Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Повторюю запитання:
Поясніть, будь ласка, чому за наявністю у мене депозитів в Приватбанку, мені не дають кредит під депозит? В інформації на сайті ніяких обмежень немає.
Сподіваюсь на змістовну та логічну відповідь.
На жаль, зараз ПриватБанк не може запропонувати вам кредит. Щоб підвищити шанси на отримання кредиту, продовжуйте активно користуватися послугами й продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Написати коментар
Ви повідомили мені, що рішення по моїй заявці № 30355909 вже прийнято. Насправді в онлайн чаті при перегляді стану заявки видає те саме: «Нам необхідно більше часу для вирішення Вашого питання. Будь ласка, очікуйте, протягом 1-2 днів Ваше питання буде вирішено і Ви зможете перевірити результат в режимі чату.»
Написати коментар
Дякую за змістовну та логічну відповідь.
На жаль, зараз ПриватБанк не може запропонувати вам кредит. Щоб підвищити шанси на отримання кредиту, продовжуйте активно користуватися послугами й продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Написати коментар
Обмежень на отримання коштів в банку немає.
Написати коментар
17.05.21 сформована в онлайн чаті заявка № 30355909. З того часу статус заявки постійно «Нам необхідно більше часу для вирішення Вашого питання. Будь ласка, очікуйте, протягом 1-2 днів Ваше питання буде вирішено і Ви зможете перевірити результат в режимі чату.»
Можна дізнатись, коли нарешті буде рішення по ній? Може вона взагалі не розглядається, бо що там можна вирішувати 10 днів по найпростішому питанню?
Рішення по вашій заявці вже прийнято.
Коментарі (1)
Що стосується зміни ПІН-коду картки банком — таке можливо у разі підозри на скімінг або виявлення інших загроз шахрайства з використанням банківських карток. Щоб не блокувати картки клієнта, банк може змінити ПІН-код, про що одразу повідомляє власника через доступні канали зв`язку.
Написати коментар
Зазначені два типи переказів відправляються у web Приват24 https://privat24.ua, в меню: Усі послуги — Перекази — Надіслати переказ. Таким же чином ви можете визначити найбільш вигідний тариф за відправку.
Коментарі (1)
Написати коментар
Получил письмо. 01.06 заканчивается Ваш Стандарт Безналоговый.
«Саме тому після завершення строку угоди послугу «Стандарт безподатковий» буде автоматично відключено
Банк припиняє дію цієї накопичувальної програми.»
Написати коментар
Дійсно, у можливих для оформлення кредитах зазначено послугу «Кредит готівкою».
Хочемо звернути вашу увагу, що для оформлення цієї послуги необхідна наявність картки через те, що кошти на погашення за кредитом списуються автоматично з картки.
Детально ознайомитись з умовами послуги ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/kredity/credit-na-kartu
Написати коментар
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Щоб уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію йдемо в приватні повідомлення.
Написати коментар
В даній ситуації ви можете звернутись в онлайн підтримку на сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Коментарі (2)
Рішення приймається на основі конкурсного відбору кандидатів після відправлення резюме та проходження етапів оцінки.
Написати коментар
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Написати коментар
Максимальний термін актуалізації даних не може перевищувати 5 років.
У разі, якщо на ваші рахунки було встановлено обмеження у зв'язку з необхідністю проходження ідентифікації, після ідентифікації рахунки будуть автоматично розблоковані протягом доби.
Написати коментар
Подати заявку для зміни ліміту можна в Приват24, в меню: Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Ліміти — Ліміт на зняття готівки.
Максимальна сума зняття готівкових коштів з картки ПриватБанку в банкоматі ПриватБанку не більше 20 000 грн протягом 3-х годин.
Знімати готівку з картки в межах залишку можна в касі відділення ПриватБанку.
Написати коментар
Написали вам в приватному повідомленні, щоб перевірити можливість реструктуризації.
Написати коментар
Как сделать так, чтобы при входе в Пр24 банк не звонил, а присылал смс с кодом подтверждения.
Коментарі (1)
Написати коментар