Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Mary13
Mary13
11 січня 2022, 15:17
Могилів-Подільський
Доброго дня! Вирішіть будь-ласка проблему у оперативності та організованості роботи у вже єдиному відділенні банку у м. Могилів-Подільський за адресою пл.Шевченка 4. Щодня неймовірні черги за послугами, люди стоять на вулиці, взимку, на морозі, годинами. Працює всього одна каса. Особисто я не можу замінити картку вже 3 тижні, тому що до спеціалістів не підібратися. Навіщо закрили відділення на Ставиській? Там працівники були кращі, а тут якісь клуші, які займаються не зрозуміло чим. Це взагалі як? Таким повинно бути обличчя провідного банку країни??? Чекаю на вашу відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 15:39
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми постійно працюємо над тим, щоб клієнти отримували максимально зручний та швидкий сервіс. Для цього активно розвиваються дистанційні канали обслуговування, що дають змогу проводити всі необхідні операції не звертаючись у відділення, використовуючи Приват24, банкомати і термінали. Перевипуск картки також можна здійснити дистанційно. В Приват24 картку можна перевипустити на віртуальну в декілька кліків, а звернувшись в підтримку можна замовити доставку пластикової картки для перевипуску.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, щодо якості обслуговування у вказаному вами відділенні.
SorokinaOlga
SorokinaOlga
6 січня 2022, 13:42
ФОП на общей системе, открыли расчётный счёт в вашем банку.
Так как не было необходимости проводить операции по этому счёту, не пользовались им. По истечению некоторого времени, увидели что на счёт поступают деньги. По всей видимости оплаты по терминалу, но явно не наши.
Работники банка ничем не помогли. Как нам поступать в данной ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 15:46
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Allusik61
Allusik61
5 січня 2022, 14:17
Добрый день.Мой родственник пожилой человек(79 лет)., не является клиентом ПриватБанка.Может ли он получить в отделении ПриватБанка карту э пыдтримка?
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 18:28
Добрий день!
Для оформлення такої картки у нас, необхідно бути клієнтом банку та у Приват24 треба зайти у вкладку «Гаманець», натиснути меню «Додати» та вибрати картку єПідтримка. Після підписання заяви на відкриття картки залишиться натиснути кнопку, щоб відправити дані в Дію. Детальніше ознайомитися з умовами оформлення даної картки є можливість на сайті: https://e-aid.diia.gov.ua/#card
azdk94
azdk94
2 січня 2022, 2:43
Доброго дня. В листопаді місяці я користувався додатком Wallet by BudgetBakers для планування сімейного бюджету на пробній версії. Все працювало нормально, без нарікань. Тому я вирішв купити пожиттєву преміум підписку. З 30 листопада ПриватБанк неможливо підключити до додатку — при спробі входу показується повідомлення «недійсні дані для входу», хоча саме ці дані я вводив на next.privat24.ua і нормально заходило. Техпідтримка додатка Wallet by BudgetBakers відповідала, що банком блокуються спроби підключення. Оператори Приват24 дуже добре і чемно спробували мені допомогти, але вони відповідали, що запитів на підключення не надходило. Хотів би розібратися в цій ситуації — Чи підтримується ПриватБанком підключення Wallet by BudgetBakers?
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2022, 8:46
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Marchenko78710
Marchenko78710
30 грудня 2021, 21:15
Марченко, Киев
В приложении дия отправила заявку для получения 1000 за вакцинацыю, заявка принята успешно, написано ожидать 10 дней, уже прошло больше времени, что теперь дальше, уже приват не начислит????
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 9:42
Доброго ранку!
Зазначимо, що термін зарахування до 10 робочих днів від дати, коли ви подали заявку на виплату в Дії. Наприклад, якщо ви подали заявку 10 календарних днів тому, то ще є час для зарахування. У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення.
07091441
07091441
29 грудня 2021, 11:54
Tamara, Хмельницький
для того, щоб подати заявку на отримання 1000 по є-підтримці
20 грудня завантажила додаток Приват24 на смартфон.
Сьогодні отримала 1000 на картку.
Чи можу я тепер видалити зі смартфону додаток?
Я не вмію і не люблю цим додатком користуватись.
Чи можу я купувати залізничні квитки з отриманої 1000 за вакцинацію
через ноутбук в Приват24, а не через смартфон???
І чи зможу я купити квиток за 150 грн, якщо на картці з 1000 грн
залишиться 100 грн? мені спишуть різницю з іншої картки?
Тобто оплата може бути двома картками????
У мене є ще пенсійна і універсальна картки
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 13:00
Добрий день.
Так, ви можете видалити застосунок. Придбати квитки ви можете на сайті, проте, провести оплату в інтернеті з двох карток немає можливості.
Burley
Burley
28 грудня 2021, 19:53
Сергей, Харьков
Какие баки республики Беларусь находятся под санкциями в Приватбанке? С каких банков республики Беларусь Приватбанк принимает платежи в рублях РФ по расчетам за поставленный товар?
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 10:04
Добрий день.
Ви можете отримати переказ з-за кордону 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Повідомте відправнику Ваше ПІБ на латиниці (http://bit.ly/2JhP0gS ), країну і місто.
2. Swift платіж.
Надайте відправнику реквізити по валютній карті (валюта переказу і карти повинна збігатися). У web Приват24: Усі послуги — Інфо — Мої реквізити.
3. На картку Visa / MasterCard (P2P).
Повідомте відправнику повний номер карти і Ваше ПІБ на латиниці.
slava112
slava112
28 грудня 2021, 17:43
Вячеслав.
Предисловие для объективной оценки. Из моих слов ниже все написано верно!
1) 10.12.21 у моей родной бабушки которой 75 лет, проживает за 45 километров от районного центра Тростянец Сумской области, закончился срок действия карточки на которую она получала паевые выплаты, это была обычная карта для выплат. Она пришла в банк по адресу Сумская область, Тростянец (Сумская область), ул. Вознесенская, 8. руководитель Шелепова Оксана обслуживающий менеджер Ярослава. Ей сообщили в банке что перевыпустить карту смогут только в том случае если она будет на нее получать пенсию. На что бабушка ответила что ей не удобно снимать пенсию за 45 километров ездив к банкомату на маршрутке, а пенсию ей и так приносят наличными средствами, то есть в начислении пенсии на паевую карточку она не нуждается, на что ей предложили передавать карточку тем кто может снимать деньги. Бабушка сказала что она это делать не будет, на что ей сказали тогда помочь в перевыпуске карты не смогут. И бабушка успешно уехала домой так и не заменив карточку. На горячей линии мне сказали это абсурд, и я подумал что бабушка не совсем все поняла. Я приехал с Харькова в Тростянец 17 декабря, в этот момент бабушка была в банке и ей опять отказали. Когда мы вместе зашли в банк мне сказала менеджер Ярослава которая (не заменила просроченную карточку, мотивируя подключить на нее пенсию )что сейчас придет руководитель Шелепова Оксана и решит наш вопрос. Через 15 минут пришла Оксана и сразу мне сообщила что бабушка неправильно поняла нас выставив бабушку «дурой»и в моем присутствии сообщила следующее " Существует два варианта перевыпуска первый — подключить паевую карточку совместно с пенсией, так как пенсия и паевая идет в одном пакете услуг и второй — заказать карточку универсальная голд с ежемесячной оплатой 20 грн на которую и будут зачиляться паевые средства. Бабушка сказала — ей второй вариант даже не предлагали. Выбрали Универсальная голд. Где дели обычную? Кто-то будет наказан?! Готов предать огласки в СМИ
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 10:04
Добрий день.
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше. Для цього написали вам в приватні повідомлення.
Allusik61
Allusik61
28 грудня 2021, 8:27
Где можно рассчитаться бонусами программы бонус+ Днепр

Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 9:42
Добрий день!
Ви можете переглянути мережу магазинів Бонус Плюс за посиланням: https://bonus.privatbank.ua/
Yelenasyhina
Yelenasyhina
26 грудня 2021, 22:02
Елена, Николаев
Сухина Елена. 28.12.2016 заплатила 13000 грн 1378 грн судового збору. Закройте карту и виконавче провадження
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2021, 8:31
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
26 грудня 2021, 21:16
Я, пенсионерка Гурова Татьяна Владимировна. Сейчас нахожусь за пределами Украины. Действие моей пенсионной карточки заканчивается в феврале 2022 года. Но вот уже несколько месяцев моя карточка по какой-то причине заблокирована и я не могу получать пенсию. Прибыть в банк и проверить ситуацию с блокировкой не могу. Подскажите пожалуйста как можно разрешить эту ситуацию.
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2021, 8:30
Доброго ранку!
Ви можете звернутись в онлайн підтримку на сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Interess
Interess
22 грудня 2021, 21:56
Prosto Interesno , UKRAINA
Здравствуйте. Может кто сталкивался с такой ситуацией. Делали несколько оплат на сайте AliExpress. Некоторые заказы писало оплачено, но когда заходили в заказы было написано Финиш, их закрывало в общем и об оплате нет никакой информации, на странице с заказами. Но при этом деньги с карты списывало, получилось так деньги с карты ушли а на AliExpress не поступили.Вопрос такие платежи возвращаются? И сколько это занимает времени? Нужно куда то обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 8:39
Доброго ранку!
Щодо питання відображення стану замовлення, його оформлення та відправки товару радимо звернутись в підтримку сайту на якому здійснювалась оплата.
За вашим зверненням в онлайн підтримку на нашому сайті або в Приват24 ми можемо подати заявку на повернення коштів.
555777111
555777111
22 грудня 2021, 21:04
волноваха
22.12.2021 получили аванс от укрзализныци с комисией.Записано как доход.безготивкове зарахуваня и снята комисия.Почему? 6.12.2021 писали цельове зарахуваня без комисии.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 8:36
Доброго ранку!
Банк не обирає тип коштів при зарахуванні і не може його змінювати, тому, якщо відправник не зробив спеціальну позначку, що це цільове зарахування, комісія буде стягнута згідно тарифів картки, як за нецільове безготівкове поповнення рахунку.
В призначенні платежу вказується інформація для відображення отримувачу, вона ніяк не впливає на умови зарахування грошей на картку. Щоб комісія не була утримана, організація відправник має відправляти кошти, як цільові, а не звичайне безготівкове поповнення.
abum67
abum67
21 грудня 2021, 15:41
Когда будут выплачивать 1000 грн вакцинированнированным, если карту е-пидтримка и заявку оформили 14.12.2021?
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2021, 16:54
Добрий день.
Зарахування коштів впродовж 10 робочих днів після подачі заявки на отримання допомоги.
SAndrii
SAndrii
21 грудня 2021, 12:44
SAndrii, Kyiv
Підкажіть будь ласка, що мені робити. В неділю19.12 намагався через термінал поповнити рахунок іншого банку. Система управління при внесенні останньої купюри дала збій. Гроші перевелись на рахунок, але була відміна переводу, із-за збою системи. Всі намагання дозвонитися на 3700 (мені, як не клієнту банку) не принесли ніякого результату. Куди я можу позвонити і де шукати мої кошти????(очікування відповіді оператора 45хв.це вже занадто!!(((()
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2021, 13:38
Добрий день.
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Після оформлення картки напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті банку pb.ua/chat для повернення коштів.
Sofohka
Sofohka
21 грудня 2021, 8:50
Софія, м. Львів
Починаючи з 07.12.21 і по сьогоднішній день банк все розглядає і розглядає, тільки стандартну відповідь даєте. Скільки часу можна розглядати, ви взагалі шось вирішити можете чи тільки «напартачити»????????????????
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2021, 11:09
Нам дуже шкода, що для вирішення питання знадобилося більше часу, ніж ви розраховували. У деяких випадках аналіз ситуації, збір інформації займає деякий час.
Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Yelenasyhina
Yelenasyhina
20 грудня 2021, 11:52
Приватбанк. Видати довідку про закриття кредиту на підставі сплати 28.12.2016 р 13000 грн і 1378 грн.По рішенню суду5000 грн і 1378 грн судового збору.
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:19
Добрий день!
Довідку можна отримати в Приват24, або в найближчому відділенні.
Для замовлення довідки в Приват24 Вам достатньо:
1. Зайти в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок';
2. Вибрати тип необхідної довідки і натиснути 'Продовжити';
3. Вибрати необхідні дані для довідки і натиснути 'Продовжити'.
Для перегляду замовленої довідки:
1. Зайти в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Архів довідок';
2. Знайти замовлену довідку і натиснути 'Показати'.
anastasiya58
anastasiya58
20 грудня 2021, 9:26
Татьяна, Херсон
Муж по телефону из Дии зашёл в Google Play, чтобы установить новую версию Приват 24 для получения е-поддержки.После введения пароля приходит смс, что смс с паролем отправлено на номер мужа, но его нет, стоят нули.Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 10:56
Добрий день!
Радимо вашому чоловіку звернутися в підтримку банку, де наші фахівці з радістю допоможуть після ідентифікації.
Galaiey
Galaiey
18 грудня 2021, 23:43
Галина, Миргород
Здравствуйте! Заказала карту с индивидуальным дизайном ( 99 грн.), оплатила. На скриншоте в истории заказов карта мне понравилась. Карту получила и выпала в осадок. Два дня хожу в состоянии шока — на моем личном дизайне оказался чип! И этот чип закрыл лицо человека… На скриншоте чипа нет и в условиях подготовки про чип ничего не было указано, чип я не заказывала. Теперь карта получилась полностью испорчена. Теперь 99 грн. выкинуты и пропали, надо новую карту заказывать и лицо человека сдвигать в другую сторону?
Помогите разобраться с этим вопросом?
Спасибо за дельный ответ!
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2021, 8:51
Доброго ранку!
При замовленні картки на сайті банку https://carddesign.privatbank.ua/ на етапі вибору типу картки можна переглянути, як буде виглядати картка, в тому числі, це стосується відображення чіпу на картці. На даному етапі замовлення картки можна відмінити за вашим бажанням.
Підтвердження замовлення картки відбувається, якщо ви натиснули відповідну кнопку та обрали картку для оплати, таким чином погодившись з обраним вами дизайном.
31074160
31074160
17 грудня 2021, 9:54
Валентина, Ростов-на-Дону
Здравствуйте! В начале декабря месяца этого года я из Украины переехала в Россию. В связи с этим поменялся номер телефона. Теперь я не могу зайти на свою страницу в Приват 24. Также у меня заблокирована рублевая карта, не могу снять деньги. Подскажите, пожалуйста, что делать, как ее разблокировать. Благодарю.
Приватбанк
Відповідь банку
17 грудня 2021, 10:51
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в причинах блокування картки. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви також можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна обов´язкова наявність:
— операцій з будь-якої вашої картки ПриватБанку за останні 10 днів за кордоном (перегляд балансу в банкоматі, оплата карткою в магазині, зняття готівки);
— вебкамери;
— українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку