Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ghhytre
Ghhytre
29 квітня 2021, 14:24
Добрий день! Мені прийшло повідомлення про те, що потрібно актуалізувати дані, інакше банк призупинить обслуговування моїх рахунків. Паспорту в мене на даний момент немає, так як закінчився термін його дії, а новий ще не виготовлений, тому не можу актуалізувати дані. Якщо призупиниться обслуговування рахунків, то чи зможе мені на карту надійти стипендія?
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 16:07
Добрий день.
Рекомендуємо провести процедуру актуалізації в зазначені в повідомленні терміни.
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Arina0606
Arina0606
27 квітня 2021, 16:31
Мне позвонили с приват банка и сказали что по лояльности я могу закрыть кредит и снимут арест. Такое возможно. Сказали нужно внести три тысячи пятисот. И все
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 16:46
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію та надати детальну консультацію йдемо в приватні повідомлення.
inysikwagner
inysikwagner
27 квітня 2021, 12:28
Я не можу зайти в меню приват24 щоб перезапустити карточку
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 13:03
Щоб уточнити деталі та допомогти з вирішенням питання йдемо в приватні повідомлення.
inysikwagner
inysikwagner
27 квітня 2021, 11:55
Добрий день! Я зараз нахожуся на тереторії Німечина, моя карточка(строк дії вийшов десь півроку назад)я не можу приїхати вукраїну зараз щоб їїпоміняти, чи можу я якось з німечини це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 11:57
Добрий день!
Ви можете перевипустити картку на віртуальну в своєму Приват24 меню «Гаманець». Якщо ж під час перевипуску виникнуть питання чи складнощі, наші колеги в онлайн підтримці залюбки вам допоможуть.
Mikolaj213
Mikolaj213
27 квітня 2021, 0:55
Вітаю.
Не можу зайти в приват 24. Чомусь після вводу пароля приходить смс із номером і кодом, номер, три цифри автоматично вводиться, далі питає пін карти, вводжу пін, каже що невірно, Але я не помиляюся, дані правильні. В чому проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 8:01
Доброго ранку!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та уточнити ваші контакти.
Lubava1977
Lubava1977
26 квітня 2021, 1:21
Инна
Прошу ответить. У меня ежемесячно, автоматически с карты заработной платы снималось 50% для погашения долга по кредиту. Я была не против. Последнее списание прошло 14 апреля. А 23 апреля карту заблокировали. Позвонив на 3700, оператор ответил что по кредиту все хорошо, проблем нет, нужно позвонить представителю службы безопасности и узнать причину. Представитель СБУ, путался в ответе, так и не назвав причину блокировки карты.
Через несколько дней будет заработная плата, списание не произойдёт, начисляться штрафы.
Я медицинский работник, зная какая сейчас ситуация в стране, я очень благодарна вашему банку который не указав причины, заблокировал карту, оставив человека без средств к существованию.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 7:53
Добрий ранок!
Банком рекомендується здійснення платежів клієнтом самостійно без автоматичного переказу коштів на погашення простроченої заборгованості.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
WolFWarrioR
WolFWarrioR
25 квітня 2021, 20:24
Добрый день. Сегодня я зарегистрировался в Приват24 и решил оформить себе Digita карту, но мне написало что я не могу её оформить по решению банка. Хотелось бы разобраться в данной ситуации как можно быстрее.
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2021, 20:26
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
37260922
Vladimir Umbetaliev
25 квітня 2021, 12:27
Vladimir, Odessa
Добрый день, в пятницу 23 апреля 2021 г. обратился в отделение Приватбанка по ул. Космонавтов 23 для получения карточки для необходимости стать на учет в Центре занятости г. Одесса. После проведения всех процедур банковская служащая вдруг сообщает что мне отказано в получении карты. По горячей линии проблему решить не удалось и никаких данных о причине также никто не знает. Кредиты я никогда не брал, задолженностей также нет, противоправных или мошеннических действий не совершал. Хотелось бы разобраться в данной ситуации как можно быстрее.
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2021, 14:12
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Kopenk42
Kopenk42
23 квітня 2021, 19:59
дружина пільговика, Луцьк
24 лютого 2021 року мне перевипустили пенсійну картку в відділенні Приватбанку м.Луцьк, Соборності, 32Б. Актуалізували всі мої дані, сфотографували, запропонували всі послуги, від яких я відмовилась( нащо пенсіонеру кредитна картка). В березні я получила пенсію з новою карткою. Сьогодня, 23 квітня в банкоматі я вже не змогла зняти свої гроші( пишет, відмова, на картці обмеження на видаткові операціі), Подзвонила на гарячу лінію, де автомат сразу стал говорити про актуалізацію даних, пришлось звертатися в відділення банку.Спеціалист(та сама у котрой я була 24 лютого) довго не могла зрозумити( тобто робила вигляд, що не розуміє), чому ж карточку заблокувало і не розблоковує, вона вже два раза всі дані наново вводила і фотографувала, а в планшеті все щось не так, то паспорт не той, то моя фотографія не така, не розблоковує і все. Потім її <осенило> — це ж тому, що в мене немає картки <Універсальна>, бо ця картка- це паспорт до моеї пенсійної картки і о, чудо, карточка разблокувалась після того, як мені нав'язали кредитну карточку з 5000 грн. Панове, Ви ж так сумлінно виконуєте Закони України, чи ви вважаєте, що пенсіонеру можна все впарювати, він нічого не розуміє? По якому праву Ви безпідставно блокуєте карточки, доводя людину до нервогого зриву і нав'язуєте непотрібні послуги? А після обнуління і блокування кредитки ваш ПриватБанкПромо ще вітає з відкриттям картки <Універсальна> це вже верх цинізму.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 20:30
Добрий вечір!
Щоб перевірити інформацію і розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
TaniaB
TaniaB
23 квітня 2021, 16:42
Чому мені прийшло повідомлення про відмову переказу коштів на мою карту??
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 17:18
Добрий день!
Ми запросили ваші контактні дані в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію по даному питанню.
00769726
00769726
23 квітня 2021, 13:35
Действительно ли в Приватбанке С 01.06. прекращается начисление процентов на остатки по всем картам (депозитное свойство)?
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 14:11
Добрий день!
Це дійсно так. Замість нарахування відсотків на залишок, котрі виплачуються на рахунок Бонус плюс ви можете розмістити кошти на депозитному вкладі та отримувати більше грошей та ще й на основний рахунок. Ми можемо запропонувати вклади зі смачними ставками та депозит, з якого можна знімати гроші не втрачаючи нарахованих відсотків. Ось тут 👇 можна знайти детальнішу інформацію:
https://privatbank.ua/depozit
0504863031
0504863031
23 квітня 2021, 12:09
Татьяна, Запорожье
Добрый день. Мне регулярно, каждый день, после 17-00 приходит на телефон сообщение VIDMOVA на аннулированную карту с предложением положить денежную сумму. Это длится 14дней. Произошел какой -то сбой после снятия денег в А-Банке. Оператор с горячей линии сказал «игнорировать». Неужели за полмесяца нельзя устранить это? Или передать в службу безопасности, если кто-то добивается моей карты. Примите меры, пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 12:37
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Ksubutt
Ksubutt
22 квітня 2021, 18:29
Оксана
5.04.2021г. обратилась в банк для открытия счета к карте «пакунок малюка». 7.04 мне отказали в услуге, оператор сообщила о том, что банк разрывает текущий договор без объяснения причин. В дальнейшем карты перевыпускаться не будут. Как быть в этой ситуации, если оформление этой карты возможно только в Привате?
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 19:43
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.

Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.

При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
00769726
00769726
19 квітня 2021, 17:32
Номер 0567674779 принадлежит Приватбанку? Только что звонили, представились службой безопасности. Как только сказал позвоню в отделение, сразу бросили трубку.
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 18:28
Добрий вечір!
Даний номер не належить ПриватБанку.
Спеціально для наших клієнтів в Приват24 ми додали сервіс, за допомогою якого ви можете перевірити, чи належить номер телефону ПриватБанку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Kuchmeechka
Kuchmeechka
19 квітня 2021, 13:54
Юлия
Скажите пожалуйста, как переслать деньги с России в Украину на карту? Родственники должны переслать деньги, но так же не знают как правильно. Нужно ли открывать специальную карту или как это правильно сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 16:01
Добрий день!
Для зручності ми розмістили інформацію по даному питанню на сайті. Пропонуємо вам ознайомитись — https://privatbank.ua/kak-poluchit-dengi-iz-za-granicu
У разі виникнення додаткових питань наші колеги в онлайн підтримці на сайті залюбки допоможуть.
Gggg1984
Gggg1984
19 квітня 2021, 11:22
Иванова Юлия, Мариуполь
Мошенники попались. Как вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 12:06
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей ситуації.
25oleg1981
25oleg1981
18 квітня 2021, 15:11
Зараз знаходжусь за кордоном, а термін моєї карти спливає, в мене іменна карта з фото, як мені замовити і перевипустити нову карту
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 15:37
Добрий день!
Ви можете перевипустити картку на digital за допомогою Приват24.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
sv2969
sv2969
15 квітня 2021, 13:51
Светлана , Краснополье, Сумская область
Сегодня ночью в 03-34 с моей карты была совершена покупка в городе Днепр на сумму 611 грн. на LP DATING SER UA УКРАИНА наб. Перемогы, 30.Я физически не могла этого зделать так как нахожусь очень далеко. Никакой покупки я не совершала, подтверждения не приходило, прозвона и смс подтверждения от банка небыло. Что это такое?
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 15:26
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію і розібратись в питанні йдемо в приватні повідомлення.
hamidaolena
hamidaolena
15 квітня 2021, 1:28
Недавно получила карту универсальная, попросила кредитный лимит, получила отказ без объяснений, обратилась к сотрудникам в отделении, причину тоже не поймут, кредитов не брала, задолженностей нету и не было, обидно… может стоит быть клиентом другого банка?
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 8:08
Доброго ранку!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
qwert234
qwert234
14 квітня 2021, 14:31
Спасибо за ответ.Смогу ли я получить карту сразу? Если нет то сколько дней потребуется на ее изготовление и доставку в отделение
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 14:44
Оформлення карток миттєвого випуску відбувається протягом 15 хвилин.
У разі ж, якщо ви бажаєте замовити картку з фото або індивідуальним дизайном, термін їх випуску становить до 2х тижнів. Замовити картку з індивідуальним дизайном ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку