Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Рекомендуємо провести процедуру актуалізації в зазначені в повідомленні терміни.
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Написати коментар
Щоб перевірити інформацію та надати детальну консультацію йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Написати коментар
Ви можете перевипустити картку на віртуальну в своєму Приват24 меню «Гаманець». Якщо ж під час перевипуску виникнуть питання чи складнощі, наші колеги в онлайн підтримці залюбки вам допоможуть.
Написати коментар
Не можу зайти в приват 24. Чомусь після вводу пароля приходить смс із номером і кодом, номер, три цифри автоматично вводиться, далі питає пін карти, вводжу пін, каже що невірно, Але я не помиляюся, дані правильні. В чому проблема?
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та уточнити ваші контакти.
Написати коментар
Через несколько дней будет заработная плата, списание не произойдёт, начисляться штрафы.
Я медицинский работник, зная какая сейчас ситуация в стране, я очень благодарна вашему банку который не указав причины, заблокировал карту, оставив человека без средств к существованию.
Банком рекомендується здійснення платежів клієнтом самостійно без автоматичного переказу коштів на погашення простроченої заборгованості.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
Коментарі (1)
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Написати коментар
Щоб перевірити інформацію і розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Написати коментар
Ми запросили ваші контактні дані в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію по даному питанню.
Написати коментар
Це дійсно так. Замість нарахування відсотків на залишок, котрі виплачуються на рахунок Бонус плюс ви можете розмістити кошти на депозитному вкладі та отримувати більше грошей та ще й на основний рахунок. Ми можемо запропонувати вклади зі смачними ставками та депозит, з якого можна знімати гроші не втрачаючи нарахованих відсотків. Ось тут 👇 можна знайти детальнішу інформацію:
https://privatbank.ua/depozit
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Написати коментар
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.
Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Коментарі (1)
Даний номер не належить ПриватБанку.
Спеціально для наших клієнтів в Приват24 ми додали сервіс, за допомогою якого ви можете перевірити, чи належить номер телефону ПриватБанку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Написати коментар
Для зручності ми розмістили інформацію по даному питанню на сайті. Пропонуємо вам ознайомитись — https://privatbank.ua/kak-poluchit-dengi-iz-za-granicu
У разі виникнення додаткових питань наші колеги в онлайн підтримці на сайті залюбки допоможуть.
Написати коментар
Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей ситуації.
Написати коментар
Ви можете перевипустити картку на digital за допомогою Приват24.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Написати коментар
Щоб перевірити інформацію і розібратись в питанні йдемо в приватні повідомлення.
Написати коментар
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Написати коментар
У разі ж, якщо ви бажаєте замовити картку з фото або індивідуальним дизайном, термін їх випуску становить до 2х тижнів. Замовити картку з індивідуальним дизайном ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/
Написати коментар