Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
121096qaz
121096qaz
26 січня 2022, 11:04
Есть реквизиты банка мошенника, может ли банк на это как-то отреагировать?
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 14:58
Добрий день!
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.  
mirna9091
mirna9091
24 січня 2022, 7:35
Надежда, Днепр
добрый день! подскажите, что означает ответ банка в приват 24: змінити парамети платежу та підтвердити платіж через банкомат чи тсо.
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 8:46
Доброго ранку!
Ймовірніше за все, платіж який ви проводите, зупинений з міркувань безпеки. Потрібно зменшити суму платежу або провести його через банкомат чи термінал самообслуговування. У разі виникнення питань ви також можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua, в якому наші колеги зможуть вас ідентифікувати належним чином, перевірити та надати повну інформацію та рекомендації.
Oleg1978Oleg
Ольга Кудлинскас
21 січня 2022, 11:57
Ольга, Винница
Здраствуйте я являюсь вашим клиентом и в данный момент нахожусь за границей у меня нет возможности зайти в личный кабинет Приват24 так как заблокирован финансовый номер карт у меня нет на руках только счета помогите пожалуйста востановить финансовый номер.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 12:08
Добрий рдень!
Для ідентифікації та вирішення вашого питання просимо вас звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
nfhelenah81
nfhelenah81
20 січня 2022, 20:42
Сотрудник банка позвонила, провела необходимые банку операции по снятию денег с универсальной карты, сказав, что сумма сейчас будет переведена обратно. Сумму не перевела, денег на карточке нет. Как ночью получить помощь?
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 8:31
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Oleg1978Oleg
Ольга Кудлинскас
20 січня 2022, 17:06
Здравствуйте я являюсь вашим клиентом в даный момент проживаю за границей, вопрос на каких основаниях мне заблокировали финансовый номер благодаря вашим операторам я теперь не могу зайти в приват24 и пользоватся своими рахунками.?
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 17:42
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
uljavoznyuk
Уляна Вознюк
20 січня 2022, 9:17
2 січня було проведено шахрайські операції з мого рахунку, а саме трьома трансакціями переказ коштів на невідомий рахунок. Мною особисто не було підтверджено жодних паролів та даних картки. Прошу допомогти у вирішенні питань повернення коштів.
Куди власне було здійснено переказ, чи були викрадені мої персональні дані?
Як діяти надалі?
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 10:36
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
m000sg82
m000sg82
19 січня 2022, 3:22
Можно ли пополнить карту пидтримка
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2022, 8:30
Доброго ранку!
Картка єПідтримка недоступна для поповнень.
Доступна оплата в інтернеті або за допомогою пристрою з NFC в окремих категоріях торговельних магазинів України, що визначені державою, а саме:
· залізничні та авіаквитки в межах України;
· кінотеатри й театри;
· музеї й виставкові центри;
· спортзали, басейни, фітнес-центри;
· книжкові магазини.
Lusienne
Lusienne
17 січня 2022, 21:25
мария, Киев
не могу уплатить на сайте привата за бассейн по реквизитам.Пишет заборонено.Что за история?
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 8:22
Добрий ранок.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
26646326
26646326
17 січня 2022, 17:13
Александр
Пополнение депозита через digital карту.
Добрый день. Скажите пожалуйста, почему нет возможности в терминале пополнить депозит через digital карту? Карту можно пополнить, депозит нет! В разделе депозиты, когда нажимаю пополнить депозит, просить вставить карту, но у меня только digital! Приходится стоять в очереди в кассу с толпой бабушек, которые платят за коммунальные.
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 20:27
Добрий вечір!
Наразі, даною карткою можна здійснювати наступні операції:
— зняття готівки в банкоматі ПриватБанку по QR-коду;
— поповнити картку в ТСО або в касі відділення за номером;
— оплати в магазинах, після додавання картки в гаманець Google Pay чи Apple Pay;
— операції в Приват24, оплата в інтернеті.
84465655
Кино Индустрия
17 січня 2022, 17:09
Кино, Кривой Рог
Добрый. Скажите когда в Привете появятся длинные ОВГЗ (вроде до 2027 года были, сейчас нет), иными словами «когда у вас обновляется список доступных ценных бумаг?»
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 20:20
Добрий вечір!
Отримати більш детальну консультацію з питань облігацій внутрішньої державної позики Ви можете в Управлінні фондових операцій — торговця цінними паперами.
Робочий час: 9:00–18:00:
1. Воробей Ганна, е-mail: anna.vorobej@privatbank.ua, тел.: +38 089 720 15 61.
2. Бисько Борис, е-mail: boris.bisko@privatbank.ua, тел.: +38 089 720 15 37.
3. Осадчий Євгеній, е-mail: evgenij.osadchij@privatbank.ua, тел.: +38 089 720 16 15.
OksanaVolvach
OksanaVolvach
15 січня 2022, 1:09
Оксана Вольвач
Я оставила жалобу в колл центре на эту «представительницу службы безопасности», которая не поздоровалась и не представилась, не объяснила суть проблемы, устроила хамский допрос и просто бросила трубку. Впереди выходные, отделения не работают. Мало того, что меня оставили без денег, ладно, проживу. Я в полном неведении, что происходит и за что! Мне не просто заблокировали карты, но и безосновательно удалили доступ к приложению, хотя я ответила правильно на все вопросы, и я теперь не вижу, что там происходит. Может к понедельнику я увижу пустые счета. Может это такая форма мошенничества от нерадивых сотрудников банка. Сейчас ночь на субботу и я не могу успокоиться и уснуть. Не знаю как доживу до понедельника. Накручиваю себя, начитавшись статей в интернете, что сотрудники банков, разными схемами, обворовывают своих клиентов. Может и я на таких попалась. Поэтому решила зафиксировать ситуацию еще на сайте Минфина. Вдруг в понедельник я обнаружу, что осталась без денег, и мне придется обращаться в полицию.
Я надеюсь, что деньги не пропадут, а я просто нарвалась на хамку. Но тем не менее, хочу услышать от представителей банка ответы:
1. Почему представителям службы безопасности позволено так хамски общаться с клиентами? Спасибо, что защищаете наши деньги. Но поздороваться, представиться и объяснить суть проблемы и успокоить клиента, даже если вы вынуждены, по какой то причине, заблокировать их счета, разве это не норма приличия?
2. В моем, конкретном случае, я ответила правильно на все вопросы о себе, но мои счета все равно заблокировали и телефон отвязали. Вы нанесли мне моральный и материальный ущерб. Я хочу знать четкую причину такого поступка вашего представителя. Назовите мне вопрос, на который я дала неверный ответ, который повлек блокировку? Иначе это просто самоуправство, со стороны той женщины, что со мной общалась и принимала такое решение.
Спасибо, с уважением, Вольвач Оксана.
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2022, 8:38
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше ми звернулись в приватному повідомленні.
OksanaVolvach
OksanaVolvach
15 січня 2022, 1:08
Оксана Вольвач
Здравствуйте. Я являюсь многолетним клиентом Приватбанка. За десятки лет не было ни со стороны банка ко мне претензий, ни у меня к ним. Я всегда была довольна сервисом. Сегодня со мной произошел случай, из за которого я до сих пор в шоковом состоянии.
Вкратце: недавно перевыпустила карты, срок действия которых истек. На них автоматом стоит ограничение на платежи в интернете. Я об этом не знала и несколько раз вводила номер карты в приложении «Новой почты», что бы оплатить посылку, которую должны доставить домой завтра, платежи отклонялись. Потом поняла проблему, в приложении Приват24 увеличила лимит и ввела данные карты снова. В ответ пришло СМС, что бы я позвонила на 3700. 14.01.2022 около 20.00 со своего телефона звоню, ожидая услышать робота, что бы нажать единицу или вежливого представителя кол центра. И вдруг — очень грубый женский голос, без всяких приветствий: «Имя, Фамилия». Я назвала. Потом как с автомата полетело куча непонятных мне вопросов: кому я давала карту, на какие сайты заходила и прочее. Я не понимала что происходит, спрашивала собеседницу, что случилось, и что никуда я не заходила и никому карты не давала, все хорошо. Но с ее стороны без всяких объяснений на меня сыпались другие вопросы: где я родилась, мой мейл, прописка и прочее, на которые я давала правильные ответы. Последняя фраза была: «мы вас блокируем» и женщина просто бросила трубку не попрощавшись и ничего не объяснив. Я в шоке пытаюсь найти в телефоне приложение Приват24, что бы посмотреть, что там с моими счетами, но меня оттуда удалили! Я звоню на 3700, и первая фраза робота — что мой телефон не зарегистрирован в Приват24! У меня реально чуть инфаркт не случился, я еле дождалась голос оператора. Который мне сказал, что это со мной так общалась«служба безопасности». И я должна в понедельник с документами идти в банк и разблокировать счета, так как им что то не понравилось.((
Продолжу в следующем посте.
ReichalWolf
ReichalWolf
14 січня 2022, 20:43
Регіна, Київ
25. 12. 2021 Приват банк підняв кредитний ліміт на моїй картці універсал голод з 00 грн. До 40 тисяч гривень, потім гроші були перераховані з рахунку невідомо куди (все це відбулося за 9 хвилин) Я одразу повідомила в банк і подала заяву в поліцію. Приват банк із свого боку не надає інформацію куди перерахували кредитні кошти та яким чином співробітники банку підняли кредитний ліміт! На прохання надати мені інформацію щодо розслідування ніякої відповіді не має
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2022, 8:34
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та розібратись в ситуації.
0631181399
0631181399
14 січня 2022, 6:44
Здравствуйте, уже пошёл второй год как Приватбанк не возвращает деньги за авиабилет. Рейс был отменён, авиакомпания говорит, что деньги перечислены в Приватбанк очень давно. Когда звоню в 3700, мне все время говорят ждите, хотя указано было максимальное время возврата средств -6 месяцев, прошло 1 год и 2 месяца!!! Когда мне вернут средства за этот авиабилет?
Приватбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 10:53
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Rvania
Иван Ребрик
13 січня 2022, 14:06
Иван
Посмотрите заявку #44818 (данные по заявке) открыта. И дайте мне ответ
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 17:29
Ми надали вам відповідь під постом та в приватних повідомленнях.
Tempo123
Tempo123
12 січня 2022, 14:06
Здравствуйте я скуплялась а тада и по ихний ошибке сняли уминя два раза деньги с каточки я к ним обратилась они говорят што деньги вернули ну я их не получила.
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2022, 14:17
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та розібратись в питанні детальіше.
Mary13
Mary13
11 січня 2022, 15:17
Могилів-Подільський
Доброго дня! Вирішіть будь-ласка проблему у оперативності та організованості роботи у вже єдиному відділенні банку у м. Могилів-Подільський за адресою пл.Шевченка 4. Щодня неймовірні черги за послугами, люди стоять на вулиці, взимку, на морозі, годинами. Працює всього одна каса. Особисто я не можу замінити картку вже 3 тижні, тому що до спеціалістів не підібратися. Навіщо закрили відділення на Ставиській? Там працівники були кращі, а тут якісь клуші, які займаються не зрозуміло чим. Це взагалі як? Таким повинно бути обличчя провідного банку країни??? Чекаю на вашу відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 15:39
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми постійно працюємо над тим, щоб клієнти отримували максимально зручний та швидкий сервіс. Для цього активно розвиваються дистанційні канали обслуговування, що дають змогу проводити всі необхідні операції не звертаючись у відділення, використовуючи Приват24, банкомати і термінали. Перевипуск картки також можна здійснити дистанційно. В Приват24 картку можна перевипустити на віртуальну в декілька кліків, а звернувшись в підтримку можна замовити доставку пластикової картки для перевипуску.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, щодо якості обслуговування у вказаному вами відділенні.
SorokinaOlga
SorokinaOlga
6 січня 2022, 13:42
ФОП на общей системе, открыли расчётный счёт в вашем банку.
Так как не было необходимости проводить операции по этому счёту, не пользовались им. По истечению некоторого времени, увидели что на счёт поступают деньги. По всей видимости оплаты по терминалу, но явно не наши.
Работники банка ничем не помогли. Как нам поступать в данной ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 15:46
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Allusik61
Allusik61
5 січня 2022, 14:17
Добрый день.Мой родственник пожилой человек(79 лет)., не является клиентом ПриватБанка.Может ли он получить в отделении ПриватБанка карту э пыдтримка?
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 18:28
Добрий день!
Для оформлення такої картки у нас, необхідно бути клієнтом банку та у Приват24 треба зайти у вкладку «Гаманець», натиснути меню «Додати» та вибрати картку єПідтримка. Після підписання заяви на відкриття картки залишиться натиснути кнопку, щоб відправити дані в Дію. Детальніше ознайомитися з умовами оформлення даної картки є можливість на сайті: https://e-aid.diia.gov.ua/#card
azdk94
azdk94
2 січня 2022, 2:43
Доброго дня. В листопаді місяці я користувався додатком Wallet by BudgetBakers для планування сімейного бюджету на пробній версії. Все працювало нормально, без нарікань. Тому я вирішв купити пожиттєву преміум підписку. З 30 листопада ПриватБанк неможливо підключити до додатку — при спробі входу показується повідомлення «недійсні дані для входу», хоча саме ці дані я вводив на next.privat24.ua і нормально заходило. Техпідтримка додатка Wallet by BudgetBakers відповідала, що банком блокуються спроби підключення. Оператори Приват24 дуже добре і чемно спробували мені допомогти, але вони відповідали, що запитів на підключення не надходило. Хотів би розібратися в цій ситуації — Чи підтримується ПриватБанком підключення Wallet by BudgetBakers?
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2022, 8:46
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку