Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Gggg1984
Gggg1984
19 квітня 2021, 11:22
Иванова Юлия, Мариуполь
Мошенники попались. Как вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 12:06
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей ситуації.
25oleg1981
25oleg1981
18 квітня 2021, 15:11
Зараз знаходжусь за кордоном, а термін моєї карти спливає, в мене іменна карта з фото, як мені замовити і перевипустити нову карту
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 15:37
Добрий день!
Ви можете перевипустити картку на digital за допомогою Приват24.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
sv2969
sv2969
15 квітня 2021, 13:51
Светлана , Краснополье, Сумская область
Сегодня ночью в 03-34 с моей карты была совершена покупка в городе Днепр на сумму 611 грн. на LP DATING SER UA УКРАИНА наб. Перемогы, 30.Я физически не могла этого зделать так как нахожусь очень далеко. Никакой покупки я не совершала, подтверждения не приходило, прозвона и смс подтверждения от банка небыло. Что это такое?
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 15:26
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію і розібратись в питанні йдемо в приватні повідомлення.
hamidaolena
hamidaolena
15 квітня 2021, 1:28
Недавно получила карту универсальная, попросила кредитный лимит, получила отказ без объяснений, обратилась к сотрудникам в отделении, причину тоже не поймут, кредитов не брала, задолженностей нету и не было, обидно… может стоит быть клиентом другого банка?
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 8:08
Доброго ранку!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
qwert234
qwert234
14 квітня 2021, 14:31
Спасибо за ответ.Смогу ли я получить карту сразу? Если нет то сколько дней потребуется на ее изготовление и доставку в отделение
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 14:44
Оформлення карток миттєвого випуску відбувається протягом 15 хвилин.
У разі ж, якщо ви бажаєте замовити картку з фото або індивідуальним дизайном, термін їх випуску становить до 2х тижнів. Замовити картку з індивідуальним дизайном ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/
qwert234
qwert234
14 квітня 2021, 13:18
есть карта банка ее срок действия подходит к концу.Обязательно ли ее менять в том же отделении где она выдавалась?
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 14:13
Добрий день!
Перевипуск картки можливий у будь-якому відділенні банку.
Також, банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів, так і співробітників та надає можливість перевипуску картки на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
123abc1234
123abc1234
13 квітня 2021, 11:29
Как отменить проплату с сайта знакомств?
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 12:14
З питання повернення необхідно звертатись до підтримки сайту.
Yurii4578
Yurii4578
11 квітня 2021, 11:55
Доброго дня як можна замінити карти gold на звичайні ???

Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2021, 13:29
Добрий день!
Перевипустити картку можна в будь-якому зручному відділенні. Також ви можете оформити звичайну картку замість картки Gold в своєму Приват24. Відкрита таким чином віртуальна картка матиме ті ж функції, що і пластикова.
papik09
Павел Иванович ПОЛИЩУК
10 квітня 2021, 13:08
Павел Иванович, Днепродзержинск
Каким образом через сервис Приват-24 можно заказать выпуск банковской карты для выплат? Подскажите, пожалуйста. Заранее благодарен за ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2021, 13:37
Добрий день!
Для замовлення digital картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.

Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
vika53
vika53
9 квітня 2021, 21:25
Виктория, Черкассы
Добрый вечер, в Приват Банк у меня лежит на деппозите«Стандарт „валюта в долларах, прочитала в интернете, что Приват Банк замораживает валютные счета клиентов и деньги теперь будет снять невозможно.Эта информация правдивая или нет? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2021, 9:05
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Просимо вас не звертати увагу на неперевірені джерела інформації.
У разі виникнення питань, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням або ж до підтримки банку — будемо раді вам допомогти.
seregin2020
seregin2020
9 квітня 2021, 15:39
Сергей, Черкассы
Здравствуйте, мой дом ОСББ на 106 квартир и управление дома хочет взять у вас кредит.Они собрали подписи ( не везде честным путём) из 67 квартир, остальные 40 против, т.к они пенсионеры и не смогут его выплачивать и не уверены, что деньги пойдут по назначению.Изначально хотели 2.5 млн.гривен(но им отказали), сейчас уже 600 000 и всё как то мутно, мол мы всё-равно возьмём 2.5 млн., но частями Вопрос:
-Одобрит ли банк кредит?
-Работает ли ваш банк с проектом «Энергодом» 70/30, где 70% услуг оплачивает государство?
Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2021, 17:22
Добрий день.
Обов’язковою умовою отримання кредиту за програмою «Енергодім» є згода на кредит не менше ніж 2/3 мешканців ОСББ.
https://privatbank.ua/business/energodom-osmd-jsk
yusya93
yusya93
8 квітня 2021, 16:22
Юлия
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, если мою карту заблокировали, как я выяснила позже во избежание мошеннических действий с ней, могу ли я ее разблокировать позвонив на горячую линию с моего номера, указанного при открытии карты в банке, так как посещение отделения банка в данный момент невозможно.
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 16:56
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашої заявки ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
yusya93
yusya93
8 квітня 2021, 15:24
Здравствуйте, работает ли горячая линия приват банка в субботу?
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 15:27
Добрий день!
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Ми працюємо 7 днів на тиждень.
З повагою, ПриватБанк.

jenialipowoi
jenialipowoi
6 квітня 2021, 13:32
Yevhenii, Sumy
Здравствуйте!
У меня в кабинете Приватбанка висит сообщение о том, что обо мне нету актуальных данных, это связано с тем что у меня закончился срок годности паспорта, также было сообщение о том, что у меня осталось десять календарных дней что бы предоставить информацию в банк, но нового паспорта с данными у меня не будет еще 2 недели. Я так понял, что без этой информации обслуживание моих счетов будет остановлено. Случится ли что то с моим счетами и моими картами, и смогу ли я восстановить обслуживание и доступ к счетам когда у меня появятся актуальные данные?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 13:43
Добрий день!
Банк діє згідно з чинним законодавством, через що, дійсно, ваші рахунки можуть бути обмежені у разі відсутності актуальних даних.
При наданні актуальних даних, доступ до рахунків буде відновлено і ви зможете знову ними користуватись.
Yuriy1951
Yuriy1951
6 квітня 2021, 13:02
Юрій Даниїлович Жуков, Николаев
Можно ли и как, если возможно, отменить перевод на карту другого банка, если в номере карты получателя допущена ошибка? Задаю вопрос здесь, т.к. не могу дозвониться на 3700 к своему отделению в Николаеве (ул. 68-ми Десантников, 10) вот уже более получаса, хотя обещают перезвонить через три минуты. Других телефонов нигде не указано…
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 13:09
Добрий день!
Якщо переказ зарахований на картку одержувача, повернути його можливості немає.
На жаль, інформації про одержувача в ПриватБанку не зафіксовано, тому ми не можемо з ним зв'язатись і попросити повернути переказ.
Згідно чинного законодавства, повернути кошти без згоди отримувача, можливості немає.
Для вирішення питання рекомендуємо вам звернутись до отримувача (якщо ви знайомі), в банк-емітент або до правоохоронних органів.
Якщо при здійсненні переказу була допущена помилка в номері картки одержувача та такої картки не існує, то в цьому випадку, платіж автоматично буде повернуто на картку відправника.
A1EKS
A1EKS
6 квітня 2021, 7:00
Здравствуйте!
Как можно активировать зарплатную карту, если в отделении банка сказали что не могут выдать мне Универсальную карту?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 8:43
Добрий ранок!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
12Nata1983
12Nata1983
5 квітня 2021, 13:58
Добрий День! Я 30.03.2021 в Укрсіббанку хотіла зняти кошти і банкомат по технічних причинах перестав працювати і кошти мені не видало.В телефонному режимі я подзвонила в Приват банк і залишила заявку.Скажіть будьласка коли мені повернуть кошти якщо Укрсіббанк банк повернув кошти Привату, а вони мені не повертають
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 18:31
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашої заявки ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Dinkors
Dinkors
4 квітня 2021, 10:20
Вячеслав, Київ
Мені, з номерів:
+380676530514
+380676530414
дзвонить особа, яка представляється працівницею Приватбанку
Вікторія Юріївна (персональний номер 3710).
Телефонує стосовно заборгованості: «комісія за рахунком підприємця за обслуговування за лютий місяць — 100грн.».

При тому, що з 28 лютого, в односторонньому порядку, без пояснень і попереджень, Приватбанк заблокував всі мої рахунки (юридичний і фіз. особи)
На рахунках достатньо коштів для погашень заборгованості.

Співробітники в відділенні банку (Київ, вул.Володимира Сосюри, ​​5), не дають пояснень і рекомендують чекати офіційного листа з Приватбанку.
У відділенні пропонують заповнити заяву, в якій я прошу перерахувати залишки коштів і закрити всірахунки, відкриті на моє ім'я.
Окрема заява про перерахування коштів не пропонується.
На сьогоднішній день, 4 квітня, я не отримував жодного письмового пояснення причин блокування моїх рахунків.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2021, 10:46
Добрий день!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
mariemets71
mariemets71
2 квітня 2021, 18:50
На мой счета зайшли деньги, но была допущена ошибка в реквизитах, которую сразу по запросу исправили, деньги на счёт так и не поступили, уже 3 день.Перевод был совершен 31.03.Когда поступят деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2021, 19:03
Добрий вечір!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Просимо вас звернутися в наш чат на сайті pb.ua/chat, де наші фахівці вам допоможуть в безпечній сесії.
vika53
vika53
2 квітня 2021, 14:57
Виктория, Черкассы
Питання до Приват банку! Скажіть будь ласка, якщо я захочу забрати валюту, яка лежить на деппозиті «Стандарт», я її зможу забрати в тому розмірі в якому я її вклала, а не в меншому?. було таке питання, чи з свого вкладу я буду платити банку налоги кожного місяця чи ні, читала в інтернеті, що тепер з 1 квітня 2021 року вкладчики будуть платити банку за зберігання їх грошей, а не банк проценти вкладчикам.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2021, 14:59
Банк не стягує комісії за знаходження коштів на вкладах.
Ознайомитись з актуальними умовами за депозитами ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/depozit

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку