×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Mariana12
- 14 січня 2016, 10:25
- Мар'яна, Львів
Доброго дня! Вже кілька років користуюсь Приват24. Нещодавно вперше зайшла з телефона. Для перевірки сайт запросив пін-код, номер картки, але зрештою я змогла здійснити запланований переказ коштів. Після того, як спробувала вийти з сайту, з«явилось віконце, де вимагалось внести якісь зміни, а саме вписати ІР-адресу. Просто закрити його не вдавалось. Я, не подумавши, вписала цю ІР-адресу, яку мені підказував сайт! ( І хоча там було написано » якщо ви не розумієте, що це таке — пропустіть цей пункт", і я намагалась його пропустити...) Через кілька днів я спробувала зайти в Приват24, але постійно пише, що не вірний пароль. Кілька разів його змінювала, так як говорили співробітники банку, мене постійно переадресовували від одного консультанта до іншого, але проблему так і не вирішили! Чи є у вас технічні працівники, які розуміють, як цю помилку виправити? Як до них потрапити? Консультанти з 3700 крім зміни паролю, на жаль, більше нічого запропонувати не можуть! Наперед вдячна за відповідь!
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 14 січня 2016, 12:02
- #
Добрий день, Марина!
Дозвольте нам докладніше розглянути Ваше питання. Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ru, посилання на цей відгук і номер телефону, який є логіном для входу в Ваш аккаунт Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Дозвольте нам докладніше розглянути Ваше питання. Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ru, посилання на цей відгук і номер телефону, який є логіном для входу в Ваш аккаунт Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Доброго дня! За Вашою порадою, 14 січня 2016 р. я надіслала листа на Вашу адресу. До цього часу я не отримала відповіді, проблема не вирішена. Чи можу я взагалі розраховувати на те, що працівники Приватбанку будуть розглядати моє питання? І скільки часу потрібного цього очікувати???
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 41.95 | 42.95 |
USD | 39.3 | 39.9 |
Всі курси банку |