Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
gosh1949
gosh1949
12 липня 2021, 4:18
Igor, Pittsburgh
Добрый день
Получил сообщение "Ігорю Петровичу, спливає час обов'язкової планової актуалізації ваших анкетних даних, передбаченої законодавством.
Просимо вас до 11.08.2021 надати до банку необхідну інформацію...."
Иду в Приват24, жму кнопку, ввожу пин-код карты получаю «пин-код неверный», возвращаюсь в личный кабинет -«Получить новый пин-код» жму, получаю: невозможно пока не актуализуете личные данные — для этого надо ввести пин-код — код неверный итд итп --круг замкнулся. Как выйти из замкнутого круга? Деньги на ката единственные мои средства существования и возвращения в Украину
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2021, 8:52
Добрий ранок!
Ви можете отримати PIN-код відправивши SMS (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700 (або 10060),
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.

В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.
Змінити PIN-код на потрібну Вам комбінацію Ви можете в банкоматі ПриватБанку.

Важливо пам´ятати! Якщо зміна PIN-коду проводиться по картці з чипом, тоді для активації нового PIN-коду обов´язково необхідно здійснити будь-яку операцію в банкоматі будь-якого банку світу (наприклад, подивитися баланс).

У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
kav3003
kav3003
9 липня 2021, 17:43
Козлов Андрей Викторович, Одесса
Добрый день.
У меня несанкционированно списаны 4508.40 с моей пенсионной карточки. Можете пояснить.
Заранее благодарен.
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2021, 17:49
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку:
pb.ua/chat
Mary077
Mary077
9 липня 2021, 11:46
Почему вы заблокировали меня сначала на горячей линии 3700 и по телефону для звонков из-за рубежа, а теперь на сайте Приватбанка? Если вы действительно «делаете все возможное, чтобы вернуть мои деньги», «вам очень жаль, что я попала в такую ситуацию», «вы строго соблюдаете законы», то вам нечего бояться. Восстановите мне доступ, и не пишите, что «никаких ограничений нет».
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2021, 12:33
Добрий день!
Наразі сайт працює стабільно. Просимо повторити вхід. У випадку виникнення труднощів – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення.
Ваше питання було розглянуто та по результату вам телефонував наш співробітник.
ManishevSO
ManishevSO
7 липня 2021, 14:41
Сергей, Тарутино Одесская обл.
05.07. в 21,05 произвел оплату в сумме 187 в пользу скип уп за обучение сумма списалась не могу распечатать платежку для подтверждения платежа
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2021, 14:50
Добрий день!
У разі здійснення переказу за допомогою Приват24, ви можете отримати квитанцію, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій».
Також, ви можете на головному екрані терміналу самообслуговування натиснути кнопку «Роздрукувати квитанцію».
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
kbnby1959
kbnby1959
7 липня 2021, 13:57
Володимир
Доброго Вам дня. Давно користуюсь Приват 24, а вже другий день не можу перевести грошові кошти з своєї картки на свою картку. Постійно вспливає надпис: «Не вдалося провести платіж. Виникла помилка під час проведення платежів. Помилкові платежі будуть забраковані». Підскажіть будь-ласка вихід з ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2021, 14:11
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
MartaShmendel
MartaShmendel
7 липня 2021, 11:36
Шмендель Марта
Доброго дня!
Я зараз знаходжуся в Німеччині і хочу розрахуватися приватівською карткою «Універсальна», однак я забула ПІН-код. У Приват24 я надіслала запит на зміну пінкоду та отримала СМС із новим піном. Вказано, що аби активувати новий пінкод, мені потрібно перевірити свій рахунок у банкоматі. Іде мова виключно про приватівські банкомати? Якщо так, то як інакше я можу активувати новий пін-код з огляду на те, що я в Німеччині?
Дякую, буду вдячна за швидку відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2021, 11:50
Добрий день!
Після зміни PIN-коду картки, вам достатньо здійснити будь-яку операцію з присутністю картки та введенням PIN-коду.
Це може бути здійснення оплати в торговій точці, перегляд балансу у будь-якому банкоматі, будь-яка операція у терміналах самообслуговування, що потребує введення PIN-коду.
Операції можливо здійснювати як у пристроях ПриватБанку, так і інших банків.
AllaDychek
AllaDychek
5 липня 2021, 21:32
Добрый день., Запорожье, приватбанк
Здравствуйте. Как долго приватбанк будет пользоваться моими деньгами? 30.06.2021 в 11:40 прошел платеж по вестерн юнион на сумму 2750,22 грн. в Приват 24 он у меня стоит с отметкой «Забракован», но отправителю пришел отчёт от приватбанка, что платёж выплачен. 01.07.2021 я вынуждена была поехать в отделение Приватбанка и непосредственно с сотрудником банка пыталась найти свои средства, вечером мне перезвонила сотрудник банка и сказала, что деньги зависли в системе… После общения с ней она сказала, что мне перезвонит оператор Привата для создания заявки. Пройдя минут надцать с идиотическими вопросами виртуального помощника Яны меня наконец-то связали с оператором Юлей, которая выслушав и несколько раз уточняя, что произошло сказала, что создана заявка №30714008 и в течении двух суток я получу ответ, уже благополучно прошло четверо суток. Ответа как и денег соответственно нет. Набрав 3700, перезвонили раз 20 рассказали, всё что меня не интересовали, в итоге опять это идиотическое изобретение виртуальный помощник Яна, так и не дав возможности пообщаться с оператором, тупо мне рассказывала страшную историю, что если с момента моего обращения прошло более 24 часов, то значит вопрос очень сложный и технический отдел прилагает все усилия для его решения. Прошло 4 раза по 24 часа. Сколько еще времени мне ждать когда мой перевод будет на моей карте?
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2021, 8:41
Добрий день.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Mary077
Mary077
5 липня 2021, 11:28
Здравствуйте! Телефон горячей линии Телефон для дзвінків з-за кордону +38-073-716-11-31 для звонков из-за рубежа не работает. Дайте, пожалуйста, действительный номер. Мне срочно нужно связаться с оператором.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 12:27
Добрий день!
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Ninel1996
Ninel1996
4 липня 2021, 23:24
Винер Нинель, Кривой рогво
Уже год я не получаю на электронную почту отчёт по дипозиту. Написала письмо четкого ответа не получила. Что делать дальше?
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 8:23
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Oleg795
Oleg795
4 липня 2021, 0:39
Доброї ночі! Дайте будь ласка відповідь на моє запитання:
В мене склалася така ситуація: Я замовив собі карту «Універсальна» за допомогою онлайн анкети, до мене приїхав кур'єр, я заповнив всі анкети, сфотографували мене, вручили мені карту, але от проблема: Її неможливо активувати, ні через смс, ні через дзвінок.
Я прочитав тут схожі проблеми, допоможіть будь ласка вирішити і мою)
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2021, 10:43
Добрий день!
Питання передано профільним фахівцям. За результатом його розгляду з вами зв'яжуться.
LL1979
LL1979
3 липня 2021, 19:08
Туровская Яна, Киев
2 июля 2021 года закрыла валютный депозит и забрала деньги. При получении только повторно пересчитала. Сразу же поехала в соседний банк и открыла депозит. Но у меня не приняли одну купюру номиналом 100 долларов, поскольку, как сказал кассир, она раньше была мокрая. Тут же на детекторе показала, как выглядит нормальная и некорректная банкнота. Сказала идите поменяйте, в Привате это не первый случай, проблем не будет. Через 40 минут снова были в отделении банка. Кассир Мария Борисова отказалась принять купюру, но предложила поменять на гривны. Я отказалась и попросила пригласить руководителя отделения или старшего. Мне кассир сказала, старшего у них нет и как связаться не знает. Она выполняет свои функцию и при этом усиленно с кем-то переписывалась по телефону. Я связалась по горячей линии с представителем банка. Ирина (персон. 296978) сказала обождать ответного звонка, она будет советоваться. Остальные сотрудники вычитывали меня, почему я сразу не проверила у них на детекторе валюту. Во-первых, мне не предложили это сделать, а во-вторых, я же не на улице, а в банке получаю деньги. А время подошло к обеду. Теперь кассир отказалась поменять доллары и на гривны и демонстративно перед лицом закрыла шторку. Вот сервис государственного банка. Надо еще, наверное, спасибо сказать, что только одну сотку халтурную дали.
В лучшем случае, если деньги не фальшивые, получу за минусом комиссионных, в худшем — банк «взул» на 100 баксов.
И вот еще что настораживает. Буквально через пару дней как стала клиентом банка, звонят как бы из банка, говорят прошло списание с карточки и пытаются уточнить кое-какую информацию. Это говорит о том, что сотрудники банка регулярно «сливают» клиентскую базу.
Вопрос. С целью обезопасить себя от мошенничества в Приватбанке законны ли будут мои требования заверить подписью кассира и штампом банка перечень купюр на бумаге с указанием серии и номера.
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2021, 11:32
Добрий день!
Фахівці перевірять інформацію по даній ситуації та зв'яжуться за результатом.
Den18
Den18
30 червня 2021, 19:17
Номер банківської установи 50046
Намертво відділення 7116 це приват банк?
Приватбанк
Відповідь банку
30 червня 2021, 19:41
Добрий вечір!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваше питання.
Den18
Den18
30 червня 2021, 18:52
Доброго вечора! Скажіть якщо є просрочка по кредиту чи можуть зняти гроші з рахунку для виплат якщо в ній закінчився термін дії
Приватбанк
Відповідь банку
30 червня 2021, 19:05
Добрий вечір!
Згідно з умовами та правилами надання банківських послуг, може бути проведене списання на погашення простроченої заборгованості через порушення виплат за договором.
AllaDychek
AllaDychek
30 червня 2021, 16:24
Добрый день.
Сегодня проводила получение платежа по вестерн юнион, после сообщения, что платеж отправлен в обработку пропала связь с банком. После повторного входа в Приват 24 сумма перевода на карте не появилась. В информации, что платеж Забракован, но в личном кабинете вестерн юнион пришло сообщение, что платёж получен. Куда Приват дел мои деньги? Неоднократные попытки дозвониться оператору не увенчались успехом.
Приватбанк
Відповідь банку
30 червня 2021, 16:36
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей.
SvitlanaS
SvitlanaS
30 червня 2021, 11:02
Через Приват24 не можемо пройти актуалізацію даних (сервіс тимчасово недоступний) вже другу добу. Є спеціаліст у відділенні банку м. Селідове який займається юр.особами? Адреса відділення?
Приватбанк
Відповідь банку
30 червня 2021, 11:41
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації.
Danil2021
Danil2021
29 червня 2021, 17:53
Мне переслали деньги на карту. Уведомление о приходе денег пришло, но самой суммы на карте нету. Что произошло и что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2021, 18:05
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
MARIK19
MARIK19
29 червня 2021, 16:58
Марина, Одесса
Добрый день. 28.06.21 мной был оплачен счет через приват24. деньги с карты списали. Сегодня пришло сообщение, Платіж забраковано.Повідомте коректні реквізити в pb/ua/chat або за тел. 3700 Дозвониться невозможно. Как сообщить правильные реквизиты?
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2021, 17:07
Добрий день!
Ви можете повідомити коректні реквізити звернувшись в онлайн підтримку на нашому сайті, посилання на який вказано в повідомленні. Наші колеги на сайті pb.ua залюбки вам допоможуть.
380663949588
380663949588
28 червня 2021, 21:08
Як зняти арешт з карти?
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2021, 8:35
Доброго ранку!
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
toxa1973
toxa1973
27 червня 2021, 17:05
Анатолий, Киев
Разрыв договора со мной в одностороннем порядке со стороны банка.Сотрудничал с приватом добрый десяток лет. Пришло время очередного перевыпуска карты в отделение попасть сложно из-за огромного количества пенсионеров хотел подать заявку через приват 24 но тут выскочило сообщении что банк наложил запрет на такие действия. Позвонил на горячую линию и оператор меня ошарашил что банк разорвал со мной договор и я не смогу больше оформить карточку а причины он назвать не может и к кому обращаться он не знает. Хотелось-бы понять чем стал не мил банку?
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2021, 18:02
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.

skaraeva
skaraeva
27 червня 2021, 8:33
Людмила, Одесса
24.06 за продукты в магазине АТБ-был произведён расчёт с карты Приват-583гр--сумма была снята дважды!!!!!!!--До сих пор деньги не возвращенны!!! Операторам не дозваниться!!! Куда обращаться?-что бы деньги вернулись?
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2021, 9:39
Перепрошуємо за завдані незручності. Вже працюємо над поверненням ваших коштів.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.55
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.55
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку