Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ймовірніше за все, платіж який ви проводите, зупинений з міркувань безпеки. Потрібно зменшити суму платежу або провести його через банкомат чи термінал самообслуговування. У разі виникнення питань ви також можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua, в якому наші колеги зможуть вас ідентифікувати належним чином, перевірити та надати повну інформацію та рекомендації.
Написати коментар
Для ідентифікації та вирішення вашого питання просимо вас звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (1)
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Написати коментар
Куди власне було здійснено переказ, чи були викрадені мої персональні дані?
Як діяти надалі?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Написати коментар
Картка єПідтримка недоступна для поповнень.
Доступна оплата в інтернеті або за допомогою пристрою з NFC в окремих категоріях торговельних магазинів України, що визначені державою, а саме:
· залізничні та авіаквитки в межах України;
· кінотеатри й театри;
· музеї й виставкові центри;
· спортзали, басейни, фітнес-центри;
· книжкові магазини.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Добрый день. Скажите пожалуйста, почему нет возможности в терминале пополнить депозит через digital карту? Карту можно пополнить, депозит нет! В разделе депозиты, когда нажимаю пополнить депозит, просить вставить карту, но у меня только digital! Приходится стоять в очереди в кассу с толпой бабушек, которые платят за коммунальные.
Наразі, даною карткою можна здійснювати наступні операції:
— зняття готівки в банкоматі ПриватБанку по QR-коду;
— поповнити картку в ТСО або в касі відділення за номером;
— оплати в магазинах, після додавання картки в гаманець Google Pay чи Apple Pay;
— операції в Приват24, оплата в інтернеті.
Коментарі (1)
Отримати більш детальну консультацію з питань облігацій внутрішньої державної позики Ви можете в Управлінні фондових операцій — торговця цінними паперами.
Робочий час: 9:00–18:00:
1. Воробей Ганна, е-mail: anna.vorobej@privatbank.ua, тел.: +38 089 720 15 61.
2. Бисько Борис, е-mail: boris.bisko@privatbank.ua, тел.: +38 089 720 15 37.
3. Осадчий Євгеній, е-mail: evgenij.osadchij@privatbank.ua, тел.: +38 089 720 16 15.
Написати коментар
Я надеюсь, что деньги не пропадут, а я просто нарвалась на хамку. Но тем не менее, хочу услышать от представителей банка ответы:
1. Почему представителям службы безопасности позволено так хамски общаться с клиентами? Спасибо, что защищаете наши деньги. Но поздороваться, представиться и объяснить суть проблемы и успокоить клиента, даже если вы вынуждены, по какой то причине, заблокировать их счета, разве это не норма приличия?
2. В моем, конкретном случае, я ответила правильно на все вопросы о себе, но мои счета все равно заблокировали и телефон отвязали. Вы нанесли мне моральный и материальный ущерб. Я хочу знать четкую причину такого поступка вашего представителя. Назовите мне вопрос, на который я дала неверный ответ, который повлек блокировку? Иначе это просто самоуправство, со стороны той женщины, что со мной общалась и принимала такое решение.
Спасибо, с уважением, Вольвач Оксана.
Перепрошуємо за незручності.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше ми звернулись в приватному повідомленні.
Написати коментар
Вкратце: недавно перевыпустила карты, срок действия которых истек. На них автоматом стоит ограничение на платежи в интернете. Я об этом не знала и несколько раз вводила номер карты в приложении «Новой почты», что бы оплатить посылку, которую должны доставить домой завтра, платежи отклонялись. Потом поняла проблему, в приложении Приват24 увеличила лимит и ввела данные карты снова. В ответ пришло СМС, что бы я позвонила на 3700. 14.01.2022 около 20.00 со своего телефона звоню, ожидая услышать робота, что бы нажать единицу или вежливого представителя кол центра. И вдруг — очень грубый женский голос, без всяких приветствий: «Имя, Фамилия». Я назвала. Потом как с автомата полетело куча непонятных мне вопросов: кому я давала карту, на какие сайты заходила и прочее. Я не понимала что происходит, спрашивала собеседницу, что случилось, и что никуда я не заходила и никому карты не давала, все хорошо. Но с ее стороны без всяких объяснений на меня сыпались другие вопросы: где я родилась, мой мейл, прописка и прочее, на которые я давала правильные ответы. Последняя фраза была: «мы вас блокируем» и женщина просто бросила трубку не попрощавшись и ничего не объяснив. Я в шоке пытаюсь найти в телефоне приложение Приват24, что бы посмотреть, что там с моими счетами, но меня оттуда удалили! Я звоню на 3700, и первая фраза робота — что мой телефон не зарегистрирован в Приват24! У меня реально чуть инфаркт не случился, я еле дождалась голос оператора. Который мне сказал, что это со мной так общалась«служба безопасности». И я должна в понедельник с документами идти в банк и разблокировать счета, так как им что то не понравилось.((
Продолжу в следующем посте.
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та розібратись в ситуації.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та розібратись в питанні детальіше.
Написати коментар
Перепрошуємо за незручності. Ми постійно працюємо над тим, щоб клієнти отримували максимально зручний та швидкий сервіс. Для цього активно розвиваються дистанційні канали обслуговування, що дають змогу проводити всі необхідні операції не звертаючись у відділення, використовуючи Приват24, банкомати і термінали. Перевипуск картки також можна здійснити дистанційно. В Приват24 картку можна перевипустити на віртуальну в декілька кліків, а звернувшись в підтримку можна замовити доставку пластикової картки для перевипуску.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, щодо якості обслуговування у вказаному вами відділенні.
Написати коментар
Так как не было необходимости проводить операции по этому счёту, не пользовались им. По истечению некоторого времени, увидели что на счёт поступают деньги. По всей видимости оплаты по терминалу, но явно не наши.
Работники банка ничем не помогли. Как нам поступать в данной ситуации?
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Для оформлення такої картки у нас, необхідно бути клієнтом банку та у Приват24 треба зайти у вкладку «Гаманець», натиснути меню «Додати» та вибрати картку єПідтримка. Після підписання заяви на відкриття картки залишиться натиснути кнопку, щоб відправити дані в Дію. Детальніше ознайомитися з умовами оформлення даної картки є можливість на сайті: https://e-aid.diia.gov.ua/#card
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (2)