Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0990728595
0990728595
25 жовтня 2021, 17:24
если я не хожу и мама инвалид пенсионер. оператор неумеха отвязала финансовый номер. банкомат и терминал далеко ехать сложно. можно ли сделать номер финансовым без терминала или банкомата?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2021, 19:26
Добрий вечір!
Дане питання вже розглядають наші профільні фахівці. По результату ми зателефонуємо.
MilevaYulia
MilevaYulia
24 жовтня 2021, 17:00
Юлия
Здравствуйте! Сегодня продлила срок годности карты, через приват 24.Поменядся номер карты.Я Стою на учете в Центр Занятости.Скажите пожалуйста будут ли приходить начисления на эту карту? Или надо заново брать реквизиты с банка?
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2021, 17:28
Добрий день!
Після перевипуску картки цільові зарахування автоматично будуть надходити на нову картку.
Annastar18
Annastar18
23 жовтня 2021, 20:15
Доброго вечора. Сьогодні оплатила з карти монобанк та приват банк певну суму. Гроші списались, операція пройшла успішно, але гроші на карту так і не прийшли. Навіть не писало ПІБ кому відправляю. Чому так? Як повернути кошти тепер?
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 20:18
Добрий вечір!
Радимо перевірити успішність платежу та наявність повернення коштів. Якщо кошти відправлені та номер картки отримувача вказаний коректно, кошти будуть зараховані на картку після їх надходження на рахунки банку.
azyazev
azyazev
21 жовтня 2021, 17:35
Артём
Два раза не прошла оплата комм услуг в приват24. Сначала Укр телеком 450 грн. Теперь доставка газа. Уже названивают и требуют оплату. Все чеки есть, почему так происходит?
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 19:01
Добрий вечір!
З метою уникнення розголошення банківської таємниці, інформація фінансового характеру за даним каналом звернення не може бути надана. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в чат онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat
1234567890zh
1234567890zh
20 жовтня 2021, 22:23
Юлия, Киев
Доброго дня, виникла така проблема, виїхала закордон, до Польщі, через деякий час всі мої картки банку заблоковано, як мені найближчим часом вирішити це питання? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 8:40
Добрий ранок!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Sanya1995
Sanya1995
19 жовтня 2021, 10:06
Александр
Здравствуйте, скажите пожалуйста в чем проблема.
Всегда 11 числа каждый месяц мне в приват 24 приходит уведомление что «оновлено рахунки за комунальні платежі» (электроэнергия) и сразу показывает сколько к оплате, оплата занимает несколько секунд.
Сегодня 19.10, но в пункте к оплате пишет, «оплата на 08.10. 0.00 грн».
Почему не обновляются данные?
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 10:12
Добрий день!
Дані по заборгованості надсилає постачальник послуг. Радимо уточнити дану інформацію в підприємстві.
Galene
Galene
18 жовтня 2021, 12:40
Галина
Доброго дня, Шановні!
Таке питання: чому при списанні коштів з бонусного рахунку (Бонус+) ця сума списується і з основного рахунку? Який сенс цієї програми? Навіщо дурити людей безглуздою програмою?
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 12:43
Добрий день!
При оплаті в магазинах партнерах програми Бонус+ є можливість списати кошти з бонусного рахунку, при цьому з основного рахунку картки списання не відбувається. Касир при оплаті має обрати спосіб оплати «з рахунку Бонус+», якщо клієнтом був обраний варіант оплати бонусами.
Щоб розібратись детальніше в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
dublisik1965
dublisik1965
18 жовтня 2021, 11:24
Как получить реквизиты для перечисления материальнои помощи
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 12:06
Добрий день!
Отримати реквізити картки можна в веб версії Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити» або мобільному додатку натиснувши на потрібну картку та перейшовши в її налаштування.
Hartfur
Hartfur
17 жовтня 2021, 16:45
Виктория, Днепр
Здравствуйте.
3.09.21 случайно нажала в меню кнопку «актуализация данных».
Попыталась отменить через оператора, сказали, что это невозможно.
Актуализировала, куча времени и вопросы, которые ни один другой банк не задает

Но пару недель назад банк опять затребовал актуализацию данных, угрожая заблокировать карту. Как можно узнать причину? И уточнить, разблокировали ли внешние платежи, банк их заблокировал год назад, требовали прийти в отделение, была там летом, перевыпустила карту?
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2021, 16:49
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
AlexanderT
AlexanderT
15 жовтня 2021, 15:32
Александр
https://privatbank.ua/news/2021/10/13/1487

В связи с нововведением, возник вопрос. Если я переведу кому-то на карту 101 платеж по 1й гривне, я смогу заблокировать его карту?
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2021, 15:40
Добрий день!
У разі перевищення ліміту на кількість платежів, наступний платіж буде забраковано. Картка при цьому залишається активною.
Якщо ви користуєтесь особистою карткою для ведення підприємницької діяльності, в тому числі торгівілі, радимо використовувати рахунок ФОП.
Якщо ви збираєте гроші на благодійність, чи волонтерські гроші, зателефонуйте нам на 3700 або напишіть у чат «Допомога Онлайн». Надішліть посилання із соціальних мереж чи документи, що підтверджують здійснення благодійної діяльності. Протягом одного робочого дня ми встановимо для таких карток безлімітний режим.
aloyna
aloyna
14 жовтня 2021, 22:54
Aloyna
Добрый день! Узнала, что на мою карту, срок действия которой закончился несколько лет назад, регулярно перечислялись деньги (евро). Отправитель не получил реквизиты новой карты и отправлял переводы на старый счет. Отправителю деньги не возвращались. Как мне получить отправленные мне деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2021, 8:31
Доброго ранку!
Картку можна перевипустити, кошти автоматично стануть доступні на новій картці.
Якщо ви користуєтесь Приват24, перевипуск можна зробити онлайн в особистому кабінеті зайшовши в меню «Гаманець» та перейшовши в налаштування потрібної вам картки. Перевипущена таким чином картка буде віртуальна та по функціоналу ідентична звичайній
Anna1777
Anna1777
13 жовтня 2021, 11:45
Анна
В 2004м году у меня украли сумочку с паспортом (было открыто дело в милиции). Я получила новый паспорт, а в 2005 и вовсе вышла замуж, сменила фамилию и получила новый паспорт. В это время, мошенники взяли на мой утерянный паспорт и инн кредит в вашем банке. Я в это время физически проживала в другом городе, имела на руках другие документы, да и на кредитных документах откровенно фото другого человека, поддельная подпись, что видно невооруженным глазом. Но, не смотря на мои обращения, письма — этот кредит все так же числится на мне. Сотрудники абсолютно не пытаются разобраться в ситуации. Адвокаты дают запрос, и просто сообщают что открытых дел нет, поэтому гноящем волноваться. Но, это портит жизнь. Я не могу воспользоваться как элементарной рассрочкой от своего банка, так и совершить более крупную покупку (недвижимость) в кредит.
Как мне выйти из этой ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 15:48
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації детальніше.
DjdezUA
DjdezUA
11 жовтня 2021, 21:39
Добрий день!
знаходжуся за кордоном. На вказаний номер +380737161131 для дзвінків із-за кордону з незареєстрованого в банку номеру додзвонитись до оператора неможливо+онйлан допомога недала ніякого результату
Мій зазначений основний фінансовий номер -втрачено сімкарту, тому доступу до Приват24 нема, неможливо увійти без смс підтвердження!
Що роботи? як змінити на новий(закордонний номер)
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 8:32
Доброго ранку!
Щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Juli97
Juli97
11 жовтня 2021, 11:30
Здравствуйте, интересует график работы отделения ПриватБанка в городе Бобровица Черниговской области на праздники 14-15 октября.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2021, 12:07
Добрий день!
Відділення банку 14 та 15 жовтня не працюють.
Актуальний графік роботи відділення також є на нашому сайті pb.ua/map
Maksymus777
Maksymus777
6 жовтня 2021, 22:29
Доброго Дня. Підкажіть чи можна з валютної інтернет картки зняти гроші у відділі банку?.. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2021, 8:58
Доброго ранку!
Інтернет картка призначена в першу чергу для проведення оплат в інтернеті та платежів між своїми рахунками. Зняття готівки з неї не проводиться.
За необхідності в Приват24 ви можете створити віртуальну Картку для виплат чи Універсальну і перерахувати кошти на неї, а далі вже з віртуальної картки зняти готівку.
Evhenia
Evhenia
5 жовтня 2021, 17:49
Добрий день!
Картка Gold, знаходжуся за кордоном.
Персональний банкір нічим не може допомогти. На вказаний номер +380737161131 для дзвінків із-за кордону з незареєстрованого в банку номеру додзвонитись до оператора неможливо.
Мій зазначений основний фінансовий номер заблокований, (вайбер ще активний), доступу до Приват24 нема.
Картку заблоковано, забула пароль.
Отримала повідомлення, про оновлення персональних данних до 23 жовтня, дія картки закінчується в листопаді, як можна вирішити це питання?

Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2021, 18:49
Добрий вечір!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
VIRA28
VIRA28
5 жовтня 2021, 11:06
Доброго дня! Картки заблокували, по причині списання коштів третіми особами. Отож, чи можу я перевипустити картки у відділенні приватбанку, без наявності звичайного паспорта, за допомогою додатку Дія, якщо в Додатку Дія є закордоннй паспорт та код платника податків.??
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2021, 12:58
Добрий день!
Якщо ваші дані в банку актуальні- для перевипуску картки вам непотрібно надавати документи. Якщо ні — то при зверненні у відділення потрібно лише відкрити документ в Дії та перегорнути на бік з штрихкодом.
До речі, є можливість перевипустити картки без відвідування відділення в Приват24 за кілька кліків на віртуальні.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.

Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Valentina12345
Valentina12345
4 жовтня 2021, 10:19
Валентина, Запорожье, Запорожская обл.
Заблокировано карту, звоню на 3700 — не доказала, что это я, оператор говорит пишите в чат Прива24, вПриват24 пишут звоните на 3700. Спасибо, что вы заботитесь, что какие то были подозрительные операции и заблокировали, но как же теперь разблокировать?
Приватбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 10:38
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації детальніше.
Katyashikolenko
Katyashikolenko
4 жовтня 2021, 10:16
Екатерина , Киев
Добрый день, какой процент будет при переводе денежных средств с карты приватбанка на карту тинькоф, перевели 300 гривен, удержали процент 100 гривен, процент зависит от суммы. Соответсвенно в России обналичивание в рублях. Какие условия перевода с Украины в Россию?
Приватбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 10:36
Добрий день!
З актуальними тарифами на проведення платежів можна ознайомитись на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Щоб перевірити інформацію по вашому платежу ми звернулись в особистому повідомленні.
DimaBBB
DimaBBB
2 жовтня 2021, 14:18
Дмитро
Доброго дня, дружина змінює прізвище. У неї є депозит без дострокового розірвання договору. Яка процедура переоформлення депозиту на нові рахунки дружини? Депозит закривати не хочемо. Дякую за відповідь
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2021, 14:58
Добрий день.
Для актуалізації даних в банку достатньо звернутись з паспортом до зручного відділення. Заміна рахунків при цьому не проводиться.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку