Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0687144212
0687144212
16 березня 2021, 11:05
Мені потрібен Кот LOOKUP
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 11:30
Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
0687144212
0687144212
16 березня 2021, 11:03
мені потрібно код індефікувати карточку
Valeha1979
Valeha1979
16 березня 2021, 9:30
Добрый день вопрос 12.03.21 в 14:30 была переведена сумма 620 гривен на номер карты 4149605466399573 Кушнарев Валерий Александрович этот человек пропал товара я так и не получил, может вы подскажите что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 11:29
Добрий день.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
olgaK68
olgaK68
15 березня 2021, 20:57
Ольга
Доброго дня. Вчергове отримала повідомлення про необхідність актуалізації данних (вже це намагалася робити але безуспішно), але тепер написали, що рахунок заблокований. Чи можу я надіслати ці дані дистанційно? Раніше така функція була, але зараз я її не бачу. Справа в тому, що я перебуваю за кордоном і в найближчі місяці приїхати в Україну для того, щоб прийти у відділення, не зможу. Але гроші, які є на рахунку, мені потрібні зараз. Повідомте будь-ласка як вирішити це питання.
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 9:08
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
0978535681
0978535681
13 березня 2021, 19:22
Иван, Мариуполь
Как получить официальный отказ в письменном виде, для обращения в суд?
Приватбанк
Відповідь банку
13 березня 2021, 19:53
Добрий вечір!
Для отримання офіційної відповіді банку вам достатньо надіслати офіційний запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна, або ж на електронну адресу: help@pb.ua, зазначивши, що ви бажаєте отримати офіційну відповідь банку.
smolinec
smolinec
13 березня 2021, 17:39
Зоя, Белая Церковь
Здравствуйте! Объясните мне, пожалуйста, разницу между Абонплатой за пакет в месяц (ФЛП/ЮЛ и Ежемесячным обслуживанием. Вот мне правда не понятно.Звучит по-разному, а предполагает одно и тоже. Я так полагаю.И платить надо и за то и другое.И если движение по счету бывает не каждый месяц? То как тогда? Посоветуйте, какой тариф выбрать мелкому предпринимателю?
Приватбанк
Відповідь банку
13 березня 2021, 17:59
Добрий вечір!
Ознайомитись з кожним тарифним пакетом, підібрати саме той, що вам необхідний та подати заявку на підключення ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/business/packages
0978535681
0978535681
12 березня 2021, 15:37
Иван, Мариуполь
Добрый день, я являюсь военнослужащим, имею статус участника боевых действий.Хочу оформить льготный период по карте универсальная, мне отказывают, оргументируя тем что для этого помимо остальных предоставленных документов требуется военный билет, я служу в пограничной службе, у нас военных билетов нет воприори, документом является служебное удостоверение, как выйти с такой ситуации???
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2021, 17:27
Приймаються тільки оригінали документів:
— військовий квиток i довідка із зазначенням строку військової служби для осіб рядового, сержантського і старшинського складу та офіцера запасу.
— службове посвідчення і довідка із зазначенням строку військової служби (витяг з наказу або довідка про зарахування до списків військової частини для резервістів) для осіб офіцерського складу i прапорщикiв.

Довідка із зазначенням строку військової служби повинна бути видана структурним підрозділом, військовою частиною або вiйськовим комiсарiатом (територіальним центром) особам, якi підпадають під дію п.15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» не бiльше нiж мiсяць тому.
Lesya67
Lesya67
11 березня 2021, 21:36
Иванова Ярослава, Wroclaw
можно ли перевести деньги с карты приватбанка на белорусскую карточку?
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2021, 8:47
Ви можете зробити переказ за кордон 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ на ПІБ одержувача;
2. Swift платіж за реквізитами картки одержувача;
Зазначені два перекази відправляються у web Приват24 https://privat24.ua, в меню: Усі послуги — Перекази — Надіслати переказ. Таким же чином Ви можете визначити найбільш вигідний тариф за відправку.
3. На картку Visa / MasterCard будь-якого банку світу за номером картки одержувача. В даному випадку комісія за рахунок особистих коштів:
— 2% (min 50 грн) на картку Mastercard закордонного банку,
— 1% (min $ 1) на картку Visa закордонного банку.
Rahunok555
Rahunok555
11 березня 2021, 12:04
Заровська Л. А., Чернігів
На моє им'я повинен бути відкритий рахунок у вашому банку. Хочу дізнатися є такий рахунок чи ні? Мені приходили СМС на телефон від вашого банку, так я спочатку нічого не зрозуміла, а тепер засумнівалася.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 12:57
Добрий день!
Дізнатися інформацію персонального характеру ви можете, звернувшись в нашу підтримку по будь-якому каналу, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/. Наші фахівці вам з радістю підкажуть в безпечній сесії.
Irena88
Irena88
11 березня 2021, 11:28
Не могу в приват 24 оплатить квартплату. Стало писать Неверное формирование уникального ключа услуги (продублированное значение). Раньше всё было в порядке.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 12:54
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Sky2003
Sky2003
10 березня 2021, 19:36
Николай
Добрый день. Вопрос может глупый, но все же.Я хочу оформить карту ПриватБанка, а именно «Универсальная» подскажите пожалуйста, я когда прийду в банк получать эту карту, мне нужно будет предоставить только паспорт и ИНН, мне не придется что-то там заполнять или тома подобное, сотрудники банка все делают сами, правильно? Я немного стесняюсь просто, по этому вот такой вопрос, чтобы быть готовым. И ещё, вопросы от сотрудников банка могут быть какие-то? Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 19:40
Добрий вечір!
Для оформлення картки вам достатньо з собою мати паспорт та ІПН, а також телефон, який буде встановлено фінансовим. Фахівець у відділенні зробить все, щоб оформлення картки було максимально простим і зручним. Вам можуть запропонувати оформити додаткову послугу, таку як скарбничка або ж страховка. Рішення про їх оформлення залишається виключно за вами.
kirill1982
kirill1982
10 березня 2021, 5:48
Киев
05.03.2021 в 14.57 банкомат не выдал 3000 грн с пенсионной карты для выплат в одном из двух банкоматов на пл. Соломенская 2 (номер банкомата САК20116). Во время транзакции на экране банкомата появилось сообщение «Помилка» и кн. Завершити. В итоге деньги сняли с карты, но не были выданы банкоматом. Звонки операторам на номер 3700 абсолютно бесмысленны — называют разные дни обработки заявки (сначало говорили что в течении 24 часов решат проблему, потом говорят что в течении то рабочих 7 дней, потом что в течении 7 дней календарных) а по факту уже 5 дней кормят завраками.
И вообще можно предположить что на лицо мошенничество со стороны Приватбанка и кто-то умышленно отключал питание бнакомата кратковременно во время транзакции.
Деньги пенсионные и если у человека будут проблемы со здоровьем Вы будете виноваты.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:39
Доброго ранку!
Ми ні в якому разі не бажаємо навмисно спричинити незручності нашим клієнтам.
В даній ситуації достатньо очікувати повідомлення від банку за результатом обробки заявки на повернення коштів.
Loren3002
Loren3002
6 березня 2021, 13:13
Прошу заблокировать карту вашего клиента 4731219613208614 Письменный Данило Сергеевич. Он продает в интернете. Берет полную предоплату, товар не отправляет
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 13:28
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Yoklmn
Yoklmn
4 березня 2021, 19:32
ВІДМОВА. Недостатньо коштів. LP Dating Ser UAH, Днiпро, Наб. Перемоги, 30 Iнтернет-сплата
236.25UAH
Бал. 0.00UAH
4*09 08:57
Бал.Бонус+ 17.13UAH на viber сегодня пришло такое сообщение это что если были бы деньги на счету они выписали и что мне теперь делать с зарплатной карточкой
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 19:36
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Ab48cd
Ab48cd
2 березня 2021, 17:25
Пропустила дзвінок з приватбанку, чи можна перетелефонувати?
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2021, 17:29
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію про дзвінок.
71688037
Александр Рыженков
2 березня 2021, 12:49
Александр
Могу я, как физическое лицо, создать Електроно-цифровий підпис в Приватбанке. У меня несколько лет, с 2014 года была ЭЦП, срок действия закончился 20.02.2021.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2021, 12:51
Добрий день!
В Приват24 для фізичних осіб можна створити ЕЦП. Ця опція доступна в меню «Всі послуги» — «Бізнес» де також буде посилання на інструкцію з підказками.
sandokan129391
sandokan129391
2 березня 2021, 10:55
Добрий день.
Привіт банк через додаток Приват 24, відмовляється здійснити операцію на пересилання грошей. При здійсненні операції випадає посилання передзвонити на номер 3700. Я вже спілкувалася з трьома консультантами, ніхто не реагує.
Консультанти відмовляються здійснити операцію, бо хочуть знати всі мої дані. Мені вже надоїло одне і теж саме повторювати. Всі дані мої є в банку.
Тепер в мене ще одне питання відколи приват банк запитує клієнтів, чи вони впевнені в тій особі на яку здійснюється проплати. Я не забовязана вказувати дані особи на яку я перекидаю гроші. І звідки я можу знати чи дійсно спілкуюся з консульантами приват банку.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2021, 11:21
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та робимо все, щоб попередити можливе шахрайство по відношенню до наших клієнтів.
Ми не бажаємо навмисно спричинити незручності та просимо підтверджувати платіж лише в деяких випадках, коли операція здається нам ризиковою.
Коли ви звертаєтесь в підтримку оператор має впевнитись, що спілкується саме з клієнтом, а не з третьою особою. Саме для цього оператор задає питання, відповіді на які може знати лише клієнт, що вказував цю інформацію в банку.
12436970
Юрий Гайдаренко
1 березня 2021, 13:25
Юрий
Доброго дня. Щойно від банку надійшла пропозиція на зміну умов користування сервісом з 01.04.2021 року для ФОП та юридичних осіб, що « З 01.04.2021 ми знижуємо тарифи на ті послуги, якими наші клієнти користуються найчастіше вказано »
Але, якщо проаналізувати пропозиції, стає зрозумілим, що це не так. Все це веде тільки до збільшення платежів від підприємця до банківської установи.
Наприклад: пакет «Бізнес Стандарт».
Скасовується щомісячна плата за обслуговування (100 грн.). Але вводиться абонплата за пакет 125 грн за місяць. Подорожчання на 25 грн. За місяць.
Далі, вводиться комісія за валютообмін у розмірі 0.15%. Даруйте, але підприємці і так проводять валютообмін за курсом, який пропонує ПриватБанк, який значно нижче курса на Міжбанку. Цієї різниці між курсом міжбанку та курсом банку вже замало? Треба ще трошки відкусить? Що далі? Місяць стане 28 діб?
Тому виникає питання: як залишитись на обслуговуванні по старих тарифах? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 13:46
Добрий день!
ПриватБанк є клієнтоорієнтованим банком. Ми адаптуємо вартість обслуговування до потреб вашого бізнесу завдяки зниженню тарифів на ті послуги, якими ви користуєтеся найчастіше.
Якщо ви не подасте заявки на підключення або самостійно не зміните тарифний пакет, за замовчуванням вам буде підключено пакет «Старт» із 01.04.2021. Ви можете змінити його на інший у будь-який час через «Приват24 для бізнесу».
Галузеві пакети («ІТ Expert», «ОСББ», «Комунальні лікарні», «Для благодійних організацій» та інші) зі спеціальними тарифами на окремі послуги й далі діятимуть без змін. Вибирати нові тарифні пакети на сайті або змінювати через «Приват24 для бізнесу», якщо діють спеціальні чи галузеві пакети, не потрібно.
alexmoch
alexmoch
1 березня 2021, 12:24
Алексей
Добрый день! Не я могу войти в свой кабинет, что бы подать заявку на изменение кредитной истории. При входе просит выбрать карту, но ее срок прошел. Новую мне не выдали изза одного случая — который испортил историю. Хотелось бы востановить историю, как я могу это сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 12:49
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
380973815376
380973815376
27 лютого 2021, 18:23
Доброго дня в мене сьогодні були списані гроші з картки
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2021, 19:38
Добрий вечір!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
За вашим зверненням в підтримку були сформовані заявки на опротестування операцій. Вони будуть розглядатися, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку