Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Konstantin696
Konstantin696
27 травня 2021, 11:20
Отвратительное обслуживание и некомпетентные сотрудники. Без причины отвязали финансовый номер от карты и типо не их клиент, на карту приходили пособия. Внятного ответа, на вопрос — почему, не поступило! Финансовый номер был привязан к карте изночально, до этого была уже история, когда эта шарашкина контора без причины изменила самостоятельно пин код карты, как оказалось, когда была попытка снять средства в банкомате, а пин код в итоге не подходил и карта заблокировплась. Прийдя в банк, эти « сотрудники » ответили банк имеет право изменять пин коды самостоятельно! Серьезно?!!! Это ужас а не банк!!! Сегодня они изменили ваш пин код и отвязали ваш финансовый номер, а завтра окажется что у вас и денег там не было оказывается. Дно. Полное дно и мошенничество.
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 12:45
Ми розуміємо, що на жаль, інколи може бути невдоволення від сервісу, в той же час безпека рахунків клієнтів є одним із пріоритетних завдань банку. Телефонний номер не відв'язується без причини, зазвичай таке відбувається при непідтвердженні операції клієнтом. Процедура направлена на протидію шахрайства. Раніше ми написали вам в особисті повідомлення і запросили ваш контактний номер, щоб допомогти розібратися.
Що стосується зміни ПІН-коду картки банком — таке можливо у разі підозри на скімінг або виявлення інших загроз шахрайства з використанням банківських карток. Щоб не блокувати картки клієнта, банк може змінити ПІН-код, про що одразу повідомляє власника через доступні канали зв`язку.

sv259
sv259
26 травня 2021, 17:10
При попытке перевода на карту виза канадского банка появляется сообщение: Шановний клієнт! Відповідно до вимог міжнародних платіжних систем відправка р2р переказу на картки Канадських банків обмежена! Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 17:34
Ви можете зробити міжнародний терміновий переказ на ПІБ одержувача; Swift платіж за реквізитами картки одержувача.
Зазначені два типи переказів відправляються у web Приват24 https://privat24.ua, в меню: Усі послуги — Перекази — Надіслати переказ. Таким же чином ви можете визначити найбільш вигідний тариф за відправку.
00769726
00769726
26 травня 2021, 9:00
Почему в таком случае на сайте Приватбанка https://privatbank.ua/depozit Послуга «Стандарт безподатковий» присутствует в списке депозитов на данный момент?
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 10:48
Оформлення нових та продовження на новий строк діючих послуг «Стандарт безподатковий» припиняється з 1 червня 2021.
00769726
00769726
26 травня 2021, 7:34
Правильно ли я понял, что Приватбанк отключает услугу Стандарт Безналоговый.
Получил письмо. 01.06 заканчивается Ваш Стандарт Безналоговый.

«Саме тому після завершення строку угоди послугу «Стандарт безподатковий» буде автоматично відключено
Банк припиняє дію цієї накопичувальної програми.»
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 8:36
Так, цю послугу буде автоматично відключено. Кошти для подальшого використання будуть доступні на картці для виплат, до якої було підключено «Стандарт безподатковий»
Veter44
Veter44
25 травня 2021, 14:18
Доброго дня. Перелік послуг банку передбачає кредити готівкою. Сьогодні спробувала взяти кредит. Але відмовили. Тільки кредитна картка. Чому? І навіщо тоді реклама така, що все так просто? Так сумно стало.…
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 14:33
Добрий день!
Дійсно, у можливих для оформлення кредитах зазначено послугу «Кредит готівкою».
Хочемо звернути вашу увагу, що для оформлення цієї послуги необхідна наявність картки через те, що кошти на погашення за кредитом списуються автоматично з картки.
Детально ознайомитись з умовами послуги ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/kredity/credit-na-kartu
rader
rader
25 травня 2021, 7:52
Роман
Здравствуйте! Сегодня в 5.48 утра с моей карты ПриватБанка, было произведено снятие суммы в 321,38 грн. Якобы оплата в интернете — Покупка, ДАТИРОВАНИЕ УСЛУГ:LP DATING SER UAN ( УКРАИНА, ДНИПРО, НАБ.ПЕРЕМОГИ, 30) Почему списание произошло без подтверждения? Что за мошенничество? Верните мне мои деньги. Нужны будут мои данные пишите, я все предоставлю.
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 9:36
Доброго ранку!
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Щоб уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію йдемо в приватні повідомлення.
Roman8914
Roman8914
20 травня 2021, 20:37
Добрий вечір, знаходжусь за кордоном, укр. Сім карта не активна, терміново потрібний доступ до приват 24, але не можливо пройти авторизацію, що в такому випадку робити????
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 8:07
Доброго ранку!
В даній ситуації ви можете звернутись в онлайн підтримку на сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
molcinna
molcinna
20 травня 2021, 15:41
Инна, Мариуполь
Добрый день, ситуация такая вчера с моей карты мошенник сделала покупку в магазине, снял все деньги, которые там были 378 грн и еще 85тс кредита, я карту заблокировала, и сегодня ходила в отделение поменяла ее, пришлось погасить кредит 85 грн. Вопрос такой могу ли я отменить операцию по снятию денег и вернуть хотя бы свои 378 грн? Девушка в банке сказала что уже врядли что то можно сделать
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 15:52
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Sergeyf30
Sergeyf30
20 травня 2021, 15:38
Сергей, Северодонецк
Добрый день! Скажите пожалуйста могу ли я претендовать на трудоустройство в банке если имею долг перед банком (13 тыс грн.)? Понимаю что с моральной точки зрения это неправильно но поскольку безработный то погасить долг не могу. Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 17:03
Добрий день!
Рішення приймається на основі конкурсного відбору кандидатів після відправлення резюме та проходження етапів оцінки.
oksanka1987
oksanka1987
20 травня 2021, 9:16
Оксана
ДОБРЫЙ ДЕНЬ, прошла актуализацию данных, через приват 24, пришла смс, что не получилось пройти, прийти в банк нет возможности(выходной только воскресенье), на гарячей линии отвечает робот,(именно по этому вопросу)как мне решить эту проблему? кукда обратиться?
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 9:22
Добрий ранок!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
oksanka1987
oksanka1987
19 травня 2021, 19:57
Оксана
для чего мне нужно пройти актуализацию данных, если я не меняла фамилию и т.д? и через сколько я могу пользоваться картой?
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 20:14
Банк запитує документи відповідно до строків внутрішніх процедур й індивідуального аналізу по кожному клієнту не рідше одного разу в 1 або 3 роки.
Максимальний термін актуалізації даних не може перевищувати 5 років.
У разі, якщо на ваші рахунки було встановлено обмеження у зв'язку з необхідністю проходження ідентифікації, після ідентифікації рахунки будуть автоматично розблоковані протягом доби.
oksanka1987
oksanka1987
19 травня 2021, 19:54
Оксана
добрый вечер, скажите пожалуйста, какую максимальнгую сумму в день можно снять с карты?
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 20:14
Стандартний ліміт картки ПриватБанку на зняття готівки в банкоматі — еквівалент 2200 USD / день (по курсу ПриватБанку для карток, продаж. — приблизно 60 000 грн, від курсу залежить).
Подати заявку для зміни ліміту можна в Приват24, в меню: Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Ліміти — Ліміт на зняття готівки.

Максимальна сума зняття готівкових коштів з картки ПриватБанку в банкоматі ПриватБанку не більше 20 000 грн протягом 3-х годин.

