Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
massag
massag
23 серпня 2021, 0:01
Добрый вечер! Вчера утром (суббота), первый выходной, а впереди ещё три, обнаружила, что заблокирована пенсионная карта, куда начисляют ПЕНСИЮ по ИНВАЛИДНОСТИ! Сайт выбросил меня на сайт Минюста.Когда я ввела свои данные, то мне выдало следующие, что исполнителем является некий частный исполнитель Овсиенко Алла Викторовна.Когда я вбила в Google её донные, то на многих сайтах было написано, что у данной особы остановлено право на адвокатскую деятельность!!! И нигде, кроме того, что это мошенница нет никаких данных про неё.На звонки, которые указанны на Минюсте для связи с исполнением она не отвечает, да не очень хочется с ней связываться после прочитанного. Так у меня вопрос вы серьезный банк или банк, который блокирует социальные карты по указу человека не имеющего даже права на адвокатскую или какую либо юридическую деятельность?
Приватбанк
Відповідь банку
23 серпня 2021, 8:33
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати.
Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем. При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Valeriy1954
1954 P
19 серпня 2021, 23:45
1954, Киев
Почему при оплате в Приват 24 за потребленную электроэнергию, МСС код транзакции 8999, а не 4900 (ком.услуги)?
Приватбанк
Відповідь банку
20 серпня 2021, 10:20
Добрий ранок!
МСС код залежить від обраної послуги оплати.
Для перевірки оплати потрібні ваші дані, тому ми звернулись до вас в приватні повідомлення.
iry8
iry8
17 серпня 2021, 15:16
Федір
Доброго дня. Поясніть, будь ласка, як можна отримати просто Картку для виплат.
У відділенні мені відмовили.
Розказали що Карту для виплат може отримати тільки людина віком від 65 років.
Або потрібно в навантаження оформляти ще й «Універсальну» яка мені зовсім непотрібна.
Мотивуючи це умовами ПриватБанку.
Як що це дійсно, так. Де можливо ознайомитись з ними.
Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 16:37
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Vitalinaaa
Vitalinaaa
17 серпня 2021, 10:56
Добрий день, як відключити послугу музика apple?
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 11:38
Добрий день!
Радимо здійснити відключення підписки в налаштуваннях Apple Music.
Layna
Layna
16 серпня 2021, 16:12
Добрый день. Срок карты закончился где то года 2 или 3 назад. Может ли на карточку поступать пополнение счета зарплата, пенсия и тд.?
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 16:25
Добрий день!
Для користування карткою ви можете її перевипустити у будь-якому відділенні банку, або ж перевипустити картку на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
JoeBiden
JoeBiden
14 серпня 2021, 14:27
Сегодня звонил неизвестоый номер, представились как служба безопасности приватбанка.
Сказали, что 2 недели назад мне отправляли сообщение на приват 24 с требованием прийти для верификации в отделение банка. Не видел такого сообщения, может пропустил.

Так вот, женщиоа из службы безопасности банка, сказала, назвать удобное для меня время, сегодня, когда ''мой менеджер'' может связаетья со мной для верификации через банкомат, привата, и без звонка менеджера ни в коем случае не вставлять карту в банкомат, ибо она будет заблокирована в банкомате… Ну что то в этом роде… Им типа нужно зафиксировать меня на видеокамеру, что это именно я пользуюсь картой. Если нет, то карта будет заблокирована в 00 00 по моему, я не запомнил

Кто в курсе, это нормально, или какой то развод??
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2021, 15:07
Ми, розуміючи, що такі випадки мають місце, розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
Беремо і робимо!
VadimChilikin
VadimChilikin
13 серпня 2021, 9:53
Вадим, Мелітополь
17 червня пробно зареєструвався на сайті телебачення OLL tv, заплатив 1 грн. мені не сподобалося, але тепер 01.07. у мене без мого відома вони зняли суму 129 грн. та 31.07. суму 189 грн. Як попередити подальші несакціоновані зняття та повернути кошти, бо я не користувався послугами компанії
Приватбанк
Відповідь банку
13 серпня 2021, 10:45
Добрий день!
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше ввели та зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Радимо звернутись до підтримки сервісу в якому прив'язували картку або видалити картку для оплати підписки в особистому кабінеті даного сервісу.
У разі виникнення спірних ситуацій ми за зверненням клієнта в підтримку можемо подати запит на оскарження тієї чи іншої операції.
ElenaLiudmila
ElenaLiudmila
11 серпня 2021, 22:13
Людмила, Киев
Здравствуйте, я клиент ПБ уже лет 13 если не больше, но за последний год одно разочарование((( особенно не понятно и без предупреждения и уведомление, сегодня кредитный лимит поставили 0! Кредит был 6000 грн, пользовалась ней как и рекомендуете, старалась операциями за которые брали 3,4% не пользоваться, так как для меня это не выгодно, но выгодно для вас и наверное это причина, но просто без уведомления снять доступные средства, на которые я ну очень рассчитывала, перед 1 сентября, дочку в школу собрать! Вчера пополнила карту на 2500 грн, и утром они ещё были доступны, но не долго, в обед просто эти деньги решили забрать как на закрытие кредитного лимита 😳 а что это за отношения к клиентам, неужели нельзя за ранние об этом сообщить, что до 25 сентября надо вернуть кредит? Тем более с льготного периода не выходила, и до 25 августа должна была внести 1300, что бы не войти в просрочку! И я бы хоть рассчитывала какими и когда суммами вносить на эту карту денег! А так как вы это сделали, отношу к воровству! Звонила и общалась с оператором, но понятно что просто меня выслушали и понимают что как человеку это не приятно, и я смогу после закрытия кредита обратиться за другим! Но честно желание вообще нету а только хочется закрыть все карты и пользоваться другим банком!
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2021, 7:52
Добрий ранок!
Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників.

Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою Універсальною. Також спробуйте надати документи, що підтверджують дохід. Подавати заяву на збільшення ліміту можна 1 раз на 30 днів.
sly
sly
11 серпня 2021, 15:22
Вітаю! При вході у Приват24 спливає віконце про відновлення пароля і поле для вводу коду з СМС. Проблема полягає в тому, що я знаходжуся районі без стільникового покриття (відповідно, не можу отримувати СМС), але маю доступ до Інтернет. Такий стан триватиме ще більше 7 місяців. Яким чином можна відновити доступ до Приват24 в такій ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 16:05
Добрий день.
Для відновлення паролю необхідна наявність покриття на фінансовому номері.
Ви можете змінити номер через банкомат/термінал/відділення на території України.
Перебуваючи за кордоном (за наявності операцій по картці за кордоном), для зміни номеру ви можете звернутись до чату на сайті банку.
Volodymyr1963
Volodymyr1963
11 серпня 2021, 13:50
Выстояв долгую очередь заказал карту с фотографией и индивидуальным дизайном в отделении пр. НАУКИ 2/4 не могу получить эту карту в этом отделении уже который раз. Не могу подойти к вашему специалисту. Обычно работает две человека, а третий-обычно это парень с отрешённо-придурковатым выражением лица делает вид, что раборает-стоит табличка, что обслуживает ЮРИДИЧЕСКИЕ и ЮИЗИЧЕСКИЕ лица и никого к себе не берёт. Сегодня 11августа работала одна девочка и очередь человек под 20 на жаре. Были пожилые и старики. Стояла слепая девушка. На вопрос можно ли забрать уже готовую карточку ваш ОРЁЛ помахал рукой, мол, в общую очередь все были выгнаны на жару-антиковидные правила. Честно-отделение полное… авно. Работают как в селе.
Вопрос-можно ли попросить мою карточку получить в каком то другом отделении, но не в этом? Например ул. ВАСИЛЬКОВСКАЯ не помню номер. Самое начало или 1 или 3.
Это сообщение опубликую на нескольких ресурсах, чтобы вы как то почесали затылок побыстрее. Потому что я высказываю не только своё мнение, а многих людей, которые обслуживаются в этом отделении. Неужели вы став государственным банком так низко опустили планку? Ообидно.
Я жду ответ по возможности получить карту в другом отделении. А кого вы наградили или расстреляли или лишили премии-мне безразлично
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 14:20
Нам дуже прикро, що вам довелось витратити стільки часу. Звертаємо увагу, що більшість операцій ви можете проводити без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Замовлення карток доступне із доставкою на зручну адресу, або відділення, на сайті https://carddesign.privatbank.ua/
На жаль, змінити адресу отримання виготовленої картки немає можливості.
kuziya1984
kuziya1984
11 серпня 2021, 3:06
Доброго времени суток. Я живу за границей, не могу воспользоваться Приват24, т.к это приложение привязано к Укр. мобильному оператору, который я не пользуюсь долгое время. По горячей линии не удалось связаться с оператором, мне нужно узнать свой остаток долга по карте и переподвязать Приват24 к моей текущей карте
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 8:46
Добрий день.
Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна обов´язкова наявність:
— операцій з будь-якої вашої картки ПриватБанку за останні 10 днів за кордоном (перегляд балансу в банкоматі, оплата карткою в магазині, зняття готівки);
— вебкамери;
— українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.
Перевірити стану рахунку також можна через чат. pb.ua/chat
Jeffko111
Jeffko111
10 серпня 2021, 22:20
Евгений, Киев
От вас пришёл запрос на актуализацию данныхВНИМАНИЕ!!!
— место рождения в США.
— Фактический адрес в США.
— номер телефона в США

— доверенность на право управления счетами в Приватбанке лицу, являющемуся резидентом США.
И т.д.
Скриншот экрана сохранен.
И угроза о блокировании карты, если я не предоставлю эту информация.
Скриншот сохранен.

Вопрос.
— где я должен взять вышеперечисленное???? Если в Америке я не был и родственников я там не имею.

Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 8:45
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
vikavashkova
vikavashkova
9 серпня 2021, 15:59
Олена
Доброго дня. З якої причини банк відмовив мєму батькові- пенсіонеру, який є переселенцем, у видачі карти? Він не може оформити загранпаспорт.Чим регламентоване нове правило-оформити карту перед тим, як подавати документи на загран???? Судимостей, несплати аліментів, поганої кредитної історії у нього немає.Прошу пояснити, бо батькові навіть пояснювати не стали. Сказали, що маємо право не пояснювати. Що це за нові правила? Прошу пояснити
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 16:00
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Voinff
Voinff
9 серпня 2021, 10:31
У мене також схожа ситуація. Я вирішив погасити відсотки за кредит в Укрсиббанку і скористався терміналом Приватбанку для цього.
Що відбулося: розпочав операцію, поповнював по номеру карти Укрсиббанку, набрав свій номер телефону у запропонованому вікні, отримав пінкод, закинув в термінал 2500грн готівкою, тільки я ввів останню купюру, миттєво вибило помилку і на табло було написано звернутися в службу підтримки, що я і зробив, запитав в чому справа, консультант пояснив, що гроші мені не повернуть, а зарахують на мою карту Приватбанку, але вона в мене заблокована, так, як у мене прострочена заборгованість по кредиту, і зняти я не зміг би. Далі ще цікавіше, гроші зайшли на карту і зразу ж їх списали в рахунок заборгованості, всі 2500грн!!! Рахую, що мене обікрали, тому що я не давав дозволу на зарахування цих грошей на карту, яка заблокована, і на списання моїх коштів. Впевнений, що це шахрайство, тому що гроші повинні були бути перераховані за призначенням, на ті реквізити, які я вказав під час операції! Прошу допомогти повернути вкрадені кошти
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 10:55
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
При неуспіншій операції в терміналі ми можемо повернути кошти саме на картку ПриватБанку, щоб впевнитись, що їх буде зараховано тому клієнту, котрий вносив готівку в термінал.
Якщо на картці є заборгованість то при зарахуванні грошей в першу чергу погашається використаний клієнтом кредитний ліміт.
Щоб уточнити деталі та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
alekznik
Александр Николаев
8 серпня 2021, 15:42
Александр, г. Днепр
Ощабанк — госбанк, где оформляют получение пенсии военные пенсионеры. ПриватБанк тоже госбанк. Как можно оформить ВОЕННУЮ пенсию в Приватбанке с прямым перечислением пенсии с Пенсионного Фонда Украины?
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2021, 16:26
Добрий день!
Отримання пенсії військовими, згідно з чинним законодавством, можливе лише на рахунки АТ «Ощадбанк».
Ви можете підключити регулярний платіж з картки іншого банку на картку ПриватБанку, щоб надалі використовувати саме картку ПриватБанку.
Alinakoval
Alinakoval
5 серпня 2021, 15:48
Алина Коваль, Сумы
Пополняла карту через тсо в ПриватБанке, сначала пополнила на 2000 грн ( на экране появилось операция прошла успешно ) но на карту деньги не поступили, квитанцию не дало( через несколько минут пополнила на 10 грн, прошло начисление сразу, но квитанции так и нет как и 2000 грн… Что делать? Где искать деньги? На 3700 звонила но там мне ничем не помогли!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2021, 16:24
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію за платежем.
Lilia2909
Lilia2909
4 серпня 2021, 17:02
Доброго дня, чи можна оплатити візовий збір в Вашому віділенні банку?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 17:20
Добрий вечір!
Так, оплата доступна у Web next Приват24 (https://next.privat24.ua) та оновленому додатку Приват24 на iOS для індивідуальної заявки за себе. У відділенні доступна оплата за себе та групова.
alekznik
Александр Николаев
4 серпня 2021, 15:12
Александр, г. Днепр
Приват и Ощад — госбанки. Как оформить ВОЕННУЮ пенсию в Привате с прямым перечислением пенсии с Пенсионного Фонда?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 16:06
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
qcehegpy
qcehegpy
4 серпня 2021, 10:59
Рівне
Доброго дня. Маю картку для виплат (миттєва, неіменна), підкажіть чи можна її додати до googl pay?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 11:17
Добрий день!
Google Pay в Україні працює з картками Mastercard і Visa, випущеними ПриватБанком. Ви можете підключити всі Ваші картки, крім віртуальних рахунків, корпоративних валютних карток і інтернет-карток.
Masha12j
Masha12j
4 серпня 2021, 0:00
Поверніть банк в дубове тячивський ройон закарпацька область повирніть велике число але немає банку
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 8:16
Добрий ранок!
Банк постійно аналізує та переглядає можливість відкриття відділення в тому чи іншому місті.
Також, ви можете здійснити маже всі банківські операції, не звертаючись до відділення банку. Для цього ви завжди можете скористатись Приват24, банкоматом, терміналом, або ж звернутись до підтримки банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.55
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.55
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку