Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Olga3
Olga3
4 березня 2013, 10:36
Ольга
Пробачте, але ви читали моє повідомлення, в чому моя проблема, перед тим, як писати мені відповідь? Моє терпіння закінчилося, я повідомляю, що я подаю на вас в суд.

попереднє повідомлення наступне:
Доброго дня!
В мене наступна ситуація. 14-го лютого, при поповненні картки на сумму 1500 грн (три купюри по 500грн) термінал «зажував» третю банкноту. Я оформила заявку на повернення грошей. Після інкасаціїї мені повідомили, що грошей не знайшли. Я написала заяву на службове розслідування. У відповіді мене повідомили, що згідно результатам розслідування « збоїв або помилок в роботі терміналу не виявлено». Я к таке може бути. Я ж знаю, що гроші були і менеджер відділення також знає, що тернімал поламався. В мене навіт її рукою записано час і номер терміналу, який поламався. На прохання переглянути відео мені відмовили. Чому? Тоді ж все б стало на свої місця. І на відео видно коли і які купюри приймав термінал.Тим більше, що я знаю дату і точний проміжок часу, який займає лише три хвилини. Допоможіть, будь ласка. Дякую.

Коментарі - 1

+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
4 березня 2013, 14:04
#
Olga3, добрий день!
За наданою Вами інформацією, було проведено службове розслідування, згідно з яким, збоїв або помилок в роботі терміналу не виявлено і надлишок у розмірі 500грн не виявлений.
З повагою, ПриватБанк.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися