Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ralex25
Александр Яковлевич
21 червня 2021, 12:20
Александр, Днепропетровск
Доброго дня!
Мои карты в Приватбанке и Ощадбанке привязаны к РАЗНЫМ финансовым номерам.
Смогу ли я пользоваться Приватовским (телефонным) номером исключительно, при проведении операций на карте Ощадбанка, после её добавления в Приват24.
Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2021, 12:24
Добрий день!
Для входу в Приват24 буде використовуватись фінансовий номер, котрий ви встановити в ПриватБанку.
Mary077
Mary077
16 червня 2021, 16:10
Кассир отделения Приватбанка отказалась принять купюру в 50 долларов, мотивируя свое решение наличием на банкноте мелкой отметки шариковой ручкой. В обменнике вопросов не возникло, операция прошла без проблем. Правомерны ли действия кассира банка? Купюра была без следов ветхости.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2021, 16:39
Касири несуть особисту відповідальність за прийом таких купюр від клієнтів. Тому до покупки приймаються купюри, які знаходяться в придатному для подальшого продажу іншим клієнтам стані.
wjgg777
wjgg777
16 червня 2021, 15:26
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, по карте для выплат, не могу найти тариф на сайте. Интересует комиссия за перевод доллара/евро внутри банка и за перевод в другой банк Украины. По гривне это, я так понимаю, 0% — для перевода внутри банка и 0,5% от суммы на другой банк, а вот по валюте не могу найти(((
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2021, 15:48
Добрий день.
Платежі та перекази по території України проводяться тільки в гривні. Валютну картку/рахунок України поповнити з рахунку/картки України може тільки власник картки/рахунку (обидва рахунки однієї особи повинні бути).
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Lika432
Lika432
7 червня 2021, 13:14
Виктория, Черкассы
Вопрос к Приват банку? Вы написвли мне чтотс 1 июня видстки депозитного вклвдв оподатковуются?.. В смысле видсотки оподатковуются? Мне еще с января 2021 года никто не платит процентов с депозитного вклада«Стандарт».Если я поняла правильно, то что лежит у меня на счету я не смогу забрать в полном обьеме отдав банку проценты с вклада?
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2021, 17:02
з 1 січня 2016 податок на відсотки, нараховані за депозитами становить 18% і залишається військовий збір в розмірі 1,5%. Сумарно податки складають 19,5%. Хочемо зазначити, що оподатковуються саме нараховані відсотки, а не вся сума вкладу. Відповідно до закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень в 2016 році» http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=57512.
Вам не варто турбуватися про свої заощадження. Банк бере на себе всі організаційні питання, пов´язані зі сплатою податку і військового збору. Вам додатково нічого робити не потрібно.
carver
carver
6 червня 2021, 14:35
Петр, Киев
вроде простая ошибка, но в гугле ответов нет,
в приват24 — не выходит создать карту для выплат, что с ноута что с мобилы.
выдается сообщение:
Ви пільговий учасник GOLD-клубу. Виберіть для оформлення картку рівня Gold.
потратил пару часов на поддержку, услышал что льготы получил из-за открытого депозита, а отказатся от льготы — нужно ехать в отделение.
на всякий случай переспрошу еще тут, может кому удавалось отказатся от этой льготы в оффлайне?
заранее благодарен.
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2021, 15:43
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей.
Lika432
Lika432
6 червня 2021, 7:37
Виктория, Черкассы
Добрый день, скажите пожалуйста будут ли с 1 июня 2021 года взыматся налоги с вкладчиков с деппозита «Стандарт»
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2021, 7:48
Доброго ранку!
Відсотки за депозитними вкладами оподатковуються згідно з чинним законодавством.
pmn19
pmn19
2 червня 2021, 10:57
pmn19, Киев
В перечне депозитов с июня нет услуги «Стандарт безналоговый». Что будет с открытым текущим безналоговым депозитом по окончании срока? Он автоматически закроется или будет пролонгирован на каких-то других условиях(если да, то на каких)?
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 11:21
Добрий день!
Стандарт безподатковий, що був продовжений до 01.06 буде діяти тих же умовах до кінця поточного терміну договору. Після закінчення строку продовження на новий термін не здійснюватиметься, а кошти будуть зараховані на картку, з якої було відкрито Стандарт безподатковий.
Yna1991
Yna1991
2 червня 2021, 9:21
Добрий день! Скажіть будь ласка як можна змінити номер телефону в приват 24 закордоном.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 10:42
Добрий день!
Знаходячись закордоном ви можете звернутись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Serg2021
Serg2021
28 травня 2021, 21:07
Підкажіть яким чином я можу припинити ділові відносини з вашим банком… якщо я біля 10років не переступав поріг вашого банку і в мене немає рахунків в банку
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2021, 8:10
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення інформації.
Wika03101985
Wika03101985
28 травня 2021, 16:51
Як змінити номер телефону з українського на польський щоб мати можливість увійти в приват24 так як сторінка при«вязана до номеру Київстар, а він заблокований
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 17:40
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в описаній вами ситуації детальніше.
Serg2021
Serg2021
28 травня 2021, 12:19
30428692 номер заявки… відповідь немає… ще питання на даний момент я клієнт ПриватБанку… так чи ні(відповіді я так і не отримав)… це потрібно мені для того щоб подати позов до суду на Ваш банк?
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 12:40
Добрий день!
Банком була надана відповідь за заявкою та надіслано офіційну відповідь банку на електронну адресу, що було надано вами при подачі заявки. Рекомендуємо перевірити папку «Спам».
itrailwayman
itrailwayman
27 травня 2021, 20:04
Володимир
Питання щодо вашої відповіді по заявці № 30355909. Трохи раніше ви повідомили, що рішення по заявці прийнято. Тепер кажете, що треба очікувати «остаточного закриття питання». Поясніть будь ласка, чим відрізняються поняття «рішення прийнято» і «остаточне закриття питання». А також, чому мені досі не надано зворотнього зв'язку по заявці згідно регламенту.
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 20:30
Виплата кешбека буде проведена до 31.05.21
itrailwayman
itrailwayman
27 травня 2021, 18:54
Володимир
Чому рішення по заявці № 30355909 не внесено в систему і не доступно для перегляду в онлайн чаті, як це повинно бути?
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 19:58
Інформація для перегляду в автоматичному режимі оновиться після остаточного закриття питання.
vmaua
Михайло Войтюк
27 травня 2021, 16:45
Михайло, Кривий ріг
Приватбанк, ще існує??? Бо відповіді немає(((

Повторюю запитання:
Поясніть, будь ласка, чому за наявністю у мене депозитів в Приватбанку, мені не дають кредит під депозит? В інформації на сайті ніяких обмежень немає.
Сподіваюсь на змістовну та логічну відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:38
Банк приймає рішення про розмір кредиту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
На жаль, зараз ПриватБанк не може запропонувати вам кредит. Щоб підвищити шанси на отримання кредиту, продовжуйте активно користуватися послугами й продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
itrailwayman
itrailwayman
27 травня 2021, 15:50
Володимир
Добрий день!
Ви повідомили мені, що рішення по моїй заявці № 30355909 вже прийнято. Насправді в онлайн чаті при перегляді стану заявки видає те саме: «Нам необхідно більше часу для вирішення Вашого питання. Будь ласка, очікуйте, протягом 1-2 днів Ваше питання буде вирішено і Ви зможете перевірити результат в режимі чату.»
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:38
Для перевірки інформації в чаті ви можете з`єднатись з оператором.
vmaua
Михайло Войтюк
27 травня 2021, 15:28
Михайло Войтюк, Кривий ріг
Поясніть, будь ласка, чому за наявністю у мене депозитів в Приватбанку, мені не дають кредит під депозит? В інформації на сайті ніяких обмежень немає.
Дякую за змістовну та логічну відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:38
Банк приймає рішення про розмір кредиту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
На жаль, зараз ПриватБанк не може запропонувати вам кредит. Щоб підвищити шанси на отримання кредиту, продовжуйте активно користуватися послугами й продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Ivanna8
Ivanna8
27 травня 2021, 14:23
Ivanna8
Здравствуйте. У меня есть личный счёт в паксум. Подскажите, пожалуйста, какой максимальный вывод средств с паксума в месяц я могу осуществлять на свою карту приват банка без предоставления справок и что бы мой счёт не заблокировали?
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 15:13
Добрий день.
Обмежень на отримання коштів в банку немає.
itrailwayman
itrailwayman
27 травня 2021, 14:09
Володимир
Добрий день!
17.05.21 сформована в онлайн чаті заявка № 30355909. З того часу статус заявки постійно «Нам необхідно більше часу для вирішення Вашого питання. Будь ласка, очікуйте, протягом 1-2 днів Ваше питання буде вирішено і Ви зможете перевірити результат в режимі чату.»
Можна дізнатись, коли нарешті буде рішення по ній? Може вона взагалі не розглядається, бо що там можна вирішувати 10 днів по найпростішому питанню?
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 15:27
Добрий день!
Рішення по вашій заявці вже прийнято.
Konstantin696
Konstantin696
27 травня 2021, 11:20
Отвратительное обслуживание и некомпетентные сотрудники. Без причины отвязали финансовый номер от карты и типо не их клиент, на карту приходили пособия. Внятного ответа, на вопрос — почему, не поступило! Финансовый номер был привязан к карте изночально, до этого была уже история, когда эта шарашкина контора без причины изменила самостоятельно пин код карты, как оказалось, когда была попытка снять средства в банкомате, а пин код в итоге не подходил и карта заблокировплась. Прийдя в банк, эти « сотрудники » ответили банк имеет право изменять пин коды самостоятельно! Серьезно?!!! Это ужас а не банк!!! Сегодня они изменили ваш пин код и отвязали ваш финансовый номер, а завтра окажется что у вас и денег там не было оказывается. Дно. Полное дно и мошенничество.
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 12:45
Ми розуміємо, що на жаль, інколи може бути невдоволення від сервісу, в той же час безпека рахунків клієнтів є одним із пріоритетних завдань банку. Телефонний номер не відв'язується без причини, зазвичай таке відбувається при непідтвердженні операції клієнтом. Процедура направлена на протидію шахрайства. Раніше ми написали вам в особисті повідомлення і запросили ваш контактний номер, щоб допомогти розібратися.
Що стосується зміни ПІН-коду картки банком — таке можливо у разі підозри на скімінг або виявлення інших загроз шахрайства з використанням банківських карток. Щоб не блокувати картки клієнта, банк може змінити ПІН-код, про що одразу повідомляє власника через доступні канали зв`язку.

sv259
sv259
26 травня 2021, 17:10
При попытке перевода на карту виза канадского банка появляется сообщение: Шановний клієнт! Відповідно до вимог міжнародних платіжних систем відправка р2р переказу на картки Канадських банків обмежена! Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 17:34
Ви можете зробити міжнародний терміновий переказ на ПІБ одержувача; Swift платіж за реквізитами картки одержувача.
Зазначені два типи переказів відправляються у web Приват24 https://privat24.ua, в меню: Усі послуги — Перекази — Надіслати переказ. Таким же чином ви можете визначити найбільш вигідний тариф за відправку.
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку