Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
С 7 сентября заблокирована моя «картка для виплат»из-за того, что я не смогла вовремя обновить свои данные.
А обновить свои данные вовремя я не смогла по той причине, что каждый раз, когда пыталась это сделать, вдруг появлялось окошко с просьбой ввести мой код.
Во-первых, это показалось мне несколько подозрительным.
Во-вторых, я три года живу за границей, карточкой в банкомате не пользуюсь и просто забыла свой код.
А когда мне всё же удалось найти у себя в записях цифры, которые могли бы быть моим кодом, проверить это я не смогла, так как всякий раз, когда я хотела зайти в Приват24, мне звонили или посылали смс, которые не доходили до меня, к сожалению, из-за отсутсвия вдруг связи с моим украинским оператором, по непонятной и неизвестной мне причине.
В ноябре истекает срок действия моей карты, и я в любом случае должна была бы вернуться в Украину и уладить все возникшие проблемы. Но будет ли возможна такая поездка? В условиях пандемии ни в чём нельзя быть уверенным. И что тогда?
Что бы вы мне посоветовали в моей ситуации?
Спасибо.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію.
Написати коментар
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Написати коментар
Необхідність підтвердження платежів є мірою безпеки для збереження коштів клієнтів.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Через систему Payoneer мені на карту був надісланий платіж, але за старими реквізитами(номером карти). Я нещодавно перевипустила карту на нову, тому що виходив її строк дії. Що робити в такому випадку? Гроші прийдуть мені на нову карту?
Наскільки я знаю, коли здійснювали перекази з карт приват банку, вони приходили на нову карту, не зважаючи на те, що номер карти змінився.
А як щодо інших видів переказів?
Заздалегідь дякую за відповідь!
В даній ситуації радимо звернутись в підтримку сервісу, через який було відправлено кошти, для уточнення успішності платежу та перевірки, чи не був він вже повернений.
Якщо платіж автоматично зарахується на нову картку, ця операція також буде відображена у виписці в Приват24.
Написати коментар
Клієнт може звернутись самостійно в онлайн підтримку на сайті pb.ua, щоб наші колеги перевірили інформацію та допомогли у вирішенні питання.
Написати коментар
Клієнт може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті для замовлення доставки картки.
Також картку можна перевипустити в Приват24 на віртуальну.
Написати коментар
Для звернення до підтримки банку ви завжди можете скористатись номером 3700 або чатом: https://pb.ua/chat
Також, ви можете звернутись до нас у приватні повідомлення.
Написати коментар
Так, перевипустити картку можна у зручному відділенні банку.
pb.ua/map
Написати коментар
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
В веб версії Приват24 є можливість підключити картку до зарплатного проекту. Додати інші види цільових зарахувань можуть наші колеги в підтримці або у відділенні.
Написати коментар
(не знаю к кому обратится? звонила на горячую линию)
при заполнении анкеты работником банка — получили ответ
Згідно з рішенням Банку, оформлення карткових продуктів неможливо для обраного клієнта.
Згідно з УтаП п. 1.1.3.2.6. Банк має право в передбаченому чинним законодавством порядку відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин).
Рекомендовано для оформлення нової картки скористатися послугами іншого банку
Чем я провинилась перед приватбанком — непонятно??? кредитом не пользовалась — карта пополняется периодически наличными, либо переводом с другой карты, оплаты за коммуналку, продукты, интернет покупки, никаких нарушений с моей стороны не было, все операции достаточно прозрачны, анкетные данные полностью соответствуют реальности. Причины такой «блокировки» никто объяснить не может.
Я уже достаточно давно пользуюсь картой и привыкла к додатку приват24, удобно и просто в использовании, НО почему-то теперь приват-банк не хочет видеть меня в числе своих постоянных и надежных клиентов — а очень жаль. Конечно у меня есть карты других банков, и конечно теперь я буду ими активно пользоваться — раз уж не могу иметь карту приватбанка, НО все-таки очень интересно узнать истинную причину такого отказа, надеюсь, что вы дадите вразумительный ответ, так как доверие к банку и заключается в открытых и понятных отношениях, а не в отказе без объяснения причин.
Написати коментар
Подскажите пожалуйста что мне делать при такой ошибке «Восстановление доступа в Приват24 невозможно, так как не найдены активные (или открытые) карты.
Ви можете отримати пластикову картку у зручному відділенні банку, або замовити доставку. https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Написати коментар
Коли Юніору виповнюється 18 років, його картка ЮНІОРА «дорослішає» і стає карткою «Універсальна».
У день 18-річчя юніорів надходить дзвінок з поздоровленням та інформацією про те, що його картка Юніора стала карткою «Універсальна».
Написати коментар
Недели три назад совершал платёж через LiqPay. Деньги с карты списались, получатель денег не получил, а статус оплаты стоит «В обработке». Что делать или куда обращаться, что бы деньги вернулись обратно на карту?
Написати коментар
Коментарі (1)
Кошти із вкладів та карток померлого виплачуються на картку спадкоємця (відкритій у тій же валюті) протягом 3-х робочих днів з моменту подачі заявки на виплату спадщини. Для подачі заявки ви можете звернутися в найближче відділення.
Написати коментар
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію за платежем.
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детально перевірити інформацію.
Написати коментар
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію за платежем.
Написати коментар