Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Mayko
Олена Майко
20 лютого 2022, 0:29
Майко Олена, Чернігів
В термін з 02.02.2022 по 16.02.2022 з моєї картки третіми особами знято значну суму коштів. Мені про ці операції ніякі повідомлення не надходили, запити від банку підтвердження платежів відсутні, не зважаючи на те що вони були нетиповими. У мене претензія до роботи служби безпеки банку. Картку і телефон не губила і нікому дані по карті не передавала.
Картку заблокувала, до служби підтримки банку звернулася по телефону з заявою про шахрайські дії третіми особами. Заяву в кібер-поліцію написала.
Звертаюсь до банку з вимогою заморозити борг, що зявився внаслідок шахрайських дій, на період розгляду кібер-поліцією і до рішення суду, щодо стягнення на мою користь коштів з шахраїв, або Банку в звязку з неякісним захистом коштів на рахунку.
Приватбанк
Відповідь банку
20 лютого 2022, 8:33
Доброго ранку!
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування та рішення суду на основі якого банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей ситуації та перевірки інформації.
YUI
YUI
18 лютого 2022, 15:46
Леся
Дві доби тому відправила гроші через Приват24. У мене вказано, що оплата проведена, але гроші отримувачу не дійшли. Як зясувати, де вони?
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2022, 7:47
Добрий ранок!
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо вашого питання просимо вас звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
1953victor
1953victor
17 лютого 2022, 18:11
Виктор, Черновцы
У жены закончился срок действия пенсионной карты для выплат, обошли три отделения нигде нет новых! Подскажите в каком отделении в Черновцах они есть? Это нормально?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 18:13
Добрий вечір!
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити адресу найближчого зручного відділення.
Anya15
Anya15
17 лютого 2022, 17:26
Анна, Одесса
Доброго дня, по моїй глупості в 2018 чоловік взяв 1000грн, довгий час не знала про борг, в жовтні 2021 запропонували оплатити без відсотків, оплатила в жовтні всю заборгованість перед банком, тепер прошу відкрити карту зарплатну, ледве дозвонилась на гарячу лінію і то лише два дні поспіль… дівчинка сказала що пройшли роки картка закрита, ми не можемо відкрити. Що робити підскажіть, борг був 1400грн… але і то сплачений… як відкрити карту жля зарплати
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 17:34
Добрий день!
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
380982352896
380982352896
17 лютого 2022, 16:54
Доброго дня
Хочу повідомити про шахрайство, 2 дні тому, 15.02 мене обманули в інтернет магазині.Я надіслала кошти на карту, після чого магазин видалили і товар не надіслали і гроші не повернули.
Всі скріни діалогу в мене є.
Надіслала кошти на ім’я Дмитрий Руднев, номер карти 5375235211193832
час 15:57
сума 1200 грн
Хотіла б щоб мені повернули гроші, якщо це можливо.
Дякую за розуміння.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 17:11
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Yaroslava79
Yaroslava79
16 лютого 2022, 10:58
Доброго дня звертаюсь до вас зпитанням шахрайство, викрадення коштів 21.01.22, приймала кошти 800 грн.перейшла за посиланням.вхід у свій кабінет приват24 я підтверджую телефонує приватбанк робот оператор об 12:24, а об 12:27 мою картку під'єднує до google pay, а об 12:27:02 з кредитки знімаються кошти 23754 грн.як так що це таке за посилання було щоб до мене телефонували для підтвердження. Я в оператора запитала був дзвінок відповідає так ви підтвердили вхід в приват 24. Будь ласка допоможіть зверніть увагу на це звернення. Я людина непрацюю погашати цю велику кількість коштів я немаю чим. Дякую вам за розуміння.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 11:27
Добрий день!
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Як виходить з вашого відгуку, на сторонньому сайті вами були введені дані картки та підтверджено вхід до акаунту або здійснення платежу, який проводився шахраями. Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/ для отримання інформації по операціям, які були проведені з картки.
Vlad11105
Vlad11105
16 лютого 2022, 8:58
Чому не надійшли кошти на рахунок якщо оплата була здійснена 2 дні назад?
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 10:11
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.
henaha15
henaha15
16 лютого 2022, 8:13
cергей, николаев
получено уведомление Сергію Миколайовичу, з Вашої картки 5**98 знято обмеження, Ви можете користуватися й кредитними, й особистими коштами. Приємних покупок. pb.ua/0567, однако изменить кредитный лимит не удаётся из-за якобы задолженности в другом банке.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 8:35
Доброго ранку!
Зняття обмження на користування кредитними коштами передбачає, що ви зможете користуватись кредитним лімітом, якщо такий встановлено на даний момент або буде встановлено в майбутньому. Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Ви можете користуватись власними коштами на картці та спробувати подати заявку на збільшення ліміту пізніше.
Berkut80
Виталий Самойленко
11 лютого 2022, 17:06
Виталий, Вознесенск
Здравствуйте у меня такой вопрос на каком основании с моей карточки з/п сняло 50 процентов моей з/п. В 17 году я получил решение суда о взыскании долга в пользу приват банка. По решению суда я уплатил суму и судебные издержки.
Приватбанк
Відповідь банку
11 лютого 2022, 19:55
Добрий вечір!
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо вашого питання просимо вас звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
QwerasdfZxc
Анастасия Костючик
6 лютого 2022, 10:06
Может Банк вернуть деньги на карту, ели оператор не правильно обслужила клиента, не сняла финансовасть? После того было снятие наличных и оформление кредитов.
Приватбанк
Відповідь банку
6 лютого 2022, 11:47
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
anyaytka22
anyaytka22
4 лютого 2022, 17:59
Анна, Бердянск
Здравствуйте. У меня телефон не поддерживает безконтактную оплату. Я хочу оформить карту Епидтримка онлайн. Могу ли я получить карту в физическом отделении банка с тем же номером, когда придет уже ковидная 1000. Пока в отделении нет пластиковых карт, а выплату хотелось бы получить. Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 18:25
Добрий вечір!
Сьогодні ми випускаємо лише віртуальні картки єПідтримка, але ми вже розглядаємо можливість видачі пластикових карток. Ми відразу ж проінформуємо клієнтів, якщо запустимо видачу пластикових карток. Додатково додамо інформацію про це на сайт банку. Слідкуйте, будь ласка, за новинами :)
Альтернативою для оплат через NFC є оплата в інтернеті в категоріях торговельних магазинів України, що визначені державою.
Vergee
Vergee
4 лютого 2022, 14:33
Добрый день. Хочу открыть карточку для выплат, но мне навязывают универсальную карту. Хочу уточнить, могу ли я открыть карту для выплат
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 15:20
Добрий день!
Відкрити картку для виплат окремо від Універсальної можна. У разі виникнення питань, будемо раді відповісти на них в приватному повідомленні.
Annaannaanna89
Annaannaanna89
3 лютого 2022, 21:37
Анна, Бердянск
Как открыть карточку Пакунок малюка если банк не хочет обслуживать????????????
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 8:16
Доброго ранку!
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в питанні детальніше.
380968063837
380968063837
2 лютого 2022, 14:41
Как узнать начислили ли мне детские?
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 15:48
Добрий день!
Інформацію про зарахування коштів ви можете побачити в Приват24 у виписці по картці.
safronova20
safronova20
1 лютого 2022, 23:36
Здравствуйте
Ситуация следующая:
В 2013 году была выпущена карта для получения стипендии ( не совершенно летнего), в 2017 году была последняя активность с этой карты, после чего я выехала жить в другую страну и помнить забыла об этой карте (карта была разрезана и выброшена)
В 2022 году приехав обратно в страну, оказывается, что кто-то мою карту в 2020 году перевыпустил и вёл бурную активность ( при этом я была за границе) и естественно срок действия МОЕЙ карты вышел ещё в 2017-2018 году
Велись какие-то мошеннические действия, деньги входили на карту и снимались ( в обороте было +- 80000 грн).
Приват 24 не было и в помине ещё как я делала себе карту в 2013 году
Мне очень интересно как ваш банк это все пропускает, и что теперь делать? Моя карта естественно заблокирована!!!
Заявление в полицию написала, но неизвестно сколько это будет длиться 🤦🏽‍♀️
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 8:47
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
05252580
Віктор Андрусишин
29 січня 2022, 11:11
Віктор
Чому на мені досі висить арешт? Виконавче провадження вже більше року закрите! Понад місяць я щодня тероризую приватного виконавця, вона зробила що могла, навіть нову постанову винесла! Так, зараз почнете розказувати, що проблема по провадженню 61555997. Її нема більше року, бо та проблема сплачена і закрита. Бачу, що Ваш банк просто не хоче розблокувати картки, дискримінує людей. Моїх сил не вистарчило з Вами воювати, нехай суд воює! Всі звернення, заяви, скарги до виконавця, документи по провадженню зібрано. Подаю і Вас і приватного виконавця за бездіяльність, дискримінацію, насмішку та приниження. В мене все! Гарного дня.
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2022, 11:51
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Allusik61
Allusik61
28 січня 2022, 16:57
Алла, Днепр
Добрый день, я хотела оплатить через интернет-аптеку лекарство картой э пидтримка, но у меня нет пин кода.На горячей линии предложили форму, но в ней не предлагается данная карта.Кае быть?
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 17:12
Добрий день!
Для оплати в інтернеті потрібно вводити номер картки, строк дії та CVV-2 код. Для платежів в інтернеті не використовується ПІН-код картки, це стосується і картки єПідтримка. Реквізити картки для оплати в інтернеті ви можете переглянути в своєму Приват24.
TDAmeneg
TDAmeneg
27 січня 2022, 15:13
Добрый день. У меня есть задолженность, перед банком. Был суд первая инстанция Бровары), вынесено решение. У меня не было возможности пресудствовать на суде. Хотел бы связаться с представителем банка Гребенюк Александр Сергеевич, для урегулирования вопроса погашения задолженности.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 15:36
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення інформації.
A8B16C32
A8B16C32
26 січня 2022, 16:32
Анатолий, Черкассы
Я маю картку для виплат Card Gold, але для оплати поїздки у метро мені потрібно мати картку PayPass. Співробітники Приватбанку повідомили мені що можуть видати картку PayPass тільки універсальну. Але мені не потрібет ліміт для кредиту. Тому я хочу мати додаткову картку для виплат PayPass. Чому я не можу мати ДВІ картки для виплат — одну звичайну, іншу PayPass?
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 18:57
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
0951704568
0951704568
26 січня 2022, 15:57
Здравствуйте
Это номер мошенников +380955031858
Я им перевела деньги за покупку вперёд а они оказались мошенниками
Можете ли вы снять с этого номера деньги ?????
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 18:51
Добрий вечір. Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку