Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Всі курси банку | ||
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення інформації.
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в описаній вами ситуації детальніше.
Написати коментар
Банком була надана відповідь за заявкою та надіслано офіційну відповідь банку на електронну адресу, що було надано вами при подачі заявки. Рекомендуємо перевірити папку «Спам».
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Повторюю запитання:
Поясніть, будь ласка, чому за наявністю у мене депозитів в Приватбанку, мені не дають кредит під депозит? В інформації на сайті ніяких обмежень немає.
Сподіваюсь на змістовну та логічну відповідь.
На жаль, зараз ПриватБанк не може запропонувати вам кредит. Щоб підвищити шанси на отримання кредиту, продовжуйте активно користуватися послугами й продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Написати коментар
Ви повідомили мені, що рішення по моїй заявці № 30355909 вже прийнято. Насправді в онлайн чаті при перегляді стану заявки видає те саме: «Нам необхідно більше часу для вирішення Вашого питання. Будь ласка, очікуйте, протягом 1-2 днів Ваше питання буде вирішено і Ви зможете перевірити результат в режимі чату.»
Написати коментар
Дякую за змістовну та логічну відповідь.
На жаль, зараз ПриватБанк не може запропонувати вам кредит. Щоб підвищити шанси на отримання кредиту, продовжуйте активно користуватися послугами й продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Написати коментар
Обмежень на отримання коштів в банку немає.
Написати коментар
17.05.21 сформована в онлайн чаті заявка № 30355909. З того часу статус заявки постійно «Нам необхідно більше часу для вирішення Вашого питання. Будь ласка, очікуйте, протягом 1-2 днів Ваше питання буде вирішено і Ви зможете перевірити результат в режимі чату.»
Можна дізнатись, коли нарешті буде рішення по ній? Може вона взагалі не розглядається, бо що там можна вирішувати 10 днів по найпростішому питанню?
Рішення по вашій заявці вже прийнято.
Коментарі (1)
Що стосується зміни ПІН-коду картки банком — таке можливо у разі підозри на скімінг або виявлення інших загроз шахрайства з використанням банківських карток. Щоб не блокувати картки клієнта, банк може змінити ПІН-код, про що одразу повідомляє власника через доступні канали зв`язку.
Написати коментар
Зазначені два типи переказів відправляються у web Приват24 https://privat24.ua, в меню: Усі послуги — Перекази — Надіслати переказ. Таким же чином ви можете визначити найбільш вигідний тариф за відправку.
Коментарі (1)
Написати коментар
Получил письмо. 01.06 заканчивается Ваш Стандарт Безналоговый.
«Саме тому після завершення строку угоди послугу «Стандарт безподатковий» буде автоматично відключено
Банк припиняє дію цієї накопичувальної програми.»
Написати коментар
Дійсно, у можливих для оформлення кредитах зазначено послугу «Кредит готівкою».
Хочемо звернути вашу увагу, що для оформлення цієї послуги необхідна наявність картки через те, що кошти на погашення за кредитом списуються автоматично з картки.
Детально ознайомитись з умовами послуги ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/kredity/credit-na-kartu
Написати коментар
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Щоб уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію йдемо в приватні повідомлення.
Написати коментар
В даній ситуації ви можете звернутись в онлайн підтримку на сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Коментарі (2)
Рішення приймається на основі конкурсного відбору кандидатів після відправлення резюме та проходження етапів оцінки.
Написати коментар
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Написати коментар