Знімати готівку з картки в межах залишку можна в касі відділення ПриватБанку.
saver555
saver555
19 травня 2021, 18:49
Снежана, Николаев
Здравствуйте, с приват банком 10 лет, платила все вовремя, сейчас не могу платить, а банк не хочет идти на уступки, сделать реструктуризацию, прошу уже несколько месяцев, вопрос как ее сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 20:14
Добрий вечір.
Написали вам в приватному повідомленні, щоб перевірити можливість реструктуризації.
MykolaA
MykolaA
19 травня 2021, 16:37
Николай, Киев
Я за границей.
Как сделать так, чтобы при входе в Пр24 банк не звонил, а присылал смс с кодом подтверждения.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 17:32
Для зручності клієнтів була реалізована можливість зміни способу авторизації при вході. Ви можете обрати зручний для вас спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що вам не підходить,  натисніть  «Інший спосіб». 
ZWAVS1964
ZWAVS1964
18 травня 2021, 23:59
Забыла пин код, а номер телефона к которому привязана карта, больше не работает, подскажите как изменить пин код, находясь за границей
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 8:25
Якщо у вас були транзакції по картці за кордоном, то можна через чат на сайті банку підтвердити новий номер. Потрібна буде веб-камера і паспорт.
kirushin11
kirushin11
18 травня 2021, 18:01
Сергей, Ровно
Добрый день. После подтверждения о входе в приват24 на звонок из банка, приложение далее не открывается.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 18:44
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
VMVarga
VMVarga
18 травня 2021, 16:18
Доброго дня!
Питання щодо акції «Скинь через Приват».
На сторінці акції https://newpromos.privatbank.ua/skyn_cherez_pryvat вказано наступну інформацію у розділі «Поширені питання»:

— Які перекази беруть участь в акції?

Внутрішньоукраїнські:
— перекази з картки на картку, крім переказів між власними рахунками в ПриватБанку;
— перекази з картки Visa ПриватБанку на картку будь-якого українського банку.
Міжнародні:
— перекази з картки Visa ПриватБанку на міжнародну картку;
— перекази з міжнародної картки на картку Visa ПриватБанку.

Чи правильно я розумію, що переказ одного клієнта Приватбанку іншому клієнту Приватбанку відповідає умовам акції, адже обмеження стосується тільки переказів між власними рахунками (і те саме сккзано в пп.3.1.1- 3.1.2 Офіційних правил акції)?
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 18:42
Добрий вечір!
Так, враховуються перекази на картку ПриватБанку, окрім переказів між власними рахунками.
anastasia2012
anastasia2012
17 травня 2021, 11:28
Анастасия, Днепр
Здравствуйте, сегодня решила пополнить свою карточку на 600 грн в терминале, в отделе ПриватБанка г.Днепр, проспект Свободы 203, примерно в 11:00
пришла к терминалу, всё было хорошо пока он не взял деньги. Он их принял и дальше функции были не доступны, кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась, после чего меня спросили «Вы ещё здесь?» я позвала сотрудника ПриватБанка она сказала звонить на горячую линию 3700, но от этого результата не было. И в конце концов вернулась на главное меню, НО ДЕНЬ ТАК И НЕ ПРИШЛИ.
есть видео того что он взял деньги но кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась
Будьте так добры скажите что мне нужно делать и желательно поскорее, деньги нужны сегодня!!!
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 11:59
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Для створення заявки на повернення коштів вам достатньо звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua
Наші колеги будуть раді допомогти з вирішенням питання.
0238
0238
16 травня 2021, 15:43
Мар'ян
Добрий день.03.05.2021р на мій валютний рахунок із Швеції було перераховані кошти але на рахунку їх немає, куди звертатися?
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2021, 16:13
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей платежу.
Elena02081966
Elena02081966
16 травня 2021, 10:34
Елена
Добрый день.Срок действия моей золотой карты закончился, получить новую в настоящее время по болезни нет возможности и поэтому в Приват24 сделала виртуальную карту.Сейчас пытаюсь зайти в свой кабинет в Приват24, но система требует пин код.Ввожу старый, но пишут что он не действительный.Как получить пин код на свою виртуальную карточку?
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2021, 10:59
Добрий день!
Ви можете змінити ПІН-код картки відправивши смс на номер банку 10060 з текстом «PIN+останні 4 цифри картки» або звернувшись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку