Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.8 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
На підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 21 тимчасово забороняється здійснювати будь-які валютні операції з використанням російських рублів та білоруських рублів.
Написати коментар
Отримувати міжнародні перекази можна. Виключенням є перекази, які заборонені НБУ.
Написати коментар
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по картці.
Коментарі (1)
18.02.2022 в приложении приват 24 было произведено перечисление денежных средств на личную кредитную карточку А-банка. Средства с карты ПриватБанка списались, но на карту А-банка не поступили. 20.02.2022 выяснилось, что при введении номера карты А-банка была допущена ошибка (перепутаны 2 цифры) и средства перевелись на карту другого физлица.
Сразу позвонили на 3700, нам сказали обратиться в А-банк. А-банк подтвердил, что средства действительно поступили на кредитную карту стороннего физлица и чтобы А-банк мог их вернуть со счета стороннего физлица на мою на карту ПриватБанка, необходимо чтобы именно ПриватБанк инициировал возврат этих средств. Рядовые сотрудники ПриватБанка разводят руками, мол у них нет полномочий сделать такой запрос на А-банк и эта операция расценивается как добровольное перечисление средств, хотя ошибка в номере карты явно видна, и снова посылают в А-банк.
Как вернуть ошибочно перечисленные средства? Куда обращаться, чтобы разрешить эту простую ситуацию?
Наразі немає інструментів для повернення коштів з рахунків інших банків. У межах платіжної системи такі операції також не підлягають оскарженню. Це можливо лише з ініціативи, або згоди власника рахунку.
З питання повернення ви можете звернутись до банку отримувача з квитанцією про переказ. Якщо вони отримають згоду від отримувача, вам зможуть переказати кошти назад.
Коментарі (1)
Картку заблокувала, до служби підтримки банку звернулася по телефону з заявою про шахрайські дії третіми особами. Заяву в кібер-поліцію написала.
Звертаюсь до банку з вимогою заморозити борг, що зявився внаслідок шахрайських дій, на період розгляду кібер-поліцією і до рішення суду, щодо стягнення на мою користь коштів з шахраїв, або Банку в звязку з неякісним захистом коштів на рахунку.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування та рішення суду на основі якого банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей ситуації та перевірки інформації.
Написати коментар
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо вашого питання просимо вас звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити адресу найближчого зручного відділення.
Коментарі (1)
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Написати коментар
Хочу повідомити про шахрайство, 2 дні тому, 15.02 мене обманули в інтернет магазині.Я надіслала кошти на карту, після чого магазин видалили і товар не надіслали і гроші не повернули.
Всі скріни діалогу в мене є.
Надіслала кошти на ім’я Дмитрий Руднев, номер карти 5375235211193832
час 15:57
сума 1200 грн
Хотіла б щоб мені повернули гроші, якщо це можливо.
Дякую за розуміння.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Як виходить з вашого відгуку, на сторонньому сайті вами були введені дані картки та підтверджено вхід до акаунту або здійснення платежу, який проводився шахраями. Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/ для отримання інформації по операціям, які були проведені з картки.
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.
Написати коментар
Зняття обмження на користування кредитними коштами передбачає, що ви зможете користуватись кредитним лімітом, якщо такий встановлено на даний момент або буде встановлено в майбутньому. Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Ви можете користуватись власними коштами на картці та спробувати подати заявку на збільшення ліміту пізніше.
Написати коментар
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо вашого питання просимо вас звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Коментарі (1)
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
Сьогодні ми випускаємо лише віртуальні картки єПідтримка, але ми вже розглядаємо можливість видачі пластикових карток. Ми відразу ж проінформуємо клієнтів, якщо запустимо видачу пластикових карток. Додатково додамо інформацію про це на сайт банку. Слідкуйте, будь ласка, за новинами :)
Альтернативою для оплат через NFC є оплата в інтернеті в категоріях торговельних магазинів України, що визначені державою.
Написати коментар
Відкрити картку для виплат окремо від Універсальної можна. У разі виникнення питань, будемо раді відповісти на них в приватному повідомленні.
Написати коментар
Звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в питанні детальніше.
Написати коментар
Інформацію про зарахування коштів ви можете побачити в Приват24 у виписці по картці.
Написати коментар
Ситуация следующая:
В 2013 году была выпущена карта для получения стипендии ( не совершенно летнего), в 2017 году была последняя активность с этой карты, после чего я выехала жить в другую страну и помнить забыла об этой карте (карта была разрезана и выброшена)
В 2022 году приехав обратно в страну, оказывается, что кто-то мою карту в 2020 году перевыпустил и вёл бурную активность ( при этом я была за границе) и естественно срок действия МОЕЙ карты вышел ещё в 2017-2018 году
Велись какие-то мошеннические действия, деньги входили на карту и снимались ( в обороте было +- 80000 грн).
Приват 24 не было и в помине ещё как я делала себе карту в 2013 году
Мне очень интересно как ваш банк это все пропускает, и что теперь делать? Моя карта естественно заблокирована!!!
Заявление в полицию написала, но неизвестно сколько это будет длиться 🤦🏽♀️
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар