×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- olstas
- 27 жовтня 2015, 13:15
- Станислав, Хмельницкий
Суть моєї проблеми така: За допомогою смартфона та програми iPay 23.06.15 року в 18.48 було проведено платіж із карточки банку Фінансова Ініціатива на карточку Приватбанку. Сума платежу 2144,81 грн. На телефон платника прийшло СМС повідомлення про списання коштів, на мій смартфон прийшов чек, в якому зазначено, що операція пройшла успішно. Звертався в банк через чат допомоги онлайн і отримав відповідь: «Во избежание мошеннических операций по картам других банков, был отправлен запрос в банк плательщика. Как только ответ будет получен, мы мгновенно проведем платеж». Станом на сьогодні, кошти ще не зараховані. Як мені отримати свої кошти?
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||