власника карти не потрібно! PIN OK
Картка Універсальна 5168XXXXXXXX0530
ТЕРМІНАЛ #20908686 24/03/2021 18:41:01
КОД АВТОРИЗАЦІЇ: 024537
ЧЕК N:
MDHAX0AJN0324
RRN: 49061894338
Якщо поповнення здійснювалось через Приват24, в розділі «Архів платежів» — «Поповнення мобільного», можна знайти цей платіж та переглянути номер, на який були відправлені кошти.
Судячи з наданої вами інформації, ймовірно, що поповнення проводилось через сторонній сервіс, котрий не передає в банк інформацію про номер телефону. В такому випадку, уточнити деталі платежу та номер можна звернувшись в підтримку даного сервісу.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Написати коментар
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
ПриватБанк не є виконавчою службою та відповідно не з нашого боку надходить вимога про накладення арешту.
Виконуючи вимоги законодавства, Банк блокує рахунки при надходженнні постанови про арешт та розблоковує, після надходження постанови про зняття арешту.
Підстави для накладення арешту описані в постанові, копія якої має бути відправлена виконавцем на адресу боржника. Відсутність у клієнта копії постанови не дає банку право ігнорувати вимогу виконавця та не блокувати рахунки.
Коментарі (1)
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Просимо вас звернутися в наш чат на сайті pb.ua/chat, де наші фахівці вам допоможуть в безпечній сесії.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Ви можете перевипустити картку на digital. Це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Або можете отримати картку у відділенні. З собою радимо мати паспорт та ідентифікаційний код.
Написати коментар
Винятком є клієнти, які сплачують за своїх неповнолітніх дітей, за чоловіка/дружину, за опікаєму особу. При цьому клієнт має надати відповідні документи, які підтверджують факт родинних зв’язків:
• за дітей (свідоцтво про народження, запис про дітей у паспорті батьків);
• за чоловіка дружина (свідоцтво про укладання шлюбу, або інший документ підтверджуючий подружжя);
• опікаєма особа (документи про опікунство, або будь-який інший офіційний документ підтверджуючий опікунство).
Написати коментар
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати деяку інформацію персонального характеру. Ви можете переглянути інформацію по своїм рахункам в Приват24 або отримати консультацію звернувшись в онлайн підтримку за персональним посиланням, яке ми відправили вам в смс.
Написати коментар
Написати коментар
Тарифи залежать від типу картки. Детальніше ознайомитися з комісіями ви можете на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty.У разі додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Написати коментар
Даний номер не належить ПриватБанку.
У разі чого, наші колеги в підтримці 24/7 на зв'язку та залюбки дадуть відповіді на виниклі питання.
Для клієнтів банку ми додали можливість перевірки номеру в Приват24.
Написати коментар
Для вирішення даного питання ви можете звернутись в онлайн допомогу на нашому сайті або через Приват24 для бізнесу. Наші фахівці підкажуть та допоможуть з формуванням спеціального листа.
Написати коментар
pb.ua/chat
Написати коментар
Написати коментар
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Для отримання офіційної відповіді банку вам достатньо надіслати офіційний запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна, або ж на електронну адресу: help@pb.ua, зазначивши, що ви бажаєте отримати офіційну відповідь банку.
Написати коментар